Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd

maandag 3 juli 2017 om 19:52
Wij willen nipt laten doen, hebben van dichtbij meegemaakt dat iemand bij 20wkn echo zwanger bleek van kindje met edwardssyndroom, zo'n kindje overlijd meestal al tijdens de zwangerschap en mocht het dat overleven dan het eerste levensjaar. Deze vrouw moest daardoor met 24 weken echt gaan bevallen van een kindje incl kraamhulp en daaropvolgend echt een begrafenis. Dat lijkt me zo afschuwelijk. Mocht ons kindje een afwijking hebben zoals dit wat niet met het leven verenigbaar is dan wil ik dat liever zo vroeg mogelijk weten, dan is het denk ik toch iets minder heftig dan wanneer het al zo groot is...
Bij een syndroom als down waar op zich mee te leven is zou ik de zwangerschap niet afbreken maar dan weet ik het alsnog liefst zo vroeg mogelijk omdat ik dan waarschijnlijk mijn werk ed anders zou gaan regelen omdat dat denk ik veel zwaarder is dan een kindje zonder een syndroom.
Bij een syndroom als down waar op zich mee te leven is zou ik de zwangerschap niet afbreken maar dan weet ik het alsnog liefst zo vroeg mogelijk omdat ik dan waarschijnlijk mijn werk ed anders zou gaan regelen omdat dat denk ik veel zwaarder is dan een kindje zonder een syndroom.

maandag 3 juli 2017 om 19:57
Ik denk er precies hetzelfde over als jij! Volgens mij ben ik alleen aangewezen op de oude combinatietest ivm tweeling, maar dat zal ik vrijdag bij m'n intake wel horen.theo75 schreef: ↑03-07-2017 19:52Wij willen nipt laten doen, hebben van dichtbij meegemaakt dat iemand bij 20wkn echo zwanger bleek van kindje met edwardssyndroom, zo'n kindje overlijd meestal al tijdens de zwangerschap en mocht het dat overleven dan het eerste levensjaar. Deze vrouw moest daardoor met 24 weken echt gaan bevallen van een kindje incl kraamhulp en daaropvolgend echt een begrafenis. Dat lijkt me zo afschuwelijk. Mocht ons kindje een afwijking hebben zoals dit wat niet met het leven verenigbaar is dan wil ik dat liever zo vroeg mogelijk weten, dan is het denk ik toch iets minder heftig dan wanneer het al zo groot is...

maandag 3 juli 2017 om 20:07
Ja volgens mij stond idd in mijn folder over beide testen dat nipt bij een tweeling niet ging.. maar combitest haalt er ook al veel uit hoor, en beide uitslagen zijn niet 100% waterdicht...
En t voordeel van dr combinatietest is dat er weer een echo voor nodig is dus weer lekker lang naar de baby, baby's in jouw geval, kijken!
En t voordeel van dr combinatietest is dat er weer een echo voor nodig is dus weer lekker lang naar de baby, baby's in jouw geval, kijken!
maandag 3 juli 2017 om 20:26
Wij zijn nog aan het twijfelen maar neigen naar geen combinatietest en geen NIPT. Ben net weer even verder gaan lezen. Als we de NIPT zouden doen en er komt inderdaad een verhoogde kans op edwards of patau uit, zou ik sowieso ook vervolgonderzoek willen doen. Een verhoogde kans vind ik nog heel vaag, hoger dan 1 op 200 bijv.
De kans is ongeveer 4-5 op 10.000 dat een kindje edwards heeft, en 1 op 10.000 bij patau. De kans op miskraam na vlokkentest of vruchtwaterpunctie is 50 op 10.000. Dat vind ik erg hoog! Dat maakt voor mij dat ik niet wil dat de NIPT me ongerust maakt, omdat de kans daarmee ook bestaat dat uit een vlokkentest komt dat alles gelukkig toch ok is met het kindje, en ik dan mogelijk als gevolg van de vlokkentest een miskraam krijg. Dat wil ik niet riskeren. Als de NIPT zwart op wit zekerheid kon geven zou ik het misschien doen maar nu vind ik de kans te groot dat je onterecht omgerust gemaakt wordt of juist onterecht gerustgesteld.
Al vind ik het natuurlijk allemaal fkin eng.
De kans is ongeveer 4-5 op 10.000 dat een kindje edwards heeft, en 1 op 10.000 bij patau. De kans op miskraam na vlokkentest of vruchtwaterpunctie is 50 op 10.000. Dat vind ik erg hoog! Dat maakt voor mij dat ik niet wil dat de NIPT me ongerust maakt, omdat de kans daarmee ook bestaat dat uit een vlokkentest komt dat alles gelukkig toch ok is met het kindje, en ik dan mogelijk als gevolg van de vlokkentest een miskraam krijg. Dat wil ik niet riskeren. Als de NIPT zwart op wit zekerheid kon geven zou ik het misschien doen maar nu vind ik de kans te groot dat je onterecht omgerust gemaakt wordt of juist onterecht gerustgesteld.
Al vind ik het natuurlijk allemaal fkin eng.

maandag 3 juli 2017 om 20:37
Daar heb je idd wel gelijk in.. de keuze die gemaakt moet worden bij slechte niptuitslag vind ik inderdaad moeilijker..
Vaak is t volgens mij ook wel dat bij zo'n syndroom op een gegeven moment meerdere dingen misgaan zoals groeiachterstanden en bep. Afwijkingen die met echo miss ook wel te zien zijn..
Dus dan zou denk ik bij mij de combi van En een slechte nipt En nog andere dingen de basis zijn van de beslissing voor vervolgonderzoek..
Maar wat je zegt, de kans is sowieso niet groot dus daarom hoop ik dat de nipt me dan toch extra gerust kan gaan stellen. (Ook al blijft t geen 100% zekerheid)
Vaak is t volgens mij ook wel dat bij zo'n syndroom op een gegeven moment meerdere dingen misgaan zoals groeiachterstanden en bep. Afwijkingen die met echo miss ook wel te zien zijn..
Dus dan zou denk ik bij mij de combi van En een slechte nipt En nog andere dingen de basis zijn van de beslissing voor vervolgonderzoek..
Maar wat je zegt, de kans is sowieso niet groot dus daarom hoop ik dat de nipt me dan toch extra gerust kan gaan stellen. (Ook al blijft t geen 100% zekerheid)

maandag 3 juli 2017 om 20:39
Blijft allemaal heel spannend en het is te hopen dat er allemaal gezonde baby's worden geboren.
Dat is een leuk idee Theo, ga eens even googlen.
Zijn jullie al bezig met namen? Wij wel, vind het wel een ding hoor. Ben echt zo'n twijfelaar. Ene moment vind ik een naam helemaal leuk maar volgende dag al niet meer. Gelukkig hebben we nog heel lang!
Dat is een leuk idee Theo, ga eens even googlen.
Zijn jullie al bezig met namen? Wij wel, vind het wel een ding hoor. Ben echt zo'n twijfelaar. Ene moment vind ik een naam helemaal leuk maar volgende dag al niet meer. Gelukkig hebben we nog heel lang!
maandag 3 juli 2017 om 21:13
Wij gaan niet voor de prenatale testen. We laten het op ons afkomen en zien bij de 20-wekenecho verder. Wat namen betreft, ik had voor mijn zwangerschapswens al een meisjes en jongensnaam in gedachten. Al jaren eigenlijk, dus dat scheelt heel veel gepieker. Weet vaak al heel goed wat ik wil blijkt weer eens

dinsdag 4 juli 2017 om 14:12
Wij gaan ook geen nipt oid doen. Om de reden die lisboeta noemde. Bij derde kindje denk ik er nu wel even langer over na, omdat het nu al heel, heel druk is. Een zwaar gehandicapt kind daar nu bij, zou ik heel moeilijk trekken. Maar we hopen natuurlijk dat het gewoon goed is.. En zo niet dan moeten we het roer omgooien.
@namen: ik heb er ook nog 2 over, dus best makkelijk. Toch wed ik dat ik nog 100x van mening ga veranderen.
@namen: ik heb er ook nog 2 over, dus best makkelijk. Toch wed ik dat ik nog 100x van mening ga veranderen.
dinsdag 4 juli 2017 om 18:35
Limbogirly fijn dat je al verder bent dan je dacht. Mij kunnen die 40 weken niet snel genoeg gaan.
Bluesheep wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Gefeliciteerd!
Polonaise wij zaten in de streek de Vendee in Frankrijk. Mooi gebied en mooie stranden, maar in de stadjes is niet heel veel te doen.
Ik snap dat je het eerder verteld als je in het onderwijs zit. Dat is altijd handig als ze het alvast weten. Ik ben zelf directiesecretaresse op een accountantskantoor.
Theo lastig al die kwaaltjes he? Vervelend dat je zo misselijk bent, maar wel fijn dat de medicijnen helpen. Ik vind de tweede zwangerschap sowieso tot nu toe wel pittiger. Toen ik bij de eerste moe was dook ik lekker het bed in, maar nu loopt er een kind rond wat aandacht wil. Vind ik nu best lastig hoor!
Verlof al wel over nagedacht. Ga dit keer al 6 weken van tevoren met verlof en neem nog 2/3 vakantiedagen op afhankelijk van mijn uitgerekende datum. Heb al zitten rekenen dat ik dan het weekend voor kerst vrij ben en heerlijk rustig en nieuwe jaar in kan.
Lisboeta wel lastig als je een lichamelijk beroep hebt. Ik kan gelukkig gewoon rustig op mijn stoel zitten wat de vermoeidheid en misselijkheid een stuk makkelijker te dragen is.
Ik sluit me aan bij jouw verhaal over de nipt. Wij hebben heel lang getwijfeld, maar gaan het ook niet doen. Ik heb zelfs gelezen dat edwards ook maar 1 op 10.000 is. De kans is zo ontzettend klein dat je kind een syndroom heeft; dik onder de 1% en ik wil ook niet voor de keuze komen te staan bij het downsyndroom. Vind het ook supereng! Vraag me soms ook af of het wel goed is dat de nipttest
er nu voor iedereen is. Zelf vind ik het rot, omdat ik nu toch ga twijfelen, terwijl ik er bij mijn dochter niet over nadacht om combitest of vruchtwaterpunctie te laten doen.
Inspiratie fijn dat je al verder bent dan je dacht! Bij ons staan de namen al zo goed als vast. Wij willen het geslacht niet weten, dus de jongensnaam hebben we nog van onze dochter. En we hebben al een tijdje een meisjesnaam die steeds terugkomt, dus daar gaan we zeer waarschijnlijk voor.
Babbes wat vervelend van je bloedverlies. Kun je de verloskundige misschien nog even bellen?
Bij mij is de misselijkheid aan het afnemen gelukkig, maar de vermoeidheid is echt killing. Bij mijn dochter had ik eigenlijk geen vitamine D, dus ze hebben nu meteen bloed afgenomen om te kijken of dat nu weer het geval is, zodat ik medicijnen kan krijgen tegen de vermoeidheid.
Verder heb ik ook superlast van bandenpijn, vooral als ik ga zitten. Dat had ik bij mijn dochter helemaal niet. Vandaag ook weer een goede echo gehad. De vorige keer 3 dagen achteruit gezet en nu weer eentje naar voren, dus ben nu 8+5 weken zwanger. Ben blij als we bij de 12 weken zijn en iedereen het weet, want dat geheime gedoe vind ik maar niks.
Bluesheep wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Gefeliciteerd!
Polonaise wij zaten in de streek de Vendee in Frankrijk. Mooi gebied en mooie stranden, maar in de stadjes is niet heel veel te doen.
Ik snap dat je het eerder verteld als je in het onderwijs zit. Dat is altijd handig als ze het alvast weten. Ik ben zelf directiesecretaresse op een accountantskantoor.
Theo lastig al die kwaaltjes he? Vervelend dat je zo misselijk bent, maar wel fijn dat de medicijnen helpen. Ik vind de tweede zwangerschap sowieso tot nu toe wel pittiger. Toen ik bij de eerste moe was dook ik lekker het bed in, maar nu loopt er een kind rond wat aandacht wil. Vind ik nu best lastig hoor!
Verlof al wel over nagedacht. Ga dit keer al 6 weken van tevoren met verlof en neem nog 2/3 vakantiedagen op afhankelijk van mijn uitgerekende datum. Heb al zitten rekenen dat ik dan het weekend voor kerst vrij ben en heerlijk rustig en nieuwe jaar in kan.
Lisboeta wel lastig als je een lichamelijk beroep hebt. Ik kan gelukkig gewoon rustig op mijn stoel zitten wat de vermoeidheid en misselijkheid een stuk makkelijker te dragen is.
Ik sluit me aan bij jouw verhaal over de nipt. Wij hebben heel lang getwijfeld, maar gaan het ook niet doen. Ik heb zelfs gelezen dat edwards ook maar 1 op 10.000 is. De kans is zo ontzettend klein dat je kind een syndroom heeft; dik onder de 1% en ik wil ook niet voor de keuze komen te staan bij het downsyndroom. Vind het ook supereng! Vraag me soms ook af of het wel goed is dat de nipttest
er nu voor iedereen is. Zelf vind ik het rot, omdat ik nu toch ga twijfelen, terwijl ik er bij mijn dochter niet over nadacht om combitest of vruchtwaterpunctie te laten doen.
Inspiratie fijn dat je al verder bent dan je dacht! Bij ons staan de namen al zo goed als vast. Wij willen het geslacht niet weten, dus de jongensnaam hebben we nog van onze dochter. En we hebben al een tijdje een meisjesnaam die steeds terugkomt, dus daar gaan we zeer waarschijnlijk voor.
Babbes wat vervelend van je bloedverlies. Kun je de verloskundige misschien nog even bellen?
Bij mij is de misselijkheid aan het afnemen gelukkig, maar de vermoeidheid is echt killing. Bij mijn dochter had ik eigenlijk geen vitamine D, dus ze hebben nu meteen bloed afgenomen om te kijken of dat nu weer het geval is, zodat ik medicijnen kan krijgen tegen de vermoeidheid.
Verder heb ik ook superlast van bandenpijn, vooral als ik ga zitten. Dat had ik bij mijn dochter helemaal niet. Vandaag ook weer een goede echo gehad. De vorige keer 3 dagen achteruit gezet en nu weer eentje naar voren, dus ben nu 8+5 weken zwanger. Ben blij als we bij de 12 weken zijn en iedereen het weet, want dat geheime gedoe vind ik maar niks.
Throw kindness around like confetti
dinsdag 4 juli 2017 om 19:53
@Valiente ik heb een kantoorbaan, dus dat gaat gelukkig wel, al tel ik wel de dagen af. Wat heb je veel echo's trouwens!
@Babbes you ok? Het is vast gewoon goed!
Namen heb ik echt nog niet over nagedacht. Ik merk ook dat ik nog heel erg moet wennen aan het idee dat ik zwanger ben, ik heb die 32 echt nog nodig!
Over de NIPT: ik weet vanuit mijn werk hoeveel verschillende syndromen er zijn en vind het ook lastig dat de NIPT er maar op drie checkt. Dat stelt me dus misschien ook onterecht gerust. En er zijn zoveel beperkingen die uberhaupt niet vanuit een syndroom komen. Ik merk dat ik al probeer te wennen aan het loslaten van de controle, das vast een goede voorbereiding voor het leven met een kind...
@Babbes you ok? Het is vast gewoon goed!
Namen heb ik echt nog niet over nagedacht. Ik merk ook dat ik nog heel erg moet wennen aan het idee dat ik zwanger ben, ik heb die 32 echt nog nodig!
Over de NIPT: ik weet vanuit mijn werk hoeveel verschillende syndromen er zijn en vind het ook lastig dat de NIPT er maar op drie checkt. Dat stelt me dus misschien ook onterecht gerust. En er zijn zoveel beperkingen die uberhaupt niet vanuit een syndroom komen. Ik merk dat ik al probeer te wennen aan het loslaten van de controle, das vast een goede voorbereiding voor het leven met een kind...
dinsdag 4 juli 2017 om 20:21
woensdag 5 juli 2017 om 06:31
Hey dames! Ik merk dat ik sociaal erg slecht ben op een forum
. Sorry daarvoor!
Daarom weet ik niet of ik nog wel mee blijf meeschrijven. Heb een soort van schuldgevoel haha. Ik heb er eerlijk gezegd geen 'tijd' voor om mn laptop aan te zetten en op iedereen te reageren. Op mn telefoon vind ik dat erg onhandig. Ik maak erg lange werkdagen (zit elke dag om 6u al op de fiets naar het station en ben om 18u savonds weer thuis) en merk dat ik savonds nergens meer puf voor heb. Zelfs de afwas doen is al teveel gevraagd, gelukkig heb ik een lieve man die erg veel van me overneemt.
Ik lees alles mee, maar ik denk niet dat ik veel ga meeschrijven.
Hopelijk gaan we allemaal een mooie tijd tegemoet en kunnen we genieten van het moois wat er op dit moment gebeurd in onze lichamen!

Daarom weet ik niet of ik nog wel mee blijf meeschrijven. Heb een soort van schuldgevoel haha. Ik heb er eerlijk gezegd geen 'tijd' voor om mn laptop aan te zetten en op iedereen te reageren. Op mn telefoon vind ik dat erg onhandig. Ik maak erg lange werkdagen (zit elke dag om 6u al op de fiets naar het station en ben om 18u savonds weer thuis) en merk dat ik savonds nergens meer puf voor heb. Zelfs de afwas doen is al teveel gevraagd, gelukkig heb ik een lieve man die erg veel van me overneemt.
Ik lees alles mee, maar ik denk niet dat ik veel ga meeschrijven.

woensdag 5 juli 2017 om 08:19
woensdag 5 juli 2017 om 08:52
Flipje wat een rotnieuws! Had gehoopt dat je de vorige keer gewoon te vroeg was. Heel veel sterkte! Moet het nu vanzelf op gang komen of laat je het weghalen?
Lisboeta ik heb twee miskramen gehad en mag daardoor vaker langskomen voor een echo om mij gerust te stellen. Daar zijn ze bij mijn praktijk heel makkelijk in, echt superlief! Ik heb nu al 3 echo's gehad en over twee weken de termijnecho.
Lisboeta ik heb twee miskramen gehad en mag daardoor vaker langskomen voor een echo om mij gerust te stellen. Daar zijn ze bij mijn praktijk heel makkelijk in, echt superlief! Ik heb nu al 3 echo's gehad en over twee weken de termijnecho.
Throw kindness around like confetti
woensdag 5 juli 2017 om 08:59
Flipje, heel veel sterkte!!
Ik heb as zaterdag een vitaliteiteecho. Merk dat m'n symptonen enorm zijn afgenomen. Was eerst nog relaxed eronder, maar nu weer wat minder. Contact opgenomen met m'n verloskundige. Ze gaf aan dat t normaal is. Gemiddeld nemen de symptonen bij 12 weken en bij de 1 al bij 8/9 weken en bij de ander met 16 weken. Ik ben nu ook 9 weken. Verder gelukkig geen bloedverlies gehad!! Ben wel enorm moe. Kan 's avonds moeilijk opbrengen om het een en ander te doen.
Hopelijk krijgen we aa zaterdag goed nieuws! Heb een enorme behoefte aan bevestiging!!
Ik heb as zaterdag een vitaliteiteecho. Merk dat m'n symptonen enorm zijn afgenomen. Was eerst nog relaxed eronder, maar nu weer wat minder. Contact opgenomen met m'n verloskundige. Ze gaf aan dat t normaal is. Gemiddeld nemen de symptonen bij 12 weken en bij de 1 al bij 8/9 weken en bij de ander met 16 weken. Ik ben nu ook 9 weken. Verder gelukkig geen bloedverlies gehad!! Ben wel enorm moe. Kan 's avonds moeilijk opbrengen om het een en ander te doen.
Hopelijk krijgen we aa zaterdag goed nieuws! Heb een enorme behoefte aan bevestiging!!
woensdag 5 juli 2017 om 09:41
@ Flipje, veel sterkte deze weken periode toegewenst!
@ Valiente, fijn dat ze daar begrip voor hebben bij de verloskunde! Ik kan bij mijn verloskundige maar beperkt terecht voor een echo, omdat ze dat alleen i.s.m. een echoscopiste doen. Heb nu dus over 2 weken pas de termijnecho. Vind dat nog zo lang duren! De vorige keer ging het bij 8w + 5 mis en ben ik 9w+3. Ik zit er aan te denken een echo op eigen verzoek te laten doen en de kosten zelf te betalen. Heb nog wel allerlei kwalen, erg moe, veel slapen en vooral in de ochtend en avond misselijk.
@ Sunshine, spannend! Hoop op goed nieuws voor je en dat je bij de gelukkigen hoort die niet lang last hebben van kwaaltjes!

@ Valiente, fijn dat ze daar begrip voor hebben bij de verloskunde! Ik kan bij mijn verloskundige maar beperkt terecht voor een echo, omdat ze dat alleen i.s.m. een echoscopiste doen. Heb nu dus over 2 weken pas de termijnecho. Vind dat nog zo lang duren! De vorige keer ging het bij 8w + 5 mis en ben ik 9w+3. Ik zit er aan te denken een echo op eigen verzoek te laten doen en de kosten zelf te betalen. Heb nog wel allerlei kwalen, erg moe, veel slapen en vooral in de ochtend en avond misselijk.

@ Sunshine, spannend! Hoop op goed nieuws voor je en dat je bij de gelukkigen hoort die niet lang last hebben van kwaaltjes!

woensdag 5 juli 2017 om 14:49
Lawtist; ik heb precies hetzelfde gedaan. Extra echo op eigen kosten, ook vanwege de eerdere miskramen. Heeft me heel erg gerust gesteld. Als je daardoor beter slaapt, waarom zou je het dan niet gewoon doen?Lawtist schreef: ↑05-07-2017 09:41@ Flipje, veel sterkte deze weken periode toegewenst!![]()
@ Valiente, fijn dat ze daar begrip voor hebben bij de verloskunde! Ik kan bij mijn verloskundige maar beperkt terecht voor een echo, omdat ze dat alleen i.s.m. een echoscopiste doen. Heb nu dus over 2 weken pas de termijnecho. Vind dat nog zo lang duren! De vorige keer ging het bij 8w + 5 mis en ben ik 9w+3. Ik zit er aan te denken een echo op eigen verzoek te laten doen en de kosten zelf te betalen. Heb nog wel allerlei kwalen, erg moe, veel slapen en vooral in de ochtend en avond misselijk.![]()
@ Sunshine, spannend! Hoop op goed nieuws voor je en dat je bij de gelukkigen hoort die niet lang last hebben van kwaaltjes!![]()
Hier is gelukkig het bloedverlies weer gestopt. Ik heb vrijdag mijn termijn echo. Ben nu 9+4, dus we lopen ongeveer gelijk.
@Flipje; wat ongelooflijk klote en verdrietig en niet eerlijk. Dikke knuffel.
woensdag 5 juli 2017 om 15:16
Lieve allemaal,
Net mijn echo gehad en het zat niet goed. Zou nu 8 weken moeten zijn maar geen hartactiviteit en een mini vruchtje maar, zelfs zo klein dat het niet meetbaar is. Missed abortion dus.
Ik kan het allemaal nog even niet bevatten, had geen bloedverlies niks. Volgende week ziekenhuis voor de pillen.
Veel liefs en een mooie zwangerschap allemaal.
Net mijn echo gehad en het zat niet goed. Zou nu 8 weken moeten zijn maar geen hartactiviteit en een mini vruchtje maar, zelfs zo klein dat het niet meetbaar is. Missed abortion dus.
Ik kan het allemaal nog even niet bevatten, had geen bloedverlies niks. Volgende week ziekenhuis voor de pillen.
woensdag 5 juli 2017 om 15:27
ohhh shit, jij ook al slecht nieuws... Wat ontzettend verdrietig ook. Heel veel sterkte.Leentjes89 schreef: ↑05-07-2017 15:16Lieve allemaal,