Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Verkeerd
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 06:36
Reden: Andere inlog
97.63% gewijzigd
@sarina, dank je wel!

@babbes gefeliciteerd!! Dubbel geluk

@jarja, mooi een kloppend hartje. Genieten!!

Ikzelf ben met vlagen misselijk en maagzuur. Mijn buik zeurt een beetje, geen pijn maar voel wel wat.

Ik mag aanstaande dinsdag voor een echo. Verloskundige rekent nu vanaf de dag van miskraam en dan zou ik nu al 6 weken zijn. Ik heb natuurlijk nog geen normale cyclus gehad, dus is moeilijkste zeggen.
Ik vind het wel heel spannend! Toch een beetje bang dat het niet goed is.
Alle reacties Link kopieren
@kreukel: het is ook heel spannend!! Wij hebben in januari een miskraam gehad en vinden het onwijs spannend ook....deze keer veel meer symptomen dus dat is het enigste wat me nu een beetje gerust steld. A.s. dinsdag is al heel snel!!! Leuk hoor! Xxx
@wished veel liefs en sterkte nogmaals, en houd ons op de hoogte :redrose: we duimen voor je voor een mooie 2018 baby!
Pfff ik heb zo slecht geslapen en vandaag mega druk... last van m'n keel ook, en kokhalzend m'n lunch staan maken net. Is het al weekend?
Babbes en Jarja, gefeliciteerd met de goede echo! Super fijn!

hier al dagen zeurderige pijn in mijn buik ook.. En ben ontzettend moe, kan slecht slapen 's nachts.
Gisteren wezen sporten, ging best oke. Sporten jullie en vinden jullie dat spannend tijdens de zwangerschap?
Lisboeta schreef:
15-06-2017 23:22
Ooh Babbes twee! Wat spannend! Hoe voelen jullie je daarover? Zal misschien best even schrikken zijn, al hield je er wel rekening mee.
En Jarja ook een hartje! Van harte meiden!
Was wel even schrikken. Anderzijds had ik me er heel erg op ingesteld dat het toch wel weer mis zou zijn (zelfbescherming denk ik), dus ik was al heel gelukkig toen ik zag dat er überhaupt een vruchtzakje met inhoud zag. En we dachten even dat het er nog meer waren, toen schrokken we heel erg, maar gelukkig vals alarm. Ik vind 2 heel leuk en bijzonder, alhoewel het wel pittig gaat worden straks met 3 kleintjes onder de 2,5. Maar ach... daar vinden we ook wel weer een modus in. Nu ben ik heel erg aan het genieten van de kloppende hartjes in m'n buik.
Whow de eerste goede echo's en kloppende hartjes :heart: geweldig! En Babbes zelf 2, wat leuk!

Wished, hele dikke knuffel :hug: het is al verschrikkelijk als een zwangerschap niet goed gaat, laat staan als dit na een medisch traject is. Ik wens je veel sterkte met het verwerken & veel voorspoed voor jullie nieuwe poging!

Wij gaan dit weekend op vakantie voor 2 weken, mijn voornemen is niet veel online te gaan daar. Er hebben veel meiden een echo in de tussentijd, wens jullie allemaal veel succes en kloppende hartjes toe!

Tot over 2 weken!
Hier ook een echo gehad. Minder ver dan ik dacht. Er is alleen een vruchtzak te zien, maar nog geen embryo. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Misschien valt het tegen dat we nog geen zekerheid hebben.

De gyn die ik had vond ik ook niet prettig. Totaal geen emphatie dat ik vertelde dat ik me zo onzeker voel enz. En vergeten te vragen over mn bloedverlies steeds. Baal er een beetje van.

@babbes: Gefeliciteerd! Leuk een tweeling!

@wished: Wat lief dat je nog eens komt kijken hier. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

De rest antwoord ik later. Op mijn telefoon kan ik niet alles terug zien haha.
Hai Mommy's & Mommy's to be,

Wat leuk allemaal kloppende hartjes !! Gefeliciteerd. !! @Babbes83 en een Tweeling Waauw erg leuk. Geniet ervan :)

Ik ben heel moe.. Ik ga vroeg naar bed rond een uur of 21 sta om 6 uur op om weer na werk te gaan nog steeds erg moee... :( Ik ben ook continu misselijk. *Zucht*. Ik probeer me dochtertje van 1 thuis alle energie te geven die ik nog heb :"-( :"-( :"-( . Wie heeft er ook moeite mee?

Ik heb het wel verteld aan 1 collega, omdat ik pas hier werk sinds 2 maanden en ik heb een contract van 7 maanden... Ga der nu al maar van uit dat ze het toch niet zullen verlengen:(
tiepvout schreef:
16-06-2017 10:49
Hier ook een echo gehad. Minder ver dan ik dacht. Er is alleen een vruchtzak te zien, maar nog geen embryo. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Misschien valt het tegen dat we nog geen zekerheid hebben.

De gyn die ik had vond ik ook niet prettig. Totaal geen emphatie dat ik vertelde dat ik me zo onzeker voel enz. En vergeten te vragen over mn bloedverlies steeds. Baal er een beetje van.

@babbes: Gefeliciteerd! Leuk een tweeling!

@wished: Wat lief dat je nog eens komt kijken hier. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

De rest antwoord ik later. Op mijn telefoon kan ik niet alles terug zien haha.
O jeee... ik hoop echt dat je inderdaad gewoon nog minder ver bent dan je denkt. Ik wil je niet bang maken, maar ik had vorige keer met 7 weken een lege vruchtzak. Is dus niet meer goed gekomen. Ik moest voor de zekerheid een week later terug komen, toen nog niks (met 8 weken had je echt wel wat moeten zien). Helaas daarna een hoop ellende met 4x Cytotec en een curretage gehad. Moet jij ook volgende week terugkomen? Ik ga hard voor je duimen, want dit is echt niet tof. Hopelijk is het vals alarm! Ik heb overigens ook van een vriendin met precies hetzelfde verhaal gehoord dat de kleine een week later ineens oppopte; kiekeboe! Mannetje is nu 1,5. Dus er is zeker nog hoop.
Hoi Tiepvout, ik heb hetzelfde gehad maar met goede afloop. Week later wel een kloppend hartje, en 1 week terug gezet in de telling. Dus ik hoop voor je dat dat bij jou ook zo gaat.
Babbes83 schreef:
16-06-2017 11:31
O jeee... ik hoop echt dat je inderdaad gewoon nog minder ver bent dan je denkt. Ik wil je niet bang maken, maar ik had vorige keer met 7 weken een lege vruchtzak. Is dus niet meer goed gekomen. Ik moest voor de zekerheid een week later terug komen, toen nog niks (met 8 weken had je echt wel wat moeten zien). Helaas daarna een hoop ellende met 4x Cytotec en een curretage gehad. Moet jij ook volgende week terugkomen? Ik ga hard voor je duimen, want dit is echt niet tof. Hopelijk is het vals alarm! Ik heb overigens ook van een vriendin met precies hetzelfde verhaal gehoord dat de kleine een week later ineens oppopte; kiekeboe! Mannetje is nu 1,5. Dus er is zeker nog hoop.
Omdat ik spontaan zwanger ben geworden met een onregelmatige cyclus kan het ook gewoon zo zijn dat ik 5 weken ben. Daar gaat de gyn iif vanuit. Ik moet over 2 weken terug komen want dan zou ik volgens haar 7 weken zijn...

We wachten maar af.
Spannend tiepvout, niet waar je op had gehoopt! Hopelijk ben je inderdaad gewoon minder ver dan je dacht.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Tiepvout lijkt me heel spannend maar fijn dat je binnen 2 weken weer terug mag komen kan je er zelf een beetje rustig onder blijven?

@wished heel veel sterkte.

even heel ander vraagje hebben jullie ook moeite met dat prenatal een aanbieding heeft van 15% op alles maar dat je nog niet durft te kopen? vindt het best een intressante actie vooral aangezien wij al weten welke kinderwagen wij willen alleen tja... we zijn nog maar 6 weken...

weten jullie trouwens of zulk soort dagen wel vaker komen en ik me niet zo druk moet maken want over 3 maanden doen ze het gewoon weer opnieuw?
@Jarja er zijn doorlopend van dat soort aanbiedingen (ook nog wel met meer korting), dus ik zou gewoon nog even wachten hoor!

Hier nu 6w2d en nog 5d tot de echo..
Spannend tiepvout....hopen dat het gewoon goed is allemaal! X

Jarja ik zou echt nog even wachten, er komen nog veel van dat soort aanbiedingen!
Dan wacht ik nog even. ik heb me al ingeschreven voor nieuws brieven daar had ik misschien beter nog even mee kunnen wachten.

Ik vind het allemaal wel lastig toch wel al veel onderzocht wat we willen alleen het nog niet durven te kopen.
@jarja je kunt trouwens ook 's avonds een afspraak maken bij prenatal. Als je dan boven een bepaald bedrag besteedt, krijg je ook 10-20% korting. Moet je wel even opletten, want niet alle kinderwagenmerken doen dan mee.
Spannend tiepvout, je bent vast gewoon wat korter zwanger dan je dacht..

Hier heeft de misselijkheid nu echt hard toegeslagen, het komt met vlagen maar wel steeds vaker en heftiger. wie heeft er tips? Seabands heb ik maar lijken niet te werken, zelfde geldt voor okugest. ik probeer nu in ieder geval maar vaker wat te eten maar ik zie het echt niet zo zitten dit nog weken te hebben. met al een peuter erbij kan ik gewoon niet functioneren. Het is ook echt de hele dag door, echt niet enkel s morgens.
@acties prenatal, ik zou idd zeker nog wachten hoor, er zijn om de haverklap acties.. en ik dacht dat ze ook 1 of paar keer per jaar nog aparte kortingsdagen hadden.
Theo; voor de misselijkheid slik ik op het moment gembercapsules te halen bij de apotheek. ik slik ze wel op het moment dat ik het minst misselijk ben net als mijn foliumzuur omdat ik merk dat ik anders na pillen slikken alles er meteen weer uitgooi.
het voordeel van die capsules is dat bij mij de volgende vlaag minder heftig is. en soms komen ze ook wat langer uit elkaar.

gember thee werd mij geadviseerd maar is bij mij gelijk als bij elke thee. en aangezien ik gember niet lekker vindt drink ik dus gewoon thee en bij de apotheek kreeg ik ook nog het advies van op een stuk gember kouwen... (moet er niet aan denken!)

Ik dacht ook al dat er wel vaker acties zullen zijn. maar zou het gewoon heel zonde vinden als ik wat duurs koop en 1 week later is het in de aanbieding.
Dankje jarja ga ik van de week halen.. net creatief in de keuken geweest en gembersnoepjes en gemberijsthee gemaakt. Ik vind gember wel lekker! De snoepjes zijn ook echt heerlijk, nu nog afwachten of het gaat werken..
Haha je wordt wel creatief met keuken kruiden zo...

Ik heb na mijn miskraam de 'krachten' van salie ontdekt. Had erg last van stuwing en geen baby om te voeden, au... maar toen kreeg ik de tip dat salie werkt tegen die stuwing.
Dus pasta met salie gemaakt (jammie!), en saliethee (ieeuwll!!).
Hallo lieve allemaal! Zo leuk al, de eerste kloppende hartjes, en zelfs een tweeling, wauw! Wat onwijs leuk zeg! Ik kan echt niet wachten tot over 2,5 week, dan hebben we mijn eerste echo.

Ik ben nu naar mijn eigen berekening 5 weken en 2 dagen. Ik rijd nog best actief paard, al vind ik het wel een beetje spannend. Zijn er meer dames die paardrijden?

Qua kwaaltjes heb ik hele zere borsten, stemmingswisselingen, veel plassen en man man man ik eet mezelf echt een slag in de rondte. Nog niet misselijk gelukkig!

Fijne zondag allemaal :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven