UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
dinsdag 24 september 2019 om 09:17
Ketel, wat superfijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Echt een opluchting lijkt me.
wolley welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Na dat ene propje van een dubbeltje zondagavond heb ik geen bloedverlies meer gehad dus ik houd goede hoop voor nu. Ben nog niet teruggebeld door de verloskundige maar de nood voelt voor mij nu ook niet meer zo hoog omdat er wat tijd overheen is gegaan en het daarbij gebleven lijkt te zijn. Probeer op mijn lichaam te vertrouwen en ik heb nog wel wat subtiele symptomen wat ik dan positief vind (zeurende onderrug, af en toe een 'groei' gevoel in mijn buik, gevoelige tepels en soms even licht misselijk).
wolley welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Na dat ene propje van een dubbeltje zondagavond heb ik geen bloedverlies meer gehad dus ik houd goede hoop voor nu. Ben nog niet teruggebeld door de verloskundige maar de nood voelt voor mij nu ook niet meer zo hoog omdat er wat tijd overheen is gegaan en het daarbij gebleven lijkt te zijn. Probeer op mijn lichaam te vertrouwen en ik heb nog wel wat subtiele symptomen wat ik dan positief vind (zeurende onderrug, af en toe een 'groei' gevoel in mijn buik, gevoelige tepels en soms even licht misselijk).

dinsdag 24 september 2019 om 12:23
Wat fijn saar1990 dat het niet heeft doorgezet!!
Heel lief degene die de tabel voor mij heeft aangepast
Het wordt alleen mijn 3e kindje ipv 1e, zou iemand dat nog kunnen veranderen? Thanks alvast
Hoe voelen jullie je verder? Erg last van zwangerschapkwaaltjes of valt het mee? Hier best last van misselijkheid en moeheid, ben er aan de ene kant wel blij mee want geeft toch ook de bevestiging van de zwangerschap
Heel lief degene die de tabel voor mij heeft aangepast

Hoe voelen jullie je verder? Erg last van zwangerschapkwaaltjes of valt het mee? Hier best last van misselijkheid en moeheid, ben er aan de ene kant wel blij mee want geeft toch ook de bevestiging van de zwangerschap

dinsdag 24 september 2019 om 12:27
Mag ik ook nog meeschrijven?
Zal me even voorstellen: ik ben afgelopen juni bevallen van een zoon en had vorige week opnieuw een positieve zwangerschapstest in handen. Totaal niet gepland zo dicht op elkaar, maar na de eerste schrik nu toch wel heel erg blij. Ben vooral een beetje bezorgd over het zorgen voor een baby en zwanger zijn tegelijk, maar eerste zwangerschap eigenlijk 0 klachten gehad dus laten we hopen dat dat voor deze keer ook geldt.
Heb vorige week een vitaliteitsecho gehad, zag er allemaal goed uit, hartje al zien kloppen. Ze kon nog niet goed meten hoe lang ik zwanger ben, maar voor nu is de UD op 13 mei gezet. Heb 9 okt de termijnecho.

Zal me even voorstellen: ik ben afgelopen juni bevallen van een zoon en had vorige week opnieuw een positieve zwangerschapstest in handen. Totaal niet gepland zo dicht op elkaar, maar na de eerste schrik nu toch wel heel erg blij. Ben vooral een beetje bezorgd over het zorgen voor een baby en zwanger zijn tegelijk, maar eerste zwangerschap eigenlijk 0 klachten gehad dus laten we hopen dat dat voor deze keer ook geldt.
Heb vorige week een vitaliteitsecho gehad, zag er allemaal goed uit, hartje al zien kloppen. Ze kon nog niet goed meten hoe lang ik zwanger ben, maar voor nu is de UD op 13 mei gezet. Heb 9 okt de termijnecho.
dinsdag 24 september 2019 om 12:36
Ik heb tijdens het begin van mijn eerste zwangerschap ook een aantal keer donkerbruin bloedverlies gehad! Maakte me toen ook heel veel zorgen, maar bleek uiteindelijk helemaal niets aan de hand te zijn!Saar_1990 schreef: ↑24-09-2019 09:17
dinsdag 24 september 2019 om 13:37
Thnx allemaal voor het welkom 
waterkraan Wow dat is snel op elkaar! Ik kan me voorstellen dat je er van schrok! Maar gefeliciteerd natuurlijk en wat fijn al een goede echo.
Grappig genoeg heb ik twee vriendinnen die hun tweede kindje kregen terwijl de eerste nèt 1 was geworden.
Ik heb zelf nog helemaal geen klachten, dat maakt me ook wel wat onzeker. Wij hoopten sinds mei weer opnieuw zwanger te mogen raken. De laatste twee maanden werd ik vóór de menstruatiedatum ongesteld, zo ook vorige week (leek het dus). Zes dagen bruinverlies gehad, maar dus toch een positieve test!
Juist omdat ik er nog geen klachten bij heb, vind ik het moeilijk om het 100% te durven geloven. Al ben ik al wel helemaal aan het bedenken hoe we het bekend gaan maken en hoe de nieuwe kamer van de oudste dan moet worden, haha!
Hebben jullie het nieuws al aan mensen / familie / vrienden verteld?
Ik zit nog in een appgroep met meiden van mijn vorige zwangerschap, zij weten er al van hihi.

waterkraan Wow dat is snel op elkaar! Ik kan me voorstellen dat je er van schrok! Maar gefeliciteerd natuurlijk en wat fijn al een goede echo.
Grappig genoeg heb ik twee vriendinnen die hun tweede kindje kregen terwijl de eerste nèt 1 was geworden.
Ik heb zelf nog helemaal geen klachten, dat maakt me ook wel wat onzeker. Wij hoopten sinds mei weer opnieuw zwanger te mogen raken. De laatste twee maanden werd ik vóór de menstruatiedatum ongesteld, zo ook vorige week (leek het dus). Zes dagen bruinverlies gehad, maar dus toch een positieve test!
Juist omdat ik er nog geen klachten bij heb, vind ik het moeilijk om het 100% te durven geloven. Al ben ik al wel helemaal aan het bedenken hoe we het bekend gaan maken en hoe de nieuwe kamer van de oudste dan moet worden, haha!
Hebben jullie het nieuws al aan mensen / familie / vrienden verteld?
Ik zit nog in een appgroep met meiden van mijn vorige zwangerschap, zij weten er al van hihi.
dinsdag 24 september 2019 om 13:47
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Voelde me vanaf zondag niet fijn, zondagavond voelde het alsof ik koorts had (maar dat had ik niet). Hoofdpijn! gistermiddag plots weer flink hoofdpijn en vannacht ermee wakker geworden. Dit in combinatie met misselijkheid en licht in mijn hoofd. Blegh.... ik voel me echt bagger! Mijn moeder is er gewoon (oppasdag) om voor mijn zoon te zorgen. Ga nu nog even proberen te slapen. Baal wel, want ik heb nu wel aardig wat
paracetamol geslikt de afgelopen dagen, doe ik liever niet. Hopelijk is het na het dutje wat weggetrokken.
Waterkraan, poeh schrikken zo vlot zwanger na de eerste! Gefeliciteerd. Hier zit er straks twee jaar tussen, dat lijkt me al heftig.
Wolley, mijn beste vriendin (sinds dit jaar ook duo collega, onderwijs) weet het al vanaf dag 1. Mijn oude babygroep weet het ook (opgestart via viva, tegenwoordig op facebook). Ik heb het ook tegen een andere collega gezegd die ik vertrouw, ze vroeg heel specifiek hoe het nu gaat met de borstvoeding nu ik niet meer kolf op mijn werk. Toen kon ik eht niet voor me houden. Wel aangegeven dat ik het de directrice na de echo wil vertellen en collega’s nog wat later. Als de echo goed is donderdag dan vertellen we het dit weekend directe familie. Oh en mijn vriend heeft het aan een van zijn beste vrienden verteld.
H
paracetamol geslikt de afgelopen dagen, doe ik liever niet. Hopelijk is het na het dutje wat weggetrokken.
Waterkraan, poeh schrikken zo vlot zwanger na de eerste! Gefeliciteerd. Hier zit er straks twee jaar tussen, dat lijkt me al heftig.
Wolley, mijn beste vriendin (sinds dit jaar ook duo collega, onderwijs) weet het al vanaf dag 1. Mijn oude babygroep weet het ook (opgestart via viva, tegenwoordig op facebook). Ik heb het ook tegen een andere collega gezegd die ik vertrouw, ze vroeg heel specifiek hoe het nu gaat met de borstvoeding nu ik niet meer kolf op mijn werk. Toen kon ik eht niet voor me houden. Wel aangegeven dat ik het de directrice na de echo wil vertellen en collega’s nog wat later. Als de echo goed is donderdag dan vertellen we het dit weekend directe familie. Oh en mijn vriend heeft het aan een van zijn beste vrienden verteld.
H
dinsdag 24 september 2019 om 14:00
dinsdag 24 september 2019 om 14:17
Welkom waterkraan en gefeliciteerd! Lijkt me inderdaad wel pittig zo kort na elkaar, maar misschien valt t mee als je weer weinig klachten zou hebben.
Wat vervelend rupsje dat je je zo ziek voelt. Hopelijk helpt het dat je nu even goed rust neemt.
Bij mij verschilt het nogal hoe ik me voel. De ene dag ben ik best wel misselijk, chagrijnig en erg moe en dan sleep ik me door de dag heen en de andere dag gaat het best goed. Heb het idee dat ik een paar slechte dagen heb als ik t druk heb gehad. Had t idee dat t bij mijn eerste zwangerschap wat constanter was qua klachten maar ook dat ik toen minder last had. Vandaag gelukkig best een goede dag
ik moet wel zorgen dat ik regelmatig wat kleins eet, want anders word ik nog misselijker.
Avond eten vind ik wel lastig. Dat had ik vorige zwangerschap ook. De geur staat me tegen en ik vind het ook niks om boodschappen te doen, want niks lijkt me lekker. Ik ben tot nu toe ook afgevallen en niet aangekomen, maar goed dat komt nog wel
Ik heb het tot nu toe nog niemand verteld. Afhankelijk van hoe ik me voel vertel ik het deze week of volgende week aan mijn ouders op de dag dat ze komen oppassen. Als t redelijk gaat, dan vind ik het fijner om het na de echo van volgende week te vertellen. Vorige zwangerschap heb ik het mijn ouders pas met 11 weken verteld en anderen met 13 weken dacht ik. Toen begon je het ook wel te zien.
Wat vervelend rupsje dat je je zo ziek voelt. Hopelijk helpt het dat je nu even goed rust neemt.
Bij mij verschilt het nogal hoe ik me voel. De ene dag ben ik best wel misselijk, chagrijnig en erg moe en dan sleep ik me door de dag heen en de andere dag gaat het best goed. Heb het idee dat ik een paar slechte dagen heb als ik t druk heb gehad. Had t idee dat t bij mijn eerste zwangerschap wat constanter was qua klachten maar ook dat ik toen minder last had. Vandaag gelukkig best een goede dag

Avond eten vind ik wel lastig. Dat had ik vorige zwangerschap ook. De geur staat me tegen en ik vind het ook niks om boodschappen te doen, want niks lijkt me lekker. Ik ben tot nu toe ook afgevallen en niet aangekomen, maar goed dat komt nog wel

Ik heb het tot nu toe nog niemand verteld. Afhankelijk van hoe ik me voel vertel ik het deze week of volgende week aan mijn ouders op de dag dat ze komen oppassen. Als t redelijk gaat, dan vind ik het fijner om het na de echo van volgende week te vertellen. Vorige zwangerschap heb ik het mijn ouders pas met 11 weken verteld en anderen met 13 weken dacht ik. Toen begon je het ook wel te zien.
dinsdag 24 september 2019 om 19:45
meikindje wat knap dat je het zo goed voor je kunt houden! Het liefst zou ik de hele familie al inlichten, maar laten we de echo maar even afwachten haha.
Over echo's gesproken: zojuist gebeld door de verloskundige praktijk en de eerste twee afspraken ingepland: 15 oktober (vitaliteitsecho) en 4 november termijnecho. Spannend
Over echo's gesproken: zojuist gebeld door de verloskundige praktijk en de eerste twee afspraken ingepland: 15 oktober (vitaliteitsecho) en 4 november termijnecho. Spannend
dinsdag 24 september 2019 om 21:16
Hi allemaal! Zou ik ook nog mogen meeschrijven? Na in augustus een miskraam gehad te hebben, nu weer zwanger! Voelt nog wel heel spannend en onzeker, maar heb ergens ook wel het gevoel dat het deze keer goed zit. Dus hopelijk klopt het gevoel! Ik denk zo rond 30/31 mei uitgerekend te zijn. Ik heb waarschijnlijk 18 oktober de eerste echo! We hebben al een lief meisje waarvan ik eind mei 2018 bevallen ben, dus wie weet zijn ze op dezelfde dag jarig straks
woensdag 25 september 2019 om 13:50
Dank jullie wel allemaal!
Wolley onzeker maakt dat he, helemaal geen klachten. Ik moet zeggen dat ik ook vrij weinig voel, hooguit beetje misselijk in de ochtend voordat ik gegeten heb en wat vermoeidheid. Geen gevoelige borsten terwijl ik dit tijdens vorige zwangerschap wel heel erg had op het begin. Sowieso merk ik dat ik veel minder bewust bezig ben met deze zwangerschap omdat ik het druk heb met mijn zoon. Moet volgende week weer beginnen met werken (heb nu nog verlof van mijn vorige haha), ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik heb het alleen aan twee vriendinnen verteld. Aan de rest maken we het pas bekend na de termijnecho.
Snowy gefeliciteerd!
Rupsje vervelend dat je je zo voelt. Gaat het vandaag al iets beter?
Wolley onzeker maakt dat he, helemaal geen klachten. Ik moet zeggen dat ik ook vrij weinig voel, hooguit beetje misselijk in de ochtend voordat ik gegeten heb en wat vermoeidheid. Geen gevoelige borsten terwijl ik dit tijdens vorige zwangerschap wel heel erg had op het begin. Sowieso merk ik dat ik veel minder bewust bezig ben met deze zwangerschap omdat ik het druk heb met mijn zoon. Moet volgende week weer beginnen met werken (heb nu nog verlof van mijn vorige haha), ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik heb het alleen aan twee vriendinnen verteld. Aan de rest maken we het pas bekend na de termijnecho.
Snowy gefeliciteerd!
Rupsje vervelend dat je je zo voelt. Gaat het vandaag al iets beter?
woensdag 25 september 2019 om 14:01
Vanmorgen heb ik de de eerste echo gehad. Godzijdank zag alles er goed uit! Mooi kloppend hartje en groei etc klopt helemaal. Echt een opluchting. In verband met mijn voorgeschiedenis plan ik over ongeveer 1,5 week een extra echo in. 18-10 de termijnecho. Eerste horde is genomen. Op naar de volgende.
Gefeliciteerd Snowy!
Gefeliciteerd Snowy!
woensdag 25 september 2019 om 22:55
Bedankt allemaal voor het warme welkom ! En jullie natuurlijk ook van harte met de zwangerschappen!
Ik heb nog niet helemaal uitgevogeld hoe ik mijzelf in de tabel krijg (via mijn mobiel). In ieder geval heb ik op 18-10 de eerste echo! En duurt wachten heel lang!
. Als iemand mij wilt toevoegen , graag! 30-05 is de uitgerekende datum, 18-10 dua de eerste echo. Ik ben 32 en dit is mijn 1e kindje.
Hebben jullie veel zwangerschapskwaaltjes? En weten mensen het in de omgeving het al? Ik lees in de reacties idd dat het wisselend is. Hier weet alleen mijn beste vriendin het, we wachten eerst de echo af.
Hier al vrij snel last van mijn voorgevel, slaap snachts zelfs met een sport bh aan
, ook wel misselijk in vlagen en moe! Soms voel ik helemaal niks, dan twijfel ik wel of het allemaal goed gaat! Leuk die emoties en hormonen!
Ik las al wat reacties op de verdere paginas mbt de klachten en aan mensen vertellen!
Hebben jullie al dingen gekocht? Ik heb gisteren een 9 maanden dagboek en het oei ik groei zwangerschapsboek gekocht. Ik merk toch dat ik graag lees en alles precies wil weten!
Niesjuh88
Wat een naar bericht! Ik wens je heel veel sterkte toe!
Saar1990
Wat een schrik van dat bloed. Heeft de verloskundige nog geantwoord? Hopelijk heeft ze je gerust kunnen stellen!
Meikindje
Leuk zo een shirtje al gekocht! Dan wordt het al wat echter he?
Wolly
Van harte en gezellig dat je meeschrijft! We zijn allebei 30-05 uitgerekend! Hoe voel je je?
Ketel1
Wat fijn een positieve test!! Ik vind het nog lang duren tot 18-10 en hoop ook zo dat alles goed is.
Rupsjenooitgenoeg
Bagger dat je je zo slecht voelt zeg. Het blijft bizar wat je lichaam allemaal te verwerken nu krijgt aan hormonen. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!!
Lolanu
Een goede echo, fijn!!
Waterkraan
Gefeliciteerd ! En snel op elkaar! Wel leuk zo weinig leeftijdsverschil tussen de kindjes!
Snowy
Welkom en van harte gefeliciteerd!
Ik heb nog niet helemaal uitgevogeld hoe ik mijzelf in de tabel krijg (via mijn mobiel). In ieder geval heb ik op 18-10 de eerste echo! En duurt wachten heel lang!
Hebben jullie veel zwangerschapskwaaltjes? En weten mensen het in de omgeving het al? Ik lees in de reacties idd dat het wisselend is. Hier weet alleen mijn beste vriendin het, we wachten eerst de echo af.
Hier al vrij snel last van mijn voorgevel, slaap snachts zelfs met een sport bh aan
Ik las al wat reacties op de verdere paginas mbt de klachten en aan mensen vertellen!
Hebben jullie al dingen gekocht? Ik heb gisteren een 9 maanden dagboek en het oei ik groei zwangerschapsboek gekocht. Ik merk toch dat ik graag lees en alles precies wil weten!
Niesjuh88
Wat een naar bericht! Ik wens je heel veel sterkte toe!
Saar1990
Wat een schrik van dat bloed. Heeft de verloskundige nog geantwoord? Hopelijk heeft ze je gerust kunnen stellen!
Meikindje
Leuk zo een shirtje al gekocht! Dan wordt het al wat echter he?
Wolly
Van harte en gezellig dat je meeschrijft! We zijn allebei 30-05 uitgerekend! Hoe voel je je?
Ketel1
Wat fijn een positieve test!! Ik vind het nog lang duren tot 18-10 en hoop ook zo dat alles goed is.
Rupsjenooitgenoeg
Bagger dat je je zo slecht voelt zeg. Het blijft bizar wat je lichaam allemaal te verwerken nu krijgt aan hormonen. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!!
Lolanu
Een goede echo, fijn!!
Waterkraan
Gefeliciteerd ! En snel op elkaar! Wel leuk zo weinig leeftijdsverschil tussen de kindjes!
Snowy
Welkom en van harte gefeliciteerd!
donderdag 26 september 2019 om 14:53
Gefeliciteerd!lolanu schreef: ↑25-09-2019 14:01Vanmorgen heb ik de de eerste echo gehad. Godzijdank zag alles er goed uit! Mooi kloppend hartje en groei etc klopt helemaal. Echt een opluchting. In verband met mijn voorgeschiedenis plan ik over ongeveer 1,5 week een extra echo in. 18-10 de termijnecho. Eerste horde is genomen. Op naar de volgende.
Gefeliciteerd Snowy!
Wij hebben net ook de echo gehad. Zijn precies even ver als verwacht. Er zit een beweeglijk klein mensje in mijn buik. We krijgen helaas geen termijnecho meer. Dus nu wachten tot 31 oktober om het hartje te horen en 11 november voor de geslachtsbepaling.

donderdag 26 september 2019 om 14:58
donderdag 26 september 2019 om 18:10
Ik voel nog me nog steeds prima. Eigenlijk voel ik 'niks', ik heb alleen het gevoel dat ik een soort bal in m'n onderbuik heb. Maar verder niet misselijk, geen extra trek of juist geen trek, geen zere borsten of noem maar wat standaard kwaaltjes...Kleintje87 schreef: ↑25-09-2019 22:55Wolly
Is er iemand anders die dit ook zo heeft?
donderdag 26 september 2019 om 20:04
lolanu en rupsje wat Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!
En Bettiepage ik ben ook heel benieuwd! Wachten duurt lang!
wolley bij mij varieert het per dag hoe ik me voel..
Morgen gaan we het nieuws aan mijn ouders vertellen
mijn schoonvader hebben we het gisteren verteld. Wel mooi zo'n momenten
En Bettiepage ik ben ook heel benieuwd! Wachten duurt lang!
wolley bij mij varieert het per dag hoe ik me voel..
Morgen gaan we het nieuws aan mijn ouders vertellen

![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
donderdag 26 september 2019 om 20:58
lolanu & rupsje wat fijn dat jullie zulke mooie echo's hadden! ♥ Dan wordt het toch meer "echt" kan ik me voorstellen.
Kleintje87 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!
Ik ben woensdag teruggebeld door de verloskundige en zij bood aan om de vroege echo een weekje eerder te doen. We hebben hem nu al aanstaande dinsdag, dan ben ik als het goed is minimaal 6 weken 6 dagen. Best wel heel vroeg dus, maar de verloskundige gaf zelf aan dat er dan wel wat te zien moet zijn, misschien nog geen (duidelijke) hartactiviteit maar dan zal ze me na een week nog een keer laten komen. Dan vind ik dat toch wel heel fijn i.v.m. die miskraam hiervoor en dat minimale bloedverlies van vorige week.
Ergens voelt het wel alsof het nog goed zit. Dat weke gevoel in mijn buik en onderrug, meer trek dan normaal, vaak plassen, soms 's ochtends licht misselijk... Gelukkig allemaal prima te doen en sommige dagen is het ook weer een stuk minder opeens.
Hoe gaat het bij jullie?
Kleintje87 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!
Ik ben woensdag teruggebeld door de verloskundige en zij bood aan om de vroege echo een weekje eerder te doen. We hebben hem nu al aanstaande dinsdag, dan ben ik als het goed is minimaal 6 weken 6 dagen. Best wel heel vroeg dus, maar de verloskundige gaf zelf aan dat er dan wel wat te zien moet zijn, misschien nog geen (duidelijke) hartactiviteit maar dan zal ze me na een week nog een keer laten komen. Dan vind ik dat toch wel heel fijn i.v.m. die miskraam hiervoor en dat minimale bloedverlies van vorige week.
Ergens voelt het wel alsof het nog goed zit. Dat weke gevoel in mijn buik en onderrug, meer trek dan normaal, vaak plassen, soms 's ochtends licht misselijk... Gelukkig allemaal prima te doen en sommige dagen is het ook weer een stuk minder opeens.
Hoe gaat het bij jullie?