Uitgerekend 16-31 oktober 2018

12-02-2018 16:54 673 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die is uitgerekend in de periode van 16 oktober t/m 31 oktober 2018 en graag wil meeschrijven.



Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Rian085 32/35 Eerste 15 oktober Jongen! :heart: 25 september bevallen! :duckie:
Luckylo 33 Tweede 19 oktober Jongen! :heart: 28 september bevallen! :duckie:
Ypod 26/27 Eerste 13 oktober Meisje! :heart: 22 oktober bevallen! :duckie:
Leja1984 34 Tweede 16 oktober jongen :heart: :duckie:
Kaatje1988 29/32 Tweede 17 oktober :heart: Geeft nog borstvoeding; Dochter 2 jaar
Manon9 23/24 Eerste 17 oktober :heart:
Viva95 23/25 Eerste 18 oktober Jongen :heart:
fliepke 29/31 Vierde 19 oktober :heart:
Jacer 36/32 Tweede 21 oktober :heart: :duckie:
Warmewollensjaal 32 Tweede 23 oktober :heart:
Yara 34/33 Derde 25 oktober :heart:
Dajka 36/35 Derde 27 oktober meisje :heart:
Mathilde14 31/37 Derde 28 oktober Jongen :heart:
Lisot 25/28 Tweede 31 oktober :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:36
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook, de hele dag moe en dan ‘s nachts slecht slapen. Ik val nog wel redelijk goed in slaap maar word elke nacht een keer of 3/4 wakker, tel daar spokende kinderen bij op en het feit dat het ineens niet meer lukt om nog in slaap te vallen na 7 uur en voilà, vermoeidheid.
Ik ga wel een stuk vroeger naar bed ook momenteel.

Ik ben trouwens de hele dag misselijk geweest, niet kotsmisselijk maar wel een gek gevoel in mijn maag en weinig trek. Bij het avondeten heb ik voornamelijk broccoli gegeten en met moeite een zalmburger, de aardappeltjes hoefde ik echt niet.

@Fliepke, dat is dan toch fijn he om zo’n knaltest te hebben.

@Viva, in mijn vorige zwangerschap heeft mijn huisarts suprimal “voorgeschreven” tegen de misselijkheid. Ik mocht er 3 per dag. Het zijn gewoon reisziektetabletten en er zit hetzelfde bestand in als emafasene wat gebruikt wordt bij zwangerschapsmisselijkheid alleen zit daar nog vitamine B (dacht ik) aan toegevoegd. Je kunt ze in Nederland gewoon kopen bij de drogist. Ik zelf ben er nog niet aan toe om dat te gaan gebruiken, maar als ik nog misselijker word ga ik dat wel weer doen. Ik was er de eerste week heel erg suf van maar daarna raak je er aan gewend. Een vriendin van mijn had er ook veel baat bij, die gebruikte halve tabletjes, daardoor was de sufheid sowieso al wat minder maar bij haar werkte dat voldoende tegen de misselijkheid.

@Leja wat vervelend van die duizeligheid zeg. Heb je echt steekjes in je lies? Ik heb namelijk steken naast mijn lies, iets meer naar binnen, in mijn onderbuik dus meer. Volgens mij horen die er gewoon bij. Maar ik heb ze wel aan twee kanten. Pijn in mijn lies heb ik ook wel eens, ook buiten de zwangerschap maar dat zit dan vrij diep, dat is mijn heupgewricht waar ik dan last van heb.

@Ypod, vreselijk die borsten he, ik heb vooral pijn aan mijn tepels, dat doet dan ook echt te veel pijn om op mijn buik te liggen. Heel irritant want daar slaap ik graag op. Maar goed dat is binnenkort sowieso afgelopen ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Rian, wat is de reden dat je denkt dat ik alert moet ziin op een buiten baarmoederlijke zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Dat wil nog wel eens beginnen met steken. (Dat je last krijgt van symptomen dan)
Kan ook helemaal niks zijn, ik werd van de week wakker van de steken en die namen later gelukkig weer af.
Maar zou wel alert zijn op bloedverlies. Wil je niet onnodig ongerust maken hoor, dat is zeker niet mn bedoeling!
Alle reacties Link kopieren
Ah oke. Altijd goed om alert op te zijn dus. Maar het is meer een licht zeurend gevoel. Meer aan de buitenkant lies dan in de buik/eileiders. Ik koppel dit niet aan iets wat verkeerd is in de buik. Maar je weet het nooit. Ik probeer ook niet zoveel te denken aan wat er mis kan gaan. Daar help ik mezelf niet mee. Vorige zwangerschap had ik dat in het begin erger.
Alle reacties Link kopieren
@Leja Duizeligheid is ook al zo rot :(. Zou je misschien last kunnen hebben van bloedarmoede?

@Luckylo Aaa dankjewel voor je goede tip! Ik kijk het nog even aan en ga anders in Nederland even naar de huisarts. De misselijkheid is erg vervelend, maar tegelijkertijd twijfel ik er nu echt niet aan dat de zwangerschap goed verloopt. Dus dat is fijn :).
Alle reacties Link kopieren
@leia; ik denk dat het je banden zijn en dat je lage bloeddruk hebt. Eet wat zoute drop en kijk of dat helpt met de duizeligheid. Ik heb dat bij beide vorige zwangerschappen gehad. Die steken kunnen heel goed je banden zijn die plaats maken voor de groei van de bm. Dat had ik bij de tweede ook erger dan bij de eerste.
Zelf ben ik zo zenuwachtig vanwege het ongeplande denk ik.. en we gaan het vandaag aan mijn vader vertellen... hij kan nog al een moeilijke man zijn dus ik verheug me er niet op...

@viva inderdaad erg vervelend die misselijkheid hopelijk gaat snel over. Tot aan eerste echo zijn kwaaltjes wel eens een geruststelling. Ik had er nooit heel veel dus maak me daar ook geen zorgen om.
Het sporten van gisteren viel me zwaar.. niet dat het niet lukte, maar meer dat ik me de hele tijd zorgen maakte of dit wel goed is voor de zwangerschap..

Slecht slapen valt hier nog mee, al word ik wel iedere dag lekker vroeg wakker.... en kom daarna uiteraard niet meer in slaap. Wel handig om op die momenten deze site bij te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Mathilde ik denk inderdaad dat het door een lage bloeddruk komt. Had ik vorige keer ook.
Hm niet leuk dat je niet uitkijkt naar het nieuws vertellen aan je vader. Misschien valt het mee. Succes!
En wat betreft het sporten: zo lang je jezelf niet uitput en het een tandje rustiger aan doet zou ik zeggen; vooral doen! Zolang de er de energie voor hebt.
Vorige zwangerschap heb ik nog tot 32 weken hardgelopen met buikband.
Alle reacties Link kopieren
@Mathilde14 Heel veel succes vandaag! Ik hoop voor je dat hij toch leuk reageert!
Alle reacties Link kopieren
Tabel aangevuld: wij hebben de eerste echo nu op 28 maart en dan ook gelijk de intake bij de verloskundige. De verloskundige doet zelf niet de echo, maar we hebben beide afspraken op dezelfde ochtend weten te plannen. Wel zo praktisch. Het duurt alleen nog wel héél lang voor m'n gevoel. Aan de andere kant: dan ben ik denk ik 10 weken zwanger, dus als het dan goed zit, verwacht ik ook dat het wel goed blíjft zitten.

Wat al eerder gezegd werd: wat wordt er allemachtig veel geschreven! Ik heb op m'n telefoon wel alles meegelezen, maar het reageert niet zo handig op zo'n klein scherm. Maar zo na een paar dagen voelt het wel een beetje als achter de feiten aanlopen...

Rian, nog maar een paar dagen en dan heb je de echo! Wat spannend en leuk! Gaan jullie het daarna aan mensen vertellen?

Ypod, wat jammer van de onzekerheid. Ik herken het wel hoor, maar het zou natuurlijk fijner voelen om niet constant die 'ja, maar' in je achterhoofd te hebben. Hopelijk geeft de echo je straks wat meer rust.

Kaatje, hoe was jullie vakantie? En doe maar rustig aan hoor, met bijlezen en reageren!

Viva: vervelend zeg, die misselijkheid! Maar jij gaat er wel een stuk gezonder mee om dan ik mijn vorige zwangerschap. Toen was vet en ongezond zo'n beetje het enige dat ik op een prettige manier weg kreeg.
En hoe jammer het ook is: wen maar vast aan het commentaar van anderen op wat je wel of niet doet tijdens je zwangerschap en later met je kind. Iedereen heeft op een of andere manier snel z'n mening klaar over dat soort onderwerpen. Gewoon blijven doen waar jij je goed bij voelt!

Luckylo, wat een gedoe om mee te doen met MvM! Als je het zo gaat doen, vind ik het ontzettend knap van je! Het zou voor mij al reden genoeg zijn om er vanaf te zien. Ben er zelf nog steeds niet over uit. Maar misschien moet ik toch maar eens een knoop gaan doorhakken de komende week.
En met 10 weken al positiekleding aan de vorige keer? Dat is best snel, toch? En merk je nu al dat je baarmoeder groeit of zijn het vooral je darmen die je buik laten groeien?

Leja en Fliepke, ik werk nu 3 dagen en wil dat ook zo blijven doen. Misschien wel andere dagen dan nu, maar ik vind de verhouding zo heel fijn. Vorig jaar heb ik een tijd 4 dagen in de week gewerkt en toen merkte ik dat ik de ene dag thuis gewoon niet genoeg tot rust was/kwam om te genieten van m'n tijd thuis en met zoon.

Mathilde, succes vandaag met het vertellen aan je vader. Jammer dat je een lastige reactie van hem verwacht. Waarom denk je dat hij dit nieuws niet leuk zou vinden?
Wie weet valt het mee, laten we daar maar op hopen.

Yara, fijn dat de verloskundige je gerust heeft weten te stellen over je opeens verdwenen symptomen. Ik heb daar ook gelijk maar even wat troost uit gehaald, want na een week goed misselijk te zijn geweest, heb ik nu eigenlijk nergens meer last van. Voel me super. Maar ik ben dan ook nog geen zes weken zwanger. Laten we hopen dat je verloskundige gelijk heeft!

Dajka, je kinderen zijn al 5 en 6. Vanaf wanneer krijgen zij te horen dat er een broertje of zusje onderweg is? Lijkt me heel bijzonder om dat zo bewust met ze te kunnen delen!

Ik heb, ontzettend belachelijk vroeg, nr.2 deze week aangemeld voor de crèche waar zoon ook al naartoe gaat. Het loopt op dit moment namelijk zo ontzettend storm bij die crèche, waardoor een baby soms al op een wachtlijst komt, zelfs als je heel op tijd bent met aanmelden (lees: met 8 weken ofzo). Het voelt alleen zo voorbarig! Maar ook geen zin om te wachten op meer zekerheid qua zwangerschap en dan minder zekerheid qua opvang te hebben. Maar: pffff...
Alle reacties Link kopieren
@warmewollensjaal Hihi je bent er inderdaad op tijd bij nu! Better safe than sorry toch?!

@allemaal
Mijn vader vertellen viel gelukkig inderdaad reuze mee. Hij was wel wat geschokt maar feliciteerde me erna. Hij zei zelfs dat hij zich na de schok al verheugde op de kleine en dat hij er helemaal achter stond zolang wij er ook achter staan. Erg lief dus! Ik denk dat hij zelf een beetje geschrokken was van het feit dat ik het zo moeilijk vond om het hem te vertellen omdat ik bang was voor zijn reactie.. hij begint het dus te leren!

Vandaag voel ik ook ineens mijn banden. Niet pijnlijk hoor maar een heel klein beetje zeuren. Geeft wel een opgelucht gevoel.. want geen enkel symptoom maakt me toch onzeker.

Speculeren jullie al thuis over geslacht en naam?!?! Ik ben benieuwd!!! Als jullie namen al willen delen, leuk!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Mathilde! Lijkt me een hele geruststelling nu.
Wij speculeren al wel een beetje, jongensnaam hebben we al (al jaren), meisjesnaam vind ik hee moeilijk!

Ik ga hier niet meer schrijven dat ik nergens last van heb, ik ben me toch een partij beroerd geweest vanochtend. Heb kokhalzend boven de prullenbak gehangen. Kon er een uur later wel om lachen want toen was er niks meer aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Dames wat schrijven jullie veel! Haha..ik heb in november een MA gehad en ben daarom nog een beetje voorzichtig en niet altijd actief hier. Ben bang dat ik me teveel ga verheugen ofzo..Ik ben nu 4,5wk zwanger en bijna geen klachten. Alleen slaap ik lichter en mijn borsten wat meer opgezet. Ook voel ik wel eens wat steken in mijn baarmoeder.

Ik werk nu vier dagen, wellicht ga ik naar 3,5 straks maar weet ik nog niet.

Mathilde, fijn dat je vader zo positief reageerde! En goed dat hij toch een beetje beseft dat je bang was voor zijn reactie. Ja ik denk ook al aan geslacht en naam. Ik heb een lichte een voorkeur voor een meisje merk ik, maar weet niet goed waarom. Ik heb een zoon en dochter en kan beide wel opvreten. Een meisje erbij lijkt me gewoon extra leuk, maar een zoon zou ik ook geweldig vinden natuurlijk.

Warme sjaal, ja ik verheug me er ook op om het mijn kinderen te vertellen! Doen we wel pas na een goede NIPT, ben heel benieuwd hoe ze reageren. Heel verstandig dat je de crèche al geregeld hebt! Heb je tenminste niet mis geschoten.
Sinds ik de assistent van de verloskundige heb gesproken ben ik al een stuk rustiger en heb ik ook veel meer vetrouwen, de onzekerheid is echt heel veel minder gelukkig! Mijn borsten doen nu de ene keer wel pijn en de andere keer niet. Vandaag ook mijn ouderschapsverlofdag en man man, wat was ik kapot rond een uur of 16.00 haha.

@Viva, ik heb geen bloedverlies en pijn gelukkig. Eigenlijk helemaal niets wat erop wijst dat het niet goed is..... ook de symptomen zijn er steeds vaker weer!
Ik ben beniewd of ik ook misselijk wordt vanaf dat ik 6 weken ben.... is het voor jou een beetje te doen nu?

@Luckylo, ik heb hetzelfde als jij hebt... wel goed inslapen, maar veel wakker 's nachts. Gelukkig steeds kort, en slaap daarna ook prima verder. En mijn tweeling slaapt ook door gelukkig!

@Mathilde, Jammer dat het niet iets leuks in om te vertellen! Gelukkig reageerde hij na zijn eerste reactie wel leuk!
Over geslacht... wij hopen om na twee meiden nu een jongen te krijgen... maar nog een meisje is ook prima! En namen komt denk ik pas als we het geslacht weten.

@Warmewollensjaal, vind je het niet lastig dat je nog zo lang moet wachten? Ik heb met precies 8 weken een echo en daarna nog weer de termijnecho.
Blij dat je ook gerustgesteld bent door mijn verhaal via mijn verloskundige! Ik hoop ook zeker dat ze gelijk heeft! Ik heb nu wel weer symptomen, dus vooralsnog geeft ik haar wel gelijk iig :).
Wow, wat vroeg met aanmelden voor de creche!! Hier hoeft dat gelukkig niet!

@Ypod, beroerd boven de prullenbak.... geen wc in de buurt? Gelukkig kan je er nu om lachen

@Dajka, wat vervelend dat je een MA hebt gehad in november, na hoeveel weken kwam je erachter? Ik snap dat je daarom nog niet heel actief bent! Je moet doen en schrijven waar jij je goed bij voelt!
Alle reacties Link kopieren
Mathilde, wat fijn dat je vader toch positief reageerde!

Hier nog niet echt gespeculeer over geslacht. Zou beide erg leuk vinden. En de naam komt wel als we geslacht weten.

Yara, het is inderdaad nog wel erg lang wachten. Heb jij die echo bij 8 weken dan extra?
Alle reacties Link kopieren
Dajka, wat naar van je MA. Wanneer kwam je erachter dat het mis was gegaan? En begrijpelijk dat je nu even rustig aan doet qua enthousiast zijn over deze zwangerschap. Misschien dat dat meer komt als je wat verder bent en meer zekerheid hebt?
Warmewollensjaal, volgens mij is dat standaard op deze manier? Eerste echo rond 8/9 weken en termijnecho tussen 10-12 weken.
Bij jou blijkbaar niet?
Ik heb het trouwens ook steeds ontzettend koud! Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook, maar met de aankomende kou van volgende week ben ik daar helemaal niet blij mee 😱❄️
Alle reacties Link kopieren
yara84 schreef:
22-02-2018 22:09
Warmewollensjaal, volgens mij is dat standaard op deze manier? Eerste echo rond 8/9 weken en termijnecho tussen 10-12 weken.
Bij jou blijkbaar niet?
Vorige zwangerschap zat ik bij een andere verloskundige en daar was ook alleen maar de termijnecho rond 9-10 weken. Ik heb toen wel rond 6 weken een vroege echo gehad, maar dat was vanwege bloedverlies.
Alle reacties Link kopieren
@yara, ja ik ook! Zoo koud! En in het lokaal waar ik werk is het ‘s winters altijd heel koud, dus ben ook echt bang voor komende week! ❄️

Ik had bij mijn eerste zwangerschap bij 8 weken een eerste termijnecho.
Bij dochter had ik bij 6/7 weken een vroege echo ivm miskraam. En daarna bij 10/11 weken dacht ik. En dan bij 12 weken weer voor de combinatietest dacht ik.
Nu heb ik weer bij 8 weken een eerste echo. Had stiekem gehoopt op een vroege echo, maar daar begon de assistente niet over. Ik heb het ook maar laten doen omdat het voor het werk van m’n man beter uitkomt zoals het nu is. Al duurt dat wachten nu wel lang! Nog 2 weken!

Ik schrijf overigens vanaf nu weer gewoon mee. Ik heb alles meegelezen, maar de puf biet om overal op te reageren. Lig iedere avond om 8 uur/half 9 op de bank knock-out 😴
Ik had vandaag ineens steekjes/krampjes en een zeurend gevoel midden onderin m’n buik 😥. Maakt me wel onzeker! Maar heb best veel in huis gedaan vandaag, ook veel op m’n knieën gezeten en gebukt, dus ik steek het daar maar op...
Alle reacties Link kopieren
@Warmewollensjaal O wat goed van je dat je daar nu al aan dacht! Ik hoor inderdaad ook wel eens van mensen om mij heen dat dat echt nodig is. Ook met basisscholen hoor je dat vaak. Dat er een wachtlijst is van 2 jaar ofzo. Echt bizar!

@Mathilde 14 Wat fijn dat je vader toch positief reageerde. Want het blijft je vader en zijn mening zal toch altijd wel belangrijk zijn. Tenminste, ik denk dat het erg naar zou voelen als hij negatief was geweest.
En jaaa wij wel. Wij hebben al wat namen voor zowel jongens als meisjes :).

@Ypod O nee! Hopelijk blijft het overgeven voorlopig bij deze ene keer!

@Dajka Wat verschrikkelijk :(. Bij hoeveel weken ging het toen mis?

@Kaatje1988 Neem lekker je rust! Zodra het kan lekker op de bank met je voeten omhoog. Er gebeurt zoveel in je lichaam!

Ik ben nog steeds erg misselijk. Ik word er nu al gek van. Wij zaten hier al grapjes te maken over een tweeling xD.
Ik heb helemaal geen zin in eten en veel voedsel krijg ik ook echt helemaal niet naar binnen. Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten. Ik eet vegetarisch dus dan zijn je groenten en fruit nog wat belangrijker. Fruit gaat er gelukkig goed in! En salades en yoghurt ook wel.

Over 8 dagen heb ik mijn eerste echo! Heel veel zin in, maar ook erg spannend. Extra spannend omdat het niet in Nederland is.

Ik hoop voor jullie dat het zonnetje snel goed gaat schijnen. Ook voor mezelf trouwens, want anders bevries ik als ik over 2 weken weer in Nederland ben. Hier is het zo tussen de 22 en 27 graden.

Bij de verloskundigenpraktijk waar ik naartoe ga ik Nederland krijg je in principe maar 2 echo's: rond de 10 weken en rond de 20 weken. Soms nog een liggingsecho rond de 36 weken, maar alleen als er twijfels bestaan.
Maar voor €30 kun je altijd een pretecho laten doen. Bijvoorbeeld een geslachtsbepaling met 16 weken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de eerste echo vanaf 10 weken. Dat is vrij normaal. Reden hiervan is dat je vanaf 10 weken al veel meer kan zien of alles on orde is. Ook is de kans groter dat het blijft zitten na die tijd.
Bij eerdere echo is het nut alleen vaststellen dat je zwanger bent.
Inderdaad 10 en 20 weken zijn normaal.

Hier nog lang geduld hebben dus.
Alle reacties Link kopieren
Hier zeiden ze eerste echo rond de 9 weken gebruikelijk, alleen als ik ga rekenen is hij bij mij bij nog net geen 8 weken. Maar dat heeft wellicht meer te maken met dat het druk is in de praktijk oid? Ik verwacht toch dat ik daarna bij de gynaecoloog onder controle moet, wegens eerdere operaties etc. Die hebben in principe niks met zwanger zijn te maken maar schijnt standaard te zijn.

@yara wat fijn dat je een beetje gerustgesteld bent!

@kaatje, dat knock-out op de bank herken ik wel ja. Gister om 21.00 naar bed gegaan, 9 uur slaap gehad en nog steeds moe... En die steken/gek gevoel ook! Ik heb het ook vooral als ik actiever ben geweest dus ga er ook maar vanuit dat dat erbij hoort.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doen ze de echo met 8 weken, maar ik ben waarschijnlijk minder ver dus ik ben ergens in de 7 weken en een aantal dagen als ik mag. Aan de ene kant vind ik dat wel fijn, aan de andere kant een beetje eng, straks is er nog niet genoeg te zien of zo.

Ik ben trouwens ook misselijk, nu gewoon elke dag. Ik word er niet wakker mee gek genoeg. Het begint bij mij als ik ben opgestaan. Ik hoef niet te spugen gelukkig. Vorige zwangerschap was ik tot 14 weken echt kotsmisselijk maar ik heb in de hele zwangerschap maar 3x gespuugd. Ik spuug ook echt bijna nooit. Daarvoor was het 10 jaar geleden of zo.

Ik reageer ff niet op iedereen los, dat kan ik niet overzien haha.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat gaat het ineens hard hier!
Op mn telefoon doet die site soms een beetje raar, en als ik te lang typ wilt ie het niet uploaden.. raar ding.
Ik heb idd maandag de echo, dan ben ik bijna 7 weken! Laat m maken op mn werk, voor een beetje geruststelling. Als ee hartactie is, is de kans op n miskraam al gehalveerd. Op mijn werk worden geen zwangerschappen gedaan, maar wel alle missed abortions. Ik zie dus bijna alleen maar zwangerschappen die fout aflopen en dat is niet goed voor mn gemoedsrust!
Officiële echo moet ik nog voor bellen, zal eerst de vk van woensdag afwachten.

Misselijkheid heb ik in vlagen. Gister viel ik bijna flauw op mn werk, te laat gaan eten. Herkende het gevoel van toen ik de pil nog slikte, toen hing ik op dag 1 de hele dag boven de pot. Is gelukkig al 8 jaar terug dat ik met die troep ben gestopt. Nu echt opletten dat ik op tijd eet.
Vermoeidheid heb ik ook met vlagen gelukkig. Slapen lukt nog steeds lastig, dus dat je dan moe ben overdag is niet zo gek. De ‘zwangerschapsvermoeidheid’ heb ik nog niet.
Wel zijn mn bh’s al aan de kleine kant, want doen die zeer zeg! Ben blij als ie uit kan ‘s avonds!

Vanavond ga ik naar de 9 maandenbeurs, zijn jullie wel eens geweest? Is eigenlijk nog een beetje te vroeg, Maarja is ook niet anders.

Maandag het nieuws aan mn ouders vertellen, moet nog even bedenken hoe!
Jullie tips?

Qua geslacht heb ik nog geeeeen idee, geen voorkeur (scheelt bij de eerste;))
Alle reacties Link kopieren
Oh Rian jij ziet alle narigheid rond zwangerschap op jouw werk. Ja kan mij voorstellen dat je dan heel onzeker bent omdat het dan zoveel lijkt voor te komen. Fijn dat ze je helpen met een vroege echo! Op je werk weten ze het dus allemaal?

Vertellen aan je ouders wat leuk! Misschien een kadootje geven of taart waar ze uit kunnen opmaken dat je zwanger bent?

9 maandenbeurs ben ik niet geweest. Ga je met iemand die al weet dat je zwanger bent?

Luckylo sterkte met de misselijkheid. Zo naar!

Ik slaap best goed maar ben de hele dag zo ontzettend moe. Vooral in de middag en avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven