Uitgerekend begin juli 2019
maandag 29 oktober 2018 om 20:27
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!
Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven
.
Pavo07
, Zand82
Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven
| Naam | Lfd (v/m) | Kind | UD | |
J/M | Afspraken | Bzh |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Vissen86 | 32/33 | Eerste | 1 juli | |
2 miskramen, maart '18 en juni '18 | ||
| Nooit1blijvenzitten | 34/32 | Eerste | 1 juli | |
31 december standaard controle | Miskraam augustus 2018 | |
| Romy1982 | 36/ | Vierde | 2 juli | |
|||
| Piglet86 | 32/39 | Eerste | 4 juli | ||||
| BB87 | 31/30 | Tweede | 9 juli | 24 dec 11 wk echo | |||
| --smile-- | 31/31 | derde | 6 juli | 21 nov echo & vk | |||
| LadyLiz87 | 31/39 | Eerste | 6 juli | 3 dec VK, 20-12 20 weken echo | |||
| Twijfelkontje | 33/34 | Tweede | 7 juli | |
20 november, echo 7w2d | ||
| viajera87 | 31/33 | Tweede | 8 juli | 18 dec echo, 19 dec vk | |||
| Bowie79 | 39 | Derde | 8 juli | 14 dec termijnecho | |||
| Yaqui | 34/36 | Tweede | 8 juli | |
Volgende echo: 6 december | ||
| WeerZwanger90 | 28/30 | Tweede | 11 juli | |
24 dec tweede echo | ||
| Hoera2012 | 32/33 | derde | 7 juli | |
15 januari verloskunde afspraak | ||
| Bippie- | 28/29 | tweede | 17 juli | 10 december 1e echo | |||
| Meggie78 | Derde |
Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
dinsdag 20 november 2018 om 21:12
Twijfelkontje wat fijn! Gefeliciteerd!!!
Nu lekker genieten samen!
Smile, wat heerlijk dat je die weken erachteraan mag plakken!
Hier iets vollere borsten maar ook nog geen nieuwe bh’s nodig.
Wat een verschillen trouwens qua zwangerschap in België en Nederland...
Weten de NL dames al waar jullie je in 2019 willen gaan verzekeren?
Nu lekker genieten samen!
Smile, wat heerlijk dat je die weken erachteraan mag plakken!
Hier iets vollere borsten maar ook nog geen nieuwe bh’s nodig.
Wat een verschillen trouwens qua zwangerschap in België en Nederland...
Weten de NL dames al waar jullie je in 2019 willen gaan verzekeren?
dinsdag 20 november 2018 om 22:57
Wat fijn al die kloppende hartjes tot nu toe!
En wat een verschil in kwaaltjes zeg! Misselijkheid, grote borsten, hier nog steeds weinig last tot nu toe.
Ben een paar kilo kwijt, vanwege minder eetlust. Ik heb wel enorme dorst en moet er dan ‘s nachts uit om te plassen, dat is wel minder
Ik ben de dagen aan het aftellen tot de echo, ik ben zo benieuwd of het allemaal goed gaat daarbinnen! En of het er een of twee zijn....
Vooralsnog ben ik van plan om in het ziekenhuis te bevallen, dat vond ik heel fijn en veilig voelen. Ik beval alleen nogal snel (1e 4,5 uur, 2e nog geen 1,5 uur) dus de verloskundige zei na mijn laatste bevalling dat ik er rekening mee moet houden dat ik bij een evt derde het ziekenhuis niet ga redden
Hier ook van plan om borstvoeding te geven. De eerste heeft 2,5 jaar, de oudste 4,5 jaar bv gehad. Wel allebei hardnekkige flesweigeraars dus ik overweeg nu snel over te stappen op een combi borst-fles.
Succes met de kwalen, hopelijk voelt iedereen zich snel weer wat beter! En op naar de volgende mooie echo’s!
En wat een verschil in kwaaltjes zeg! Misselijkheid, grote borsten, hier nog steeds weinig last tot nu toe.
Ben een paar kilo kwijt, vanwege minder eetlust. Ik heb wel enorme dorst en moet er dan ‘s nachts uit om te plassen, dat is wel minder
Ik ben de dagen aan het aftellen tot de echo, ik ben zo benieuwd of het allemaal goed gaat daarbinnen! En of het er een of twee zijn....
Vooralsnog ben ik van plan om in het ziekenhuis te bevallen, dat vond ik heel fijn en veilig voelen. Ik beval alleen nogal snel (1e 4,5 uur, 2e nog geen 1,5 uur) dus de verloskundige zei na mijn laatste bevalling dat ik er rekening mee moet houden dat ik bij een evt derde het ziekenhuis niet ga redden
Hier ook van plan om borstvoeding te geven. De eerste heeft 2,5 jaar, de oudste 4,5 jaar bv gehad. Wel allebei hardnekkige flesweigeraars dus ik overweeg nu snel over te stappen op een combi borst-fles.
Succes met de kwalen, hopelijk voelt iedereen zich snel weer wat beter! En op naar de volgende mooie echo’s!
bowie79 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 10:52
Reden: Stomme spelfout!
Reden: Stomme spelfout!
0.09% gewijzigd
woensdag 21 november 2018 om 12:08
Hoi allemaal, wat fijn om tot nu toe goede berichten te lezen. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan!
Ik ga wel weer proberen borstvoeding te geven. Maar ik vond het niet makkelijk... kloven en een kindje met verborgen reflex maakte het de vorige keer niet echt een succes.
Hier ook alleen wat vollere borsten. Ik heb wel al een meegroeiBH gekocht maar draag m nog niet.
Ik ben bij m’n laatste 2 kids thuis bevallen en vond het ontzettend fijn. Dus hopelijk kan het deze keer weer.
Kwaaltjes blijven hier een beetje hetzelfde. Hele dag met vlagen misselijk. Eten helpt. Behalve in de avond, dan ben ik misselijk en helpt eigenlijk niks meer.
Volgende week termijnecho. Van mij mag de tijd wel iets sneller gaan.
Ik ga wel weer proberen borstvoeding te geven. Maar ik vond het niet makkelijk... kloven en een kindje met verborgen reflex maakte het de vorige keer niet echt een succes.
Hier ook alleen wat vollere borsten. Ik heb wel al een meegroeiBH gekocht maar draag m nog niet.
Ik ben bij m’n laatste 2 kids thuis bevallen en vond het ontzettend fijn. Dus hopelijk kan het deze keer weer.
Kwaaltjes blijven hier een beetje hetzelfde. Hele dag met vlagen misselijk. Eten helpt. Behalve in de avond, dan ben ik misselijk en helpt eigenlijk niks meer.
Volgende week termijnecho. Van mij mag de tijd wel iets sneller gaan.
woensdag 21 november 2018 om 13:48
Hallo dames,
Ik heb gisteren positief getest. De bedoeling om zwanger te worden was er absoluut niet! Heb geen vriend en de sex was puur gebaseerd op lust. Maar sinds gisteren is alles in de war. Ik ben in de war. Heb al 2 kinderen uit eerdere relaties. Van 8 & 4. Ik heb geen idee wat ik moet gaan doen. Ik snap dat sommige mensen gelijk een oordeel klaar hebben maar ik zat gewoon aan de pil. Kan ik hier mijn ei kwijt.?
Ik heb gisteren positief getest. De bedoeling om zwanger te worden was er absoluut niet! Heb geen vriend en de sex was puur gebaseerd op lust. Maar sinds gisteren is alles in de war. Ik ben in de war. Heb al 2 kinderen uit eerdere relaties. Van 8 & 4. Ik heb geen idee wat ik moet gaan doen. Ik snap dat sommige mensen gelijk een oordeel klaar hebben maar ik zat gewoon aan de pil. Kan ik hier mijn ei kwijt.?
woensdag 21 november 2018 om 21:50
Yeah onze echo was helemaal goed:)
Het is 1 kindje met een mooi kloppend hartje
Mijn 2 oudsten vonden het maar bijzonder, mama waarom is jouw buik op de tv en waarom issie zwart
Ik heb de antwoorden nu een beetje vaag gehouden, over een paar weken gaan we 't ze echt uitleggen hahaha!
Het is 1 kindje met een mooi kloppend hartje
Mijn 2 oudsten vonden het maar bijzonder, mama waarom is jouw buik op de tv en waarom issie zwart
Ik heb de antwoorden nu een beetje vaag gehouden, over een paar weken gaan we 't ze echt uitleggen hahaha!
anoniem_378077 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 21:59
Reden: Typefout
Reden: Typefout
0.32% gewijzigd
woensdag 21 november 2018 om 22:33
Kom net thuis van de afspraak (had pas om half 10 afspraak, dus was een aardig dagje in spanning vandaag!)
De echo was helemaal in orde! We hebben een mooi kloppend hartje gezien!
Wel moet ik voor vervolg afspraken naar de gynaecoloog en krijg ik extra groeiecho's (wat ik dan weer minder erg vind), omdat ik qua BMI net te hoog zit. Weet natuurlijk dat ik te zwaar ben, dus op zich fijn dat daar extra controle op zit. Verder gaf ze wel aan dat het er allemaal goed uit ziet en dat we zo snel zwanger zijn ook betekent dat ik gewoon een gezond lichaam heb. Dat is dan wel weer fijn. Wel kan ik tussendoor ook bij hun komen voor de sociale kant, die in het ziekenhuis wat meer mist.
Volgende week nog terug, gezien we nu maar half uurtje hadden en de intake nog niet helemaal klaar was. Dan krijgen we nog meer informatie ook hierover.
Heel blij mee zover iig! Morgen mijn ouders vertellen en dit weekend ouders van mn man.
Kregen ook een super leuk koffertje vol met spulletjes mee. Toch wel speciaal dat het nu zo officieel voelt.
De echo was helemaal in orde! We hebben een mooi kloppend hartje gezien!
Wel moet ik voor vervolg afspraken naar de gynaecoloog en krijg ik extra groeiecho's (wat ik dan weer minder erg vind), omdat ik qua BMI net te hoog zit. Weet natuurlijk dat ik te zwaar ben, dus op zich fijn dat daar extra controle op zit. Verder gaf ze wel aan dat het er allemaal goed uit ziet en dat we zo snel zwanger zijn ook betekent dat ik gewoon een gezond lichaam heb. Dat is dan wel weer fijn. Wel kan ik tussendoor ook bij hun komen voor de sociale kant, die in het ziekenhuis wat meer mist.
Volgende week nog terug, gezien we nu maar half uurtje hadden en de intake nog niet helemaal klaar was. Dan krijgen we nog meer informatie ook hierover.
Heel blij mee zover iig! Morgen mijn ouders vertellen en dit weekend ouders van mn man.
Kregen ook een super leuk koffertje vol met spulletjes mee. Toch wel speciaal dat het nu zo officieel voelt.
donderdag 22 november 2018 om 06:23
Wat fijn al die kloppende hartjes gefeliciteerd dames!
Nog 2 weken geduld en dan kan ik mij hopelijk ook erbij aansluiten. Ik kan niet wachten en moet ook zeggen dat ik steeds vaker ij de verleiding kom om zelf even een echo te maken op het werk. Alleen jammer dat ik niet als echoscopiste ben opgeleid.....
Piglet extra echo's en gyn controle? Ik moest vorige keren alleen een suikertest vanwege mijn gewicht. Deze keer zit ik op BMI 29.8 dus hoop op minder gezeur hierom.
Hebben jullie het ook zo koud? Ik krijg het rond de middag zo koud en ook niet meer warm. Daar wordt ik dan ook weer misselijk en naar van. Gister vrij geweest en even geslapen dat hielp wel. Voelde mij een stuk beter s avonds
Nog 2 weken geduld en dan kan ik mij hopelijk ook erbij aansluiten. Ik kan niet wachten en moet ook zeggen dat ik steeds vaker ij de verleiding kom om zelf even een echo te maken op het werk. Alleen jammer dat ik niet als echoscopiste ben opgeleid.....
Piglet extra echo's en gyn controle? Ik moest vorige keren alleen een suikertest vanwege mijn gewicht. Deze keer zit ik op BMI 29.8 dus hoop op minder gezeur hierom.
Hebben jullie het ook zo koud? Ik krijg het rond de middag zo koud en ook niet meer warm. Daar wordt ik dan ook weer misselijk en naar van. Gister vrij geweest en even geslapen dat hielp wel. Voelde mij een stuk beter s avonds
donderdag 22 november 2018 om 07:00
Wat fijn weer 2 mooie kloppende hartjes! Fijn nieuws dames!
Vandaag weer 2 echo’s zag ik; Leuk!
Hoera, wat vervelend dat koud hebben. Ik had dat in het begin ook. Maar niet zo extreem. Vorige zwangerschap had ik het steeds heet.. rare kwaaltjes allemaal. Fijn dat een dutje je geholpen heeft. Helaas zal het niet elke dag kunnen denk ik.
Fijne dag allemaal!
Vandaag weer 2 echo’s zag ik; Leuk!
Hoera, wat vervelend dat koud hebben. Ik had dat in het begin ook. Maar niet zo extreem. Vorige zwangerschap had ik het steeds heet.. rare kwaaltjes allemaal. Fijn dat een dutje je geholpen heeft. Helaas zal het niet elke dag kunnen denk ik.
Fijne dag allemaal!
donderdag 22 november 2018 om 08:31
Bah, spannend even! Maar waarschijnlijk zit je mini gewoon goed hoor!
donderdag 22 november 2018 om 14:16
Klinkt toch heerlijk he al die kloppende hartjes!!
Ik moet gewoon nog 2,5 week wachten
..
Fijn dat je gerust gesteld bent yaqui
Ik ben ook net wakker van een dutje hoera!
Koude voeten, bah bah. En in de nacht zwéet ik me een ongeluk!
Gelukkig slaapt zoon nog tussen de middag en kn ik dan even mee tukken!
Ik moet gewoon nog 2,5 week wachten
Fijn dat je gerust gesteld bent yaqui
Ik ben ook net wakker van een dutje hoera!
Koude voeten, bah bah. En in de nacht zwéet ik me een ongeluk!
Gelukkig slaapt zoon nog tussen de middag en kn ik dan even mee tukken!
donderdag 22 november 2018 om 17:05
donderdag 22 november 2018 om 17:43
Oh Ladyliz wat fijn! Zeker na je rodebloed verlies. Hadden ze daar nog iets over te zeggen, of gewoon een ontschuldig adertje geknapt o.i.d. mooi nieuws hoor! Hopelijk volgen alle dames met kloppende hartjes
donderdag 22 november 2018 om 17:49
Ik weet niet of ik het wil weten. Denk dat ik het aan mijn vriend over laat. Maar wel stil houden tegen onze vrienden/familie.Bippy- schreef: ↑22-11-2018 17:05Ohhhhhh fijn ladyliz!!!!
Jij nog bloedverlies yaqui?
ben dan wss toch ‘pas’ 8,5 week ongeveer maar het klinkt zo lang!
Willen jullie trouwens allemaal weten wat het wordt?
Ik wel, vorige x wel stilgehouden voor anderen maar denk dat ik dit x iedereen vertel wat het wordt![]()
Oh en nog 2 weken voor jou, dan is het ook niet leuk dat sommige dan al nu 8 weken zijn en de echo krijgen.
Ik mag morgen voor de echo.. kan ook niet wachten
donderdag 22 november 2018 om 18:04
Ik bedenk me nu trouwens dat al eerder de vraag is gesteld welke zorgverzekering iedereen heeft.
Ik heb een paar jaar VGZ (collectief) en ga dan weer voor een uitgebreidere versie. Ik wil me er nog wel exact in verdiepen. Maar die beviel me goed. Kraampakket werd vergoed, Kraamzorg was goed geregeld, bevalling in kraamhotel werdt ook (deels) vergoed en zwangerschapscursus werdt (deels) vergoed. Hoop dit er nu weer in zit.
Volgens mij als je niet uitgebreid kiest kun je nog wel eens tegen wat kosten aan lopen achteraf?
Ik heb een paar jaar VGZ (collectief) en ga dan weer voor een uitgebreidere versie. Ik wil me er nog wel exact in verdiepen. Maar die beviel me goed. Kraampakket werd vergoed, Kraamzorg was goed geregeld, bevalling in kraamhotel werdt ook (deels) vergoed en zwangerschapscursus werdt (deels) vergoed. Hoop dit er nu weer in zit.
Volgens mij als je niet uitgebreid kiest kun je nog wel eens tegen wat kosten aan lopen achteraf?