Uitgerekend 16-30 april 2018
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:32
Dit topic is voor iedereen die in de tweede helft van april is uitgerekend en het leuk vind om mee te kletsen!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo
Skippybal10, Konijntje999, Selin26, Poeziemauw, Jufje-87 en Evda2016

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Egeltje10 | 25 | Eerste | 20 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Oleander2017 | 38 | Eerste | 20 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Esther93 | 24 | Eerste | 15 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Richelle91 | 26 | Eerste | 22 april | Meisje! | ![]() ![]() |
XBarbabella | 29 | Derde | 18 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Marijeens25 | 31 | Eerste | 25 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Squirrel8 | 24 april | Jongen! | ![]() ![]() |
||
Lievemas | 30 | Derde | 29 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Waersmaedje1 | 28 | Tweede | 18 april | Meisje! | ![]() |
Moeder1980 | 36 | Zesde | 21 april | nnb | ![]() |
Annii87 | 30 | Eerste | 22 april | nnb | ![]() |
NinjaToby | 30 | Eerste | 24 april | Jongen! | ![]() |
Roosje-Mila1980 | 37 | Eerste | 30 april | Jongen! | ![]() |

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:30
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.29% gewijzigd
woensdag 27 september 2017 om 12:31
woensdag 27 september 2017 om 17:53
Hey,
Kwa misselijk wissels bij per dag. Gelukkig hoef ik niet veel overgegeven. Zit toch elke weer paar dagen tussen.
Ik probeer kleine beetjes te eten en regelmatig dat gaat redelijk.
Moe ben ik ook 21:00 dan moet echt me bed opzoeken. En ja snachs 3x4 Kerr er uit om te plassen. Vaak kleine beetjes:(. Tot ergenis van me man. Maar snap ookdat ik totaal niet inde hand heb. Hoop vannavond tot 23:30 vol hou! Ga naar bios met vriendinnen.. en môet ik ook nog aleen stuk terug rijden.
Ik heb vorig weer meegroei bh gekocht en zwangerschap broek Ow is dat fijn!
Maandag eind middag weer 2e echo. Als deze goed is dan gaan wij hele wereld
vertrellen.
Kwa misselijk wissels bij per dag. Gelukkig hoef ik niet veel overgegeven. Zit toch elke weer paar dagen tussen.
Ik probeer kleine beetjes te eten en regelmatig dat gaat redelijk.
Moe ben ik ook 21:00 dan moet echt me bed opzoeken. En ja snachs 3x4 Kerr er uit om te plassen. Vaak kleine beetjes:(. Tot ergenis van me man. Maar snap ookdat ik totaal niet inde hand heb. Hoop vannavond tot 23:30 vol hou! Ga naar bios met vriendinnen.. en môet ik ook nog aleen stuk terug rijden.
Ik heb vorig weer meegroei bh gekocht en zwangerschap broek Ow is dat fijn!
Maandag eind middag weer 2e echo. Als deze goed is dan gaan wij hele wereld

donderdag 28 september 2017 om 11:58
Voor maagzuur mag je gewoon 'rennie's' hebben. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap daar ook veel last van gehad.oleander2017 schreef: ↑25-09-2017 17:41Misselijkheid lijkt bij mij ook iets af te nemen of verandert soms in maagzuur.. ook fijn![]()
Heb sinds een paar dagen alleen maar jurkjes aan, of een laagzittende heupbroek (niet work-appropriate helaas..) Buik wil niet meer getemd worden!
We hebben vanavond de termijnecho; kijken ernaar uit!
Ik pakte de maagzuurtabletten van het kruidvat, wel alleen als ik bijvoorbeeld ging uit eten of iets dergelijks...verder probeerde ik het zoveel mogelijk te verdragen

donderdag 28 september 2017 om 21:21
Zojuist een mooie termijnecho gehad. Was een druktemaker, nu al. Dat was zooo aandoenlijk om te zien, op en neer aan het stuiteren en al.
Mijn UD is weer verzet naar 15 april 2018. Dat wil zeggen dat ik illegaal in deze groep zit
Morgen bellen voor de 'uitgebreide' NIPT. We hebben hiervoor gekozen en ben nu al super zenuwachtig, terwijl de kans erg klein is.
Mijn UD is weer verzet naar 15 april 2018. Dat wil zeggen dat ik illegaal in deze groep zit

Morgen bellen voor de 'uitgebreide' NIPT. We hebben hiervoor gekozen en ben nu al super zenuwachtig, terwijl de kans erg klein is.
donderdag 28 september 2017 om 21:57
Hier maandag ochtend de termijn echo..
Enige nare is mijn vriend wil niks of nog niks met en van het kind te maken hebben
Dus heb ik besloten thuis te blijven tot dat ik uitgeloot word op een huisje in mijn omgeving...
En thuis begonnen bij mijn vader met de babykamer... hij wil t zo kan die het krijgen zo...
Ga niet samen in 1 huis wonen met iemand die mijn en eigenlijk ons kind niet accepteerd..
Maar als er wat met zn neefjes of nichtjes is doet hij overal een moord voor en eigen kind eigen dns vlees rn bloed is alleen maar bah..
Even na dagen mijn hart willen luchten,
Sommige momenten zijn zo frustrerend maar alleen met hulp van familie kom we ook ver genoeg
Enige nare is mijn vriend wil niks of nog niks met en van het kind te maken hebben
Dus heb ik besloten thuis te blijven tot dat ik uitgeloot word op een huisje in mijn omgeving...
En thuis begonnen bij mijn vader met de babykamer... hij wil t zo kan die het krijgen zo...
Ga niet samen in 1 huis wonen met iemand die mijn en eigenlijk ons kind niet accepteerd..
Maar als er wat met zn neefjes of nichtjes is doet hij overal een moord voor en eigen kind eigen dns vlees rn bloed is alleen maar bah..
Sommige momenten zijn zo frustrerend maar alleen met hulp van familie kom we ook ver genoeg
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
donderdag 28 september 2017 om 22:12
Richelle91 schreef: ↑28-09-2017 21:57Hier maandag ochtend de termijn echo..
Jeetje, wat heftig richelle, dat je vriend niks met zijn bloed eigen kind te maken wil hebben. Zo voorstellen dat je boos, verdrietig bent. Hoe lang ben je met hem samen?
Fijn dat je familie wel om je geeft en kindje bij hun wel welkom is.
Vind heftig dat je er alleen voorstaat. Dikke knuffel

vrijdag 29 september 2017 om 09:30
Jeetje wat heftig! Ik wens je heel veel sterkte! Mocht je tzt hulp nodig hebben met spulletjes o.i.d. ik heb heel veel spulletjes, speelgoed en kleertjes gekregen voor mijn dochtertje, wellicht kan ik jou er dan mee helpen, als we ze zelf niet gebruiken voor ons tweede kindje.Richelle91 schreef: ↑28-09-2017 21:57Hier maandag ochtend de termijn echo..
Dikke knuffel en als je (meer) kwijt wil dan zeker hier laten horen.
vrijdag 29 september 2017 om 13:42
vrijdag 29 september 2017 om 15:19
Voel memomenteel heen frusterend dat ik kortaf ben naar hem als hij over zn neefjes en nichtjes begint... lijkt of ik daar volmondig over mee moet praten maar niks mag zeggen over mijn eigen zwangerschap dan krijg ik zo gezecht de middelvinger naar me toe gewezen...
Hij liever heeft ik zwijg tegen iedereen en niemand t weet....
Dit is wat het is momenteel volgende week zaterdag weet iedereen het aan mijn kant.. terwijl aan zijn kant zn eigen moeder t nog niet weet.... en heb hem ook gezecht als aan jou ligt weet die het met 40 weken nog niet en liefst pas bij geboorte dan komt er.zeker oh mam je bent oma geworden en die zieke vrouw weet van niks.... kan daar met me kop niet bij echt niet
Hij liever heeft ik zwijg tegen iedereen en niemand t weet....
Dit is wat het is momenteel volgende week zaterdag weet iedereen het aan mijn kant.. terwijl aan zijn kant zn eigen moeder t nog niet weet.... en heb hem ook gezecht als aan jou ligt weet die het met 40 weken nog niet en liefst pas bij geboorte dan komt er.zeker oh mam je bent oma geworden en die zieke vrouw weet van niks.... kan daar met me kop niet bij echt niet
vrijdag 29 september 2017 om 18:10
zaterdag 30 september 2017 om 00:03
Ik heb geen miskraam gehad ik moest het onder dwang weg laten halen... dat is mijn trauma geworden.. daar volg ik zware emdr voor.Selin26 schreef: ↑29-09-2017 18:10*breekt even in*
Richelle, wat naar allemaal seg!!! Ook wel beetje bizar aangezien je toch miskraam gehad had en jullie toch actief bezig waren om zwanger te raken dacht ik?! Of wil hij misschien net omwille van het miskraam voorzichtiger zijn met het meteen tegen iedereen te vertellen? Wat naar!!
Ik heb door bepaalde mensen door mijn depressie onder dwang mijn kindje af moete staan met 9 weken in een kliniek... moment dat ik er weg wou hebben ze me gedwongen het weg te halen zonder dat ik wou...
Ik had anders dit jaar december een kindje gehad nu mag ik met de kerst rauwen bij het herdenkplekje
Zijn of haar naam met een kaarsje..
Verder ik hoop dat ik maandag ochtend weer een mooie echo in handen krijg met een hartje.
zondag 1 oktober 2017 om 12:07
Dank voor de Rennie-tip, Waersmaedje! Het lijkt gelukkig niet nodig te zijn: het is aardig rustig nu in mijn maag
Richelle, wat een nare situatie heb je. Hadden je vriend en jij niet samen voor een kindje gekozen, toen en nu? Pittig in je eentje, terwijl je nog emotionele sores te verwerken hebt.. Hoop dat je dat achter je kunt laten en je op een positieve toekomst met je baby kan gaan richten.
@ Esther: wat fijn van je echo, superleuk om te zien hè dat gedraai en gefrunnik!? De NIPT helemaal goed, hoop ik? Ik ben gisteren voor bloedafname geweest.

Richelle, wat een nare situatie heb je. Hadden je vriend en jij niet samen voor een kindje gekozen, toen en nu? Pittig in je eentje, terwijl je nog emotionele sores te verwerken hebt.. Hoop dat je dat achter je kunt laten en je op een positieve toekomst met je baby kan gaan richten.
@ Esther: wat fijn van je echo, superleuk om te zien hè dat gedraai en gefrunnik!? De NIPT helemaal goed, hoop ik? Ik ben gisteren voor bloedafname geweest.

zondag 1 oktober 2017 om 13:53
Nee, niet stom! Als hij dat tenminste niet naar vindt.. Wij hebben trouwens ook voor nevenbevindingen gekozen. We hebben over twee weken een afspraak ingepland met de verloskundige. Dan heeft ze sowieso de uitslag binnen. Ik wilde niet ergens onderweg/op het/werk/in de supermarkt hierover gebeld worden en dan ook nog in m'n eentje staan.. Dan kunnen we ook eventueel direct vragen stellen, wel zo fijn dat dat persoonlijk is, vinden wij. Al gaan we er natuurlijk vooral van uit dat alles goed is met de uk!
Enne, het is een dubbele afspraak: we kunnen dan ook met de doptone het hartje gaan luisteren
Enne, het is een dubbele afspraak: we kunnen dan ook met de doptone het hartje gaan luisteren

maandag 2 oktober 2017 om 01:35
Hier begint er 1 ziek te worden... vanmorgen opgestaan met zware keelpijn heb zn vermoeden keelamandelen weer ontstoken jippie
Vanavond hele avond onder een deken gelegen met de kachel en verdomme wat had ik t koud voelde me net een vrieskist
Verder hoop ik voor ieder die de nipt gaat doen dat die bij iedereen goed is
Hier hopen dat ik snel mag slapen met mijn warmte dekentje... zit al te kou kleumen vanaf 21 uur

Vanavond hele avond onder een deken gelegen met de kachel en verdomme wat had ik t koud voelde me net een vrieskist

Verder hoop ik voor ieder die de nipt gaat doen dat die bij iedereen goed is

Hier hopen dat ik snel mag slapen met mijn warmte dekentje... zit al te kou kleumen vanaf 21 uur

maandag 2 oktober 2017 om 09:16
Hallo meiden, al even niet meer geweest.
Allereerst heel veel sterkte voor Selin en Poeziemauw wat een ongelofelijk naar nieuws.
Rustig aan en zorg goed voor jezelf. Geef het de tijd.
Ik was zelf enorm onzeker en ook onwijs moe. Daardoor ook geen puf gehad om mee te schrijven.
Inmiddels twee goede echo's gehad gelukkig, uitgerekende datum is 18-04 geworden. Vond de echo's veel spannender dan bij mijn vorige zwangerschappen.
Nipt inmiddels ook gedaan vorige week, bij de andere twee hadden we een combinatietest gedaan. Zie dat er nog meer wachten op de uitslag. Duimen dat het bij iedereen goed zit.
Knuffels voor iedereen die het nodig is. Ik zal weer proberen actief mee te schrijven!
Allereerst heel veel sterkte voor Selin en Poeziemauw wat een ongelofelijk naar nieuws.
Rustig aan en zorg goed voor jezelf. Geef het de tijd.

Ik was zelf enorm onzeker en ook onwijs moe. Daardoor ook geen puf gehad om mee te schrijven.
Inmiddels twee goede echo's gehad gelukkig, uitgerekende datum is 18-04 geworden. Vond de echo's veel spannender dan bij mijn vorige zwangerschappen.
Nipt inmiddels ook gedaan vorige week, bij de andere twee hadden we een combinatietest gedaan. Zie dat er nog meer wachten op de uitslag. Duimen dat het bij iedereen goed zit.
Knuffels voor iedereen die het nodig is. Ik zal weer proberen actief mee te schrijven!
maandag 2 oktober 2017 om 14:28
Hier weer een mooie echo gehad vammorgen... helaas doordat de darmen in de weg zaten konden we op de uitwendige echo niets zien
Ze vroeg of ik minder ver was dan we dachten... dacht ik aan slecht nieuws meteen...
We hebben nog een inwendige echo gedaan en ja hoor daar was hij of zij wel verstopt achter mijn darmen en de baarmoeder was wat gedraait waardoor uitwendig niks te zien was...
Was lekker aan het schoppen en gezichtje hield die nog even voor zich zelf
We zijn nu 11 weken en 1 dag, 31 oktober mag ik weer voor een afspraak en dan gaan we naar het hartje luisteren
Ze vroeg of ik minder ver was dan we dachten... dacht ik aan slecht nieuws meteen...
We hebben nog een inwendige echo gedaan en ja hoor daar was hij of zij wel verstopt achter mijn darmen en de baarmoeder was wat gedraait waardoor uitwendig niks te zien was...
Was lekker aan het schoppen en gezichtje hield die nog even voor zich zelf
We zijn nu 11 weken en 1 dag, 31 oktober mag ik weer voor een afspraak en dan gaan we naar het hartje luisteren
maandag 2 oktober 2017 om 20:13
Het is geweldig mooi om het bezig te zien maar je er nog niks van veneemd ia dan weer jammer...
Aanstaande zaterdag ga ik mijn neef de echo in handen drukken hahaha... zo deed ik dat bij me tante ook haar reactie was hoe kom je daar dan aan hahaha geweldig... is dat van jou was reactie 2 ze fleurde helemaal op zeker na dat zei weet wat er afgelopen tijd allemaal gebeurd is
Wil zo graag kleertjes kopen.. maar ja wat is het dat duurt helaas nog even allemaal
Babykamer word gemaakt tapijt eruit behang eraf vloertjes kijken en kiezen endergelijke
Ik geniet daar zo van ook van de hulp die wij krijgen
Aanstaande zaterdag ga ik mijn neef de echo in handen drukken hahaha... zo deed ik dat bij me tante ook haar reactie was hoe kom je daar dan aan hahaha geweldig... is dat van jou was reactie 2 ze fleurde helemaal op zeker na dat zei weet wat er afgelopen tijd allemaal gebeurd is
Wil zo graag kleertjes kopen.. maar ja wat is het dat duurt helaas nog even allemaal
Babykamer word gemaakt tapijt eruit behang eraf vloertjes kijken en kiezen endergelijke
Ik geniet daar zo van ook van de hulp die wij krijgen
maandag 2 oktober 2017 om 20:23
Wat fijn Richelle en Marijeens allebei een goede echo. Toch altijd prettig weer een bevestiging.
Is jouw uitgerekende datum nu de 25e gebleven Marijeens?
Leuk met de babykamer bezig Richelle ik heb gister een cosleeper besteld. Wilde dit bij de andere 2 eigenlijk ook alleen hebben wij een prachtige wieg waar mijn vriend ook in heeft gelegen. Maar met borstvoeding en sowieso met troosten lijkt mij een cosleeper zoveel makkelijker. Dus de wieg zetten we denk ik maar voor het idee op de babykamer
Is jouw uitgerekende datum nu de 25e gebleven Marijeens?
Leuk met de babykamer bezig Richelle ik heb gister een cosleeper besteld. Wilde dit bij de andere 2 eigenlijk ook alleen hebben wij een prachtige wieg waar mijn vriend ook in heeft gelegen. Maar met borstvoeding en sowieso met troosten lijkt mij een cosleeper zoveel makkelijker. Dus de wieg zetten we denk ik maar voor het idee op de babykamer