Uitgerekend april 2019
donderdag 9 augustus 2018 om 08:23
Hallo dames,
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
Pavo07
Nioma
nooit1blijvenzitten
mamavaneenboefje
XLau
Saqua
Lacer
Shonan
Stippeltjesbehang
Biekkie
Ben je uitgerekend in april en wil je kletsen over je zwangerschap, de kwaaltjes etc etc? Kom dan gezellig mee schrijven!
Naam: Aprilbaby2018
Ww: zwanger2018
| Naam | Leeftijd (+prtnr) | kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|
| Eris83 | 34+34 | 2e | 6 april | |
30 aug 1e echo |
| Lau_Ngi | 27+27 | 1e | 10 april | |
|
| Laura10april | 32+35 | 1e | 10 april | 14 sept echo | |
| endomiel | 31+33 | 2e | 3 april | |
27-08 intake |
| lilly5263 | 31+38 | 2e | 14 april | |
5 sept intake,18 sept 1e echo |
| Flowerlove10 | 31+31 | 2e | 14 april | |
2xMA |
| dutchgirlgermanworld | 30+32 | 1e | 15 april | |
3-9 2e echo |
| Jetje34 | 34+36 | 1e | 16 april | |
6 sept 1e |
| Zebrastrepen | 34+37 | 1e | 21 april | |
2 okt termijnecho, nierziekte |
| Roover | 31+32 | 1e | 22 april | |
7 sept |
| appelflap007 | 3e | ||||
| Flowerpower93 | 25+27 | 1e | 25 april | |
14-09 echo + 02-10 intake |
| Fairytale1 | 31+34 | 2e | 27 april | |
6 sept echo |
anoniem_374226 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:49
87.55% gewijzigd
donderdag 29 november 2018 om 20:53
Gefeliciteerd zebra strepen! Wat leuk! En fijn dat alles goed is!
Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad en ook hier zag alles er goed uit. Toch fijn!
Wat naar roover, snap dat je dat onzeker maakt. Fijn dat alles wel goed gaat.
Endomiel, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Voor de 2de keer. Kan de kleine dus nog weinig voelen.
Ze hebben mij nooit verteld dat dat risico zou kunnen geven. Ze zei wel dat ik er blij mee mocht zijn want de kleine is extreem druk. 20 weken echo duurde ook een half uur langer dan gepland.
Wij hebben de 2de week van december het gesprek in het ziekenhuis.
Endomiel, ik krijg vermoedelijk een keizersnee omdat mijn vorige bevalling niet zon succes verhaal is. 32 uur en een kind wat na de geboorte van het hoofd vast zat en daardoor op high care terecht kwam.
Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad en ook hier zag alles er goed uit. Toch fijn!
Wat naar roover, snap dat je dat onzeker maakt. Fijn dat alles wel goed gaat.
Endomiel, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Voor de 2de keer. Kan de kleine dus nog weinig voelen.
Ze hebben mij nooit verteld dat dat risico zou kunnen geven. Ze zei wel dat ik er blij mee mocht zijn want de kleine is extreem druk. 20 weken echo duurde ook een half uur langer dan gepland.
Wij hebben de 2de week van december het gesprek in het ziekenhuis.
Endomiel, ik krijg vermoedelijk een keizersnee omdat mijn vorige bevalling niet zon succes verhaal is. 32 uur en een kind wat na de geboorte van het hoofd vast zat en daardoor op high care terecht kwam.
maandag 3 december 2018 om 13:11
O dat is spannend Lilly! Hopelijk gaat alles zo soepel mogelijk.
Mijn verloskundige zei dat over die stuitligging zo even tussen neus en lippen door dus het zal niet echt een groot ding zijn, sowieso maak ik me er nog niet druk om. We moeten maar afwachten hoe de baby met 36 weken ligt.
Bij ons in het ziekenhuis is de hele verlos afdeling vernieuwd, dus ik ben wel benieuwd hoe het er nu uit ziet. Misschien ook maar eens om een rondleiding gaan vragen
Mijn verloskundige zei dat over die stuitligging zo even tussen neus en lippen door dus het zal niet echt een groot ding zijn, sowieso maak ik me er nog niet druk om. We moeten maar afwachten hoe de baby met 36 weken ligt.
Bij ons in het ziekenhuis is de hele verlos afdeling vernieuwd, dus ik ben wel benieuwd hoe het er nu uit ziet. Misschien ook maar eens om een rondleiding gaan vragen
woensdag 5 december 2018 om 14:48
Zebrastrepen: fijn dat jullie een goede 20-weken echo hebben gehad!
Oeh Lilly, toch spannend z'n gesprek. Wat wil je zelf?
Endomiel, volgens mij kan je inderdaad om een rondleiding vragen. Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat op zaterdagoverdag, trekken ze 15 minuten voor uit, ik heb deze in januari.
Hier ook de 20-weken echo gehad. Ons meisje lag er goed voor, dus alle metingen waren met 20 minuten wel klaar. Alleen kwam ze er op het einde achter dat mijn placenta teveel naar de uitgang ligt, dus dat wordt met 32 weken nog gecheckt.
Oeh Lilly, toch spannend z'n gesprek. Wat wil je zelf?
Endomiel, volgens mij kan je inderdaad om een rondleiding vragen. Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat op zaterdagoverdag, trekken ze 15 minuten voor uit, ik heb deze in januari.
Hier ook de 20-weken echo gehad. Ons meisje lag er goed voor, dus alle metingen waren met 20 minuten wel klaar. Alleen kwam ze er op het einde achter dat mijn placenta teveel naar de uitgang ligt, dus dat wordt met 32 weken nog gecheckt.
maandag 18 maart 2019 om 17:45