Uitgerekend 2e helft sept2020
maandag 20 januari 2020 om 13:37
Hallo allemaal,
Bij deze een nieuwe versie van dit topic, waarbij we allemaal zelf de tabel kunnen invullen!
Gebruikersnaam en wachtwoord:
Vorige topic:
zwanger/ud-september-2020-2de-helft/lis ... ges/455635
Bij deze een nieuwe versie van dit topic, waarbij we allemaal zelf de tabel kunnen invullen!
Naam | leeftijd | baby nr | ud | volgende echo | bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
fala1989 | 30 | 2 | 14-09 | 3-3 termijnecho | ![]() |
Beertje | 31 | 1 | 19-09 | ||
Arabian-nights | 26 | 2 | |||
September-baby | 29 | 2 | 19-09[/] | 4 mei: 20 weken echo | ![]() |
Parker | 28 | 1 | 22-09 | ![]() | |
Julie_87 | 32 | 3 | 24-9 | - | |
ASP | 31 | 2 | 23-09 | 28-4 20-wekenecho | ![]() |
Vorige topic:
zwanger/ud-september-2020-2de-helft/lis ... ges/455635
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:53
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
42.24% gewijzigd

woensdag 22 april 2020 om 14:34
FB-groep is voor mij primaSeptember-baby schreef: ↑22-04-2020 13:39Ik merk dat ik het fijn vind om te kletsen met jullie ivm zelfde fase zwangerschap maar struikel echt over de beperking van het forum.
Zou er animo vanuit jullie zijn om een besloten FB groep te starten. Waar je eventueel met anoniem account in toegevoegd kan worden als het misschien “onveilig” voelt onder je eigen naam![]()

vrijdag 24 april 2020 om 19:06
Ik sta er ook voor open voor een fb groep.
Helaas zijn bij mij de eczeem klachten niet verminderd al 3 maanden last van..
Voel al wel kleine plopjes in me buik, zo leuk!
Heb vanmiddag de 20 weken echo gehad. Alles was goed! Pff gelukkig was er wel zenuwachtig voor. Veel filmpjes gemaakt en veel foto's mee gekregen, superleuk!
Helaas zijn bij mij de eczeem klachten niet verminderd al 3 maanden last van..
Voel al wel kleine plopjes in me buik, zo leuk!
Heb vanmiddag de 20 weken echo gehad. Alles was goed! Pff gelukkig was er wel zenuwachtig voor. Veel filmpjes gemaakt en veel foto's mee gekregen, superleuk!
zondag 26 april 2020 om 14:05
Wat fijn Beertje! Altijd spannend moment! Fijn dat je ook veel beeldmateriaal mee gekregen hebt naar huis.
@asp/beertje zal ik een groep aanmaken? Een geheime groep, zodat niemand anders die zit. Dan moet je in een privé berichtje even je FB account sturen naar mij dan voeg ik je toe
Mochten er nog meer willen aansluiten; wees welkom!
@asp/beertje zal ik een groep aanmaken? Een geheime groep, zodat niemand anders die zit. Dan moet je in een privé berichtje even je FB account sturen naar mij dan voeg ik je toe
Mochten er nog meer willen aansluiten; wees welkom!

dinsdag 28 april 2020 om 20:45
Goedenavond allemaal!
Beertje en ASP wat fijn dat jullie goede 20-weken echo's hadden!
Ik had toevallig ook vanmiddag de 20-weken echo en was vanochtend ineens behoorlijk zenuwachtig, maar gelukkig zag alles er helemaal goed uit
Een prachtig profieltje kunnen zien en alles kon goed op de foto gezet worden. Halverwege moest ik even op en neer springen zodat de kleine zich omdraaide, maar daardoor kon ik nog wat langer kijken
Ik ben nu doodop, toch wel wat spanning van tevoren. Dus nu lekker op de bank naar "Say Yes to the Dress" kijken.
Helaas heb ik geen FB account, dus ik sluit niet aan bij de groep. Hopelijk blijven er toch een aantal van jullie hier schrijven, of in ieder geval updates geven als er baby's geboren worden!
Beertje en ASP wat fijn dat jullie goede 20-weken echo's hadden!

Ik ben nu doodop, toch wel wat spanning van tevoren. Dus nu lekker op de bank naar "Say Yes to the Dress" kijken.
Helaas heb ik geen FB account, dus ik sluit niet aan bij de groep. Hopelijk blijven er toch een aantal van jullie hier schrijven, of in ieder geval updates geven als er baby's geboren worden!

vrijdag 29 mei 2020 om 20:21
Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie? Hopelijk vooral veel groeiende buiken en trappelende kindjes, en weinig kwaaltjes en andere ongemakken!
Hier gaat het allemaal goed: ik voel het kindje elke avond wel bewegen (vooral na het avondeten) en voel me over het algemeen goed. Sinds deze week 's avonds wel wat snel last van misselijkheid en een zwaar gevoel in mijn maag, maar dat komt waarschijnlijk doordat de maag steeds minder ruimte krijgt zei de verloskundige. Verder zijn wij bijna toe aan onze verhuizing, dus op het moment zit ik tussen de verhuisdozen en over een paar dagen zitten wij heerlijk in ons nieuwe huis en kunnen we daar met de babykamer aan de slag! We hebben al heel wat meubeltjes en leuke spulletjes gekregen/overgenomen, en ik kijk er erg naar uit om er een gezellig kamertje van te maken
Vreemd idee dat daar over een maand of vier een baby'tje zal gaan slapen, maar ik kijk er naar uit!
Hier gaat het allemaal goed: ik voel het kindje elke avond wel bewegen (vooral na het avondeten) en voel me over het algemeen goed. Sinds deze week 's avonds wel wat snel last van misselijkheid en een zwaar gevoel in mijn maag, maar dat komt waarschijnlijk doordat de maag steeds minder ruimte krijgt zei de verloskundige. Verder zijn wij bijna toe aan onze verhuizing, dus op het moment zit ik tussen de verhuisdozen en over een paar dagen zitten wij heerlijk in ons nieuwe huis en kunnen we daar met de babykamer aan de slag! We hebben al heel wat meubeltjes en leuke spulletjes gekregen/overgenomen, en ik kijk er erg naar uit om er een gezellig kamertje van te maken

Vreemd idee dat daar over een maand of vier een baby'tje zal gaan slapen, maar ik kijk er naar uit!