Uitgerekend 16-31 oktober 2018

12-02-2018 16:54 673 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die is uitgerekend in de periode van 16 oktober t/m 31 oktober 2018 en graag wil meeschrijven.



Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Rian085 32/35 Eerste 15 oktober Jongen! :heart: 25 september bevallen! :duckie:
Luckylo 33 Tweede 19 oktober Jongen! :heart: 28 september bevallen! :duckie:
Ypod 26/27 Eerste 13 oktober Meisje! :heart: 22 oktober bevallen! :duckie:
Leja1984 34 Tweede 16 oktober jongen :heart: :duckie:
Kaatje1988 29/32 Tweede 17 oktober :heart: Geeft nog borstvoeding; Dochter 2 jaar
Manon9 23/24 Eerste 17 oktober :heart:
Viva95 23/25 Eerste 18 oktober Jongen :heart:
fliepke 29/31 Vierde 19 oktober :heart:
Jacer 36/32 Tweede 21 oktober :heart: :duckie:
Warmewollensjaal 32 Tweede 23 oktober :heart:
Yara 34/33 Derde 25 oktober :heart:
Dajka 36/35 Derde 27 oktober meisje :heart:
Mathilde14 31/37 Derde 28 oktober Jongen :heart:
Lisot 25/28 Tweede 31 oktober :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:36
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Viva, snap ik, wel gaaf hoor, 8 maanden op reis, dat is echt zo’n ervaring om nooit te vergeten. Fijn dat jullie op tijd terug kunnen in jullie eigen huis. Komen jullie terug vanwege de zwangerschap?
Ik heb ook echt moeite met slapen. Ik ben ook een buikslaper, het gaat wisselend, mijn borsten zitten vooral in de weg, soms zijn ze ook echt pijnlijk. Ik kan gewoon minder goed een houding vinden.
Daarnaast ben ik gestopt met de melatonine die ik altijd slikte om te kunnen slapen want dat mag niet in de zwangerschap. Dus dat helpt ook niet mee.
Het irritante is dat ik zelf dus vaak slecht in slaap kom en heel vroeg wakker word en dan niet meer kan slapen maar dat mijn zoontje ook enorm aan het spoken is momenteel. Vannacht was het om twee uur mijn zoontje, om vier uur had mijn dochter een nachtmerrie en om 6 uur was mijn zoontje weer wakker.
Nu ben ik dus heel erg moe.

Vorige zwangerschap was ik erg misselijk tot een week of 14, maar ik ben vergeten wanneer dat begon. Ik denk dat ik nu op 5+2 zit maar volgens de eerste menstruatiedag zou ik op 6+2 zitten. Ik ben nog niet misselijk, ik hoop echt dat dat zo blijft maar heb zo’n vermoeden dat ik gewoon nog wat te vroeg ben daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
@Luckylo Het kwam allemaal samen :). Wij waren het reizen een beetje zat en hadden het al een tijdje over kinderen. Toen besloten wij dat we onze terugvlucht gingen boeken en de anticonceptie zouden stoppen :).

Wat heftig dat je nu met melatonine gestopt bent, dat je minder goed een houding kunt vinden én dat je wakker wordt van je kinderen. Als ik dat zo lees, mag ik niet klagen ;).
Alle reacties Link kopieren
Pff Luckylo dat klinkt als een korte nacht. Wat was er waar ze van wakker worden?
Ik ben al zo moe terwijl ik op tijd in bed lig en gewoon doorslaap. Wel ben ik tussen 6-7 uit mezelf wakker.
Mijn zoon slaapt goed door en is meestal niet voor 7 wakker. Maar toch moe. Tsja en overdag maar wat vaker de tv aanzetten voor hem zodat ik even rustig kan zitten. Waarom moeilijk doen.
Morgen weer in het ritme om hem om 7.00 naar de opvang te brengen en te werken.

Werken jullie ook of hebben jullie de hele dag zorg over je kind (eren)?
En de nog niet moeders werken ook?

Ik heb het invulboekje van Eva Reinders net in huis. Dezelfde als vorige keer.
Ik ga volgende week de vk bellen (nu 5.3 weken zwanger)
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen goede nacht geweest luchtlijn, daar zal je overdag ook wel last van hebben. Slaapt je oudste nog overdag? Misschien kan je mee slapen ;)

Ik word nu 2x per nacht wakker om te plassen, voorheen echt nooit. Begint ook wel op te breken op mn werk, gelukkig is de vriendin van mn collega ook zwanger dus ze snapt waarom ik zo moe ben ;)

Momenteel werk ik 4 dagen, en twijfel heel erg over ‘straks’

Beleven jullie de zwangerschap anders dan van jullie eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
Idd vervelend die slapeloze nachten.. alsof je er straks niet genoeg gaat krijgen..
Ik werk 3 dagen. Het eerste jaar na de geboorte van nummer 3 wil ik proberen ouderschapsverlof op te nemen voor 1 dag in de week.

Vanochtend toch maar weer een testje gedaan..omdat ik geen symptomen heb! (Alleen wat meer honger)
En de lijnen lopen mooi op. Dus helemaal gerust. Zojuist belde de vriend van de vriendin die ik het heb verteld om te zeggen dat zij er vandaag zijn achter gekomen ook zwanger te zijn!! :flirting:
Zoooo leuk!!!

Onze eerste echo is op een datum waarop wij 10 jaar samen zijn en onze oudste jarig is. Met die datum hebben we al zooooveel toevalligheden gehad dat er nu geen twijfel meet mogelijk is; het heeft zo moeten zijn!!
Mijn beste vriendin weet het nu ook. Ze is helemaal blij voor ons!
Ik ga ervan genieten!
Alle reacties Link kopieren
@Viva, fijn dat het dan gelukt is een mooie reden om te stoppen met reizen ook.

@Rian. De kinderen zitten op school, maar ik kan niet slapen helaas. Dat lukt overdag nooit.
Ik werk niet (meer), ik zit in een arbeidsreintegratietraject maar dat gaat heel rustig aan.

@Mathilde, wat bijzonder dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent. Ik kreeg eind januari een berichtje van een goede vriendin dat ze zwanger is. Ze is al voorbij de 12 weken, uitgerekend in augustus. Ze weet nog niet dat ik ook zwanger ben. Het grappige is dat we bij de vorige ook tegelijk zwanger waren. Eerst kreeg ze een miskraam met 10 weken terwijl mijn zwangerschap goed bleef gaan. Een tijd later raakte ze alsnog weer zwanger terwijl ik zwanger was. Ik verheug me er wel op het haar te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat is er al veel geschreven! Ik ga mijn best doen te reageren;)
Hier eigenlijk vooral last van de vermoeidheid, maar dat had ik de vorige keer ook heel erg. Ik kijk wel erg uit naar de echo over twee weken! Wij gaan het ergens na de eerste echo vertellen, weet nog niet precies wanneer. Mijn ouders wonen iets verder weg dus wil het eerst daar zeggen en een dag later de schoonouders. Tot nu toe vind ik het wel leuk om nog een geheimpje te hebben, al ben ik natuurlijk ook heel blij als ik het kan gaan delen.

Over de app, ik gebruik zwanger & zo, en ik heb me de vorige keer ingeschreven voor berichtje uit je buik (is van MvM) ook leuk die wekelijkse update.
Ik wil ook weer een boekje gaan bijhouden, maar ben er om de een of andere manier nog een beetje voorzichtig mee. Ik ga er denk ik een kopen na de eerste echo.

@Rian: jammer die nare reactie. Ik begrijp een heel klein beetje dat het lastig is voor iemand die niet of lastig zwanger kan worden, maar je kunt toch zeker wel blij zijn voor de ander.

@Luckylo welkom!

@viva: vervelend dat slapen, ik heb er ook last van. Het weekend heb ik overdag wel even een middagslaapje gedaan, maar 's nachts kan ik met gemak 2 uur wakker liggen. Of wakker worden omdat ik naar de wc moet haha.

Hebben jullie nagedacht hoe jullie het met werken gaan doen? En de meiden die al een kind hebben willen jullie nog wat aanpassen in de werktijden?
Ik werkte eigenlijk fulltime, maar heb een aantal maanden geleden toch voor 1 dag in de week ouderschapsverlof opgenomen. Dat geeft zoveel rust! Eigenlijk wil ik gewoon 4 dagen blijven werken, misschien dat ik de eerst twee maanden wel nog wat ga opbouwen maar dat zie ik dan wel weer.

Mocht ik op iemand vergeten zijn te reageren, sorry! Ik moet het wat vaker bijlezen hier;)
@Rian, vervelend dat je schoonouders waarschijnlijk niet leuk reageren omdat ze nog zo traditioneel ingesteld zijn. Ik snap idd dat je het jouw ouders eerder vertelt!
En die reactie van je vriendin is ook niet echt leuk :(

@Ypod, ik heb zwanger&Zo en de zwangerschap+ app. Beide totaal anders, maar wel leuk!

@Viva, wat fijn dat je al zo snel je eerste echo hebt! Hoe ver ben je dan? Ik ga morgen vroeg bellen, ben ook heel benieuwd wanneer ik mag!
Ik slaap ook heel anders, met name veel onrustiger en langer, maar ben niet echt uitgerust 's ochtends.

@Luckylo, welkom! Ik snap dat je onzeker bent in je zwangerschap met deze start! Ik duim voor ons allemaal dat er niemand af valt!
Ik zou trouwens ook mijn mond niet kunnen houden als iemand me het rechtstreeks zou vragen... zou vooral met mijn mond vol tanden staan, waardoor ontkennen niet zo veel zin meer heeft :P

@mathilde, wat naar zeg dat je schoonouders niet blij voor jullie konden zijn omdat het bij zwager niet lukte. Ik vind dat echt heel gek eigenlijk!
Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is!

@Leja, fijn dat het die vrienden van jullie gelukt is om zwanger te worden, wel raar dat jullie alles moeten aanhoren terwijl jullie jullie blijdschap niet bij hun kwijt kon. Ik weet niet of ik daarna nog vrolijk met zulke ' vrienden' om wil gaan, jullie hielden enorm rekening met hun, maar andersom hoeft dat blijkbaar niet...

@fliepke, op dit moment welk ik 4 dagen in de week, op donderdag heb ik oudershapsverlof. Ik wil dat wel zo houden als nr 3 er is, het bevalt me prima!

Wij wilden het eigenlijk aan ouders en schoonouders gaan vertellen na de eerste echo, maar heb nu al moeite mijn mond te houden. Gisteren hebben we ook al goede vrienden het nieuws verteld, ik merk dat ik het prettig vind als ik het er met anderen over kan hebben. We hebben dus ook besloten het komend weekend aan ouders en schoonouders te vertellen, schoonvader en mijn moeder zijn jarig... dus een foto van de test bij een verjaardagskaart en cadeau leek ons wel grappig :).
Alle reacties Link kopieren
Zeker in vergelijking met andere stellen die moeilijk zwanger werden en wél oprecht blij en geïnteresseerd waren. Maar we hebben toen een stevig gesprek met hen gehad over het feit dat ze ons zo behandelden. Dat hielp wel wat. Daarna hebben we het maar een beetje van ons af laten glijden omdat ik me de frustratie en jaloezie kon voorstellen en wij gelukkig niet in hun situatie zaten.

Fliepke ik werk nu 3,5 dagen. 28 uur.
Dat is voor mij perfect. Mooie balans tussen werk en prive. Voor ons eerste kind werkte ik 36 uur.

En ja het is moeilijk om het geheim nog te bewaren hè!
Ik verspreek mij soms gewoon bijna.
Alle reacties Link kopieren
Ja Yara. Zeker in vergelijking met andere stellen die moeilijk zwanger werden en wél oprecht blij en geïnteresseerd waren. Maar we hebben toen een stevig gesprek met hen gehad over het feit dat ze ons zo behandelden. Dat hielp wel wat. Daarna hebben we het maar een beetje van ons af laten glijden omdat ik me de frustratie en jaloezie kon voorstellen en wij gelukkig niet in hun situatie zaten.

Fliepke ik werk nu 3,5 dagen. 28 uur.
Dat is voor mij perfect. Mooie balans tussen werk en prive. Voor ons eerste kind werkte ik 36 uur.

En ja het is moeilijk om het geheim nog te bewaren hè!
Ik verspreek mij soms gewoon bijna.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat veel reacties ineens! Zo leuk!

Ik zou het het liefst ook gewoon aan mensen vertellen maar ik durf niet. Ik ben sowieso heel onzeker ineens. Invulboek gekocht, maar nog niets in durven vullen. En ik denk dus de HELE tijd; 'ja maar wat als'. Terwijl ik tot nu toe geen reden heb om te denken dat het niet goed zit. Je weet het natuurlijk nooit, maar tot nu toe niks geks. Zal blij zijn als we over 2 weken iets meer weten, hoop dan maar dat dat een beetje rust geeft.

@fliepke, qua werk heb ik nog geen idee. Ik werk nu 40 uur, ook soms in de avond. Man werk onregelmatig, dus ook weekenden en zelfs nachtdiensten. Mij zou 4 dagen ook ideaal lijken. Of 3, maar dan gaan we er financieel ook wel behoorlijk op achteruit en ik weet niet of ik dat wil. Daarnaast vind ik mijn werk gewoon echt heel leuk. Alleen wil ik ook wel tijd met kind doorbrengen.

@yara, leuk zo'n verjaardagscadeau! Meestal komt het dan echt onverwacht, geeft wel de leukste reactie denk ik. Vertel je het dan privé of zit het hele huis vol met familie en mag gelijk iedereen het weten?

@Mathilde, bijzonder als het echt op een datum is waar je waarde aan hecht! Wij hebben zo ook een aantal data samen, zou me toch wel wat doen inderdaad.

Wel vervelend dat jullie al veel misselijk zijn zeg! Dat heb ik (nog) helemaal niet, alleen moe, alleen deze week ook weer minder aanwezig dan vorige week. En gevoelige borsten, dat is echt verschrikkelijk. Vooral tegen de avond.
Alle reacties Link kopieren
@ypod wat jammer dat je zo onzeker bent.. dat staat het genieten wel een beetje in de weg. Maar hopelijk na je echo een beetje meer vertrouwen. Ik herken het wel een beetje.. nu we eindelijk erg blij zijn geworden met onze verrassing ben ik weer bang hem kwijt te raken.. nog 3,5 week tot echo hier!!

Wij gaan het eind deze week aan mijn vader vertellen. Hij is een flapuit.. dus hopelijk kan hij zijn mond houden.. we zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
@Yara84 Dan ben ik 7,5 week zwanger :).

@Fliepke Op het gebied van werken heb ik een echte luxepositie. Ik heb sinds een aantal maanden een blog en deze groeit enorm hard. De eerste betaalde opdrachten komen binnen dus de kans is groot dat ik hier wel geld mee ga verdienen. En met het inkomen van mijn vriend redden we ons ook :).

@Mathilde 14 Wat leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn. Dat heb ik helaas niet. Veel van mijn vrienden studeren nog en leven dus ook nog een studentenleven.

Wij zijn dus lang op reis en afgelopen 2 weken, kwamen er 2 vrienden van mijn vriend langs. Super lief natuurlijk! Maar pfff het was ook lastig. De tweede dag dat zij hier waren, had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Toen hebben we besloten het nieuws maar te delen, want verborgen houden, zou wel heeeel lastig worden als je elkaar 2 weken lang zoveel ziet. Maar ze hadden weinig begrip. Vooral 1 van de 2.
Geen begrip voor het feit dat ik niet in de sigarettenrook wilde zitten, voor het feit dat ik geen tiramisu wilde eten, voor het feit dat ik geen milkshake wilde nemen, voor het feit dat ik mij extra goed insmeerde met zonnebrand (het is hier heel warm), voor het feit dat ik vaak muggenspray gebruikte (kans op malaria en zika is hier gelukkig nihil. Volgens de Nederlandse arts hoefde ik mij niet druk te maken, maar toch is het geen Nederland)... Overal commentaar op. 'Hoe groot is nou de kans dat....' Kreeg ik dan te horen.
Ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen :).
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik lees nog mee hoor! Haha. Ik was alleen op vakantie toen dit topic startte. Zondag thuis en meteen verjaardag en vanaf gisteren meteen weer aan het werk. Ik probeer vanavond of morgenavond even met de laptop te reageren, dat werkt toch altijd een stuk makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
@Ypod, ik durf dat ook niet zo goed. Het idee dat je dan vervolgens aan iedereen ook weer moet vertellen dat het niet goed is lijkt me ook vervelend. Maar aan de andere kant wil ik dat misschien juist ook wel delen.
Je hebt een dag voor mij de echo. Ik kan echt niet wachten, ik hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat. Gelukkig gaan we lekker een aantal dagen weg in de voorjaarsvakantie dus dan heb ik wat afleiding

@Viva, begrijpelijk dat je extra voorzichtig bent. Maar wel jammer dat ze erg weinig begrip hadden. Ik denk dat het heel moeilijk te begrijpen is als je het niet zelf heb gevoeld. En daarnaast verschilt het ook per persoon. Ik ben wel voorzichtig maar maak me niet al te druk, mijn man daarentegen vraagt ongeveer bij alles of ik het wel mag eten en ik mag niet snoepen en ik moet veel fruit eten en zo. Haha, heel lief maar ik ben blij dat hij niet de hele dag thuis is en zich er dan de hele dag mee bemoeid.

Ik heb het idee dat de boel bij mij al aan het groeien is. Bij mijn eerste droeg ik met 10 weken al positiebroeken en met 8 weken zag je echt al duidelijk verschil. Nu ben ik wel 10 kilo zwaarder dan toen maar ik kon het toen met 10 weken al bijna niet meer verbergen en ik hoorde later van iemand dat ze het inderdaad al gezien had. Mijn man denkt het ook, het voelt anders zegt hij.
Nou moet ik zeggen dat mijn darmen ook wel echt opspelen dus dat heeft er zeker ook mee te maken. Maar het is niet alleen ‘s avonds maar ook nu in de ochtend dikker dan eerst.

Ik ga denk ik wel gewoon mee doen met MvM na een goede echo. Ik bedacht me dat iets nog altijd meer is dan niets. We hebben 3 wc’s en 1 daarvan daar komt nooit iemand anders dan ik eigenlijk. Dus ik dacht, als ik dan daar de flessen neerzet en op de slaapverdieping in onze kast in de slaapkamer (daar komt ook nooit iemand anders) en dan de kan om in te plassen even wegzet op de dagen dat er mensen in huis zijn dan verzamel ik misschien wel minder omdat het onhandiger is en ik dan een trap af of op moet om te gaan plassen maar dan verzamel ik in ieder geval wel iets. En misschien valt het wel heel erg mee.
Alle reacties Link kopieren
Luckylo respect dat je mvm gaat doen met zoveel omslachtigheid.
Wb zwangerschapskleding; vorige keren was ik er snel aan toe.. maar nu ben ik door de zenuwen en diaree al een kilo afgevallen... dus ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld.
Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld voor intake en een echo. Ook was ik er vanochtend van overtuigd dat het mis was, want totaal geen zere borsten meer. Helaas doen ze geen echo eerder dan 8 weken, dus moet echt afwachten. Ook zei de assistent van de verloskundig dat het echt niets uitmaakt dat je eerst wel zere borsten hebt en nu niet meer.... het zegt helemaal niets (ze doen nu wel weer zeer gelukkig), ze zei ook dat de meeste kwaaltjes pas vanaf 6 weken zwangerschap beginnen (dus week 7).. nog een weekje wachten dus..

@Ypod, ik snap echt hoe je je voelt, vooral 's nachts voel ik hetzelfde.... hopelijk ben je inmiddels weer wat rustiger?
Als we het vertellen hoop ik dat het lukt als alleen mijn ouders en zusje + vriend er zijn.... en bij zijn ouders lukt dat sowieso wel, want officieel viert zijn vader zijn verjaardag niet namelijk.

@luckylo, ik vind jouw manier van verstoppen van de flessen wel grappig hoor! Hopelijk lukt het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik heb vanmorgen nog een laatste test gedaan. Ik had drie dagen na mijn eerste echt duidelijke positieve test nog een test van een ander merk gedaan. Die was wel iets donkerder, maar het scheelde nauwelijks. Ik merkte dat ik daar toch steeds onzeker door bleef, dus nu heb ik gisteren alsnog testen gekocht van het andere merk waar ik mee had getest (Kruidvat) zodat ik beter vergelijkingsmateriaal had.
Nou knallender kon niet, de streep was net zo donker als de controlestreep.
Ik ben nu wel klaar met testen, ik ben echt zwanger, ik geloof het nu wel. Als het mis gaat dan is het een missed abortion of gaat het later dan nu nog mis. Maar daar ga ik maar niet van uit.
Kortom, ik voel me wat minder onzeker en merk dat ik er wat meer van kan genieten.
Overigens heb ik ‘s ochtends echt helemaal geen trek, vanmorgen voel ik me ook wat misselijk, maar niet echt kotsmisselijk of zo. Ik heb net een appel gegeten, dat is eigenlijk het enige waar ik zin in heb op het moment.

@Yara, wat vervelend die onzekerheid he, ik had een paar dagen terug ook ineens geen zere borsten meer, dat maakt je dan toch onzeker. Nu zou ik willen dat mijn borsten niet zo’n zeer deden, auw mijn tepels!
Ik hoop ook dat het lukt met die flessen. Maar heb net met mijn man afgesproken dat we het voor ons houden tot in ieder geval de eerste echo. En daarna nog een beetje langer als dat lukt, maar mijn buik begint echt al te groeien en vorige keer kon ik het met 10 weken niet meer verbergen, best kans dat dat nu eerder is, dus dan gaan we het denk ik gewoon aan de familie vertellen. We twijfelen alleen over de kinderen, wanneer we die het vertellen. Liever pas na de termijnecho eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
@Yara84 Dat wachten duurt lang hè :(. Maar zolang je niet bloedt en geen erge pijnen hebt, zou ik me niet teveel zorgen maken :).

@Luckylo Ahhh wat fijn dat je je nu wat minder onzeker voelt! En ik herken helemaal wat je zegt over eten.

Ik voel me echt verschrikkelijk vandaag. Morgen ben ik 6 weken zwanger en gisteren is de misselijkheid begonnen. Gisteren had ik al nergens trek in, maar toen kreeg ik het er nog wel in. Vandaag echt niet!
Ik wil echt NIKS wat uit een pan komt. Gek he? Alleen maar koude, frisse dingen zoals appels, druiven en rauwkost. Nou ja, eigenlijk liever niks, maar dat is natuurlijk niet goed en daar word ik ook misselijk van.
Ik heb nog wel wat havermout en brood naar binnen gewerkt, maar er gaat echt geen avondmaaltijd in vandaag (het is hier al avond). Ik ga voor yoghurt, druiven en tomaatjes. Hopelijk duurt dit geen weken....
Alle reacties Link kopieren
Yara wat vervelend dat je je zo onzeker voelt over de zwangerschap. Ook vervelend dat je op dit moment geem zekerheid hebt of alles goed gaat hé. We moeten maar afwachten.

Viva tsjonge dat klinkt flink misselijk. Maar je eet tenminste gezond! Goed dat je wat probeert. Degene in he buik zal er geen last van hebben.
Inderdaad kleine beetjes eten.

Ik ben zo ontzettend duizelig. Elke keer als ik opsta duizelt het. Verder ook geen signalen meer. Mn borsten doen nauwelijk meer zeer. Wel zeurend gevoel in mn lies aan een kant. Al vanaf de innesteling ongeveer.

Ik heb na de eerste echte test geen test meer gedaan. Ik bewaar de test nog even. Vorige zwangerschap had ik er nu al 4 gedaan.
Ik had natuurlijk deze keer de over datumtest en ovulatietest gedaan voor de goede zw test.
Alle reacties Link kopieren
@yara, herkenbaar! Ik had dat vorige week, ‘gelukkig’ deden ze einde vd dag weer pijn haha🙈

@luckylo, hopelijk ben je er nu wat geruster op! Ik heb ook meerdere testen gedaan, ik denk dat meeste wel. Zo’n test geloof je toch niet zo snel hè ;)

@viva, wat vervelend! Gelukkig hou je het wel binnen! En wat je binnen krijgt is in ieder geval gezond!
Ik ben vandaag ook mega misselijk, zelfs mn gember thee helpt niet. Ren vandaag ook hele dag heen en weer op mn werk dus ben gesloopt.
De hele dag moe, en ‘s avonds niet kunnen slapen omdat je je draai niet kunt vinden, zo gaat t nu al 😂

@kaatje, gaat hard hè! Ik probeer ook alles te lezen, maar op alles reageren is soms onmogelijk!
Alle reacties Link kopieren
Mathilde waar heb je zo'n zenuwen over?
Alle reacties Link kopieren
@leja, pas je wel op dat je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt.. je krijgt meestal vanaf een week of 6 klachten, bv bloedverlies of buikpijn
Alle reacties Link kopieren
@Viva oh dat is écht heel misselijk! Balen zeg, inderdaad wel proberen te eten eigenlijk. Hier nog totaal niet misselijk eigenlijk (misschien mag ik daar gewoon heel blij om zijn als ik jou zo hoor)

@Rian heel herkenbaar dat slapen! De hele dag denk je; oh zou zo kunnen slapen. Rechtopstaand nog wel, en dan 's nachts lig je een uur wakker. En zogauw ik uit bed kom ben ik eigenlijk al weer meteen bekaf.
Alle reacties Link kopieren
@luckylo: fijn dat je je nu wat zekerder voelt! Ik had de vorige week voor de zekerheid ook nog een test gedaan, ook een knaller!

@viva: wat ontzettend vervelend die misselijkheid. Misschien helpt gemberthee? Ik heb vorig jaar een tijdje last gehad van een evenwichtsstoornis waardoor ik ook misselijk werd, die thee hielp toen.

@ypod: herkenbaar die vermoeidheid. Vandaag had ik mijn vrije dag en Vanmiddag tijdens het middagslaapje van mijn dochter ook maar even een half uurtje op de bank geslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven