UD september 2020

02-01-2020 10:06 246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd #kind UD Bijzonderheden
Discover 26 Tweede kindje 27 augustus kloppend hartje! :heart: Over 2 weken termijnecho?
Driehoek3 eerste kindje 28 augustus kloppend hartje! :heart: 3-02 intake verloskundige, 11/12 weken echo 04-02
Noalien derde kindje 4 september 20-01 vroege echo
BiancaBrianna 38 jaar tweede kindje 5 september Een kloppend hartje! :heart: 18-02 verloskundige
Dana-100 29 eerste kindje 8 september kloppend hartje! :heart:
Annanasbaby 33 jaar Tweede kindje 11 september 23-01 een mooie echo, kloppend hartje :heart:
28-01 intake verloskundigenpraktijk, 18-02 termijnecho
Pip-321 28 eerste kindje 12 september kloppend hartje :heart: 03-02 intake verloskundige, 20-02 termijnecho
Vivelavie2020 Tweede kindje 20-01 echo: kloppend hartje! :heart: Volgende echo 5-02
Roki 35 Derde kindje 6 september 30-01 eerste echo
Kokosboost tweede kindje 7 september 20-01 eerste echo: kloppend hartje! :heart: Volgende echo 17-02
Fenne28 30 jaar eerste kindje 12 september kloppend hartje! :heart:
Falal1989 30 jaar tweede kindje 12 september kloppend hartje :heart:
KirstenvdVeen 24 jaar eerste kindje 23 september 30-01 eerste echo
Robinageus 35 jaar 2e kindje 12 september
Julie-87 24 september 14-02 eerste echo

Singlemom1984, ik heb je voor nu even uit de tabel gehaald, laat het even weten als je er weer in wilt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 20:44
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
86.04% gewijzigd
Gefeliciteerd met de goede echo's Fenna, Fala en Robina!

Annanasbaby, wat een dilemma. Aan de ene kant wil je het niet geheimhouden, maar de opleidingsplekken zijn zo schaars... Als je dan weer twee a drie jaar moet wachten... Moeilijk.
Ik heb wel ervaring met een opleiding snel na een bevalling. Ik ben gestart met verpleegkunde bijna direct na mijn tweede zwangerschapsverlof. Ik vond het pittig. Hersenverweking, slaapgebrek en ik voelde me regelmatig in een spagaat zitten. Ik heb het wel binnen de normale tijd afgerond. Wel veel steun gehad van man en omgeving, goede achterwacht is noodzakelijk.
Verschil is misschien wel dat jij al werkt als psycholoog, bij mij was alles nieuw, maar het is wel een pittige opleiding.
Ik wens je veel wijsheid.

Wij hebben het afgelopen week aan de kinderen verteld dat ze een broertje of zusje krijgen. Ze zijn helemaal verliefd. Wel zijn ze er heilig van overtuigd dat het een zusje is. Jongste wil geen broertje (Al stampvoetend :) ) Dat wordt nog wat als het een jongetje blijkt te zijn ;)
Ook de ouders, schoonouders, broers en (schoon)zussen weten het nu. Het was nogal een bommetje, niemand had het verwacht :-D

Verder merk ik dat ik op het hoogtepunt van de hcg zit. Ik ben zo ontzettend misselijk en moe. Moet echt mezelf dwingen om wat te eten en ga met de kinderen op bed. Nog twee weken, dan wordt het beter!
Wat tof Roki! Ik vind het zo leuk om het aan mensen te vertellen! Ik ben benieuwd wat het wordt bij jullie dan! Heb je zelf al een gevoel/idee?

Naar van de kwaaltjes! Hopelijk wordt het snel beter! Hier gaat het de ene dag beter dan de andere! Maar van het eten (met tegenzin avondeten) en moe zijn herken ik ook!

Deze week hebben wij de termijnecho (al)! Spannend! Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet. Ik heb geen bloedverlies gehad, dus hoop dat mijn lichaam het heeft opgenomen. 😳
Wat fijn alle goede echo's weer, toch wel een bijzondere echo, de termijnecho, vind ik! WIj mogen over een week.
Ik zal de tabel deze week even bijwerken hoor.

Wat een lastig dilemma ook ananasbaby! Toevallig werk ik ook in die richting. Ik zal niet teveel details geven ivm herkenbaarheid maar ik snap je dilemma. Ik vraag me af hoe pittig het is straks een baby en dan met die opleiding, maar als je je daar geen zorgen over maakt dan zou ik er misschien toch voor gaan. Of inderdaad om uitstel van start vragen. Bij waar ik werk bieden ze nu ineens 3 gz-opleidingen aan.

Ik neig ernaar om gewoon ontslag te nemen en dan wel verder te zien. Op zich wordt ik wel snel aangenomen ergens alleen ik voel zo sterk dat daar mijn passie niet ligt, dat ik niet geschikt ben voor dit werk. Maar wat dan wel? Ik had niet gedacht zo in de knoop te komen te zitten met het werk wat ik nu doe, jeetje. Ben er echt een beetje van slag van. Het voelt als falen op dit moment en m'n eigenwaarde heeft wel een deuk opgelopen. Zullen ongetwijfeld ook deels de hormonen wel zijn, maar ik denk dat dit al langer speelde maar ik het gewoon heel goed weggestopt kon houden en nu kan ik dat niet langer.

Nouja, komt tijd komt raad. Nu met de verhuizing is er ook niet veel ruimte en energie om verder te kijken.
Wel positief nieuws: de symptomen zijn wel afgenomen, nog maar heel af en toe misselijk ipv de hele dag. Jeej :)
Hoi allemaal! Even een ego-post:

Waar ik gisteren zei dat ik nog geen bloedverlies had, heb ik dat nu wel. :cry:

Gisteravond ben ik naar het ziekenhuis geweest omdat ik te veel last van krampen en helderrood bloedverlies had. Na een lange avond wachten bleek dat het hartje “gewoon” klopt. Bizar en ik was echt enorm in shock. Feit is alleen wel dat ik nog steeds behoorlijk bloed verlies, (nog) geen stolsels en enorm last heb van steken. Het kan 2 kanten op gaan maar ik houd ernstig rekening met een miskraam. Verdrietig omdat het na 2 echo’s toch niet goed lijkt te gaan maar ook kalm omdat ik hier toch geen invloed op heb. :-( eerst maar duimen dat het bloeden snel stopt.
ah lieve vivelavie, wat heftig zeg, zo onverwacht inderdaad ook. Ik las net je post nog terug over dat je geen bloedverlies hebt gehad en nu dit. Jeetje!
Dat het hartje nog klopt geeft wel weer hoop denk ik, maar hebben ze enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
Pfoe, afwachten dus maar nu. Heb je voldoende afleiding? Knap hoor dat je er zo sterk onder blijft. Ik ga heel hard voor je duimen!
Veel sterkte de komende uren/dagen. Wordt je in de gaten gehouden of is het nu echt afwachten?
Vivelavie, wat ontzettend schrikken weer! Echt heel naar voor jullie.
Maar zolang het hartje klopt, is er hoop.

Voor wat het waard is, mijn schoonzusje heeft bij haar laatste 2 kinderen vaak en lang bloedverlies gehad gedurende de gehele zwangerschappen. Oorzaak was onbekend. Wel gewoon 2 gezonde baby's, ondanks de bloedingen. Ik kan me herinneren dat ze in een periode bijna om de dag in het ziekenhuis was. Enorm schrikken iedere keer.

Hoop dat het bloeden snel stopt en de baby het goed blijft doen. Ik duim voor jullie! Veel sterkte!
Dankjewel! Echt bizar dat dit (met de eindstreep in zicht) toch nog niet goed lijkt te gaan.

Het geeft wel hoop dat het hartje nog klopt maar, ik wil me er niet te veel aan vast houden omdat het bloedverlies echt enorm is. Daarbij ook veel last van steken. Verloskunde net gesproken en die gaf aan dat het een cyste kan zijn, een miskraam die begint, de bloedvlek die loskomt of een eierstok die even verdraaid was en bloed afgeeft (ook gezien de eerder klachten) Ik ga maar uit van het slechtste scenario omdat het eigenlijk alleen maar kan “meevallen”

Vandaag blijf ik maar thuis van werk (ik kan amper lopen van de pijn) dus Netflix en de bank zijn vandaag mijn vrienden. De oudste is vandaag naar de opvang dus ik heb “gelukkig” even tijd en ruimte om rustig aan te doen..
Roki schreef:
11-02-2020 10:26
Vivelavie, wat ontzettend schrikken weer! Echt heel naar voor jullie.
Maar zolang het hartje klopt, is er hoop.

Voor wat het waard is, mijn schoonzusje heeft bij haar laatste 2 kinderen vaak en lang bloedverlies gehad gedurende de gehele zwangerschappen. Oorzaak was onbekend. Wel gewoon 2 gezonde baby's, ondanks de bloedingen. Ik kan me herinneren dat ze in een periode bijna om de dag in het ziekenhuis was. Enorm schrikken iedere keer.

Hoop dat het bloeden snel stopt en de baby het goed blijft doen. Ik duim voor jullie! Veel sterkte!
Jeetje, Roki! Wat heftig voor je schoonzusje en jullie! Dat lijkt me heel zo naar! Die onzekerheid is echt vreselijk. En dan had ze het de hele zwangerschap... Had ze er ook krampen bij? Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goedgekomen!

Ik moet nu wachten totdat het bloeden stopt, anders geeft de echo een heel vertroebeld beeld.. dus.. factor tijd in combinatie met bloeden is nu erg belangrijk. Spannend!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
@vivelavie
Jeetje, schrikken zeg! En zo enorm onzeker allemaal. Duimen dat het een van de minder erge dingen betreft maar ik snap dat je je mentaal op slecht nieuws instelt. Groot gelijk dat je vandaag thuis blijft. Zorg goed voor jezelf. Meer kun je niet doen. :heart:

@pip
Die onzekerheid en twijfel kan zomaar extra toeslaan door de hormonen hoor. Is misschien juist wel goed dat je het niet meer kunt verstoppen. Geef jezelf inderdaad lekker de tijd, focus op wat nu belangrijk is en dan komt het vast redelijk vanzelf op zijn pootjes terecht. Je hart volgen is nog altijd het belangrijkste. Fijn dat je kwaaltjes afnemen. Dan gaat de tijd ook wat sneller.

echo's
Goed om te lezen dat er weer wat goede echo's zijn geweest en er voor een aantal de termijnecho nadert. Spannend.

werk/ gz opleiding
Ik vind het wel dapper dat je zo vlot aan de studie zou beginnen na je bevalling en kraamtijd. Zie ik mezelf echt niet doen, zelfs niet met de ervaring vanuit nummer 1. Ik zelf vond het een hele aardverschuiving en vermoed dat ik dat ook weer zal vinden van nummer 2. Maar ik snap ook dat je die opleiding graag wil beginnen en de plekken schaars zijn. Zwart op wit laten zetten is denk ik het enige wat je dan kunt doen. Open kaart spelen gaat je denk ik in de weg zitten in dit geval. Maar jij kent je werkgever beter dan ikzelf. Moeilijke keuze!

huidige situatie hier
Kwaaltjes nemen hier gelukkig ook af. Alleen jammer dat de extreme vermoeidheid alleen maar lijkt toe te nemen. Gelukkig een fijn vangnet waar ik mijn oudste zo nu en dan kan wegbrengen om bij te komen. :)

Vandaag bloed af laten nemen voor o.a. de nipt. Niet mijn hobby maar deze keer in ieder geval niet flauw gevallen zoals bij mijn vorige zwangerschap.

Zijn meubeltjes wezen kijken voor dochter en laten de babykamer waarschijnlijk grotendeels hetzelfde. Niet zoveel zin in veel werk en het kamertje is neutraal dus kan voor zowel een jongen als meisje. Hooguit wat andere aankleding maar verder laat ik het lekker staan. Wel een gepuzzel met waar dochter tegen die tijd in slaapt en waar baby dan in komt. De wieg? Of is dochter al over op peuterbed en komt haar ledikant dan vrij en schaffen we dan niets aan of juist een dubbel ledikant nodig. Vragen vragen vragen haha! Maar zal loslopen. Hoe dan ook. :lol:
Vivelavie Ooh wat spannend en een vervelend nieuws zeg! Ik hoop dat het lukt om wat afleiding te vinden met Netflix, want ik kan me voorstellen dat de tijd nu heel langzaam gaat.. Ik hoop echt met je mee dat alles gewoon goed zit, dat de bloeding iets anders is..

Heel erg bedankt iedereen voor de tips met betrekking tot de opleiding.. Ik ga er gewoon voor, maar mocht het niet lukken dan is dat ook prima. Dan kan ik inderdaad nog beter van de kraamtijd genieten, is misschien ook wel fijn. Ik heb geprobeerd iets zwart op wit te krijgen, maar er werd direct best wel teruggekrabbeld, en er kon me ook nog geen duidelijkheid gegeven worden of er echt in september gestart zal worden, of wanneer alles wel duidelijk zal zijn. Dus dan laat ik het ook maar los!

Roki: Leuk dat jullie het de kids hebben verteld! Wij wachten nog even met het onze dochter te vertellen tot na de termijnecho, die staat volgende week gepland. Erg spannend toch wel weer! Mijn broer heeft net een kindje gehad vorige week, dus toen we op kraambezoek waren hebben we wel verteld dat wij de volgende zijn. En ik heb het toevallig aan een vriendin verteld omdat het onderwerp ter sprake kwam: van haar weet ik dat ze het er moeilijk mee kan hebben omdat ze zelf graag nog een kindje wilde maar miskramen heeft gehad. Het leek me beter om het nu het toch ter sprake kwam te vertellen, dan er een groot iets van te maken.

Pip, klinkt echt even lastig zeg met je werk! Dat je nu ook aan het beroep zelf gaat twijfelen lijkt me ook moeilijk. Denk je niet dat in een net iets andere werkplek/functie/doelgroep misschien je plezier in je baan weer terug kan vinden? Wel fijn dat je minder misselijk bent, dat begint bij mij ook wat af te nemen.

babykamer en babynaam etc staan toch allemaal een beetje 'on hold' bij ons. Misschien dat het na de termijnecho nog echter voelt, maar ik denk dat het pas nadat we het geslacht weten we hier nog beter over na kunnen denken. Wij hebben niks van babyspullen (omdat we vanuit het buitenland kwamen alles daar verkocht of weggegeven) dus ik ben wel al wat op marktplaats etc naar het kijken voor kinderwagens.

Ooh en ik wil een Artipoppe draagzak, maar die dingen zijn echt niet te betalen ;)
annanasbaby schreef:
11-02-2020 15:23
Vivelavie Ooh wat spannend en een vervelend nieuws zeg! Ik hoop dat het lukt om wat afleiding te vinden met Netflix, want ik kan me voorstellen dat de tijd nu heel langzaam gaat.. Ik hoop echt met je mee dat alles gewoon goed zit, dat de bloeding iets anders is..

Heel erg bedankt iedereen voor de tips met betrekking tot de opleiding.. Ik ga er gewoon voor, maar mocht het niet lukken dan is dat ook prima. Dan kan ik inderdaad nog beter van de kraamtijd genieten, is misschien ook wel fijn. Ik heb geprobeerd iets zwart op wit te krijgen, maar er werd direct best wel teruggekrabbeld, en er kon me ook nog geen duidelijkheid gegeven worden of er echt in september gestart zal worden, of wanneer alles wel duidelijk zal zijn. Dus dan laat ik het ook maar los!

Roki: Leuk dat jullie het de kids hebben verteld! Wij wachten nog even met het onze dochter te vertellen tot na de termijnecho, die staat volgende week gepland. Erg spannend toch wel weer! Mijn broer heeft net een kindje gehad vorige week, dus toen we op kraambezoek waren hebben we wel verteld dat wij de volgende zijn. En ik heb het toevallig aan een vriendin verteld omdat het onderwerp ter sprake kwam: van haar weet ik dat ze het er moeilijk mee kan hebben omdat ze zelf graag nog een kindje wilde maar miskramen heeft gehad. Het leek me beter om het nu het toch ter sprake kwam te vertellen, dan er een groot iets van te maken.

Pip, klinkt echt even lastig zeg met je werk! Dat je nu ook aan het beroep zelf gaat twijfelen lijkt me ook moeilijk. Denk je niet dat in een net iets andere werkplek/functie/doelgroep misschien je plezier in je baan weer terug kan vinden? Wel fijn dat je minder misselijk bent, dat begint bij mij ook wat af te nemen.

babykamer en babynaam etc staan toch allemaal een beetje 'on hold' bij ons. Misschien dat het na de termijnecho nog echter voelt, maar ik denk dat het pas nadat we het geslacht weten we hier nog beter over na kunnen denken. Wij hebben niks van babyspullen (omdat we vanuit het buitenland kwamen alles daar verkocht of weggegeven) dus ik ben wel al wat op marktplaats etc naar het kijken voor kinderwagens.

Ooh en ik wil een Artipoppe draagzak, maar die dingen zijn echt niet te betalen ;)
Soms moet je jezelf wat gunnen. Ik heb gisteren een aankleedkussen van 99,- gekocht. Oeps. :$
Tweedehands schelen ze nog íets..
@ Vivelavie, jeetje wat is dat schrikken meid. Zal voor je duimen dat het bloeden snel stopt zodat ze een echo kunnen maken. Zolang het hartje nog klopt is er nog hoop. Maar ik begrijp het dat je jezelf in bescherming wilt nemen door uit te gaan van het ergste :hug:

@Pip, vervelend dat je je werk zo rot vindt momenteel. Wacht nog even af voordat je radicale beslissingen maakt. Als de hormonen in het 2e trimester iets minder zijn geworden kan je je weer wat minder rot voelen...

@Ananas, grrrr, jammer dat ze het niet explicieter kunnen en willen maken of het zwart op wit willen zetten!

Kwaaltjes: steeds minder last overal van. Nog wel erg moe en merk ook dat ik minder georganiseerd ben dan normaal. Ook een beetje dement lijk ik nu al... En avondeten is echt een strijd. Eet dat voornamelijk omdat het van mezelf moet.

Babykamer: We hebben alle spullen voor de kamer al gelukkig. Dochter gaat deze zomer verhuizen naar een nieuwe kamer. 1 muur is momenteel wel roze, die moeten we eventueel verven.
De overige babyspullen heb ik bijna allemaal weggedaan, erg jammer. Kinderwagen hebben we gelukkig nog wel. Verder maar eens goed kijken op marktplaats. En nieuwe kleertjes kopen vind ik super leuk, dus daar ben ik al lekker mee begonnen :-D

Over 2 weken bloed geven voor onder andere de NIPT na de intake bij de verloskundige in het ziekenhuis. Ik HAAT bloedgeven!
Hier word ik niet vrolijk van!
Dag dames!

Ik lees nog af en toe met jullie mee! Ben blij dat de meesten van jullie een goede echo hebben gehad en het goed gaat!

Vivalavie2020 wat heftig het bloedverlies.... wat een enorm spannende periode voor jullie.
Ik weet er helaas alles van maar hoop enorm dat het voor jullie beter uitpakt.

Hier is het bloeden al een paar dagen gestopt... en mijn vruchtbare dagen lijken weer aangebroken.
We maken er gebruik van en dan zien we wel wat het ons brengt.
Verder heb ik de miskraam een plekje kunnen geven maar met momenten blijft het toch nog moeilijk.

Dikke knuffel voor jullie dames!
Hoe gaat het nu vivelavie?

Bloemmetje, dapper dat je nog altijd mee leest. Zal af en toe best confronterend zijn. Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven.
Hi lieve dames,

Mijn goede viva forum voornemens zijn weer een beetje gestrand, maar lees wel alles mee nog steeds. Ik vind het zo kut voor je Vivelavie. Ik hoop echt voor jullie dat het geen miskraam is. Is het bloeden inmiddels gestopt zodat je de echo kan laten maken? En Bloemmetje super knap dat je nog meeleest en dat je de miskraam een plekje hebt kunnen geven. Ik hoop zo erg dat je deze ronde meteen zwanger raakt.

Hier gaat het best wel goed. Ik merk wel dat doordat ik wat minder heb geslapen afgelopen dagen ik dat minder goed trek dan als ik niet zwanger ben. Op 20 februari heb ik de 11-weken echo en als alles goed is op 25 februari een gesprek voor de combinatie of NIPT test. Ik zag een iemand die al voor de NIPT bloed heeft afgenomen, maar nog meer mensen die een van deze testen gaat doen? Wat is jullie overweging hierin geweest?

Veel liefs!
@ vivelavie, hoop dat het bloeden o ondertussen gestopt is! Hoe gaat het met je?

@bloemetje, fijn om te lezen dat jullie het een plaatsje hebben gegeven. Hoop dat je snel weer zwanger bent! :hug:

Nipt, wij hebben volgende week vrijdag een gesprek daarover. Wij hebben het bij de 1e niet gedaan omdat veel aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zijn ook tijdens de 20 weken echo naar boven komen en we geen beslissing willen nemen obv syndroom van down. Nu gaan we het waarschijnlijk wel doen omdat het deze keer niet alleen ons leven beïnvloed maar ook dat van onze dochter.
Hier word ik niet vrolijk van!
Dankjewel dames wat lief! Stiekem hoop ik ook dat ik snel weer zwanger ben... Dan kan ik ook weer lekker met jullie meeschrijven... als dat mag ;) haha!

Ongelofelijk dames dat jullie gewoon binnenkort al de termijnecho krijgen en idd al bijna kunnen gaan voor de NIPT... Voor degene die dat gaan doen.

Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Vivelavie ik hoop ook rcht dat het bloeden is gestopt... en dat je gewoon een mooie echo krijgt met een gezond kindje 🙏🙏
Hoi allemaal! Wat een lieve berichtjes! Dankjewel! Hier lijkt het iets beter te gaan. Het bloeden is echt een stuk minder en ik verlies “alleen” nog oud bloed. Vandaag had ik geen buikpijn en ik ben helemaal geen stolsels verloren.. morgenochtend heb ik een echo dus dan gaan we het zien.
Ik sta er nog wel hetzelfde in; ik ga maar uit van het ergste: natuurlijk is dit allemaal zelfbescherming. Ik vind het doodeng allemaal.. :cry:

@Bloemmetje: bedankt! Hier helaas nog een ervaringsdeskundige. Ik wens echt dat de rest dit niet meemaakt. Wat een vreselijke rollercoaster is dit :-( en hopelijk ben jij snel zwanger Bloemmetje! Ik ga voor je duimen!👍
@Robina
Ik ben ook geen held met bloed prikken maar deze keer ging het super goed. Hoop dat jij ook een goede prikster krijgt! En het is voor een goed doel moet je maar denken. De struggle van het avondeten herken ik. Tegen heug en meug. Vaak kom ik niet verder dan de groente. En veel shopplezier, helema niet erg ;-D

@Bloemetje
Wat knap dat je hier nog meeleest ondanks het verlies. Ik hoop dat je heel snel mag aansluiten. Dikke knuffel, sterke vrouw!

@vivelavie
Fijn dat het bloeden een heel stuk minder is en je verder geen hele hevige klachten hebt. Al snap ik dat je nog steeds geen hoop durft te hebben. Ik duim voor een goede afloop, alsnog. :heart:

nipt
Ik heb dus bloed laten afnemen voor de prenatale screening. Een gevoelskeuze i.c.m. het meegemaakt hebben van een niet met het leven verenigbare aandoening en het verlies van kindje tot gevolg net voor de bevalling. (Kindje van broer.) Een x aantal dingen kunnen uitsluiten of nader onderzoeken geeft ergens rust, maar geen garanties uiteraard. Wel sta ik er blanco in als trisomie 21 of een nevenbevinding zou worden gevonden. Daar kan ik dan pas een beslissing over nemen.

geslacht
Wij willen dit wel weten. Misschien wachten we tot de 20weken echo maar kan ook zijn dat we het al eerder willen weten of via onze verloskundige te horen kunnen krijgen.

ego
Vandaag knopen doorgehakt over de kleur van het toekomstige kamertje van dochter. Bedje, kasten enzv uitgezocht. Dat geeft al een beetje rust. :A:
Even een kort berichtje voor jou tussendoor vivelavie met een knuffel en een sterkte wens voor morgen. Ik ga voor je duimen en hoop alsnog op een goede afloop. :heart: wees maar extra lief voor jezelf deze avond!

bloemetje, wat dapper dat je hier af en toe nog meeleest, volgens mij ben je een sterke vrouw! Ik had je zoiets anders gegund. Ik hoop op een snelle goede zwangerschap voor je. Laat je het ons dan ook weten? We leven met je mee! En dan ben je hier uiteraard heel erg welkom om mee te schrijven, dat blijf je altijd. :)
Hoi allemaal!

Even een korte update; de echo was supergoed! Het bloed is bijna weg uit de baarmoeder en het kindje is echt heel erg goed gegroeid. Zelfs een dag vooruit gezet weer. Dit was mijn termijnecho maar over anderhalve krijg ik nog 1. Ik ben 9 september uitgerekend. Ik ga 100 vreugdedansjes doen en even bijkomen van deze bizar rare week! Wat een rollercoaster!
Oooh wat super fijn!!! Ga dit maar eens lekker vieren! Wat een goed nieuws!
Wat een goed nieuws Vivelavie! Zo fijn!!!
Wat een goed nieuws Vivelavie! Gefeliciteerd nogmaals dan, ooh wat zullen jullie je opgelucht voelen.

Hier begint het zwanger zijn al best normaal te voelen haha, ben niet meer zo gigantisch blij en ondersteboven als de eerste weken. Dat zorgde weer even voor twijfel: ik wil dit toch wel? Maar dat zijn misschien ook de hormonen. Moest gisteravond ook al huilen bij de finale van 'Next in fashion', zo'n show waarbij designers kleding ontwerpen..

@bloemmetje stoer hoor, je bent zeker weer welkom om mee te schrijven straks! Ik ken veel mensen die na een miskraam snel weer zwanger waren, dus hoop met je mee.

Over de nipt: wij gaan deze wel doen, om onszelf, het kindje, maar ook onze dochter evt. leed te besparen. Bloed prikken gaat bij mij altijd heeeel moeilijk, maar ik heb er zelf geen moeite mee gelukkig.
Wat een súper goed nieuws vivelavie! Zo ontzettend blij voor je/jullie. Gefeliciteerd en lekker genieten nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven