Uitgerekend begin juli 2019
maandag 29 oktober 2018 om 20:27
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!
Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven
.
Pavo07
, Zand82
Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven
| Naam | Lfd (v/m) | Kind | UD | |
J/M | Afspraken | Bzh |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Vissen86 | 32/33 | Eerste | 1 juli | |
2 miskramen, maart '18 en juni '18 | ||
| Nooit1blijvenzitten | 34/32 | Eerste | 1 juli | |
31 december standaard controle | Miskraam augustus 2018 | |
| Romy1982 | 36/ | Vierde | 2 juli | |
|||
| Piglet86 | 32/39 | Eerste | 4 juli | ||||
| BB87 | 31/30 | Tweede | 9 juli | 24 dec 11 wk echo | |||
| --smile-- | 31/31 | derde | 6 juli | 21 nov echo & vk | |||
| LadyLiz87 | 31/39 | Eerste | 6 juli | 3 dec VK, 20-12 20 weken echo | |||
| Twijfelkontje | 33/34 | Tweede | 7 juli | |
20 november, echo 7w2d | ||
| viajera87 | 31/33 | Tweede | 8 juli | 18 dec echo, 19 dec vk | |||
| Bowie79 | 39 | Derde | 8 juli | 14 dec termijnecho | |||
| Yaqui | 34/36 | Tweede | 8 juli | |
Volgende echo: 6 december | ||
| WeerZwanger90 | 28/30 | Tweede | 11 juli | |
24 dec tweede echo | ||
| Hoera2012 | 32/33 | derde | 7 juli | |
15 januari verloskunde afspraak | ||
| Bippie- | 28/29 | tweede | 17 juli | 10 december 1e echo | |||
| Meggie78 | Derde |
Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
vrijdag 2 november 2018 om 10:27
vrijdag 2 november 2018 om 10:28
Jij ook gefeliciteerd! Hoe oud is jou dreumes?WeerZwanger90 schreef: ↑02-11-2018 10:03Hoi allemaal,
Wat een mooie berichten hier, gefeliciteerd iedereen! Eergisteren een positieve test in handen dus officieel in blijde verwachting van ons tweede wondertje! Als het goed is ergens rond 11 juli uitgerekend. Alles gaat goed, ik voel me gewoon als altijd, maar heb ook bij mijn vorige zwangerschap geen last van kwaaltjes gehad. Dus hoop dat dat weer zo mag zijn!
MVM heb ik eigenlijk ook de vorige keer niet gedaan. Ik heb al zoveel haast 's ochtends om de deur uit te komen en nu met een dreumes in huis lijkt dat me erg onhandig met al die flessen. Maar fijn dat er zoveel mensen wel weer aan mee doen!
vrijdag 2 november 2018 om 11:22
Oh net zo oud als onze dochter; Leuk!
vrijdag 2 november 2018 om 11:47
Gefeliciteerd WeerZwanger!
Heb je ook helemaal gelijk in BB maar het zijn dus af en toe van die aanvallen van kramp. Echt steken waardoor ik even geen lucht krijg en licht in mn hoofd wordt. Ik houd me nu gewoon voor om (als het kan) even te gaan liggen als het gebeurt en dan is het dus ook gewoon zo over. Het is ook telkens op dezelfde plek. Zeg nu gewoon telkens dat ik even moet doorbijten en me niet aan moet stellen want hij zit er nog
vrijdag 2 november 2018 om 12:48
Heel goed BB.
En dank jullie wel voor het meedenken maar ik ben al bij de gyn geweest zoals ik al eerder schreef
en heb dus ook al een echo en onderzoek gehad. Er is alleen geen reden voor de pijn gevonden (gelukkig).
Gezien mijn diabetes en eerdere miskramen mag ik direct naar de gynaecoloog en kom dus niet bij de VK
En dank jullie wel voor het meedenken maar ik ben al bij de gyn geweest zoals ik al eerder schreef
Gezien mijn diabetes en eerdere miskramen mag ik direct naar de gynaecoloog en kom dus niet bij de VK
vrijdag 2 november 2018 om 18:07
Ah daar is toen ook naar gekeken en eigenlijk geen idee als je naar de gyn gaat dat ie dan het stapje vk overslaatVissen86 schreef: ↑02-11-2018 12:48Heel goed BB.
