UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
maandag 30 september 2019 om 21:56
Dank jullie wel
Het is echt zó bijzonder om het hartje te zien kloppen, en dan dat trappelen met die mini-beentjes! 
Voor wie het leuk vindt... hierbij de 'eerste foto' van ukkie!
https://ibb.co/XzKdFKz
En Wolley18, ik vind een boekje ook leuk hoor, maar we willen er ook weer geen super grootse happening van maken
Jullie idee is ook heel leuk!
Voor wie het leuk vindt... hierbij de 'eerste foto' van ukkie!
En Wolley18, ik vind een boekje ook leuk hoor, maar we willen er ook weer geen super grootse happening van maken

dinsdag 1 oktober 2019 om 10:54
bijnaam oh nee
... wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte!
Heppie wat een mooie echo! Moet vast een opluchting zijn ♥
Ik ben net voor de eerste echo geweest en gelukkig zag het er goed uit! Er was een kloppend hartje te zien en ik ben geschat op 6 weken 5 dagen, wat net een dagje korter is dan ik zelf had ingeschat dus prima lijkt te kunnen. Ben wel echt gerustgesteld na 2 x minimaal bloedverlies. Denk dat we nu echt een stuk beter kunnen gaan genieten.
Zie hier: https://www.mupload.nl/img/fcio23286a2d.30.17.jpeg
Nu nog tot 25 oktober wachten voor de termijnecho en intake... Spannendddd!

Heppie wat een mooie echo! Moet vast een opluchting zijn ♥
Ik ben net voor de eerste echo geweest en gelukkig zag het er goed uit! Er was een kloppend hartje te zien en ik ben geschat op 6 weken 5 dagen, wat net een dagje korter is dan ik zelf had ingeschat dus prima lijkt te kunnen. Ben wel echt gerustgesteld na 2 x minimaal bloedverlies. Denk dat we nu echt een stuk beter kunnen gaan genieten.
Zie hier: https://www.mupload.nl/img/fcio23286a2d.30.17.jpeg
Nu nog tot 25 oktober wachten voor de termijnecho en intake... Spannendddd!

woensdag 2 oktober 2019 om 15:00
Nog 3 uurtjes meikindje! Kom je de dag nog een beetje door?
Ik heb morgen om 9:00 de echo staan, ben zoooo benieuwd. Op een of andere manier ben ik er wel gerust op omdat ik veel last heb van misselijkheid. Dat had ik bij de missed abortion niet, en je gaat toch vergelijken.. Al met al blijft ik het natuurlijk heel erg spannend vinden, maar heb er ook zin in! Het is nu nog zo onwerkelijk, met beeld erbij wordt het toch weer een stukje echter!
Nu straks naar het bureau met dreumes voor de 14 maanden prik, schijnt een prik te zijn waar ze flink last van kunnen hebben. (BMR prik) Hopelijk valt het mee! Hij is nu nog zo vrolijk, weet niet wat er straks boven zijn hoofd hangt, gemene moeder

Ik heb morgen om 9:00 de echo staan, ben zoooo benieuwd. Op een of andere manier ben ik er wel gerust op omdat ik veel last heb van misselijkheid. Dat had ik bij de missed abortion niet, en je gaat toch vergelijken.. Al met al blijft ik het natuurlijk heel erg spannend vinden, maar heb er ook zin in! Het is nu nog zo onwerkelijk, met beeld erbij wordt het toch weer een stukje echter!

Nu straks naar het bureau met dreumes voor de 14 maanden prik, schijnt een prik te zijn waar ze flink last van kunnen hebben. (BMR prik) Hopelijk valt het mee! Hij is nu nog zo vrolijk, weet niet wat er straks boven zijn hoofd hangt, gemene moeder

woensdag 2 oktober 2019 om 17:56
woensdag 2 oktober 2019 om 18:58
Wij zijn weer terug en hebben een mooi kloppend hartje gezien!!
zoo blij mee! Termijn klopt precies met wat ik dacht, 8+2
echt fijn even die bevestiging dat het goed is.
Bettiepage ik was ook een beetje bang voor die 14 maanden prik, maar viel gelukkig mee, alleen wat uitslag. Dus hopelijk is dat bij jouw kindje ook! Veel succes morgen!
Hoe ging het bij jou cadeautje 123?
Bedankt voor het meeleven, allemaal! Super lief

Bettiepage ik was ook een beetje bang voor die 14 maanden prik, maar viel gelukkig mee, alleen wat uitslag. Dus hopelijk is dat bij jouw kindje ook! Veel succes morgen!
Hoe ging het bij jou cadeautje 123?
Bedankt voor het meeleven, allemaal! Super lief

woensdag 2 oktober 2019 om 19:28
Nieuwsgierig als ik was, opende ik telkens dit topic om hopelijk nieuws te zien van meikindje! Wat super goed nieuws!!
Heel blij voor je, geniet!!
Vanmiddag heeft m’n dreumes de bmr prik gehad en het viel alles mee gelukkig, hij ligt nu heerlijk te slapen.
Dankje heppie, heb hem gelukkig s ochtends om 09:00! Begin nu toch wel een beetje gespannen te worden merk ik. Maar we gaan het zien! Zal het zsm delen hier

Vanmiddag heeft m’n dreumes de bmr prik gehad en het viel alles mee gelukkig, hij ligt nu heerlijk te slapen.
Dankje heppie, heb hem gelukkig s ochtends om 09:00! Begin nu toch wel een beetje gespannen te worden merk ik. Maar we gaan het zien! Zal het zsm delen hier