Uitgerekend begin december 2017!
maandag 3 april 2017 om 11:41
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Bessie2017 | 29/33 | Eerste | 3 december | Jongen! | |
| ElCid79 | 37/38 | Tweede | 26 november | Jongen! | |
| Mevrouw85 | 3 december | Jongen! | |||
| MevrouwTomatensoep | 32/24 | Eerste | 10 december | Jongen! | |
| Kaartje1 | 26/26 | Eerste | 2 december | Meisje! | |
| mycupoftea | 26/31 | Eerste | 30 november | Meisje! | |
| Sleutels | Derde | 12 december | Meisje! | ||
| Lentegroetjes | 26/28 | Eerste | 3 december | Meisje! | |
| fritzzz | 28/30 | Eerste | 10 december | Meisje! | |
| Marilynne | 28/32 | Eerste | 6 december | Meisje! | |
| VashtaNerada | 36/37 | Eerste | 1 december | Jongen! | |
| -cactus- | Tweede | 6 december | Jongen! |
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
zaterdag 10 juni 2017 om 16:17
vanaf hier ook maar weer eens een berichtje. Dit keer vanaf de laptop en niet via de mobiel. Hopelijk dit keer meer succes.
@mycupoftea leuk een meisje. Ook hier er behoorlijk van overtuigd dat we een jongetje krijgen. Dus ik kan mij voorstellen dat een meisje da wel een extra grote verassing is. Maar super leuk zeg.
@patty wat vervelend van die bloeddruk zeg. Hopelijk trekt dat nog wat bij. Ook ik ben ik heel benieuwd naar het geslacht van jullie baby natuurlijk. Dus vanavond ga ik weer even spieken.
@majoorzoetekouw leuk dat je mee schrijft. Extra spannende periode lijkt mij met een tweeling op komst.
@eten ik ben dus niet de enige die bepaald eten niet lekker vind.
@moeheid hier helaas behoorlijk vaak moe:(. Ik dacht dat het zou verdwijnen maar het komt juist steeds weer terug. Ook even klagen. Waarschijnlijk doe ik gewoon niet genoeg rustig aan.
@mycupoftea leuk een meisje. Ook hier er behoorlijk van overtuigd dat we een jongetje krijgen. Dus ik kan mij voorstellen dat een meisje da wel een extra grote verassing is. Maar super leuk zeg.
@patty wat vervelend van die bloeddruk zeg. Hopelijk trekt dat nog wat bij. Ook ik ben ik heel benieuwd naar het geslacht van jullie baby natuurlijk. Dus vanavond ga ik weer even spieken.
@majoorzoetekouw leuk dat je mee schrijft. Extra spannende periode lijkt mij met een tweeling op komst.
@eten ik ben dus niet de enige die bepaald eten niet lekker vind.
@moeheid hier helaas behoorlijk vaak moe:(. Ik dacht dat het zou verdwijnen maar het komt juist steeds weer terug. Ook even klagen. Waarschijnlijk doe ik gewoon niet genoeg rustig aan.
zaterdag 10 juni 2017 om 17:03
wow een tweeling! wat heftig lijkt me dat! ik vind 1 al behoorlijk heftig
hopen dat dat appartement door gaat! @kaartje, ik ben ook nog steeds vreselijk moe, kan de hele dag wel slapen maar ik slaap snachts heel slecht doordat ik om de 2 uur moet plassen.. super vervelend. maar ik ben nog nooit zo vaak ZO moe geweest terwijl ik niks heb gedaan! heel irritant, mocht iemand nog een tip hebben heeeel graag!
zaterdag 10 juni 2017 om 17:31
Totaal in shock maar we krijgen een jongetje!!
Natuurlijk blij met alles wat we mogen krijgen na onze reis maar toch een klein beetje verdrietig dat ik nooit een dochter zal krijgen (hoop niet dat mensen dit verkeerd opvatten).
Mijn vriend was namelijk zeer duidelijk dat dit voor hem de laatste is (hij heeft al een zoon uit eerdere relatie, dit is mijn eerste)
Liefs,
Patty
Natuurlijk blij met alles wat we mogen krijgen na onze reis maar toch een klein beetje verdrietig dat ik nooit een dochter zal krijgen (hoop niet dat mensen dit verkeerd opvatten).
Mijn vriend was namelijk zeer duidelijk dat dit voor hem de laatste is (hij heeft al een zoon uit eerdere relatie, dit is mijn eerste)
Liefs,
Patty
Live the life you love & Love the life you live!
zaterdag 10 juni 2017 om 19:28
Wauw een tweeling dat is bijzonder. Leuk hoor!
Patty ik begrijp het een shock een jongetje. Als je een meid verwacht of stiekem hoopt. Maar ongetwijfeld zul je over een paar dagen alleen maar dromen over stoere jongenskleding! Snap je gevoel wel hoor.
Mycupoftea jullie een meisje. Ook leuk!
Wij hebben maandag de 26e de echo voor het geslacht. Zo nieuwsgierig. Nog maar 2 weken
.
Inmiddels 13+6. Tijd lijkt nu wel een stukje sneller te gaan dan de eerste weken zeg.
@buikje ik heb een klein buikje mensen zien het wel allemaal al wel. Bij het nieuws vertellen ook vaak de reactie ja ik dacht het al!
@mensen die stoppen met schrijven. Wat jammer! Ik merk dat ik het juist wel gezellig vind zon topic. Hopelijk blijven er nog wel wat medeschrijvers over!
Alleen de uitslag van de nipt nog, we wachten al ruim 2,5 week. Dus hoop zo maandag of dinsdag een telefoontje te krijgen.
Patty ik begrijp het een shock een jongetje. Als je een meid verwacht of stiekem hoopt. Maar ongetwijfeld zul je over een paar dagen alleen maar dromen over stoere jongenskleding! Snap je gevoel wel hoor.
Mycupoftea jullie een meisje. Ook leuk!
Wij hebben maandag de 26e de echo voor het geslacht. Zo nieuwsgierig. Nog maar 2 weken
Inmiddels 13+6. Tijd lijkt nu wel een stukje sneller te gaan dan de eerste weken zeg.
@buikje ik heb een klein buikje mensen zien het wel allemaal al wel. Bij het nieuws vertellen ook vaak de reactie ja ik dacht het al!
@mensen die stoppen met schrijven. Wat jammer! Ik merk dat ik het juist wel gezellig vind zon topic. Hopelijk blijven er nog wel wat medeschrijvers over!
Alleen de uitslag van de nipt nog, we wachten al ruim 2,5 week. Dus hoop zo maandag of dinsdag een telefoontje te krijgen.
zaterdag 10 juni 2017 om 21:32
@Mexicano en MajoorZoetekauw, welkom! Leuk nieuwe mensen er bij
@mycupoftea en patty, leuk dat jullie het geslacht weten! Wij hebben besloten het niet te weten, maar toch wel erg nieuwsgierig.
@Patty als je gewend bent aan het idee zal het vast ook heel leuk zijn. Geef jezelf wel even de tijd om er aan te wennen. Kun je er wel met je man over praten? Fijn dat je nipt goed was!
@fritzz misschien even nabellen voor de nipt maandag? Ik las in andere topics dat verschillende verloskundigen de uitslag al binnen hadden maar vergaten het door te geven....
Wij hebben donderdag weer even het hartje gehoord, zo fijn elke week! De verloskundige geloofde eerst totaal niet dat ik het kindje had gevoeld maandagnacht, maar toen ze voelde gaf ze toe dat het toch wel heel erg bewegelijk is en dat ik zo'n flinke koprol misschien toch best had kunnen voelen! Ze voelde het kindje maar elke keer was ze het weer kwijt. Ook bij het hartje luisteren is het al elke keer flink zoeken en verstopt het zich weer en moeten ze weer gaan zoeken waar hij nu weer is gebleven. Of zij
Na maandag heb ik het helaas niet meer gevoeld, maar dat komt vanzelf wel weer. Nu 15 weken en 1 dag!
Ze zei ook dat mijn baarmoeder erg smal en hoog is, wat ook verklaart dat ik al zo'n enorme buik heb. Ik denk ook dat het kindje deze week een groeispurt heeft gehad want opeens is mijn buik echt super groot en ik heb ook weer meer last van de bandenpijn.
Vandaag ook een slechte dag, ik voel me helemaal niet lekker. En zo'n last van hormonen, bij elk wissewasje weer helemaal in tranen, ik word er gek van! Gelukkig heb ik de meest begripvolle man op aarde
@mycupoftea en patty, leuk dat jullie het geslacht weten! Wij hebben besloten het niet te weten, maar toch wel erg nieuwsgierig.
@Patty als je gewend bent aan het idee zal het vast ook heel leuk zijn. Geef jezelf wel even de tijd om er aan te wennen. Kun je er wel met je man over praten? Fijn dat je nipt goed was!
@fritzz misschien even nabellen voor de nipt maandag? Ik las in andere topics dat verschillende verloskundigen de uitslag al binnen hadden maar vergaten het door te geven....
Wij hebben donderdag weer even het hartje gehoord, zo fijn elke week! De verloskundige geloofde eerst totaal niet dat ik het kindje had gevoeld maandagnacht, maar toen ze voelde gaf ze toe dat het toch wel heel erg bewegelijk is en dat ik zo'n flinke koprol misschien toch best had kunnen voelen! Ze voelde het kindje maar elke keer was ze het weer kwijt. Ook bij het hartje luisteren is het al elke keer flink zoeken en verstopt het zich weer en moeten ze weer gaan zoeken waar hij nu weer is gebleven. Of zij
Ze zei ook dat mijn baarmoeder erg smal en hoog is, wat ook verklaart dat ik al zo'n enorme buik heb. Ik denk ook dat het kindje deze week een groeispurt heeft gehad want opeens is mijn buik echt super groot en ik heb ook weer meer last van de bandenpijn.
Vandaag ook een slechte dag, ik voel me helemaal niet lekker. En zo'n last van hormonen, bij elk wissewasje weer helemaal in tranen, ik word er gek van! Gelukkig heb ik de meest begripvolle man op aarde
zondag 11 juni 2017 om 09:42
@fritzz ik blijf hier ook schrijven hoor. Ik vind het ook gezellig! Iedereen in het zelfde schuitje. Hopelijk blijven we met een leuk groepje over.
@vasta wat lijkt mij dat bijzonder het hartje horen. Hier 20 juni afspraak verloskundige. Dan ga ik het hartje als het goed is voor het eerst horen. Ben benieuwd. Op dezelfde dag ook geslachts bepaling.
@vasta wat lijkt mij dat bijzonder het hartje horen. Hier 20 juni afspraak verloskundige. Dan ga ik het hartje als het goed is voor het eerst horen. Ben benieuwd. Op dezelfde dag ook geslachts bepaling.
zondag 11 juni 2017 om 13:55
Ik blijf hier ook hoor, gezellig!
@kaartje, we hebben op dezelfde dag de controle. Hoop dan ook voor het eerst het hartje te horen. Verder wilden we met het geslacht tot de 20 weken echo wachten. Maar het begint wel te kriebelen hoor.
Zien jullie ook de tabel maar half op je mobiel? Ik zie alleen de namen en leeftijden. De data etc zie ik niet meer..
@kaartje, we hebben op dezelfde dag de controle. Hoop dan ook voor het eerst het hartje te horen. Verder wilden we met het geslacht tot de 20 weken echo wachten. Maar het begint wel te kriebelen hoor.
Zien jullie ook de tabel maar half op je mobiel? Ik zie alleen de namen en leeftijden. De data etc zie ik niet meer..
zondag 11 juni 2017 om 19:51
Lieve dames, ik volg jullie nog wel op een afstandje hoor, mis het meeschrijven wel.
Wilde jullie ook graag laten weten dat ik afgelopen week bevallen ben met behulp van de Cytotec pillen, het is me alles meegevallen, had hele goede begeleiding in het ziekenhuis en zo is het toch een "mooie" ervaring, al maak je het natuurlijk liever niet mee. We hebben ons kindje nog kunnen zien, hij zag er mooi uit, echt al een mini-mensje. De placenta kwam alleen niet los dus moest ik de volgende dag toch nog gecurreteerd worden onder narcose. Nu weer thuis om te herstellen en verwerken. Al met al kijken we er toch goed op terug dat we het op onze manier konden en mochten doen. We moeten nu maar zien hoe alles verder loopt, en hoe snel mijn lichaam gaat herstellen.
Lieve groet, Susie. Toi, toi, toi voor jullie zwangerschappen.
Wilde jullie ook graag laten weten dat ik afgelopen week bevallen ben met behulp van de Cytotec pillen, het is me alles meegevallen, had hele goede begeleiding in het ziekenhuis en zo is het toch een "mooie" ervaring, al maak je het natuurlijk liever niet mee. We hebben ons kindje nog kunnen zien, hij zag er mooi uit, echt al een mini-mensje. De placenta kwam alleen niet los dus moest ik de volgende dag toch nog gecurreteerd worden onder narcose. Nu weer thuis om te herstellen en verwerken. Al met al kijken we er toch goed op terug dat we het op onze manier konden en mochten doen. We moeten nu maar zien hoe alles verder loopt, en hoe snel mijn lichaam gaat herstellen.
Lieve groet, Susie. Toi, toi, toi voor jullie zwangerschappen.
C'est la vie
maandag 12 juni 2017 om 11:29
Lieve Susie, fijn dat je goed terugkijkt op hoe het is verlopen. Heb veel aan je moeten denken. Het klinkt heel mooi en sterk hoe jullie met deze verdrietige gebeurtenis omgaan. Sterkte nogmaals met de verwerking, en ik hoop zo voor jullie dat jullie over niet al te lange tijd een gezond kindje in de armen mogen houden!
maandag 12 juni 2017 om 11:40
Ik ben vorige week met een goede vriendin een pretecho wezen maken. Het was echt zo leuk!
Er werd ook uitgebreid de tijd genomen om alles langs te lopen en er uitleg bij te geven. Heel leuk want de echo's bij de VK duurden zo kort steeds! En.....de echoscopiste dacht te zien dat het een jongentje is! Het was eigenlijk nog te vroeg dus wel veel slagen om de arm....Heel spannend allemaal. Volgende echo is met 20 weken (pas...)
Btw: ik heb wel bij elke echo tot nu toe (3) gehad dat ze ook heel kort even het hartje lieten horen. Dat is dus niet standaard?
Verder gaat t hier heel langzaam maar zeker de goede kant uit, in ieder geval qua misselijkheid. Vanmorgen met mn lege maag nog wel weer boven de pot gehangen maar dat was alweer een paar dagen geleden. Qua eten avonds zijn we nu samen gewoon maar echt geswitched naar een menuutje wat ik goed kan verdragen dus dat gaat ook iets beter.
Moeheid blijft
Hoe is met de rest?
Btw: ik heb wel bij elke echo tot nu toe (3) gehad dat ze ook heel kort even het hartje lieten horen. Dat is dus niet standaard?
Verder gaat t hier heel langzaam maar zeker de goede kant uit, in ieder geval qua misselijkheid. Vanmorgen met mn lege maag nog wel weer boven de pot gehangen maar dat was alweer een paar dagen geleden. Qua eten avonds zijn we nu samen gewoon maar echt geswitched naar een menuutje wat ik goed kan verdragen dus dat gaat ook iets beter.
Moeheid blijft
Hoe is met de rest?
maandag 12 juni 2017 om 16:15
@marilenme over het hartje horen. De verloskundige praktijken in mijn woonplaats. (3 praktijken). Heb sinds kort afgesproken dat zij voor de 14e week niet meer naar het hartje luisteren. Die trillingen die nodig zijn om het hartje te horen kunnen schadelijk zijn voor het hartje van je kindje. (voor de 14e week) Maak je verder niet ongerust want waarschijnlijk ben ik de enige van dit hele groepje waar deze regel geld. Ik vermoed wel dat over een paar jaar de meeste verloskundige praktijken zo werken. Duurt natuurlijk even voordat alles is doorgevoerd in het hele land. Bij maakte ze toen een extra echo (30 seconden) om even snel aan te tonen dat hartje klopte.
Ben wel benieuwd hoe dat bij de andere zit.
Ben wel benieuwd hoe dat bij de andere zit.
maandag 12 juni 2017 om 16:20
maandag 12 juni 2017 om 16:34
@marilynne ah zo vandaar. Ik denk dat dat verloskundige praktijken hun eigen regels hierover opstellen? Ik zelf persoonlijk vind het niet zo erg. Dit komt omdat ik de keren dat ik bij de verloskundige ben geweest. (2x) ER even kort een echo gemaakt werd. Dan zag ik het hartje kloppen en dan was het voor mij goed:). Maar dat is ook weer persoonlijk natuurlijk.
dinsdag 13 juni 2017 om 11:07
Dankjewel voor het toevoegen aan de OP Patty1991! Ik ben 25, vriend is 39 (hee, dat matcht!), en onze volgende afspraak is 20-06-2017. Ik kan het straks ook zelf even aanpassen. Tevens wil ik je een dikke knuffel geven voor de stiekeme teleurstelling over een jongetje. Ik denk dat als je over de eerste teleurstelling heen bent, je uiteindelijk hartstikke blij bent met een jochie. Wel jammer dat je vriend hierna echt niet meer zou willen, hier zou ik nog wat leverage hebben om dan nog 1 keer te proberen :p.
Over echo's: wij hebben nu dus elke twee weken echo's (en deze maand zelfs wekelijks) om goed te controleren hoe ze erbij liggen. Ik kan me voorstellen dat het misschien niet het beste is voor de baby's, maar denk dat de prioriteit hier anders ligt.
Susie, fijn dat het meeviel met de pillen, wel ontzettend rot dat je toch nog gecurreteerd moet worden. Ik hoop dat je snel hersteld (fysiek en mentaal) en dat je er goed over kan praten met je omgeving.
Vashta, ik vind het toch zo bijzonder dat jij al iets kan voelen! Ben echt onwijs benieuwd wanneer ik iets ga voelen en hoelang dat leuk blijft. En die tranen...
Zo herkenbaar!
Marilynne, wat spannend! En ontzettend leuk dat je een vriendin hebt meegenomen. Hoe lang nog wachten op de 20 weken echo?
Over echo's: wij hebben nu dus elke twee weken echo's (en deze maand zelfs wekelijks) om goed te controleren hoe ze erbij liggen. Ik kan me voorstellen dat het misschien niet het beste is voor de baby's, maar denk dat de prioriteit hier anders ligt.
Susie, fijn dat het meeviel met de pillen, wel ontzettend rot dat je toch nog gecurreteerd moet worden. Ik hoop dat je snel hersteld (fysiek en mentaal) en dat je er goed over kan praten met je omgeving.
Vashta, ik vind het toch zo bijzonder dat jij al iets kan voelen! Ben echt onwijs benieuwd wanneer ik iets ga voelen en hoelang dat leuk blijft. En die tranen...
Marilynne, wat spannend! En ontzettend leuk dat je een vriendin hebt meegenomen. Hoe lang nog wachten op de 20 weken echo?
The heart wants what the heart wants
dinsdag 13 juni 2017 om 13:35
Patty1991 ik had precies hetzelfde, wij dachten echt dat we een jongetje kregen en dat was ook onze grote wens... tot dat het ineens een meisje was! Hier ook enorm moeten omschakelen en de teleurstelling een beetje wegslikken.. Ook al is het nu alweer 5 dagen geleden nog steeds ben ik er niet aan gewend. En natuurlijk als het maar gezond is etc etc, er zit idd een taboe op over het wensen van een bepaald geslacht. Maar ik heb dus precies hetzelfde als jij en ik zit er ook nog best wel mee, ook al voelt dat niet leuk naar dat kleine meisje in mn buik en voel ik me daar over weer schuldig.. maar ik ga er van uit dat het vanzelf went.. ik weet dat we ontzettend dankbaar mogen zijn dat er een kindje aan komt en dat zijn we ook maar dit was toch wel even een kleine teleurstelling!
dinsdag 13 juni 2017 om 16:52
@Majoorzoetekauw, waar heb ik je aan toegevoegd? Haha ik ben zo dement als het maar kan namelijk! Sorry!!!
Wat super leuk trouwens dat we zoveel gelijkenissen hebben qua leeftijd etc hihi! Zie je niet al te vaak! Mijn vriend is wel straks net een maandje 40 als de kleine man komt.
@Geslacht, ik heb er nog eens over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet teleurgesteld ben over het geslacht. Maar over het feit dat ik dus nooit een dochter zal krijgen. Omdat dat dus ook gelijk bekend werd toen de ballon knapte waren mijn gevoelens op dat moment niet goed duidelijk voor mij hihi.
Nu ik er goed over nagedacht hebt ben ik dus tot deze conclusie gekomen!
@Taboe, ik weet wel heeeeuul zeker dat er op ZOVEEEEL dingen tijdens je zwangerschap taboe op dingen liggen. Mijn zwangerschap is tot nu toe echt geen rozengeur en manenschijn maar OMG wat een bak shit krijg je over je heen als je dat eerlijk zegt
. Echt niet normaal! Ook op het gebied van het geslacht merk ik het! Want toen ik aangaf dat ik graag een meisje wilde (toen we het nog niets wisten) hup daar was die bak met shit weer. Ik moest blij zijn dat ik überhaupt zwanger was en moest blij zijn met alles wat ik zou krijgen. Hallo ik heb 3 miskramen gehad?! Denk je nou echt dat ik niet blij ben? Of dat ik niet weet hoe het voelt als het niet leuk? Maar betekent dat dat ik alles maar leuk moet vinden en alles voor me moet houden en 24/7 blij moet zijn terwijl ik me kut voel? Ik vind van niet, maar blijkbaar moet dat wel van "de maatschappij" pfffff.
Zo sorry jongens maar moest er even uit hihi.
Liefs,
Patty
Wat super leuk trouwens dat we zoveel gelijkenissen hebben qua leeftijd etc hihi! Zie je niet al te vaak! Mijn vriend is wel straks net een maandje 40 als de kleine man komt.
@Geslacht, ik heb er nog eens over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet teleurgesteld ben over het geslacht. Maar over het feit dat ik dus nooit een dochter zal krijgen. Omdat dat dus ook gelijk bekend werd toen de ballon knapte waren mijn gevoelens op dat moment niet goed duidelijk voor mij hihi.
Nu ik er goed over nagedacht hebt ben ik dus tot deze conclusie gekomen!
@Taboe, ik weet wel heeeeuul zeker dat er op ZOVEEEEL dingen tijdens je zwangerschap taboe op dingen liggen. Mijn zwangerschap is tot nu toe echt geen rozengeur en manenschijn maar OMG wat een bak shit krijg je over je heen als je dat eerlijk zegt
Zo sorry jongens maar moest er even uit hihi.
Liefs,
Patty
Live the life you love & Love the life you live!
woensdag 14 juni 2017 om 08:34
Dat lucht op hè Patty? ik snap je wel. Voordat ik zelf zwanger was dacht ik ook een beetje zoals je omgeving om eerlijk te zijn. Nu ik zwanger ben is het toch echt anders! Al heb ik weinig kwaaltjes, die moeheid ben ik wel zo zat nu.. gisteren dacht ik een half uurthe te gaan liggen, word ik drie uur later wakker. M'n lijf die opeens op rare plekken uitdijt.. zo heb ik opeens geen taille meer, allerlei blauwe aders op de borst.. moet er flink aan wennen. Gisteren zat ik ook even flink te klagen tegen m'n man. Hij zei heel lief:"schatje je weer waar je het voor doet en na de bevalling komt het wel weer goed." Daar hoop ik dan maar op.
O enne het nieuws word ik af en toe echt depri en verdrietig van. Heb besloten maar niet meer te vaak te kijken.
Fijne zonnige dag allemaal!
O enne het nieuws word ik af en toe echt depri en verdrietig van. Heb besloten maar niet meer te vaak te kijken.
Fijne zonnige dag allemaal!
woensdag 14 juni 2017 om 10:45
@patty @lentegroetjes even lekker klagen moet af en toe best kunnen. Ik vind het zwanger zijn soms ook best zwaar. Ik denk dat steeds jeetje je bent nog maar 15 weken zwanger hoe zal dat gaan als ik hoog zwanger ben. Maar ach dat zal ook wel goed komen.
Voor de rest als mensen vragen hoe het gaat kan ik op moeheid na antwoorden dat het goed gaat. DAn krijg ik soms verhalen van mensen die hele zware zwangerschappen hebben gehad. Dan vermelden ze erbij wees blij dat jij dat niet hebt. Dan denk ik soms ja natuurlijk ben ik daar blij om maar het betekend niet dat ik nergens last van heb ofzo. Daar erger is mij dan weer aan. Hier nog 6 dagen tot de geslacht bepalende echo. Ik ben nu wel heel benieuwd.
Voor de rest als mensen vragen hoe het gaat kan ik op moeheid na antwoorden dat het goed gaat. DAn krijg ik soms verhalen van mensen die hele zware zwangerschappen hebben gehad. Dan vermelden ze erbij wees blij dat jij dat niet hebt. Dan denk ik soms ja natuurlijk ben ik daar blij om maar het betekend niet dat ik nergens last van heb ofzo. Daar erger is mij dan weer aan. Hier nog 6 dagen tot de geslacht bepalende echo. Ik ben nu wel heel benieuwd.