En dank jullie wel voor het meedenken maar ik ben al bij de gyn geweest zoals ik al eerder schreefen heb dus ook al een echo en onderzoek gehad. Er is alleen geen reden voor de pijn gevonden (gelukkig).
Vandaag trouwens ineens halverwege de middag enorme honger, en een craving
vrijdag 2 november 2018 om 18:38
vrijdag 2 november 2018 om 19:52
Hoi meiden,
Whoops erg druk geweest en merk dat reageren op de telefoon echt niet ideaal is! Ik probeerde vandaag de. Verkoskundige te bellen maar was een half uur te laat haha, dus dan wordt 't woensdag, dan ben ik weer een dagje vrij. Op een werkdag vind ik nog een beetje riskant.. Er zal maar een collega meeluisteren.
@bb inderdaad ons 3e kindje, de overgang van 1 naar 2 vond ik heel heftig. Vooral omdat onze oudste toen pas 13maanden pas, zelf eigenlijk nog een baby. Maar nu zijn ze 3 en 4 en is 't zo geweldig leuk. Het 1e jaar was doorbijten daarna vooral genieten!
@vissen rottig van die steken, fingers crossed Dat t Maar iets onschuldigs is en dat been mooi blijft plakken!
Van cravings en andere rariteiten heb ik nog geen last, wel een opgeblazen gevoel aan 't eind van de dag...
Ik ga binnenkort even inloggen via de pc en mezelf in 't schema zetten, ik wil er graag in maar vind dat onhandig vanaf de telefoon
Fijn weekend meiden! Hebben jullie nog leuke plannen?
Whoops erg druk geweest en merk dat reageren op de telefoon echt niet ideaal is! Ik probeerde vandaag de. Verkoskundige te bellen maar was een half uur te laat haha, dus dan wordt 't woensdag, dan ben ik weer een dagje vrij. Op een werkdag vind ik nog een beetje riskant.. Er zal maar een collega meeluisteren.
@bb inderdaad ons 3e kindje, de overgang van 1 naar 2 vond ik heel heftig. Vooral omdat onze oudste toen pas 13maanden pas, zelf eigenlijk nog een baby. Maar nu zijn ze 3 en 4 en is 't zo geweldig leuk. Het 1e jaar was doorbijten daarna vooral genieten!
@vissen rottig van die steken, fingers crossed Dat t Maar iets onschuldigs is en dat been mooi blijft plakken!
Van cravings en andere rariteiten heb ik nog geen last, wel een opgeblazen gevoel aan 't eind van de dag...
Ik ga binnenkort even inloggen via de pc en mezelf in 't schema zetten, ik wil er graag in maar vind dat onhandig vanaf de telefoon
Fijn weekend meiden! Hebben jullie nog leuke plannen?
zaterdag 3 november 2018 om 10:27
Welkom @Smile, wat leuk dat je een derde mag verwachten!
@pavo07, ik heb net als de vorige keer in de avond echt een bolle buik. Moet ook ineens wee pr veel boeren laten, haha. Dat heb ik alleen als ik zwanger ben. Ik ben erg slank dus het wordt wel weer een dingetje om het twaalf weken te verbergen! Gelukkig is het bijna winter en kunnen we alles goed verstoppen.
@pavo07, ik heb net als de vorige keer in de avond echt een bolle buik. Moet ook ineens wee pr veel boeren laten, haha. Dat heb ik alleen als ik zwanger ben. Ik ben erg slank dus het wordt wel weer een dingetje om het twaalf weken te verbergen! Gelukkig is het bijna winter en kunnen we alles goed verstoppen.
zaterdag 3 november 2018 om 16:04
Ohneee, ik hoop dat het niet doorzet hoor!
Gun het je zo enorm na die miskramen
zaterdag 3 november 2018 om 16:24
Dank je wel. Ik hoop het zo enorm. Heb echt "oud bloed" afscheiding (sorry voor de details).. En zo begon het de laatste keer ook. Gek genoeg 0 buikpijn maar wel misselijk..
Kan alleen maar afwachten.. En daar ben ik ongelooflijk slecht in..
zaterdag 3 november 2018 om 16:53
Ik zou ook graag willen meeschrijven. Ik heb gisteren een positieve test in mijn hand gehad. Het wordt ons derde kindje. Ik heb al 2 jongens van 6 en 4. Ik vind het nog wel spannend maar heb wel een goed gevoel over deze zwangerschap. Het is mijn vierde zwangerschap tussen de jongens heb ik een miskraam gehad. Bij mijn andere zwangerschappen had ik ook direct een goed gevoel, alleen bij mijn miskraam heb ik gelijk gezegd, ok ik bem zwanger maar er komt geen kindje dit wordt een miskraam.
Ik heb 3 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen, dus het was erg snel raak.
Voel mij af en toe lichtelijk misselijk, en gister had ik het gevoel alsof ik nodig moest gaan kolven, maar ik geef al 2,5 jaar geen borstvoeding meer.
Ik ga zo kijken of ik mij in de tabel kan zetten. Mijn uitgerekende datum zal rond 12 juli liggen.
Ik heb 3 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen, dus het was erg snel raak.
Voel mij af en toe lichtelijk misselijk, en gister had ik het gevoel alsof ik nodig moest gaan kolven, maar ik geef al 2,5 jaar geen borstvoeding meer.
Ik ga zo kijken of ik mij in de tabel kan zetten. Mijn uitgerekende datum zal rond 12 juli liggen.
zaterdag 3 november 2018 om 17:44
Ik hoop dat het alleen bij dit beetje oude bloed blijft. Rood bloed is erger en zelfs dan nog kan je een kansje hebben. Maar Pff wat onzeker! Heb het echt met je te doen!
zaterdag 3 november 2018 om 18:42
@bb bedankt voor je felicitaties! Jullie uiteraard ook allemaal gefeliciteerd!
@vissen, bloedverlies komt heel veel voor in het begin van de zwangerschap, en hoeft niets te betekenen. Ik werk zelf op een fertiliteitspoli en wij krijgen echt dagelijks telefoontjes hierover. Wel is het uiteraard heel spannend omdat je al eerder een miskraam hebt gehad. Helaas is een echo onder de 6,5-7 weken niet mogelijk omdat het embryotje nog te klein is, en je nog niets ziet op de echo.
Helaas blijft de een zwangerschap vooral bestaan uit wachten wachten en nog meer wachten.
Is er onderzoek gedaan na je tweede miskraam?
@vissen, bloedverlies komt heel veel voor in het begin van de zwangerschap, en hoeft niets te betekenen. Ik werk zelf op een fertiliteitspoli en wij krijgen echt dagelijks telefoontjes hierover. Wel is het uiteraard heel spannend omdat je al eerder een miskraam hebt gehad. Helaas is een echo onder de 6,5-7 weken niet mogelijk omdat het embryotje nog te klein is, en je nog niets ziet op de echo.
Helaas blijft de een zwangerschap vooral bestaan uit wachten wachten en nog meer wachten.
Is er onderzoek gedaan na je tweede miskraam?
zondag 4 november 2018 om 08:50
Thanks ladies,
Het lijkt erop dat het vals alarm was/Is. Sinds gisteren begin van de avond niets meer gehad. Vanmorgen wel flink misselijk ineens, maar was ook zo weer weg.
@hoera, jij ook gefeliciteerd.
Ik weet dat het normaal is maar mijn beide miskramen zijn zo begonnen, dus dan zit de schrik er natuurlijk meteen in.
Onderzoek doen ze pas na 3 miskramen, maar daar wil ik nog even niet aan denken. Blijf positief dat deze lekker blijft plakken.
Heb met 5 weken al een echo gehad (zie eerdere post
), en volgende week maandag met 7 weken de 2e.
Ik ben letterlijk de nachten aan het afstrepen haha.
Even een zucht van verlichting hier. De misselijkheid vind ik gek genoeg geruststellend
Het lijkt erop dat het vals alarm was/Is. Sinds gisteren begin van de avond niets meer gehad. Vanmorgen wel flink misselijk ineens, maar was ook zo weer weg.
@hoera, jij ook gefeliciteerd.
Ik weet dat het normaal is maar mijn beide miskramen zijn zo begonnen, dus dan zit de schrik er natuurlijk meteen in.
Onderzoek doen ze pas na 3 miskramen, maar daar wil ik nog even niet aan denken. Blijf positief dat deze lekker blijft plakken.
Heb met 5 weken al een echo gehad (zie eerdere post
Ik ben letterlijk de nachten aan het afstrepen haha.
Even een zucht van verlichting hier. De misselijkheid vind ik gek genoeg geruststellend