UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En heppie? Ben super benieuwd :-D
We zijn weer terug! Een supergoede echo gehad! 😍 Zo blij en opgelucht... Een mooi kloppend hartje en onze kleine frummel was volop aan het trappelen! ❤️
Wat fijn!!! Gefeliciteerd. Geniet ervan!
Oh heerlijk! Geniet ervan!! Super fijn zeg!
Ooh wat geweldig!
heppie Super zo'n goede echo!
En boekjes geven is ook wel net zo leuk toch? 😊
Dank jullie wel 😊 Het is echt zó bijzonder om het hartje te zien kloppen, en dan dat trappelen met die mini-beentjes! 😍

Voor wie het leuk vindt... hierbij de 'eerste foto' van ukkie! 😉 https://ibb.co/XzKdFKz

En Wolley18, ik vind een boekje ook leuk hoor, maar we willen er ook weer geen super grootse happening van maken 😉 Jullie idee is ook heel leuk!
Wat een super mooi nieuws heppie! En wat een mooie echo!! :heart:
Kreeg je de echo inwendig of uitwendig?
Ik ben donderdag precies 7 weken, ik krijg de echo om 9:00.. Hoop toch wel echt dat ze al wat zien en of er een hartje klopt!
bijnaam oh nee :(... wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte!

Heppie wat een mooie echo! Moet vast een opluchting zijn ♥

Ik ben net voor de eerste echo geweest en gelukkig zag het er goed uit! Er was een kloppend hartje te zien en ik ben geschat op 6 weken 5 dagen, wat net een dagje korter is dan ik zelf had ingeschat dus prima lijkt te kunnen. Ben wel echt gerustgesteld na 2 x minimaal bloedverlies. Denk dat we nu echt een stuk beter kunnen gaan genieten.

Zie hier: https://www.mupload.nl/img/fcio23286a2d.30.17.jpeg

Nu nog tot 25 oktober wachten voor de termijnecho en intake... Spannendddd!
Mooi nieuws Saar!!
Mooi Saar_1990! Bijzonder hé, om er opeens 'beeld' bij te hebben. Ik kan me voorstellen dat dat een hele geruststelling is! 😊

Dankjewel bettiepage_2! Ik had een uitwendige echo. Spannend hé, alvast succes voor donderdag!
Super fijn Saar_1990! Fijn alle goede berichten! Ik heb morgen eindelijk de echo. Ben zo benieuwd! Denk dat ik morgen 8+2 ben.
Succes morgen, Meikindje! Hoe laat mag je? Vind je het spannend?
Dank je! Ja ik vind het wel spannend hoor! Om 18u is het zover. Eerst nog even werken dus, in elk geval heb ik dan afleiding..
Wat een mooie echo ook saar!! Extra fijn denk ik na het bloedverlies!! Super fijn voor je :)

En jij ook veel succes morgen meikindje!! :)
Veel succes vandaag Meikindje!
Bedankt allemaal! :-)
Nog 3 uurtjes meikindje! Kom je de dag nog een beetje door? :)

Ik heb morgen om 9:00 de echo staan, ben zoooo benieuwd. Op een of andere manier ben ik er wel gerust op omdat ik veel last heb van misselijkheid. Dat had ik bij de missed abortion niet, en je gaat toch vergelijken.. Al met al blijft ik het natuurlijk heel erg spannend vinden, maar heb er ook zin in! Het is nu nog zo onwerkelijk, met beeld erbij wordt het toch weer een stukje echter! :heart:

Nu straks naar het bureau met dreumes voor de 14 maanden prik, schijnt een prik te zijn waar ze flink last van kunnen hebben. (BMR prik) Hopelijk valt het mee! Hij is nu nog zo vrolijk, weet niet wat er straks boven zijn hoofd hangt, gemene moeder :P
Bettiepage spannend!! heb je een missed abortion gehad voor de geboorte van je kindje of daarna?
Nog heel even, Meikindje, en dan weet je het. Succes zometeen en hopelijk kom je straks ook met mooi nieuws! 😊
lolanu schreef:
02-10-2019 15:27
Bettiepage spannend!! heb je een missed abortion gehad voor de geboorte van je kindje of daarna?
Eerst een goede zwangerschap en gezond kindje, toen een missed abortion, daarna weer een goede zwangerschap en gezond kindje.
Dus gelukkig twee goede ervaringen :)
Gelukkig bettiepage!
Wij zijn weer terug en hebben een mooi kloppend hartje gezien!! :heart: zoo blij mee! Termijn klopt precies met wat ik dacht, 8+2 :-) echt fijn even die bevestiging dat het goed is.

Bettiepage ik was ook een beetje bang voor die 14 maanden prik, maar viel gelukkig mee, alleen wat uitslag. Dus hopelijk is dat bij jouw kindje ook! Veel succes morgen!

Hoe ging het bij jou cadeautje 123?

Bedankt voor het meeleven, allemaal! Super lief :-) :-)
Ah, wat fijn!! Bijzonder (weer) hé, zo'n kloppend hartje zien 😍 Was je nog erg gespannen voor die tijd? Nu lekker genieten 😉

En bettiepage_2, hoe laat mag jij morgen? Van mij ook alvast succes!
Nieuwsgierig als ik was, opende ik telkens dit topic om hopelijk nieuws te zien van meikindje! Wat super goed nieuws!! :heart: Heel blij voor je, geniet!!
Vanmiddag heeft m’n dreumes de bmr prik gehad en het viel alles mee gelukkig, hij ligt nu heerlijk te slapen.

Dankje heppie, heb hem gelukkig s ochtends om 09:00! Begin nu toch wel een beetje gespannen te worden merk ik. Maar we gaan het zien! Zal het zsm delen hier :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven