UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel lieverds!

Het is inmiddels wel echt doorgebroken en hoop vandaag van het ergste af te zijn. Voel me niet zo lekker dus ook nog in de gaten houden dat ik geen koorts ofzo krijg.
Mentaal wel oké. M'n tranen zijn op, die heb ik dinsdag al gehuild. Je ziet het gewoon voor je en dan valt dat hele plaatje even in duigen. En het vertrouwen in m'n lichaam is nu ook even weg.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig nieuws melon, bah. Heel veel sterke gewenst meid.


Met mij gaat het iets beter, vanmorgen geen verhoging meer, gisteravond nog wel. Dus heb het vermoeden dat de kuur aan slaat.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
19-09-2019 09:35
Dankjewel lieverds!

Het is inmiddels wel echt doorgebroken en hoop vandaag van het ergste af te zijn. Voel me niet zo lekker dus ook nog in de gaten houden dat ik geen koorts ofzo krijg.
Mentaal wel oké. M'n tranen zijn op, die heb ik dinsdag al gehuild. Je ziet het gewoon voor je en dan valt dat hele plaatje even in duigen. En het vertrouwen in m'n lichaam is nu ook even weg.
Nou, dat kan ik me goed voorstellen! Zorg maar goed voor jezelf, jij komt nu even op de eerste plaats. Neem de tijd om alles te verwerken hé, 't is niet niks! Enne, voor over een poosje hoop ik dat je bij een volgend UD-topic echt mee kunt blíjven schrijven 😉 Geef de moed niet op! :hug:
Alle reacties Link kopieren
niesjuh88 schreef:
19-09-2019 09:55
Wat een verdrietig nieuws melon, bah. Heel veel sterke gewenst meid.


Met mij gaat het iets beter, vanmorgen geen verhoging meer, gisteravond nog wel. Dus heb het vermoeden dat de kuur aan slaat.

Wat balen zeg. Een blaasontsteking er nu bovenop. Hopelijk helpt de kuur inderdaad snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net voor de zekerheid maar vast een shirtje besteld ‘er komt er eendje bij’ als alles volgende week bij de echo goed is dan kunnen we deze gebruiken om het in ieder geval aan onze ouders te vertellen. De rest kan nog even wachten misschien.
Leuk rupsje, dan wordt het allemaal wat echter he, als je zoiets besteld! :)
Denk je dat ze verbaasd zullen zijn of het ergens ook wel verwachten? (Je omgeving)
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder past hier twee dagen per week op. Zou haar een beetje opgevallen moeten zijn dat er vitaminepillen staan en dat ik de laatste paar keer direct moest eten als ik thuis kom.

Ik weet niet of ze het verwachten of dat ze het snel vinden. We gaan het zien. Vorige keer kwam het niet uit de lucht vallen aangezien ze wisten van de miskraam.
Hier denk ik niet dat ze het verwachten dat de derde op komst is. De omgeving weet wel dat we een groot gezin willen, dus het zal ook niet heel onverwacht nieuws zijn. Tussen onze eerste en tweede precies 2,5 jaar, tussen de tweede en derde zal 1 jaar en 9 maanden zitten.

Hier vanochtend de verloskundigenpraktijk gebeld :) Nu wordt het helemaal echt! Ik mocht al een echo vanaf 6 weken, maar kies er voor als ik 8 weken ben. Dat is over precies 3 weken. Ben zoo benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons weten een aantal mensen die dichtbij ons staan van de miskraam 1,5 maand geleden. Wij hebben dan ook besloten om deze mensen, zeker ouders/broers/zussen nu al heel vroeg op de hoogte te brengen van het leuke nieuws.

Vorige keer hebben we niet eerst het blije nieuws gedeeld maar eigenlijk pas toen het misging (was ook wel “al” met 6 weken). Ze vragen natuurlijk best af en toe hoe het nu met ons gaat etc en dan voelt het gewoon logisch om het vroeg te vertellen. Aan de ene kant kunnen ze weer teleurgesteld worden als het toch weer misgaat maar uiteindelijk willen ze er dan ook voor ons zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het aan naaste familie en wat vrienden en collega's verteld. Bij ons is iedereen op de hoogte van onze situatie en leefde ze ook echt mee. Zodoende hebben veel mensen het in de gaten dat ik weer zwanger ben :). Het zal voor iedereen anders zijn, maar ik vind het fijn dat wat mensen het weten. Welke kant het ook op gaat.
Alle reacties Link kopieren
Saar_1990 schreef:
20-09-2019 09:34

Vorige keer hebben we niet eerst het blije nieuws gedeeld maar eigenlijk pas toen het misging (was ook wel “al” met 6 weken). Ze vragen natuurlijk best af en toe hoe het nu met ons gaat etc en dan voelt het gewoon logisch om het vroeg te vertellen. Aan de ene kant kunnen ze weer teleurgesteld worden als het toch weer misgaat maar uiteindelijk willen ze er dan ook voor ons zijn.
Bij onze eerste zwangerschap hadden we het nieuws vrijwel direct aangekondigd aan onze ouders. Bij de tweede besloten te wachten tot na de echo. Om te voorkomen dat zij ook in de spanning zaten of het wel
Of niet goed gaat en teleurstelling te voorkomen. Bij onze zoon hadden we de eerste echo pas met 10+4, nu hebben we de echo met 9+1 dus ze krijgen het dit keer wel iets eerder te horen als alles goed is.

Dit keer weet wel een vriendin van mij het. Ze wist eht op dag een al, dit omdat ze nu mijn directe collega is en ze hoe dan ook de gevolgen van deze zwangerschap ondervindt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het tot dusver nog aan niemand verteld maar kijk er wel naar uit om dat straks te kunnen doen. Ik heb met 8 weken de echo en dan wil ik het daarna aan mijn ouders vertellen, want die passen 1 keer per week op, dus toch wel fijn als zij het weten. Nog 1,5 week wachten op de echo..ketel1 voor jou overmorgen al!
Alle reacties Link kopieren
RupsjeNooitgenoeg87 schreef:
21-09-2019 17:27
Bij onze eerste zwangerschap hadden we het nieuws vrijwel direct aangekondigd aan onze ouders. Bij de tweede besloten te wachten tot na de echo. Om te voorkomen dat zij ook in de spanning zaten of het wel
Of niet goed gaat en teleurstelling te voorkomen. Bij onze zoon hadden we de eerste echo pas met 10+4, nu hebben we de echo met 9+1 dus ze krijgen het dit keer wel iets eerder te horen als alles goed is.

Dit keer weet wel een vriendin van mij het. Ze wist eht op dag een al, dit omdat ze nu mijn directe collega is en ze hoe dan ook de gevolgen van deze zwangerschap ondervindt.
Ja, dat kan ik me ook goed voorstellen.
Het is denk ik zo persoonlijk, er is ook niet één 'goede' manier om het aan te pakken denk ik. Zolang je maar doet wat voor jouzelf fijn voelt!

VInd het wel heel interessant om te lezen hoe iedereen het aanpakt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nog niets verteld. Wel vandaag een feestje gehad met van beide kanten familie en dat vond ik ergens toch wel een beetje vreemd, alsof ze het zo aan je zien ofzo. Is vast niet zo, maar toch! We willen 't liefst ook nog even wachten. Sowieso tot na de echo, maar misschien ook nog wel tot twaalf weken. Maar ff zien hoe 't loopt 😉
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,
Mag ik mij hier nog melden? :-)
Afgelopen zondag positief getest, erg spannend! 32 jaar en 1e kindje :-) Het lijkt mij fijn om ervaringen te delen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom kleintje87, gefeliciteerd! Zet je jezelf in de tabel?

Ketel01 morgen je echo! Hoe gaat het met de spanning?
lolanu wijzigde dit bericht op 22-09-2019 08:55
7.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend een miskraam gehad... Klote gevoel, maar helaas. Ik hou het positieve er maar in, ik kan wel zwanger worden.


Dus als iemand mij uit het lijstje wil halen, heel fijn.

Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe.
Ik stap uit dit topic. :byee:
Alle reacties Link kopieren
Niesjuh wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte de aankomende periode. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Awww Niesjuh, wat verschrikkelijk naar. Heel veel sterkte...

Welkom kleintje, leuk dat je ook mee wil schrijven!

En idd ketel, ik zie dat jij morgen al mag! Heel veel succes en plezier!
Alle reacties Link kopieren
Niesjuh, wat rot zeg, heel veel sterkte!

En welkom Kleintje87!

Morgen is inderdaad mijn echo, in de avond pas. Heb er vooral zin in eigenlijk, ben heel benieuwd of het op de goede plek zit en of er een hartje klopt. Nu durf ik er nog niet echt op te hopen. Daarbij voel ik me zo beroerd dat ik niet zover energie heb om me veel zorgen te maken, dat scheelt dan weer :-P)

Vrijdag had ik een etentje met familie en ineens begon mn oom erover dat ik water dronk (had ik wel een beetje verwacht dus ik bestelde ook steeds wijn en wisselde glazen met mn vriend). Na het etentje kwam de familie ongepland nog een drankje bij ons thuis doen maar toen lag het tijdschrift van moeders voor moeders nog op een stoel. Uitgerekend mijn moeder ging daar zitten en hield dat tijdschrift omhoog van huhh wat is dit?! Heb het snel opgeruimd en niks gezegd maar de verrassing is er wel af ben ik bang :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ahh Niesjuh88 veel sterkte, echt zo naar! :hug:

Welkom kleintje87 en gefeliciteerd! :cheer:

Vervelend dat je je zo beroerd voelt ketel 1 en balen van t tijdschrift :hihi: hopelijk heb je een mooie echo morgen met kloppend hartje :heart:

heppie Ik had gisteren een beetje hetzelfde met familie, had ook het idee dat ze het dan merken ofzo. Er werd ook champagne getoast maar heb niet genomen natuurlijk. Gelukkig valt dat bij mij niet heel erg op, want ik drink eigenlijk bijna nooit.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte niesjuh88! Wat een naar nieuws, zorg maar goed voor jezelf!

kleintje87, welkom hier en natuurlijk ook van mij gefeliciteerd!

En Meikindje, lastig is dat he. Ik drink ook niet veel alcohol, maar ik heb bijna al het idee dat het opvalt dat ik opeens thee drink in plaats van koffie 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ja toch zal het wel meevallen, want anderen zijn daar waarschijnlijk helemaal niet mee bezig. Alleen mijn collega's zijn daar wel alert in, allemaal vrouwen..
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook niet hoor, zal vast vooral ons eigen gevoel zijn. Ik zat er wel nogal futloos bij gisteren en heb ook niet zoveel gedaan, dus ik vermoed wel dat ze achteraf misschien "Zie je wel, ik dacht al wel zoiets..." ofzo zullen zeggen 🤭 Ik heb ook voornamelijk vrouwelijke collega's, heb nog niks aan ze gemerkt 😉 Bij jou wel?

Ketel1, hopelijk een goede echo morgen en vooral ook genieten dan!
Alle reacties Link kopieren
Niesjuh88, wat verdrietig... Heel veel sterkte ❤️

Kleintje87, gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk dat je mee gaat schrijven!

Meikindje, ohh wat balen van het tijdschrift! Zal je altijd zien. Maar ik weet zeker dat ze sowieso enorm blij voor jullie zullen zijn 💕

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven