UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
dinsdag 17 september 2019 om 06:13
dinsdag 17 september 2019 om 10:22
bettiepage wat leuk dat we ongeveer gelijk oplopen! En inderdaad wel echt fijn dat je goede eetlust hebt als je het ook wel kan gebruiken om wat extra aan te sterken.
meikindje ik sport nog wel 2 x per week (krachttraining/fitness), wat ik hiervoor ook deed. Merk wel dat bepaalde oefeningen wat minder prettig aanvoelen (zeurend gevoel in onderbuik) dus die vermijd ik dan en ik kies voor wat lager gewicht omdat ik dat een fijner idee vind en ook gewoon wel wat minder energie heb. Verder gaat het nu nog prima.. Ik hoop dat het me lukt om lekker te blijven sporten tijdens de zwangerschap.
Slapen jullie ook anders dan normaal? Ik slaap prima in maar ik heb zulke levendige dromen iedere dag. Kan ze ook gewoon terughalen als ik wakker word. Ook voelt het alsof ik wat ondieper/onrustiger slaap. Word ook iedere nacht wel een keer wakker (en moet dan vaak plassen). Normaal slaap ik gewoon zonder onderbrekingen door.
meikindje ik sport nog wel 2 x per week (krachttraining/fitness), wat ik hiervoor ook deed. Merk wel dat bepaalde oefeningen wat minder prettig aanvoelen (zeurend gevoel in onderbuik) dus die vermijd ik dan en ik kies voor wat lager gewicht omdat ik dat een fijner idee vind en ook gewoon wel wat minder energie heb. Verder gaat het nu nog prima.. Ik hoop dat het me lukt om lekker te blijven sporten tijdens de zwangerschap.
Slapen jullie ook anders dan normaal? Ik slaap prima in maar ik heb zulke levendige dromen iedere dag. Kan ze ook gewoon terughalen als ik wakker word. Ook voelt het alsof ik wat ondieper/onrustiger slaap. Word ook iedere nacht wel een keer wakker (en moet dan vaak plassen). Normaal slaap ik gewoon zonder onderbrekingen door.
dinsdag 17 september 2019 om 11:50

dinsdag 17 september 2019 om 13:12
Ik droom ook erg veel en levendig. Man, man, soms halve nachten wakker. Als ik het druk heb gehad dan droom ik daar over.
Voel me vandaag niet zo fijn, werd vannacht wakker met pijn in rug, kan zijn dat ik verkeerd gelegen heb.
Maar vanmorgen voelde ik mij wat grieperig, had iets verhoging.
Dus urine maar eens ingeleverd, aangezien ik een flashback had naar vorig oud en nieuw, waar ik een flinke blaasontsteking had en errrrg ziek er van was.
Dat wil ik niet nog een keer. En zeker niet nu ik zwanger ben.
Zo lekker onder de wol...en een paracetamolletje.
Voel me vandaag niet zo fijn, werd vannacht wakker met pijn in rug, kan zijn dat ik verkeerd gelegen heb.
Maar vanmorgen voelde ik mij wat grieperig, had iets verhoging.
Dus urine maar eens ingeleverd, aangezien ik een flashback had naar vorig oud en nieuw, waar ik een flinke blaasontsteking had en errrrg ziek er van was.
Dat wil ik niet nog een keer. En zeker niet nu ik zwanger ben.
Zo lekker onder de wol...en een paracetamolletje.

dinsdag 17 september 2019 om 19:46
Ja. Ze wou morgen wel een echo doen maar aangezien het nog zo pril is, zal die echo geen duidelijkheid geven.
Het is echt even afwachten en ik mag altijd bellen en ze waren super lief en alles. Mijn vriend ook.
Op zich ben ik zelf ook wel nuchter maar heb vanochtend toen ik thuis kwam van m'n werk wel keihard gehuild.
Het wordt niet erger, maar het wordt ook niet beter en ik voel wel druk in m'n buik. Ik zie het niet zo positief op dit moment.
Het is echt even afwachten en ik mag altijd bellen en ze waren super lief en alles. Mijn vriend ook.
Op zich ben ik zelf ook wel nuchter maar heb vanochtend toen ik thuis kwam van m'n werk wel keihard gehuild.
Het wordt niet erger, maar het wordt ook niet beter en ik voel wel druk in m'n buik. Ik zie het niet zo positief op dit moment.
dinsdag 17 september 2019 om 20:41
Nou, ik kan me ook goed voorstellen dat je 't even niet positief kunt zien. Blijf je nog steeds bloeden? Begon het zomaar opeens? Tot wat of wanneer moet je afwachten? Ik kan me voorstellen dat je van dat afwachten alleen maar onzekerder wordt, maar ik snap ook dat ze nu misschien nog niet veel kunnen zien. Ik hoop ook zo voor je dat het stopt en vooral dat het meevalt. Ook een knuffel van mij!

woensdag 18 september 2019 om 09:05