Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd

vrijdag 16 juni 2017 om 06:45
@sarina, dank je wel!
@babbes gefeliciteerd!! Dubbel geluk
@jarja, mooi een kloppend hartje. Genieten!!
Ikzelf ben met vlagen misselijk en maagzuur. Mijn buik zeurt een beetje, geen pijn maar voel wel wat.
Ik mag aanstaande dinsdag voor een echo. Verloskundige rekent nu vanaf de dag van miskraam en dan zou ik nu al 6 weken zijn. Ik heb natuurlijk nog geen normale cyclus gehad, dus is moeilijkste zeggen.
Ik vind het wel heel spannend! Toch een beetje bang dat het niet goed is.
@babbes gefeliciteerd!! Dubbel geluk
@jarja, mooi een kloppend hartje. Genieten!!
Ikzelf ben met vlagen misselijk en maagzuur. Mijn buik zeurt een beetje, geen pijn maar voel wel wat.
Ik mag aanstaande dinsdag voor een echo. Verloskundige rekent nu vanaf de dag van miskraam en dan zou ik nu al 6 weken zijn. Ik heb natuurlijk nog geen normale cyclus gehad, dus is moeilijkste zeggen.
Ik vind het wel heel spannend! Toch een beetje bang dat het niet goed is.
vrijdag 16 juni 2017 om 07:32
vrijdag 16 juni 2017 om 08:43
vrijdag 16 juni 2017 om 09:55
Was wel even schrikken. Anderzijds had ik me er heel erg op ingesteld dat het toch wel weer mis zou zijn (zelfbescherming denk ik), dus ik was al heel gelukkig toen ik zag dat er überhaupt een vruchtzakje met inhoud zag. En we dachten even dat het er nog meer waren, toen schrokken we heel erg, maar gelukkig vals alarm. Ik vind 2 heel leuk en bijzonder, alhoewel het wel pittig gaat worden straks met 3 kleintjes onder de 2,5. Maar ach... daar vinden we ook wel weer een modus in. Nu ben ik heel erg aan het genieten van de kloppende hartjes in m'n buik.
vrijdag 16 juni 2017 om 10:21
Whow de eerste goede echo's en kloppende hartjes
geweldig! En Babbes zelf 2, wat leuk!
Wished, hele dikke knuffel
het is al verschrikkelijk als een zwangerschap niet goed gaat, laat staan als dit na een medisch traject is. Ik wens je veel sterkte met het verwerken & veel voorspoed voor jullie nieuwe poging!
Wij gaan dit weekend op vakantie voor 2 weken, mijn voornemen is niet veel online te gaan daar. Er hebben veel meiden een echo in de tussentijd, wens jullie allemaal veel succes en kloppende hartjes toe!
Tot over 2 weken!

Wished, hele dikke knuffel

Wij gaan dit weekend op vakantie voor 2 weken, mijn voornemen is niet veel online te gaan daar. Er hebben veel meiden een echo in de tussentijd, wens jullie allemaal veel succes en kloppende hartjes toe!
Tot over 2 weken!
vrijdag 16 juni 2017 om 10:49
Hier ook een echo gehad. Minder ver dan ik dacht. Er is alleen een vruchtzak te zien, maar nog geen embryo. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Misschien valt het tegen dat we nog geen zekerheid hebben.
De gyn die ik had vond ik ook niet prettig. Totaal geen emphatie dat ik vertelde dat ik me zo onzeker voel enz. En vergeten te vragen over mn bloedverlies steeds. Baal er een beetje van.
@babbes: Gefeliciteerd! Leuk een tweeling!
@wished: Wat lief dat je nog eens komt kijken hier. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
De rest antwoord ik later. Op mijn telefoon kan ik niet alles terug zien haha.
De gyn die ik had vond ik ook niet prettig. Totaal geen emphatie dat ik vertelde dat ik me zo onzeker voel enz. En vergeten te vragen over mn bloedverlies steeds. Baal er een beetje van.
@wished: Wat lief dat je nog eens komt kijken hier. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

vrijdag 16 juni 2017 om 11:26
Hai Mommy's & Mommy's to be,
Wat leuk allemaal kloppende hartjes !! Gefeliciteerd. !! @Babbes83 en een Tweeling Waauw erg leuk. Geniet ervan
Ik ben heel moe.. Ik ga vroeg naar bed rond een uur of 21 sta om 6 uur op om weer na werk te gaan nog steeds erg moee...
Ik ben ook continu misselijk. *Zucht*. Ik probeer me dochtertje van 1 thuis alle energie te geven die ik nog heb
. Wie heeft er ook moeite mee?
Ik heb het wel verteld aan 1 collega, omdat ik pas hier werk sinds 2 maanden en ik heb een contract van 7 maanden... Ga der nu al maar van uit dat ze het toch niet zullen verlengen:(
Wat leuk allemaal kloppende hartjes !! Gefeliciteerd. !! @Babbes83 en een Tweeling Waauw erg leuk. Geniet ervan

Ik ben heel moe.. Ik ga vroeg naar bed rond een uur of 21 sta om 6 uur op om weer na werk te gaan nog steeds erg moee...

Ik heb het wel verteld aan 1 collega, omdat ik pas hier werk sinds 2 maanden en ik heb een contract van 7 maanden... Ga der nu al maar van uit dat ze het toch niet zullen verlengen:(
vrijdag 16 juni 2017 om 11:31
O jeee... ik hoop echt dat je inderdaad gewoon nog minder ver bent dan je denkt. Ik wil je niet bang maken, maar ik had vorige keer met 7 weken een lege vruchtzak. Is dus niet meer goed gekomen. Ik moest voor de zekerheid een week later terug komen, toen nog niks (met 8 weken had je echt wel wat moeten zien). Helaas daarna een hoop ellende met 4x Cytotec en een curretage gehad. Moet jij ook volgende week terugkomen? Ik ga hard voor je duimen, want dit is echt niet tof. Hopelijk is het vals alarm! Ik heb overigens ook van een vriendin met precies hetzelfde verhaal gehoord dat de kleine een week later ineens oppopte; kiekeboe! Mannetje is nu 1,5. Dus er is zeker nog hoop.tiepvout schreef: ↑16-06-2017 10:49Hier ook een echo gehad. Minder ver dan ik dacht. Er is alleen een vruchtzak te zien, maar nog geen embryo. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Misschien valt het tegen dat we nog geen zekerheid hebben.

vrijdag 16 juni 2017 om 12:36
Omdat ik spontaan zwanger ben geworden met een onregelmatige cyclus kan het ook gewoon zo zijn dat ik 5 weken ben. Daar gaat de gyn iif vanuit. Ik moet over 2 weken terug komen want dan zou ik volgens haar 7 weken zijn...Babbes83 schreef: ↑16-06-2017 11:31O jeee... ik hoop echt dat je inderdaad gewoon nog minder ver bent dan je denkt. Ik wil je niet bang maken, maar ik had vorige keer met 7 weken een lege vruchtzak. Is dus niet meer goed gekomen. Ik moest voor de zekerheid een week later terug komen, toen nog niks (met 8 weken had je echt wel wat moeten zien). Helaas daarna een hoop ellende met 4x Cytotec en een curretage gehad. Moet jij ook volgende week terugkomen? Ik ga hard voor je duimen, want dit is echt niet tof. Hopelijk is het vals alarm! Ik heb overigens ook van een vriendin met precies hetzelfde verhaal gehoord dat de kleine een week later ineens oppopte; kiekeboe! Mannetje is nu 1,5. Dus er is zeker nog hoop.
We wachten maar af.
zaterdag 17 juni 2017 om 09:48
Tiepvout lijkt me heel spannend maar fijn dat je binnen 2 weken weer terug mag komen kan je er zelf een beetje rustig onder blijven?
@wished heel veel sterkte.
even heel ander vraagje hebben jullie ook moeite met dat prenatal een aanbieding heeft van 15% op alles maar dat je nog niet durft te kopen? vindt het best een intressante actie vooral aangezien wij al weten welke kinderwagen wij willen alleen tja... we zijn nog maar 6 weken...
weten jullie trouwens of zulk soort dagen wel vaker komen en ik me niet zo druk moet maken want over 3 maanden doen ze het gewoon weer opnieuw?
@wished heel veel sterkte.
even heel ander vraagje hebben jullie ook moeite met dat prenatal een aanbieding heeft van 15% op alles maar dat je nog niet durft te kopen? vindt het best een intressante actie vooral aangezien wij al weten welke kinderwagen wij willen alleen tja... we zijn nog maar 6 weken...
weten jullie trouwens of zulk soort dagen wel vaker komen en ik me niet zo druk moet maken want over 3 maanden doen ze het gewoon weer opnieuw?

zaterdag 17 juni 2017 om 20:15
Spannend tiepvout, je bent vast gewoon wat korter zwanger dan je dacht..
Hier heeft de misselijkheid nu echt hard toegeslagen, het komt met vlagen maar wel steeds vaker en heftiger. wie heeft er tips? Seabands heb ik maar lijken niet te werken, zelfde geldt voor okugest. ik probeer nu in ieder geval maar vaker wat te eten maar ik zie het echt niet zo zitten dit nog weken te hebben. met al een peuter erbij kan ik gewoon niet functioneren. Het is ook echt de hele dag door, echt niet enkel s morgens.
Hier heeft de misselijkheid nu echt hard toegeslagen, het komt met vlagen maar wel steeds vaker en heftiger. wie heeft er tips? Seabands heb ik maar lijken niet te werken, zelfde geldt voor okugest. ik probeer nu in ieder geval maar vaker wat te eten maar ik zie het echt niet zo zitten dit nog weken te hebben. met al een peuter erbij kan ik gewoon niet functioneren. Het is ook echt de hele dag door, echt niet enkel s morgens.

zaterdag 17 juni 2017 om 20:45
Theo; voor de misselijkheid slik ik op het moment gembercapsules te halen bij de apotheek. ik slik ze wel op het moment dat ik het minst misselijk ben net als mijn foliumzuur omdat ik merk dat ik anders na pillen slikken alles er meteen weer uitgooi.
het voordeel van die capsules is dat bij mij de volgende vlaag minder heftig is. en soms komen ze ook wat langer uit elkaar.
gember thee werd mij geadviseerd maar is bij mij gelijk als bij elke thee. en aangezien ik gember niet lekker vindt drink ik dus gewoon thee en bij de apotheek kreeg ik ook nog het advies van op een stuk gember kouwen... (moet er niet aan denken!)
Ik dacht ook al dat er wel vaker acties zullen zijn. maar zou het gewoon heel zonde vinden als ik wat duurs koop en 1 week later is het in de aanbieding.
het voordeel van die capsules is dat bij mij de volgende vlaag minder heftig is. en soms komen ze ook wat langer uit elkaar.
gember thee werd mij geadviseerd maar is bij mij gelijk als bij elke thee. en aangezien ik gember niet lekker vindt drink ik dus gewoon thee en bij de apotheek kreeg ik ook nog het advies van op een stuk gember kouwen... (moet er niet aan denken!)
Ik dacht ook al dat er wel vaker acties zullen zijn. maar zou het gewoon heel zonde vinden als ik wat duurs koop en 1 week later is het in de aanbieding.

zaterdag 17 juni 2017 om 22:10
Haha je wordt wel creatief met keuken kruiden zo...
Ik heb na mijn miskraam de 'krachten' van salie ontdekt. Had erg last van stuwing en geen baby om te voeden, au... maar toen kreeg ik de tip dat salie werkt tegen die stuwing.
Dus pasta met salie gemaakt (jammie!), en saliethee (ieeuwll!!).
Ik heb na mijn miskraam de 'krachten' van salie ontdekt. Had erg last van stuwing en geen baby om te voeden, au... maar toen kreeg ik de tip dat salie werkt tegen die stuwing.
Dus pasta met salie gemaakt (jammie!), en saliethee (ieeuwll!!).
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 18 juni 2017 om 17:19
Hallo lieve allemaal! Zo leuk al, de eerste kloppende hartjes, en zelfs een tweeling, wauw! Wat onwijs leuk zeg! Ik kan echt niet wachten tot over 2,5 week, dan hebben we mijn eerste echo.
Ik ben nu naar mijn eigen berekening 5 weken en 2 dagen. Ik rijd nog best actief paard, al vind ik het wel een beetje spannend. Zijn er meer dames die paardrijden?
Qua kwaaltjes heb ik hele zere borsten, stemmingswisselingen, veel plassen en man man man ik eet mezelf echt een slag in de rondte. Nog niet misselijk gelukkig!
Fijne zondag allemaal
Ik ben nu naar mijn eigen berekening 5 weken en 2 dagen. Ik rijd nog best actief paard, al vind ik het wel een beetje spannend. Zijn er meer dames die paardrijden?
Qua kwaaltjes heb ik hele zere borsten, stemmingswisselingen, veel plassen en man man man ik eet mezelf echt een slag in de rondte. Nog niet misselijk gelukkig!
Fijne zondag allemaal