Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, we maken het nog niet bekend op de trouwdag want dan ben ik nog maar 9w1d.

We willen vanwege de voorgeschiedenis echt de nipt afwachten, tot die tijd durven we er zelf nog niet eens helemaal op te hopen.

Wel kunnen we dan misschien een leuke foto maken (met een knaltest of een echofoto) om het later mee bekend te maken? Dat zien we dan wel.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
@Jarja; bijna echo! Hoe laat mag jij? Ik ga echt helemaal kapot van de zenuwen. Hoop zo dat het niet miskraam nummer 3 wordt... Overigens ben ik nog steeds echt kotsmisselijk... meer mensen last van?
-
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 14-06-2017 10:43
Reden: fout
0.00% gewijzigd
Hoi!
Ik meld me bij deze ook aan. Vandaag de eerste echo gehad en het hartje klopt! Ben nu 6 weken en 3 dagen.
Uitgerekend begin februari. Heb tot op heden geen zwangerschapskwalen, enkel lage rugpijn.
Welkom Lawtist! Wat fijn dat je een goede echo had. Lukt het om ervan te genieten, of vind je het erg spannend na de mk?

Dames die morgen de eerste echo hebben: succes! Op naar een mooi kloppend hartje!
Welkom lawtist, leuk je hier ook te zien;)

Bij hoeveel weken hebben jullie allemaal de eerste echo? Bij mij doen ze pas bij de 10e week ofzo een echo.. ik mag wel een echo in de 7e week ofzo, deze wordt alleen niet vergoed, dus is eigen keuze of je dat wil. Ik heb 4 juli intake gesprek.

Succes voor ieder die de echo hebben morgen!
Flipje; kan ik begrijpelijk inderdaad een foto met een positieve test in trouwkledij is ook al heel leuk voor de bekendmaking!

Babbes; ik mag om kwart voor 10 misschien raar maar ik ben niet echt zenuwachtig. ik heb een beetje iets van ik ben zo ziek misselijk en moe dat het wel volgens mij wel goed is. slaat natuurlijk nergens op maar dat is hoe ik het zelf bedenk.
Mijn vriend is wel zenuwachtig heeft ook nog een beetje angst voor een tweeling. Ik ben vooral blij dat ik morgen eindelijk een beetje weet hoever we zijn.
hoelaat mag jij?

lawtist gefeliciteerd ook fijn van de goede echo!

leyla; ik heb morgen mijn eerste echo, volgen eigen berekeningen ben ik dan pas 6 weken en 2 dagen. dat is aan de vroege kant alleen denkt mijn verloskundige dat ik het fout heb en eerder op de 7 weken zit. het is per verloskundige praktijk verschillend wat ze doen kwa echo's ik heb die van mij wel uitgekozen omdat ik wist dat ze vroege echo's doen.
Jarja schreef:
14-06-2017 11:29
Flipje; kan ik begrijpelijk inderdaad een foto met een positieve test in trouwkledij is ook al heel leuk voor de bekendmaking!

Babbes; ik mag om kwart voor 10 misschien raar maar ik ben niet echt zenuwachtig. ik heb een beetje iets van ik ben zo ziek misselijk en moe dat het wel volgens mij wel goed is. slaat natuurlijk nergens op maar dat is hoe ik het zelf bedenk.
Mijn vriend is wel zenuwachtig heeft ook nog een beetje angst voor een tweeling. Ik ben vooral blij dat ik morgen eindelijk een beetje weet hoever we zijn.
hoelaat mag jij?

lawtist gefeliciteerd ook fijn van de goede echo!

leyla; ik heb morgen mijn eerste echo, volgen eigen berekeningen ben ik dan pas 6 weken en 2 dagen. dat is aan de vroege kant alleen denkt mijn verloskundige dat ik het fout heb en eerder op de 7 weken zit. het is per verloskundige praktijk verschillend wat ze doen kwa echo's ik heb die van mij wel uitgekozen omdat ik wist dat ze vroege echo's doen.
Jarja, ik mag gelukkig al om 9.15. Mijn angst komt ook 100% voort uit mijn miskramen en met name mijn missed abortion waar ik bij deze echo erachter kwam dat het mis was. Ik ben niet bang voor een tweeling, maar eerder voor een drie- of vierling! Ik had 4 eitjes die op springen stonden :facepalm:
ow ja! was even vergeten dat jij de gene was pas 4 eitjes! super spannend!

Ik snap dat als je al nare ervaringen heb gehad je nerveuzer bent. komt denk ook omdat je dat meer weet wat er allemaal mis kan gaan/zijn. ik heb mij heel bewust niet ingelezen over dingen over miskramen. misschien een beetje slecht maar merk gewoon dat ik daar op het moment niet tegen kan.

wel fijn kwart over 9 lekker op tijd dan ben je tenminste niet de hele dag zenuwachtig. ik ben ook blij met mijn kwart voor 10 k ga er namelijk vanuit dat ik morgen wel zenuwachtig zal zijn.

veel plezier morgen!
Dank jullie wel! Jullie ook allen gefeliciteerd.

Lisboeta, genieten kan ik nog niet helaas. Ik heb sinds mijn NOD zowat elke dag bruin bloedverlies gehad, dus was me meer gek aan het maken van zorgen. Je gaat echt elke keer weer door een hel als je naar het toilet bent geweest. Iedere keer weer de confrontatie met bruinverlies.
Ik merk nu wel dat ik weer wat rustiger ben in mijn hoofd. Het hartje klopt en mag over 2 weken weer terug komen dus is het nu afwachten zoals ieder ander zeg maar.

Ik denk dat ik pas echt kan genieten als ik voorbij de 16 weken ben en bewegingen voel in mijn buik die teken geven van leven.
Na een miskraam zit onbezorgd zwanger zijn er niet meer in vrees ik. :nooo:

Maar voor nu :yes: ben ik blij
Welkom nieuwe meiden. Wat krijgen we een grote groep zo! Ik heb inmiddels eindelijk gebeld met de verloskundige en over 2 weken de eerste echo. Super spannend maar heb er ook super veel zin in.

Meiden die vandaag of morgen de echo hebben heel veel succes. Ik duim voor jullie dat alles goed is.
leyla18 schreef:
14-06-2017 11:13
Bij mij doen ze pas bij de 10e week ofzo een echo.. ik mag wel een echo in de 7e week ofzo, deze wordt alleen niet vergoed, dus is eigen keuze of je dat wil.
Hier hetzelfde, heb wel voor die extra echo gekozen, kost hier rond de €40,- daarom dus 28 juni al echo.
@Lawtist dat kan ik me voorstellen! Met hoeveel weken had je vorige keer een mk?

Hier vanmorgen de dame van MvM op bezoek gehad, was heel gezellig. Wel ingewikkeld met die flessen hoor, aamgezien we geen voortuin hebben. Dan moet de koerier aanbellen en moet je dus 1 dag in de week van 08.00 tot 18.00u thuisblijven, of het zelf ergens brengen. Dat laatste moet dan maar, tis voor een goed doel. Vanaf volgende week in flessen plassen!
Dames sterkte met de echo's morgen! Zal duimen dat jullie beiden een mooi kloppend hartje zien :)
Hoor graag hoe het was.

@Leyla18 mijn eerste echo is als ik 7-8 weken ben. Is echter wel in het ziekenhuis. Wacht nog om terug gebeld te worden door de verloskunde voor intake. Dus geen idee wat mijn verloskundige normaliter doet.

Tip voor mensen in omgeving Rotterdam: https://www.erasmusmc.nl/verloskunde_gy ... ct_studie/
Studie waarbij er 3D echo's gemaakt worden, eerste al met 7-9 weken.
Sarina87 schreef:
13-06-2017 15:21
En? Wat mag je voor leuks doen? Ja ik vind dat idd niet zo leuk dat iedereen die je tegenkomt het meteen weet maar tot nu toe heb ik nog steeds geen startdatum gekregen omdat mijn manager nog het een en ander moest uitzoeken ivm mijn jv en over 2 weken heb ik al mn echo haha dus komt me goed uit! X
Het wordt wrs Sherlock. Omdat ik toch een grensgeval ben en sherlock dus ook in ploegendienst is, kan ik de file vermijden. Leuker dan koffieschenken op een uitzendbureau haha.

Zit overigens ook nog thuis hoor. Gaat wat tijd overheen, heerlijk! Spannend, je echo! Is al snel, bij 6 weken toch? Ik heb hem pas over 4 weken, begin juli. Zo leuk! Lijkt me leuk je tegen te komen op spl. ☺️
@Lisboeta, missed abortion bij 10 weken echo. Bleek het hartje te zijn gestopt bij 8 weken en 5 dagen. Met cytotec de miskraam moeten opwekken.
Wat verdrietig @Lawtist :(
Fijn dat je dit keer al een keer het hartje gehoord hebt, nu inderdaad afwachten. Ik probeer zelf steeds te denken 'meestal gaat het goed!' maar vind dat wel lastig. Het wordt ook elke dag een beetje echter.
.
anoniem_348352 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:48
99.43% gewijzigd
Nagini schreef:
14-06-2017 18:25
Wat spannend voor iedereen met een echo binnenkort, ik duim mee!

Ik heb zelf met (ongeveer) 7 weken een echo in het ziekenhuis, omdat we Clomid gebruikten. Ik heb nog geen verloskundige uitgezocht. Is dat wel verstandig om te doen, denken jullie?

Ik kende de term missed abortion helemaal niet trouwens, vreemd dat het niet missed miscarriage heet.
Ik ben ook zwanger geworden met Clomid. Formeel zeggen ze in het ziekenhuis dat je eerst de eerste echo daar moet afwachten. Ik heb toch gewoon alvast de verloskundige gebeld, maar die wachten uiteraard ook eerst af wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Sowieso veel pcos'ers hier in de groep vind ik trouwens
Leentjes89 schreef:
14-06-2017 15:22
Het wordt wrs Sherlock. Omdat ik toch een grensgeval ben en sherlock dus ook in ploegendienst is, kan ik de file vermijden. Leuker dan koffieschenken op een uitzendbureau haha.

Zit overigens ook nog thuis hoor. Gaat wat tijd overheen, heerlijk! Spannend, je echo! Is al snel, bij 6 weken toch? Ik heb hem pas over 4 weken, begin juli. Zo leuk! Lijkt me leuk je tegen te komen op spl. ☺️
Leuk!!! Dan moet je echt gezellig koffie komen doen bij mij!!! Ik heb mn echo over 2 weken dan ben ik 7 weken als t goed is!!! Xxx
Heel veel succes met de echo's!! Super spannend!!!

Welkom lawtist!! En gefeliciteerd met het kloppend :heart: xxx
Welkom alle nieuwe mensen.

Nena 40 kilo is heel veel! Ik vond mijn 22 kilo al veel. Hopelijk komen we beide alletwee minder aan dit keer! Spannend of de volgende keer het hartje wel klopt. Als je nog maar 5 weken bent was het nu vast nog te vroeg voor een hartje.

Flipje ik heb nog niet alles gelezen, maar wat een prachtige blog heb je. Hebben jullie van de week nog wat speciaals gedaan voor de geboortedag van je kindje? Zal vast heel moeilijk zijn!
Op de trouwdag vertellen is ook heel leuk! Zag toevallig van de week op facebook van een fotograaf dat alle daggasten stonden te wachten in een weiland. Het bruidspaar maakte toen een hele grote doos open waar allemaal roze en blauwe ballonnen uit kwamen. Zo leuk!

Nagini wat spannend! Bij Clomid heb je wel meer kans op een tweeling toch?

Jarja ik heb precies hetzelfde! Heb nergens trek in, maar in vette hap wel. Heb al heel de week trek in de Mac...

Babbes en Jarja heel veel succes morgen bij de echo. Hopelijk is alles goed en komt er bij Babbes maar 1 baby!

Hier begonnen met plassen voor mvm, maar vind het wel een gedoe hoor. Verder voel ik me helemaal prima op de vermoeidheid na. Bij mijn eerste zwangerschap begon ik nu al misselijk te worden, dus ik hoop zo dat ik dat nu oversla!
Nog twee nachtjes slapen en dan de eerste echo. Vind het zo spannend door mijn eerdere twee miskramen. Toen nooit tot de echo gehaald, dus heb nu wel vertrouwen, maar toch...
Throw kindness around like confetti
Dames die morgen de echo hebben heeel veel succes! Komt vast goed!

Heb geen tijd om op iedereen te reageren. Lig al in bed zoals elke avond eigenlijk zo vroeg. Elke dag om 5u opstaan is onmenselijk haha.

Verder gaat alles wel goed. Steeds sochtends bruine afscheiding. Zal het vrijdag eens vragen of het kwaad kan. Vind het wel vervelend. Verder geeb misselijkheid. Alleen vandaag erge rugpijn. En moest van de week huilen, niet normaal, iemand die opera zong. Ik haaaat opera haha. Toen dacht ik wrl van ojaa, volgens mij ben ik zwanger haha.

Nou nog een fijne avond meiden en slaap lekker alvast.
@lawtist hoera, het eerste hartje!! :cheer2: gefeliciteerd!

@valiente Ja op de bruiloft vertellen zou geweldig zijn, maar dat zit er voor ons dus helaas niet in.... Ik denk dat we pas op zijn vroegst eind juli de uitslag van de NIPT zullen krijgen.

Hier nog 8 dagen geduld tot de echo.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hoi allemaal,
Spannend al die eerste echo's
Ik zal me even voorstellen.
Kreukel 38 jaar. Samenwonend met vriend, 3 cadeaukinderen van hem die om de 2 weken een weekend bij ons zijn. Mijn vriend heeft in oktober 2015 hersteloperatie sterilisatie gehad.
Afgelopen 3 mei een miskraam gehad na 8-9 weken.
En nu dus weer zwanger😀
Ik weet alleen niet goed hoe ik nu moet tellen, heb nog geen volledige cyclus gehad.
Heel spannend allemaal. Hoop zo dat het nu wel goed gaat.
Kwaaltjes valt mee. Beetje t zuur en soms wat misselijk waardoor ik wat meer boertjes laat. Wel wat "last" van mijn buik. Beetje zeurderig gevoel. Herkennen jullie dat?

Sorry toch nog een lang verhaal
Iedereen succes en geniet van de eerste echo
anoniem_639e1c3d9be81 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 01:07
Reden: Aanvulling
5.16% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven