Uitgerekend 2e helft Juli 2019 (met tabel)

14-11-2018 22:19 596 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!

Het lijkt me erg leuk om met dames die in dezelfde periode - de tweede helft van juli 2019 - uitgerekend zijn te kunnen kletsen.

Hieronder heb ik een tabel gezet die je zelf aan kunt passen door in te loggen:


Tot snel!


NaamLeeftijd V / MKindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenBijz.heden
Antje28 / 30tweede20 juli?12-12 eerste echo....
Vera9930/32eerste19 juliMeisje....
Novaatje7939/37vierde29juliJongen/....
MomtoBe226/30tweede15juli??10-12 eerste echo....
Dhana28/28eerste25juli?11-12 eerste echoMA juli
Stacey8632/32derde29juliJongen12/11 echomk 2015
Rein198632/32eerste22juli.........iui
SantaMaria38/32 tweedenog onbekend....18 december echo....
Citroentaartje8831/32eerste21 juli.... 6 maart 20 wekenecho....
Naniene28/30tweede29 julijongen 8 januari termijnecho....
Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie KoetjesenKalfjes, Moosforhappines1988, Noonootje & Lacer :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Trijntje! Jij ook gefeliciteerd!
Volgens mij is er nog eentje zwanger van de tweede van ons trouwtopic ;-) Had ik hier ook ergens op het forum gespot!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Ik ben stacey en heb vanochtend positief getest voor mijn derde kindje. Het is mijn vierder zwangerschap want tussen mijn oudste en jongste zit er ook nog eentje wat helaas met 7 weken is misgegaan. Dus is nu nog wel even spannend.
We waren niet echt aan het proberen dus het is echt een kadootje. En heel erg welkom.
Aangezien de twee vorige zwangerschappen geëindigd zijn met een keizersnede wordt ook dit een medisch traject maar we gaan ervoor even door deze spannende periode heen.
Liefs
Alle reacties Link kopieren
@moos Dankjewel! Jaaa ik ben wel zenuwachtig maar niet zo erg als de vorige keer, misschien moet het nog komen! Gelukkig de ochtend goed doorgekomen door even de stad in te zijn geweest. Ben nu helemaal bekaf hahaha.

Daarnaast gisteren vaker licht in mijn hoofd geworden tijdens het werken, moet het dus even goed in de gaten houden ..


Pffffff .. ik hoop zo dat er zometeen een kloppend hartje te zien is. Ik wil even lekker rustig het weekend in in plaats van zorgen, zorgen en zorgen .. Vriendje lief gaat vandaag ook weer mee. Wish me luck ladies! Om 15:50 ben ik aan de beurt!

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
Alle reacties Link kopieren
Lacer veel succes straks.
Welkom Stacey! Wanneer denk je uitgerekend te zijn?

Ohhh lacer ik ben gewoon zenuwachtig voor jou! Veel succes en hopelijk heb je straks goed nieuws! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Noonootje de uitgerekende datum is 29 juli maar dat is door een keizersnede sowieso eerder.
Alle reacties Link kopieren
Lacer, laat je weten hoe het is gegaan? Spannend hoor! Ik ga uit van een heel mooi kloppend hartje!

Gefeliciteerd Stacey! Je derde kindje, maar wel weer spannend lijkt me.

Moos, hoe gaat het nu met jou?

@allen, zullen we de tabel nu sluiten? Gezellig die drukte, maar ik kan het nog net bijbenen ;)

Mijn vriend werkt 5 dagen en ik 4. Onze dochter gaat 2 dagen in de week naar de opa’s en oma’s en 2 dagen naar de opvang. Ik hoop dat dit ook zo met de tweede kan. Ze willen vast wel op 2 kindjes oppassen :p

Hier nog steeds geen symptomen!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog niet in de tabel. Ik ben een thuisblijfmama mijn oudste wordt volgende maand 5 en de jongste is nu 2,5 moet zeggen dat ik wel al moe ben niet extreem maar gewoon het gevoel dat ik meer doe dan normaal. Terwijl dat niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
Lacer hoop dat je zo met een mooi bericht komt!

Stacey welkom! Mooi zo’n verrassende zwangerschap!

Hier wel wat klachtjes maar het is nog te doen. Ik duim dat ik niet zo kotsmisselijk word als de vorige keren. Wil het trouwens pas met week 12 aan familie en vrienden vertellen. Geniet ervan dat dit ons geheimpje is.
Alle reacties Link kopieren
Oh en eens dat we de tabel nu sluiten. Liever jullie echt volgen en informeren dan nog meer dames en dan niet meer goed weten wat er speelt.
Alle reacties Link kopieren
Net echo gehad! Tot nu toe zag het er goed uit. Het was bijna niet te zien maar wij dachten alle 3 dat we een hartje zagen kloppen. Gynaecoloog kwam uit op 5 weken en 5 dagen. Omdat het nog allemaal erg klein en pril is moet ik volgende week terug. Dan moeten we nog beter beeld hebben! Maar voor nu dus fantastisch nieuws! Volgende week weten en zien we ook veel meer!

:flirting:
Alle reacties Link kopieren
Oh Lacer wat een fijn bericht!!!!
Wat een supernieuws lacer! Ga je met een fijn gevoel het weekend in. Ook fijn dat je volgende week weer mag kijken. Houd de beeb maar goed in de gaten!
Alle reacties Link kopieren
Super Lacer!!!
Alle reacties Link kopieren
Ben heel blij voor je lacer, wat een fijn nieuws. Bijzonder om dat zo te mogen zien. Wat fijn dat je morgen mag terugkomen.

Stacey, welkom meis! Snap dat het toch wat extra spannend is door de miskraam die je hebt meegemaakt.
Wat heerlijk dat je alle tijd met je kindjes mag en kan doorbrengen.

Loves, voel je je er goed bij dat je nog geen symtomen voelt?
De een heeft er zo veel en de ander echt gewoon geen.
Lief dat je het vraagt, nog steeds licht roze verlies. Ik had een topic geopenend om wat meer ervaring te lezen. Toch besloten om los van mn verloskundige een echo te plannen want vk kan ik pas tussen 7-8 weken terecht.
Kan morgen terecht. Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dames!

@Moos wat fijn dat je morgen al terecht kunt! Stelt je hopelijk erg gerust! Hou je ons op de hoogte?


Ik lig weer op de bank met een kruik tegen de trekjes in mijn buik. Helemaal vergeten te vragen of het normaal is :nope: in ieder geval ga ik er nu gewoon van uit dat het de baarmoeder is die aan het groeien is.

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend dames?

Ik ben trouwens ook ervoor om het tabel te sluiten. :monkey:
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk geeft dat morgen wat meer duidelijkheid Moos. Wat handig dat je ergens anders wel terecht kunt.

Het geeft mij op dit moment wel wat onrust om helemaal niks te voelen. Als ik een goede echo heb, vind ik het prima om nergens last van te hebben ;)

Lacer, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook veel steekjes. Er gebeurt toch heel wat in je lijf.

Ik ga morgen met mn dochter naar Sinterklaas op mn werk. En jullie?

Ben eigenlijk wel benieuwd uit welke provincie iedereen komt. Ik kom zelf uit Groningen. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
@love ik woon in Limburg ;-D wij doen het morgen rustig aan, zondag krijgen we 2x bezoek. :)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Lacer! Hier ook veel steken en ik kan me dat nog heel goed herinneren van 2 jaar geleden. Toen was ik bij iedere heftige steek bang dat het mis zou zijn of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Niets van dat was waar, baarmoeder groeit en je darmen worden wat aan de kant geschoven langzamerhand.

En Moos, hopelijk stelt het je gerust. Vorige keer had ik een echo met 6+5 en daar was toen een heel mooi hartje op te zien. Had gedacht dat ik nu weer rond die periode een echo zou krijgen, maar het is nu opgeschoven naar 8-10 weken. Nou ja, we zullen het zien.

Hier morgen de verjaardagvoorbereidingen, zondag word ik 30!
Ik woon overigens in Twente :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wat last van mijn buik maar niks bijzonders gelukkig. Had ik bij mijn eerste ook. Ben wel al wat misselijk hopelijk blijft het zo. Ik kom trouwens uit Tiel.
Alle reacties Link kopieren
Van mij is trouwens iedereen welkom die mee willen schrijven, snap wel dat een beetje overzicht fijn is. Maar stel iemand test pas later positief en wil graag mee schrijven, welcome.

Leuk echt alle hoeken uit het land! Ik kom uit Utrecht. Dit weekend vooral inpakken want we krijgen bijna de sleutel van ons nieuwe huis. Tussendoor ergens lekker lunchen of wandelen met doggy.

Chantilly, kan mij voorstellen dat het erg lang duurt die eerste echo. Waarom was het eerst een stuk eerder?
Bijna bij de club van 30, yess!!

Loves, snap dat een echo je pas echt rust geeft. Hoe lang moet je nog wachten?
Kwamen bij je dochter kwaaltjes wat later?
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd geen idee! Denk dat ze hun beleid iets hebben aangepast.
Mij werd in ieder geval verteld, toen we het hartje zagen met nog geen 7 weken, dat de kans dat het mis zou gaan niet zo groot meer zou zijn.

Moet zeggen dat ik het geen probleem vind, wachten tot 13 december! Zoveel dingen te doen in de tussentijd :-)
Alle reacties Link kopieren
Moos wat goed die extra echo! Fijn dat dat kan!

Ik kom ook uit Gelderland. Hier eind vd dag wel krampjes en rugpijn maar til de jongste twee nog vaak en dat moet ik eigenlijk niet doen.

Ga maandag de vk bellen. Heb ik serieus nog geen tijd voor gehad 😳
Alle reacties Link kopieren
Oh en ons weekend bestaat uit zwemles, Sinterklaas op het werk en verjaardag van ons nichtje in de Randstad. Dit is mijn eerste vrije avond van de week en eindelijk heb ik tijd om even stil te staan en de zwangerschap te vieren!
Alle reacties Link kopieren
Alvast van harte met je verjaardag Chantilly!

@moos, mijn echo is op 7 december. Dan ben ik denk ik een kleine 8 weken. Bij mn dochter had ik gelijk al steekjes, rommelende darmen en een erg opgeblazen gevoel. Vanaf 6 weken ongeveer ook wat misselijk soms. Daarom voelt het nu ook een beetje onwerkelijk nog. Ook omdat het sneller is gegaan dan ik had gehoopt.

Hoe oud zijn jouw kids Nova?

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven