Uitgerekend begin Juni 2016

26-09-2015 11:48 684 berichten
Topic voor meiden die begin Juni 2016 uitgerekend zijn!

De tabel is gesloten!

Het is een beetje stil rond Ippy, Felice en xKusx. Willen jullie nog meeschrijven?

NaamLeeftijdenKindje #UitgerekendBijzonderhedenGeslachtSunssshine27/281e31 mei 2016 18-12 geslachtsbepaling MeisjeBliss9124/301e1 Juni 2016 7 Januari 20 weken echo MeisjeIppy35/401e3 Juni 2016003liesje25/291e3 Juni 2016Imjustagirl30/321e3 Juni 2016 14-01 20 weken echoJongenVrouwtje3433/342e5 Juni 2016 25-1 20-weken echoJongenKatje5531/371e3 Juni 2016 16-12 VK Bonaire201534/421e3 Juni 2016 June32/271e6 Juni 2016 Ween29/312e8 Juni 2016xKusx28/301e8 Juni 2016Z0nnetje26/341e8 Juni 2016Autumn7243/??1e7 Juni 2016 JongenNadiaxx30/311e9 Juni 2016 Jongen

Maart198926/??1e10 Juni 2016 Tilly8332/321e10 Juni 2016 Pinoes38/432e11 Juni 2016 JongenMyrdal35/362e10 Juni 2016 NIPT vanwege verhoogde combitest, 14 dec vk, 25 jan 20 wekenFrutje35/333e12 Juni 2016 31 dec controle vk, 27 januari 20 weken echowrs meisjeWichke24/251e15 Juni 2016 25-1 20 weken echo JongenApriljune33/341e16 Juni 2016 Orchidee8826/322e16 Juni 2016

Klaber

Tabel wijzigen:

beginjuni2016

juni2016

Of zet je gegevens dikgedrukt
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de echo's van iedereen deze dagen goed is! Maart, jij veel sterke, hoop houden!

Ik had in de tabel 28 oktober neergezet voor de 1e echo maar dit moet 29 oktober zijn, morgen dus. Nog even afwachten. Spannend hoor!!

Lees verschillende verhalen over de 1e echo, maar vaak is dit toch een interne echo? Bij jullie ook?

Wij gaan de combinatietest zeker niet doen, ik zou het toch niet weghalen en brengt alleen maar extra zorgen, tenminste, dat is mijn mening. Maar snap ieders keuze!
Bij mij was hij gewoon uitwendig @Tilly. Ze vertelde dat als ze het niet goed zou kunnen zien of het hartje niet zou zien kloppen ze hem inwendig zou doen, maar dat was (gelukkig) niet nodig.

Gaan/hebben jullie het trouwens al meteen na de echo verteld aan je ouders bijvoorbeeld?

Wij hadden over 1,5 week op de planning staan (dan zitten we net over de 10 weken) maar kan eigenlijk niet meer wachten nu.. de termijn echo is over 3 weken, en zolang kan ik sowieso niet meer wachten!
Als morgen alles goed is vertellen wij het dit weekend. Ook zoveel zin in! Moeilijk he om nog niet te zeggen...
Oooh... meiden gefeliciteerd met alle goede echo's.

Goed om te horen.

Ook hier een goede echo

Tot aan vandaag liet ik alles maar over me heen komen maar vanochtend zat ik hem toch een beetje te knijpen.

Eerst intake... daarna naar verloskundige.

Moest enorm plassen dus gelijk de echo maar gemaakt.

Had mijn broek al op mijn enkels toen ze zei dat het een uitwendige echo zou worden.

Direct een mooie embryo te zien met mooi kloppend hartje.

Na mijn miskraam en de echo laatste keer dat het hartje geen actie meer gaf, was dit een grote geruststelling.

De verloskundige kwam uit op 8.0 weken wat precies overeenkwam met de berekening.

Ook dit maakte me blij omdat bij de miskraam ik was terug gezet in tijd... of de embryo niet goed groeide.

Kreeg ook de vraag over de testen.

Ik ga eerst de combinatietest laten doen. Mocht daar een slechte berekening uitkomen, volgt de NIPT.

Ik ben daar heel stellig over.

Mocht het zo zijn dat er iets niet goed is... laten we het weghalen.

Tuurlijk is ook gehandicapt kindje welkom maar je moet je afvragen of je het wilt voor het kindje.

Down kindjes hebben een beperking maar zijn niet achterlijk... ze weten heel goed dat ze niet zo zijn als andere kindjes... en dat blijft ze hun hele leven achtervolgen.

Uiteraard respecteer ik ieders keuze.

Yeh... nu eerst maar eens genieten.

Heb vandaag een betere dag maar ben overwegend erg moe, misselijk en werken valt me zwaar.

Ook slaap ik niet door en ben vroeg wakker.

Op de dagen dat ik misselijk ben, is mijn humeur ook grijs en weet daarom dat het de hormonen zijn die mij sturen.

Wij hebben besloten om het te vertellen na de combinatietest.

Omdat er vanwege mijn leeftijd toch meer risico is op Down e.d... en ik me niet wil verantwoorden voor de keuze die we maken dan.
Even een gekke vraag hé.. hebben jullie ook sinds je zwanger bent zo'n enorm laag libido? Vind het echt sneu voor mijn man maar sinds ik zwanger ben (lees: moe, misselijk, zere borsten etc. ) is het echt drama! 1 keer per anderhalve week ofzo. En ik wil het zo graag veranderen maar lukt niet! Ben bekaf en heb gewoon geen zin; maar voel me er echt niet lekker over tegenover hem. Herkenbaar? En tips?
Ik had ook een uitwendige echo! Moest een uur vtv 2glazen water drinken.

Wij hebben het al verteld.. aan vrienden en mn (schoon)ouders. Opt werk vertel ik het wel pas over 3 weken.

Laag libido herken ik niet. Maar heb ook weinig kwaaltjes. Alleen s avonds echt moe.
Bedankt voor jullie lieve reacties!! Dat doet me goed!

Vind het lastig... heb tot en met vandaag nog geen bloedverlies gehad maar het maakt mijn zo'n zorgen die slechte echo.... ik moet helaas afwachten!! Een week heeft nog nooit zoooo lang geduurd

Super leuk voor de gene die een goede echo hadden!!!!

Gun het jullie allemaal van harte!!
Hier ook een goede echo! Was bijzonder.

Wel inwendige echo gehad, doen ze daar blijkbaar standaard.

Dat lage libido valt mee maar die kwaaltjes maken dat ik alleen maar onder een dekentje na het werk wil liggen. Ben dus ook geen goede vrouw voor mijn man, maar hij begrijpt het gelukkig wel. Komt vast wel weer!
Oh God laag libido hierzo!

Me vriend heeft er alle begrip voor gelukkig

Ik ben ook bang dat er iets kan gebeuren als we seks hebben dus, ja denk dat dat het meer is, genoeg artikelen gelezen dat het niet zo is. Maar ik wil liever de echo afwachten.

Ik heb dus Door de brochitus zo hard gehoest dat ik me ribben gekneusd heb !

Nou, alsof het niet erger kon het hoesten is Door de pencilinne wat minder geworden maar als ik moet hoesten.. poeh dat doet echt zeer ik blijf daardoor ook mooi stil op de bank greys anatomy kijken.

Super fijn om te horen dat jullie echo's zo goed gingen !
Super dames! Al jullie goede echo's.

Ik tel af...nog 1,5 week😆

En Wichke..baluh van je bronchitis zeg. Ben zelf momenteel ook erg hoesterig zeg maar...en voel me wa ziekje en heb t koud...maar weet nou niet of dat misschien gewoon aan de zwangerschap ligt...

Gisteren een erg slechte dag gehad en ben dan ook maar ns aan de gemberthee begonnen...lijkt wel wat te helpen.

Helaas niet voor t libido😑 Want dat is bij mij ook behoorlijk slecht zeg maar...

En maart...nog ff volhouden deze week...hoop dat het allemaal goedkomt...
Goed om te horen allemaal!

Wichke, klinkt echt heel pijnlijk. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Mijn libido is echt heel erg laag, maar ik heb al eerder problemen met mijn libido gehad en heb er dus net zoals mijn vriend veel minder moeite mee, of eigenlijk geen. Je kan niet verwachten van jezelf als je je niet lekker voelt dit te veranderen en je man mag dit al helemaal niet van jou verwachten ben ik van mening. Jij draagt jullie kind en daarin vind ik dat er wel wat begrip op dat gebied mag zijn.

Heb vanaf gisteren het gevoel veel minder misselijk te zijn. Eten gaat niet super, maar het gevoel van misselijkheid is gewoon minder. Voelt wel even fijn..

Kwam net trouwens dit artikel tegen, het is nog een beetje ver van mijn bed show, maar ik dacht ik deel het toch even voor over enkele maanden

http://babyisthenewblack.nl/2015/10/05/411/
Voor wie echt veel last van misselijkheid heeft nog wel de tip voor Okugest. Homeopatisch en tegen misselijkheid. Gisteren nog gevraagd bij verloskundige en zij zei dat je het zonder problemen kan gebruiken. Mij helpt het enorm!

Te koop online en bij de Etos.
Wat fijn meiden die goede echo's allemaal! Leuk om te lezen!

Gaat lekker dus hihi!

Combinatietest, die laten wij ook doen. Ik zie het eigenlijk precies hetzelfde als Autumn uitlegde! Wij zouden een gehandicapt kindje dus ook niet laten komen.

Afspraak voor de combinatietest heb ik nu sinds vandaag ook al staan, over 2 weken meteen na de termijnecho bloedprikken en een week later op de 20e krijg ik de echo voor de nekplooimeting.

Ik had mijn echo dus ook vandaag en die was perfect ben een dagje verder dan ik dacht, nu 9 weken en een betere echo dan ik nu had kon ik niet krijgen met 9 weken zei de verloskundige dus super fijn!! Sterk kloppend hartje en de baby lag al lekker te bewegen met heel zijn/haar lijfje haha, ook duidelijk met armpjes en beentjes! Zo leuk om te zien . En tegelijk zo apart dat dat echt in mijn lijf gebeurt haha, terwijl je er nog niks van merkt!

Nu over 2 weken de termijnecho (13 november) en dan gaan we het nieuws ook naar buiten brengen nu al zin in!

Verder nog steeds hetzelfde hier, lui, moe, geen puf en dus ook weinig op het forum nog steeds. Sorry als ik eens laat reageer, maar ik lees wel regelmatig bij!

Nou meiden die nog een echo krijgen alvast succes! Ben benieuwd.
Goedemorgen, wat was het rustig hier dit weekend. Iedereen buiten genoten van het lekkere weer?

Maart, hoe gaat het nu? Alvast veel succes vandaag met je echo.

Verder lees ik dat er weer een aantal goede echo's zijn geweest, gefeliciteerd! Dat is goed nieuws.

Wichke, het zit je niet mee, bronchitis en daardoor gekneusde ribben. Hoop dat het snel beter gaat.

Afgelopen week waren alle ouders hier en mijn zus. We hebben het goede nieuws toen verteld, mijn moeder heeft me ongeveer dood geknuffeld.

Nu aftellen, donderdag onze eerste echo.
Nou wat een weer hè! Dat is echt genieten!

Heb het zelf erg druk gehad en dan gaat het ineens erg snel.

Vorige week maandag is moeders voor moeders langs geweest en ben dus druk de flessen aan het vol plassen 😉

Morgenochtend de echo. Vind het zo spannend. Voelt ook alsof ik pas blij mag zijn als morgen alles goed is. Herkennen jullie dat?

Gelukkig al een hoop mooie echo's in dit topic, gefeliciteerd!

Het weekend gaan we de wederzijdse ouders en zus en broer het nieuws vertellen. Eindelijk! Kan niet goed tegen geheimen hebben...

Fijn dat je lieve reacties had Myrdal! Nog een paar nachtjes slapen voor jullie...
Maart heel veel succes met de echo vandaag..

Apriljune ik merkte dat het wel gelijk een stuk echter werd na de echo en de bevestiging dat je een goed kloppend hartje ziet voelde voor mij heel goed..

Wij gaan t dit weekend ook aan mijn ouders vertellen, maak me wel een beetje zorgen omdat mijn vader ziek is, maar hij wil al zo lang opa worden dat ik t hem niet langer wil onthouden. Super spannend vind ik t.

Mijn vriend vertelde het vorige week aan vrienden die hier dagelijks over de vloer komen en hij was zo zenuwachtig om het te vertellen, hij had een heel plan gemaakt, met 3 glazen champagne ipv 4, maar het kwam helemaal niet over haha.. Ze snapte er niks van, totdat ik vertelde dat ik zwanger was en toen was t helemaal goed, super blij natuurlijk.. Ben benieuwd hoe t aankomende keren zal zijn.
Leuk om te lezen dat iedereen het nu zo langzaamaan gaat vertellen. Wij de familie ook afgelopen week, hele leuke reacties gehad. Vergeet soms even dat wij het al een tijdje weten, voor hun is het helemaal nieuw.

Voor mij was die echo inderdaad een bevestiging. Alsof het nu pas echt is.

Merken jullie al dat jullie broeken strakker beginnen te zitten?

Ik ben trouwens ongelooflijk moe.

Iedereen succes met de komende echo's!

Ik heb 24 nov mijn termijnecho.
X
anoniem_244841 wijzigde dit bericht op 02-11-2015 20:43
Reden: sorry spam onder ons account
% gewijzigd
Maart, hoe is het bij jou gegaan?

Leuk he, om het nieuws te vertellen!? Wij hebben de ouders vast gedaan, de rest komt over 2 weken na de termijnecho. Verder... moe, moe, moe. En elke ochtend hang ik boven de pot; maar ik zal vast de enige niet zijn. Ben blij als de 12 weken gepasseerd zijn, dan nemen hopelijk de kwaaltjes wat af! Mijn broeken zitten 's ochtends nog prima, maar 's avonds doe ik vaak het knoopje ff open:)

Wel leuk, heb wel zin in een zwangerbuikje Ben benieuwd hoe dat staat bij mij hahaha.
Hey dames.

Blegh! Met mij gaat het echt bagger momenteel...voel me zo beroerd en heb al 3 dgn geen stem meer😟

Geen koorts verder maar voel me behoorlijk grieperig.

Vorige maand ook al ziek geweest (keelontsteking) en nu durf ik me niet goed ziek te melden maar ja, werken gaat ook bijna niet😕 Iemand tips??

En idd zal mede hierom ook blij zijn om het te kunnen vertellen...

Hoe was het bij jou Maart?
Goedemorgen!

Ik ben alleen erg moe en af en toe duizelig en misselijk. Maar als dit het blijft is het prima.

Aan mijn kleding merk ik het al. Mijn broeksknoop zit al strak. En mijn buikje zie je al tevoorschijn komen.

Aan mijn ouders, schoonma, schoonzus en zus heb ik het al verteld en op het werk tegen mijn baas. Iedereen was dolgelukkig! Volgende week de volgende echo en als die goed is vertel ik het aan mijn beste vriendinnen.

Mijn vriendin zegt al twee weken.. Ben jij zwanger?? Nee hoezo? Haha ze moest eens weten😊
Ik had het jullie gister al willen vertellen maar we waren zo in de wolken met de goede echo

We hebben het gister gelijk de broers en zussen ook verteld!!

En voordat we daar van terug kwamen was ik kapot!! Slecht geslapen doordat we de echo gister hadden!

Ze was zo ontzettend enthousiast!! Dat ook wij er nu compleet op vertrouwen! Zo blij

Wij gaan ook voor de combinatietest! Het is niet schadelijk voor het kindje dus waarom niet?!

Ik heb nog al zwaar werk dus ga het vanmiddag ook mijn leidinggevende vertellen zodat er rekening mee gehouden kan worden
Super, gefeliciteerd Maart!
Wat geweldig, gefeliciteerd Maart! Nu lekker genieten..
Yes Maart! Wat fijn, wat een supernieuws!

Geniet ervan.

Vrouwtje34

Beterschap!

Wichke

Hoe gaat het nu met je bronchitis? Lijkt me heel vervelend.

Libido

Is heel laag nu. Tja, wordt vast wel weer beter na 12 weken. Het hoort erbij. En wen er maar aan, op het eind had ik de vorige keer ook weinig zin (en mocht ik niet meer van de gyn) en de eerste weken van de bevalling was ik er ook totaal niet mee bezig.

Vertellen

Leuk hè. Ik heb het aan nog niet zoveel mensen verteld. Ik merk wel dat de reacties anders zijn dan de vorige keer. Ook wel logisch, toen was het de vraag of het überhaupt zou lukken en nu gaat het om een derde kindje. Dat is toch meer een luxewens.

Echo

Eindelijk is het morgen zover! Ik heb er heel veel zin in maar vind het ook wel spannend. Gaat het allemaal goed daar in mijn buik? En is het er één of zijn het er weer twee? Pfoe, zal blij zijn als we een kloppend hartje zien. Daarna wil ik het wel aan meer mensen gaan vertellen.

Buik

Mijn broeken zitten al wat strakker, maar ik ben tot nu toe een kilo afgevallen. Zal wel door mijn darmen komen. Vandaag heb ik een elastiekje om mijn knoop. Dat werkt prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven