Uitgerekend begin juli 2019

29-10-2018 20:27 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!

Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven :-D.
Naam Lfd (v/m) Kind UD :heart:/ :duckie: J/M Afspraken Bzh
Vissen86 32/33 Eerste 1 juli :heart: 2 miskramen, maart '18 en juni '18
Nooit1blijvenzitten 34/32 Eerste 1 juli :heart: 31 december standaard controle Miskraam augustus 2018
Romy1982 36/ Vierde 2 juli :heart:
Piglet86 32/39 Eerste 4 juli :heart:
BB87 31/30 Tweede 9 juli ❤️❤️ 24 dec 11 wk echo
--smile-- 31/31 derde 6 juli 21 nov echo & vk
LadyLiz87 31/39 Eerste 6 juli :heart: 3 dec VK, 20-12 20 weken echo
Twijfelkontje 33/34 Tweede 7 juli :heart: 20 november, echo 7w2d
viajera87 31/33 Tweede 8 juli :heart: 18 dec echo, 19 dec vk
Bowie79 39 Derde 8 juli :heart: 14 dec termijnecho
Yaqui 34/36 Tweede 8 juli :heart: Volgende echo: 6 december
WeerZwanger90 28/30 Tweede 11 juli :heart: 24 dec tweede echo
Hoera2012 32/33 derde 7 juli :heart: 15 januari verloskunde afspraak
Bippie- 28/29 tweede 17 juli 10 december 1e echo
Meggie78 Derde
Pavo07 :hug: , Zand82 :hug:

Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
Bippy, geen bloedverlies meer gehad. kHeb me wel een hele dag heel kalm gehouden. Het is mijn vrije dag waarop ik normaalgezien huishoudelijke taken verricht..maja..met dat bloed was het beter om een hele dag Harry Potter films vanuit de zetel de bekijken. 😆

Ik ben echt moe van zo lang te rusten. 👍🏻

Wij willen het geslacht ook niet weten. Ik wou graag een dochter en heb er eentje. Het volgende wil ik gewoon heel graag -cliché- gezond.

Afin, mijn man wil het geslacht eigenlijk wel graag weten, maar doordat hij bang is zijn mond voorbij te praten, kiest hij er ook voor om het niet te weten.
Leuk al die positieve berichten van de hartjes!! Wij gaan vanavond het nieuws aan m'n ouders vertellen, ben zo benieuwd hoe ze reageren. Ze zijn al wel opa en oma, maar ik ben toch hun kleine meisje haha.

Wat betreft de verzekering moet ik me echt even verdiepen erin. Ik ben sinds dit jaar collectief bij cz. Voorheen altijd bij izz geweest. Voor m'n werk veel te maken met verzekeringen en ik was zo beu om zoveel te betalen terwijl ik het nooit gebruik, vandaar toen overstap. Nu toch maar is even goed kijken hoe en wat.

Wij willen het geslacht graag weten en dan kan ik het ook echt niet voor me houden. Vind het ook wel praktisch om te weten qua kleertjes ed. Maakt me verder niet uit wat het wordt.
Jaaaaa! Gefeliciteerd Smile, Piglet en LadyIiz! Fantastisch!

Pavo, hoe was het bij jou??

BB, veel succes en hopelijk plezier morgen!
Hier helaas weer geen goed nieuws. Lijkt een missed abortion. Op de echo enkel een prima vruchtzakje te zien, wat overeenkomt met 5 weken zwanger. Dat kan alleen echt niet het geval zijn. Volgende week vrijdag nog een echo om te checken. We zijn er echt kapot van :cry:
Oh nee! Wat vreselijk pavo, snap dat jullie er kapot van zijn. :cry:

knuffel en heel veel sterkte deze week :loveys:
Wat vreselijk om te lezen Pavo. Hele dikke virtuele knuffel voor je! Als 5 weken inderdaad niet kan is het echt afschuwelijk..

Ik wilde even mijn vreselijke rotdag delen en frustratie eruit gooien maar dat is niets vergeleken met dit nieuws :(
De hartjes❤️❤️ kloppen goed 🙈
Ohhh pavo wat een verschrikkelijk nieuws..
een hele hele dikke knuffel :heart:

Bb zijn t er 2?! 🤭😱

Hier al vanaf gisteravond kotsend en misselijk op de bank. Hele nacht over gegeven en voel me echt heel slecht 😶
Bb87 schreef:
23-11-2018 09:53
De hartjes❤️❤️ kloppen goed 🙈
Zo dan.. zeg maar nee dan krijg je er 2! Gefeliciteerd!

Bippy wat naar joh. Ik voel me ook zo brak.

Ik heb rete veel last van mn hormonen, ben kotsmisselijk nog steeds en medicijnen werken voor geen meter, strontchagrijnig, heb pijn in mn borsten, ben 7 winkels af geweest voor een fatsoenlijke BH maar kan niets vinden want alles is alleen verkrijgbaar in kleine maatjes. En er zijn zoveel vrouwen die allemaal mooi zwanger zijn zonder een enkel kwaaltje en ik voel me een opgeblazen pad en het feit dat ik geen BH kan vinden versterkt dat alleen maar 100x erger. Heb het continue ijskoud, nu buikpijn, geen zin in werk. Mijn vent snapt niet dat ik wil dat hij me wegbrengt naar werk of de trein zonder dat ik het vraag en dat snapt hij niet dus vind ik dat de hele wereld kan opzouten en me met rust mort laten want zo voel ik me nu!!..
Maar ik ben zwanger :flirting: en dat is geweldig en probeer ik te onthouden... zucht
Sorry voor de enorme echo post!. Iets met hormonen en chagrijnig :-$
pavo07 schreef:
23-11-2018 07:44
Hier helaas weer geen goed nieuws. Lijkt een missed abortion. Op de echo enkel een prima vruchtzakje te zien, wat overeenkomt met 5 weken zwanger. Dat kan alleen echt niet het geval zijn. Volgende week vrijdag nog een echo om te checken. We zijn er echt kapot van :cry:
Ohhh neeee niet leuk! Heeel veel sterkte!
Ja, het zijn er inderdaad 2!
Ik moet er nog wel echt even van bijkomen. Wel leuk hoor, maar nu ga je er toch ook wat praktischer naar kijken. Ik stond op 7.2 en 7.3 . Iets korter dan mijn berekening, maar zag 2 mooie hartjes ☺️, dus wel goed. 24e dec. weer echo.
Ahhh vissen! :hug:
Hormonen zijn ook #%**#*. Ik heb hetzelfde, slechte nacht door het overgeven voel me beroerd.
Ben blij als zoon zo even gaat slapen en ik ook even kan rusten.

Bb wel heel leuk toch! Maar idd, héel anders dan 1!!
Wat zei man ervan?!
Jullie hadden al 1 kindje toch?
Ja we hebben 1 meisje. Straks 3 kids onder de 2 🙈.

Mn man zegt dat hij het al wel een beetje bezonken is. Ik leef momenteel echt in een droom/waas.. heel gek. Fijn dat mn dochter al bijna 2 uur lekker ligt te slapen. Lekker die tijd al op de bank 😊. Beetje erover googelen en appen met een paar vriendinnetjes die er al van weten.
pavo07 schreef:
23-11-2018 07:44
Ach Pavo...Mijn hart breekt. Wat een triest nieuws. Ik wens jullie zoveel sterkte en moed toe. :hug:
Bb87 schreef:
23-11-2018 11:50
Ja, het zijn er inderdaad 2!
Ik moet er nog wel echt even van bijkomen. Wel leuk hoor, maar nu ga je er toch ook wat praktischer naar kijken. Ik stond op 7.2 en 7.3 . Iets korter dan mijn berekening, maar zag 2 mooie hartjes ☺️, dus wel goed. 24e dec. weer echo.
BB, zo spannend! Twee kindjes! Had je het kunnen vermoeden of is het een totale verrassing?
Vissen86 schreef:
23-11-2018 10:09

Bippy wat naar joh. Ik voel me ook zo brak.

Ik heb rete veel last van mn hormonen, ben kotsmisselijk nog steeds en medicijnen werken voor geen meter, strontchagrijnig, heb pijn in mn borsten, ben 7 winkels af geweest voor een fatsoenlijke BH maar kan niets vinden want alles is alleen verkrijgbaar in kleine maatjes. En er zijn zoveel vrouwen die allemaal mooi zwanger zijn zonder een enkel kwaaltje en ik voel me een opgeblazen pad en het feit dat ik geen BH kan vinden versterkt dat alleen maar 100x erger. Heb het continue ijskoud, nu buikpijn, geen zin in werk. Mijn vent snapt niet dat ik wil dat hij me wegbrengt naar werk of de trein zonder dat ik het vraag en dat snapt hij niet dus vind ik dat de hele wereld kan opzouten en me met rust mort laten want zo voel ik me nu!!..
Maar ik ben zwanger :flirting: en dat is geweldig en probeer ik te onthouden... zucht
Sorry voor de enorme echo post!. Iets met hormonen en chagrijnig :-$
Ach Vissen. Ik denk wel dat elke vrouw zich op een bepaald moment in de zwangerschap zo voelt. Heel herkenbaar dus. En laat het een troost zijn, de vrouwen die geen kwaaltjes hebben zijn redelijk uniek. :D Heb je eventueel wat verlof dat je kunt opnemen?

Vorige week viel ik bijna mijn schoonzus aan omdat ze mijn dochter corrigeerde. Die hormonen...
Dank jullie wel allemaal voor het begrip! De bui is inmiddels een beetje gezakt haha.

@yaqui; ik zit qua werkt momenteel in een lastige positie. Ik was ivm mijn reuma afgekeurd tot een pannenkoek bij het UWV besloot na een gesprek van een kwartier mij 100% goed te keuren. Toen was ik van de ene op de andere dag mijn uitkering kwijt. Helaas is het UWV een erg moeilijke instelling en is het uitgelopen op een rechtzaak. Er wordt momenteel uitspraak gedaan over mijn zaak maar dat duurt allemaal erg lang. Ondanks dat mijn man ons op zich wel financieel kan onderhouden is een jaar zonder inkomsten waarin we enorm veel dierenarts kosten van mijn huisdieren hadden best pittig. Mijn vader besloot daarop mij in het familiebedrijf op te nemen toen de mogelijkheid voor een nieuw pand zich voordeed. Super lief natuurlijk maar wel met de onderlinge afspraak dat ik betaald krijg wat ik werk. Ziekmelden kan dus maar wel met de afspraak dat het gewoon een onbetaalde vrije dag is.
Er moet echter wel een collega zijn om me te vervangen en last minuten melden dat ik niet kom wordt me niet in dank afgenomen.
Ik krijg dus ook geen vorm van (betaald) zwangerschapsverlof tenzij ik middels de rechtzaak mijn uitkering weer terug krijg.
Ik wil me hoe dan ook nuttig maken en dus blijven werken zo lang als het gaat. Ik heb een groot verantwoordelijkheids gevoel naar mn vader omdat hij me destijds echt gered heeft en wil hem niet met een personeelsprobleem opschepen. Vandaar dat even ziekmelden erg lastig is.
Gelukkig is hij erg coulant en heb ik al kunnen regelen dat ik desnoods om de dag ga werken zodat ik wat rustiger aan kan doen tussendoor. Volgende week ga ik op uitnodiging een paar dagen naar het buitenland en ga zodra ik terug kom met collega nieuw rooster en de feestdagen doornemen.

Veel persoonlijke info, Sorry daarvoor. Maar dan snappen jullie de situatie ;)
Oh, @Pavo07, wat vreselijk zeg! Dat is enorm schrikken. Ik zag in de tabel dat je ook al een eerdere miskraam hebt gehad dit jaar? Was dat ongeveer met dezelfde termijn? Voelde je je nog wel zwanger? Heel verdrietig allemaal. Zulk nieuws wil niemand :(. Veel sterkte <3

Fijn dat de rest tot nu toe wel kloppende hartjes heeft gezien, en zelfs een tweeling erbij! Zit dat in je familie @BB87? BIj ons zit het heel sterk in de familie, dus eigenlijk waren we bij de eerste nogal opgelucht dat het er eentje was.

Hier nog steeds geen kwaaltjes en voel me amper zwanger, in tegenstelling tot de meeste van jullie. Dus ik vind het wel erg spannend om tot 3 december te wachten op de eerste echo. Ik houd me er maar aan vast dat ik de vorige keer ook niets voelde en toch echt zwanger was, maar spannend vind ik het wel...
Ach Pavo wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte komende tijd.

Bb87 mijn grootste angst dat het er straks 2 zouden zijn. Wordt druk bij je met 3 onder de 2.... Wel fijn dat alles er goed uit ziet. Nu even wennen aan het nieuws. Het is natuurlijk wel heel bijzonder.
hoera2012 schreef:
23-11-2018 14:38
Ach Pavo wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte komende tijd.

Bb87 mijn grootste angst dat het er straks 2 zouden zijn. Wordt druk bij je met 3 onder de 2.... Wel fijn dat alles er goed uit ziet. Nu even wennen aan het nieuws. Het is natuurlijk wel heel bijzonder.
Ikzelf zou 1 kindje denk ik ook makkelijker etc. Vinden. Net hele grote huilbui gehad. Het heeft echt veel impact op me dat nieuws. Was ook wat vlogs aan het kijken over tweeling zwangerschap. Had ik niet moeten doen. Ze vond het zwaar, heeft dagelijks hulp nodig gehad. Ik ben zo zelfstandig en wil liefste alles zelf met mijn gezin doen. Dat hier echt de knop om moet 😥. Mijn (stief) zusje heeft ook na haar eerste kind een tweeling gekregen daar ga ik wel heel wat info bij los peuteren. Ze staat niet heel dicht bij me dat ik echt mee kreeg hoe ze dat ervaren heeft. Weet wel dat ze enorm veel hulp had.

Haha, nee volgens mij niet in de familie nog even goed navragen. Mama zei wel dat ik eigenlijk een tweeling was. Maar andere vrachtzakje leeg. Maar geen idee hoe of wat, nooit heel goed over gehad. Ze weet het ook nog niet.
Vissen86 schreef:
23-11-2018 14:03
Dank jullie wel allemaal voor het begrip! De bui is inmiddels een beetje gezakt haha.

@yaqui; ik zit qua werkt momenteel in een lastige positie. Ik was ivm mijn reuma afgekeurd tot een pannenkoek bij het UWV besloot na een gesprek van een kwartier mij 100% goed te keuren. Toen was ik van de ene op de andere dag mijn uitkering kwijt. Helaas is het UWV een erg moeilijke instelling en is het uitgelopen op een rechtzaak. Er wordt momenteel uitspraak gedaan over mijn zaak maar dat duurt allemaal erg lang. Ondanks dat mijn man ons op zich wel financieel kan onderhouden is een jaar zonder inkomsten waarin we enorm veel dierenarts kosten van mijn huisdieren hadden best pittig. Mijn vader besloot daarop mij in het familiebedrijf op te nemen toen de mogelijkheid voor een nieuw pand zich voordeed. Super lief natuurlijk maar wel met de onderlinge afspraak dat ik betaald krijg wat ik werk. Ziekmelden kan dus maar wel met de afspraak dat het gewoon een onbetaalde vrije dag is.
Er moet echter wel een collega zijn om me te vervangen en last minuten melden dat ik niet kom wordt me niet in dank afgenomen.
Ik krijg dus ook geen vorm van (betaald) zwangerschapsverlof tenzij ik middels de rechtzaak mijn uitkering weer terug krijg.
Ik wil me hoe dan ook nuttig maken en dus blijven werken zo lang als het gaat. Ik heb een groot verantwoordelijkheids gevoel naar mn vader omdat hij me destijds echt gered heeft en wil hem niet met een personeelsprobleem opschepen. Vandaar dat even ziekmelden erg lastig is.
Gelukkig is hij erg coulant en heb ik al kunnen regelen dat ik desnoods om de dag ga werken zodat ik wat rustiger aan kan doen tussendoor. Volgende week ga ik op uitnodiging een paar dagen naar het buitenland en ga zodra ik terug kom met collega nieuw rooster en de feestdagen doornemen.

Veel persoonlijke info, Sorry daarvoor. Maar dan snappen jullie de situatie ;)
Lastige situatie! Snap ik meteen. Hopelijk kom je er met je collega fijn uit met een rooster wat voor jou prettig werkt en waardoor je toch nog een centje bij kunt verdienen.
yaqui schreef:
23-11-2018 13:43
Ach Vissen. Ik denk wel dat elke vrouw zich op een bepaald moment in de zwangerschap zo voelt. Heel herkenbaar dus. En laat het een troost zijn, de vrouwen die geen kwaaltjes hebben zijn redelijk uniek. :D Heb je eventueel wat verlof dat je kunt opnemen?

Vorige week viel ik bijna mijn schoonzus aan omdat ze mijn dochter corrigeerde. Die hormonen...
Ik denk dat hormonen, het weer en het minste wat je aan nieuws binnenkrijgt meteen maakt of je je wel of niet goed voelt die dag. Zwanger zijn is niet niks hoor!

Enne, je zo voelen is ook echt een duidelijk zwangerschaps kwaaltje. Hormonen doen dit met je.
Lieve Pavo, wat een verschrikkelijk bericht! Ik vind het heel erg voor je.
Is/was er iets waardoor je zoiets aan kan zien komen? Had je iets gemerkt? Heel veel sterkte de komende tijd! :rose:

Vissen, Ik snap je situatie. Moeilijk man, waar doe je goed aan. Je wilt goed voor jezelf zorgen, maar rationeel weet je ook dat je niet zomaar thuis kan blijven! Ik hoop ook dat je een goede regeling kan treffen met je collega!

Bb, een tweeling!! Wauw!
Ik kan me voorstellen dat het even flink wennen is. Geef het wat tijd en zie alles per keer. Mss is het straks wel heel fijn als je wat hulp krijgt. Heb je mensen dicht om je heen die je wel zo dicht bij zou willen laten komen?

Bippy, ook flink last van de hormonen dus! Gatsie zeg. Vanmiddag nog even je rust kunnen pakken?

Hier gaat het goed. Ik merk af en toe mn banden wel! Steekt dan. Bij het tillen van mn zoon of bij het niesen.
Ik kan eigenlijk alleen maar compleet dubbelgevouwen niesen :lol:
Herkent iemand dat?
Blij dat het weekend is. Ik ben moe tot de derde macht.
anoniem_624 wijzigde dit bericht op 23-11-2018 21:23
Reden: Spelfout
0.10% gewijzigd
Ja dat herken ik wel twijfelkontje. Ik ben onwijs verkouden al drie weken en hoest en nies me wat af, maar begint onderaan bij m'n buik steeds "zeerder" te doen. Allemaal kleine steekjes elke keer. Hoop dat die verkoudheid snel voorbij is, want voor m'n blaas is het ook niet prettig. Moeilijk om dat te controleren tijdens en nies en hoest bui.
twijfelkontje schreef:
23-11-2018 20:28

Hier gaat het goed. Ik merk af en toe mn banden wel! Steekt dan. Bij het tillen van mn zoon of bij het niesen.
Ik kan eigenlijk alleen maar compleet dubbelgevouwen niesen :lol:
Herkent iemand dat?
Blij dat het weekend is. Ik ben moe tot de derde macht.

Ja! Ik kon voor de zwangerschap ook alleen maar met opgetrokken been of benen niezen anders steken in mn liezen. Da's nu helemaal zo haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven