UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik sport sowieso niet haha.
Ik heb wel een abonnement op de sportschool, maar ik maak er weinig (lees: haast nooit) gebruik van. Ik ga 'm dan ook opzeggen. Ik wil wel íets gaan doen, dus ik denk nu aan zwemmen ofzo. Maar ik wacht idd ook wel even tot ik me hopelijk weer iets fitter voel 😉
bettiepage wat leuk dat we ongeveer gelijk oplopen! En inderdaad wel echt fijn dat je goede eetlust hebt als je het ook wel kan gebruiken om wat extra aan te sterken.

meikindje ik sport nog wel 2 x per week (krachttraining/fitness), wat ik hiervoor ook deed. Merk wel dat bepaalde oefeningen wat minder prettig aanvoelen (zeurend gevoel in onderbuik) dus die vermijd ik dan en ik kies voor wat lager gewicht omdat ik dat een fijner idee vind en ook gewoon wel wat minder energie heb. Verder gaat het nu nog prima.. Ik hoop dat het me lukt om lekker te blijven sporten tijdens de zwangerschap.

Slapen jullie ook anders dan normaal? Ik slaap prima in maar ik heb zulke levendige dromen iedere dag. Kan ze ook gewoon terughalen als ik wakker word. Ook voelt het alsof ik wat ondieper/onrustiger slaap. Word ook iedere nacht wel een keer wakker (en moet dan vaak plassen). Normaal slaap ik gewoon zonder onderbrekingen door.
Saar_1990 heel herkenbaar van het slapen! Hier zo'n beetje hetzelfde. En eenmaal wakker in de ochtend is wakker, want lege maag! En normaal viel ik dan wel weer in slaap. Denk dat ik maar eens een cracker naast mijn bed leg, dan voelt t wat minder naar als ik opsta.
Hier slaap ik sowieso onrustig, want mijn dreumes van 13,5 maand slaapt nog niet door. Maar tussendoor glip ik naar de keuken om boterhammen of volle kwark te eten, want dan heb ik me toch een trek! :D
Ik heb echt enorm bloedverlies nu. Ik ga er vanuit dat het mis is. :'(
Ik droom ook erg veel en levendig. Man, man, soms halve nachten wakker. Als ik het druk heb gehad dan droom ik daar over.

Voel me vandaag niet zo fijn, werd vannacht wakker met pijn in rug, kan zijn dat ik verkeerd gelegen heb.
Maar vanmorgen voelde ik mij wat grieperig, had iets verhoging.
Dus urine maar eens ingeleverd, aangezien ik een flashback had naar vorig oud en nieuw, waar ik een flinke blaasontsteking had en errrrg ziek er van was.
Dat wil ik niet nog een keer. En zeker niet nu ik zwanger ben.
Zo lekker onder de wol...en een paracetamolletje.
_melon schreef:
17-09-2019 13:08
Oh _melon nee hè! Ik hoop echt voor je dat het toch nog allemaal goed is! :hug:
_melon schreef:
Oohh neee melon.. ik hoop zo erg voor je dat het niets bijzonders is, denk aan je..
Ach _melon, nee... :"-( Ik denk ook aan je, hoop zó voor je dat het toch meevalt! :hug:
Oh nee Melon! Wat naar! 😢
_melon schreef:
Oh melon, wat naar. Ik hoop zo voor je dat het meevalt...
_melon schreef:
Lieve Melon wat ontzettend naar! Heb je al contact gehad met de vk? Ik duim voor je! :hug:
Ja. Ze wou morgen wel een echo doen maar aangezien het nog zo pril is, zal die echo geen duidelijkheid geven.
Het is echt even afwachten en ik mag altijd bellen en ze waren super lief en alles. Mijn vriend ook.
Op zich ben ik zelf ook wel nuchter maar heb vanochtend toen ik thuis kwam van m'n werk wel keihard gehuild.

Het wordt niet erger, maar het wordt ook niet beter en ik voel wel druk in m'n buik. Ik zie het niet zo positief op dit moment.
Ah Melon wat naar zeg! Ik hoop dat het toch meevalt maar snap dat je het even niet positief inziet. Veel sterkte!
Oh nee _melon ! Zo rot. Ik hoop echt dat het nier doorzet en dat het goed blijft gaan. Kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker en verdrietig van wordt. Knuffel!
Nou, ik kan me ook goed voorstellen dat je 't even niet positief kunt zien. Blijf je nog steeds bloeden? Begon het zomaar opeens? Tot wat of wanneer moet je afwachten? Ik kan me voorstellen dat je van dat afwachten alleen maar onzekerder wordt, maar ik snap ook dat ze nu misschien nog niet veel kunnen zien. Ik hoop ook zo voor je dat het stopt en vooral dat het meevalt. Ook een knuffel van mij! :hug:
Ja het begon zomaar ineens. Net als een bloedneus. Pats, onderbroek vol.

Helaas zet het nu wel door dus ik ga jullie verlaten. Ik lees zo nu en dan deze spannende tijd nog wel even mee en daarna niet meer. Hopelijk ben ik snel weer in een UD topic te vinden!
Wat ontzettend rot, Melon. Sterkte.
Veel sterkte Melon :hug:
Heel veel sterkte... :(
Wat verdrietig melon, veel sterkte! :hug:
niesjuh88 hoe is het nu met jou? Wel vervelend als je blaasontsteking zou hebben..
Heel veel sterkte melon. Ik vind het echt superverdrietig voor je :(
Ik moet ook steeds aan je denken _melon! :( Hoe is 't nu met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven