Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
dinsdag 30 mei 2017 om 07:02
Heel heel heel voorzichtig.... ik heb gisteren positief getest, 3 dagen voor NOD....
En nu vanmorgen ook nog positief!
Ik reken 8 februari.
Leeftijd: 29/41
Kindje: 1ste (3de zwangerschap)
Uitgerekend: 8 feb
Afspraken: 2 juni bloedtest
Bijzonderheden: Zwanger via ICSI behandeling (kinderwens sinds 2014)
En nu vanmorgen ook nog positief!

Ik reken 8 februari.
Leeftijd: 29/41
Kindje: 1ste (3de zwangerschap)
Uitgerekend: 8 feb
Afspraken: 2 juni bloedtest
Bijzonderheden: Zwanger via ICSI behandeling (kinderwens sinds 2014)

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

dinsdag 30 mei 2017 om 07:34
Jaa! Ik wil ook wel meeschrijven.
Afgelopen vrijdag had ik voor het eerst in ruim 2 jaar tijd ein-de-lijk een positieve test. Ik geloof het nog steeds niet helemaal..
Ben al jaren een trouwe meelezer maar zelf meeschrijven heb ik nog niet eerder gedaan. Ik ben benieuwd hoe het mij vergaat
Leeftijd: 31/33
Kindje: 1ste
Uitgerekend: 2 feb
Afspraken: 22 juni echo
Bijzonderheden: Zwanger via IUI
Afgelopen vrijdag had ik voor het eerst in ruim 2 jaar tijd ein-de-lijk een positieve test. Ik geloof het nog steeds niet helemaal..
Ben al jaren een trouwe meelezer maar zelf meeschrijven heb ik nog niet eerder gedaan. Ik ben benieuwd hoe het mij vergaat

Leeftijd: 31/33
Kindje: 1ste
Uitgerekend: 2 feb
Afspraken: 22 juni echo
Bijzonderheden: Zwanger via IUI
dinsdag 30 mei 2017 om 07:47
als eerst gefeliciteerd meiden!!
Heel graag zou ik mee schrijven heb al meerderen keren gezocht naar dit topic. ik heb afgelopen zaterdag positief getest.
eigenlijk zou aankomende woensdag pas mijn NOD zijn alleen ik was sinds afgelopen woensdag al zo ziek misselijk en last van vreetkiks dat ik zaterdag toch maar eens ben gaan testen onder het idee van als die negatief is moet ik naar de dokter want dit is niet goed.
maar ik hoef niet naar de dokter hij was positief!
Leeftijd 23/32
Kindje 1ste
uitgerekend 8 Februari
afspraak echo 4 Juli
mijn echo is aan de late kant dit komt doordat ik wil dat mijn vriend mee gaat en eerder kreeg hij geen vrij
Heel graag zou ik mee schrijven heb al meerderen keren gezocht naar dit topic. ik heb afgelopen zaterdag positief getest.
eigenlijk zou aankomende woensdag pas mijn NOD zijn alleen ik was sinds afgelopen woensdag al zo ziek misselijk en last van vreetkiks dat ik zaterdag toch maar eens ben gaan testen onder het idee van als die negatief is moet ik naar de dokter want dit is niet goed.
maar ik hoef niet naar de dokter hij was positief!
Leeftijd 23/32
Kindje 1ste
uitgerekend 8 Februari
afspraak echo 4 Juli
mijn echo is aan de late kant dit komt doordat ik wil dat mijn vriend mee gaat en eerder kreeg hij geen vrij

dinsdag 30 mei 2017 om 08:00
sorry ik zag hierna pas dat we zelf de tabel in moesten.. het is me gelukt maar was erg veel werk. dus lukt me niet om dat voor meerderen te doen. als ik vanavond tijd heb wil ik best van jullie ook invullen 
flipje ookal zo vroeg positief!
ik vond het ook heel spannend maar omdat ik zo ziek ben heb ik er best vertrouwen in
Fitz zelf schreef ik voor het eerst mee in een topic om zwanger te worden en ik merkten dat ik daar soms heel enthousiast aan meedoen en soms even niet gewoon waar je behoefte aan hebt doen.
meiden nogmaals gefeliciteerd
en super leuk dat we er met elkaar over unnen praten!

flipje ookal zo vroeg positief!
ik vond het ook heel spannend maar omdat ik zo ziek ben heb ik er best vertrouwen in
Fitz zelf schreef ik voor het eerst mee in een topic om zwanger te worden en ik merkten dat ik daar soms heel enthousiast aan meedoen en soms even niet gewoon waar je behoefte aan hebt doen.
meiden nogmaals gefeliciteerd

dinsdag 30 mei 2017 om 08:07
Hallo allemaal ik had gister hier ook juist een topic voor aangemaakt maar die is niet gevonden door anderen dus graag sluit ik me bij jullie aan!
Leeftijd 30/32
2e kindje
Uitgerekend (via websiteberekening) 2feb
Intake: vk nog niet gebeld
Hebben jullie al veel klachten? Ik voel me doodmoe en de hele dag een soort sluimerende hoofdpijn.
Oh en van harte gefeliciteerd allemaal!
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
Leeftijd 30/32
2e kindje
Uitgerekend (via websiteberekening) 2feb
Intake: vk nog niet gebeld
Hebben jullie al veel klachten? Ik voel me doodmoe en de hele dag een soort sluimerende hoofdpijn.
Oh en van harte gefeliciteerd allemaal!
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
anoniem_6530e7dee7e8a wijzigde dit bericht op 30-05-2017 08:10
Reden: Felicitatie vergeten
Reden: Felicitatie vergeten
5.16% gewijzigd
dinsdag 30 mei 2017 om 13:32
Ik heb jullie allemaal in de tabel gezet!
Zooooo spannend joh deze dagen.
Nog 3 dagen tot ik echt overtijd ben en nog een bloedtest krijg ter bevestiging.
Zal heel blij zijn als het zover is!
Ik hoop echt dat het ons na al die tijd nu eindelijk gegund is...
@Jarja Ik wist precies wanneer ik kon testen omdat ik in een behandeling zit. Geen twijfel over de exacte dag van de eisprong.
Mijn eisprong is kunstmatig opgewekt op 18 mei en het embryo dat is teruggeplaatst zou vandaag 12 dagen oud moeten zijn.
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook duidelijk positief getest toen de embryo's 13 en 12 dagen oud waren.
@Daniv1 wat is jouw echo vroeg zeg! Ik hoop dat er dan al iets te zien is. Hoe ver schat je zelf dat je nu bent?
Zooooo spannend joh deze dagen.

Nog 3 dagen tot ik echt overtijd ben en nog een bloedtest krijg ter bevestiging.
Zal heel blij zijn als het zover is!
Ik hoop echt dat het ons na al die tijd nu eindelijk gegund is...
@Jarja Ik wist precies wanneer ik kon testen omdat ik in een behandeling zit. Geen twijfel over de exacte dag van de eisprong.

Mijn eisprong is kunstmatig opgewekt op 18 mei en het embryo dat is teruggeplaatst zou vandaag 12 dagen oud moeten zijn.
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook duidelijk positief getest toen de embryo's 13 en 12 dagen oud waren.
@Daniv1 wat is jouw echo vroeg zeg! Ik hoop dat er dan al iets te zien is. Hoe ver schat je zelf dat je nu bent?

dinsdag 30 mei 2017 om 15:09
.
Het IVF-centrum doet de eerste echo altijd bij ongeveer 7 1/2 week.
Bij die termijn weet je zeker dat er een kloppend hartje zichtbaar moet zijn als het in orde is, en heb je dus meteen duidelijkheid.
Dan volgt er precies 3 weken later nog een tweede echo in het IVF-centrum.
Na die tweede echo ben je normaal gesproken 'klaar' in het ziekenhuis en mag je naar de vk, maar ik zal me na de eerste echo direct bij de gyn moeten melden. Die zal ook wel weer flink veel controles willen doen.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik echo's gehad bij 7+4 (IVF), 9+4 (gyn), 10+3 (gyn), 10+4 (IVF), 11+3 (gyn) en 12+3 (gyn).
Vanaf 10+3 was al duidelijk dat het er niet goed uit zag.
dinsdag 30 mei 2017 om 16:21
Hoi allemaal, leuk dat jullie het topic hebben gevonden
(ik had hem opgezet van de week).
Ik heb ook het geluk dat ik weer een zo'n topic mee mag schrijven. Ik heb afgelopen half jaar een miskraam met 7 weken gehad en een missed abortion gehad (geen hartje/vruchtje zichtbaar op de eerste echo) en uiteindelijk een curretage met 10 weken. Ik loop ook al ruim een jaar in het ziekenhuis. Dus na een flinke portie pech hopen wij nu ook op een keer geluk.

Ik heb ook het geluk dat ik weer een zo'n topic mee mag schrijven. Ik heb afgelopen half jaar een miskraam met 7 weken gehad en een missed abortion gehad (geen hartje/vruchtje zichtbaar op de eerste echo) en uiteindelijk een curretage met 10 weken. Ik loop ook al ruim een jaar in het ziekenhuis. Dus na een flinke portie pech hopen wij nu ook op een keer geluk.
dinsdag 30 mei 2017 om 16:42
@babbes Dat is zo'n enorm lang verhaal, ik denk dat je dan het beste mijn blog kunt lezen...
http://wensmama.blog
Beide kindjes hadden genetische afwijkingen. De eerste was een jongetje met Down syndroom + Warkany syndroom. De tweede was een meisje met Turner syndroom. De artsen hebben geen andere verklaring kunnen geven dan 'waarschijnlijk pech gehad'.
We durven dus nog helemaal nergens op te hopen tot we de uitslag van de NIPT test hebben.
http://wensmama.blog
Beide kindjes hadden genetische afwijkingen. De eerste was een jongetje met Down syndroom + Warkany syndroom. De tweede was een meisje met Turner syndroom. De artsen hebben geen andere verklaring kunnen geven dan 'waarschijnlijk pech gehad'.
We durven dus nog helemaal nergens op te hopen tot we de uitslag van de NIPT test hebben.

woensdag 31 mei 2017 om 08:32
Gefeliciteerd allemaal! Ik had maandag ochtend ook een positieve test in mijn handen. Kon het niet geloven maar nadat ik vanochtend een veel donderdere test had durf ik me hier toch aan te sluiten. Ik zal mezelf straks even in de tabel zetten.
Flipje en Babbes wat een nare verhalen. De eerste weken zullen voor jou wel extra spannend worden voor jullie maar zoals al eerder gezegd we slepen elkaar door de eerste weken heen.
Flipje en Babbes wat een nare verhalen. De eerste weken zullen voor jou wel extra spannend worden voor jullie maar zoals al eerder gezegd we slepen elkaar door de eerste weken heen.
woensdag 31 mei 2017 om 12:02
donderdag 1 juni 2017 om 07:15
gefeliciteerd aan iedereen die er bij is gekomen sinds mijn laatste reactie.
ik ben eigenlijk een beetje opzoek naar tips wat jullie kunnen eten zonder misselijk te worden?
ik heb tot nu toe alleen nog maar dingen gevonden die ik niet kan eten...
wij hebben het gisteren tegen onze ouders broers en zussen vertelt. toch wel heel spannend maar wel hele leuke reacties!
ik ben eigenlijk een beetje opzoek naar tips wat jullie kunnen eten zonder misselijk te worden?
ik heb tot nu toe alleen nog maar dingen gevonden die ik niet kan eten...
wij hebben het gisteren tegen onze ouders broers en zussen vertelt. toch wel heel spannend maar wel hele leuke reacties!
donderdag 1 juni 2017 om 07:24

donderdag 1 juni 2017 om 07:36
@jarja vorige zwangerschap dronk ik veel gemberthee.. en af en toe een klein glaasje cola hielp ook fijn alleen is dit ivm caffeine niet zo goed dus heel weinig.. en ik had op een gegeven moment al crackers en toastjes naast mijn bed. Eerst een crackertje, even blijven liggen en dan pas opstaan.
Zuivel maakte het bij mij erger.
Ik hoop deze zwangerschap minder misselijk te zijn!
Zuivel maakte het bij mij erger.
Ik hoop deze zwangerschap minder misselijk te zijn!