Uitgerekend april 2019

09-08-2018 08:23 711 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!

Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Naam Leeftijd (+prtnr) kindje Uitgerekend :heart: Bijzonderheden
Eris83 34+34 2e 6 april :heart: 30 aug 1e echo
Lau_Ngi 27+27 1e 10 april :heart:
Laura10april 32+35 1e 10 april 14 sept echo
endomiel 31+33 2e 3 april :heart: 27-08 intake
lilly5263 31+38 2e 14 april :heart: 5 sept intake,18 sept 1e echo
Flowerlove10 31+31 2e 14 april :heart: 2xMA
dutchgirlgermanworld 30+32 1e 15 april :heart: 3-9 2e echo
Jetje34 34+36 1e 16 april :heart: 6 sept 1e
Zebrastrepen 34+37 1e 21 april :heart: 2 okt termijnecho, nierziekte
Roover 31+32 1e 22 april :heart: 7 sept
appelflap007 3e
Flowerpower93 25+27 1e 25 april :heart: 14-09 echo + 02-10 intake
Fairytale1 31+34 2e 27 april :heart: 6 sept echo
Pavo07 :hug: Nioma :hug: nooit1blijvenzitten :hug: mamavaneenboefje :hug: XLau :hug: Saqua :hug: Lacer :hug: Shonan :hug: Stippeltjesbehang :hug: Biekkie :hug:
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
Hier ook eindelijk de 20-weken echo gehad. Alles zag er goed uit en we krijgen een jongen!
Getsie Roover, dat is schrikken. Hopelijk geen bloedverlies meer gehad? Fijn dat alles goed is met de kleine uk!
Gefeliciteerd zebra strepen! Wat leuk! En fijn dat alles goed is!
Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad en ook hier zag alles er goed uit. Toch fijn!

Wat naar roover, snap dat je dat onzeker maakt. Fijn dat alles wel goed gaat.

Endomiel, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Voor de 2de keer. Kan de kleine dus nog weinig voelen.
Ze hebben mij nooit verteld dat dat risico zou kunnen geven. Ze zei wel dat ik er blij mee mocht zijn want de kleine is extreem druk. 20 weken echo duurde ook een half uur langer dan gepland.

Wij hebben de 2de week van december het gesprek in het ziekenhuis.

Endomiel, ik krijg vermoedelijk een keizersnee omdat mijn vorige bevalling niet zon succes verhaal is. 32 uur en een kind wat na de geboorte van het hoofd vast zat en daardoor op high care terecht kwam.
O dat is spannend Lilly! Hopelijk gaat alles zo soepel mogelijk.

Mijn verloskundige zei dat over die stuitligging zo even tussen neus en lippen door dus het zal niet echt een groot ding zijn, sowieso maak ik me er nog niet druk om. We moeten maar afwachten hoe de baby met 36 weken ligt.

Bij ons in het ziekenhuis is de hele verlos afdeling vernieuwd, dus ik ben wel benieuwd hoe het er nu uit ziet. Misschien ook maar eens om een rondleiding gaan vragen :)
Zebrastrepen: fijn dat jullie een goede 20-weken echo hebben gehad!

Oeh Lilly, toch spannend z'n gesprek. Wat wil je zelf?

Endomiel, volgens mij kan je inderdaad om een rondleiding vragen. Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat op zaterdagoverdag, trekken ze 15 minuten voor uit, ik heb deze in januari.

Hier ook de 20-weken echo gehad. Ons meisje lag er goed voor, dus alle metingen waren met 20 minuten wel klaar. Alleen kwam ze er op het einde achter dat mijn placenta teveel naar de uitgang ligt, dus dat wordt met 32 weken nog gecheckt.
Hoi allemaal, ik zie dat hier niet meer geschreven wordt maar wilde jullie even vertellen dat ik nu 13 weken zwanger ben. Succes jullie over een paar weken met bevallen, en geniet van jullie kleintjes...
Jaaaa wat fijn!! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Biekkie! Wat een mooi nieuws! :yes:

Hoe gaat het met de andere dames? Hier nog 1 week werken en dan met verlof!
Biekkie wat ontzettend fijn voor jullie, het is jullie heel erg gegund na de weg die jullie hebben moeten afleggen!

Hier is het inderdaad rustig, en aantal spreken elkaar op Facebook. Volgens mij is iedereen met verlof, dus het grote wachten is begonnen...
Zijn er al meiden die bevallen zijn? Het zou natuurlijk kunnen...
Hier nog alles rustig.
Ik ben op 11 maart bevallen van een meisje. Ze heeft de naam Hayley gekregen :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven