Uitgerekend December 2018

29-03-2018 09:11 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Eergisteren positief getest en vandaag was de test mooi opgelopen. Naar mijn berekeningen gister/ vandaag nod. Dus het is nog heel pril.
Omdat we in een beginnend traject zaten hebben we 30 april de eerste echo.

Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen!

Liefs
Kuikentje_89 schreef:
13-04-2018 12:31

Ik had begrepen dat de 12 en 20 wekenecho inderdaad standaard vergoed wordt uit de basisverzekering. Ik ben aanvullend verzekerd, maar het gaat uiteindelijk toch allemaal af van mijn eigen risico.
Verloskundige zorg valt buiten je eigen risico dus zeker als je aanvullend verzekerd bent heb je kans dat je niks hoeft te betalen. Alleen bijv. Bloedprikken gaat van je eigen risico af.
Hoi! Door een drukke periode heb ik even geen tijd gehad om te reageren.

Jeetje Josephine wat erg!! Heel veel sterkte meid!

Verder is er veel geschreven dus kan niet op iedereen persoonlijk reageren, sorry!!

Wilde wel even zeggen dat ik van de week mijn eerste echo heb gehad en dat het hartje klopt! Ik ben morgen 6 weken!

Ik kreeg een vroege echo omdat mijn menstruatie onregelmatig was en de verloskundige dacht dat ik dus al verder zou zijn. Het is echt een onbeschrijfelijk gevoel als je voor het eerst je kindje ziet, zo bijzonder😍
Bedankt voor de antwoorden! Ik ben dit jaar bewust aanvullend verzekerd omdat we stopten met de anticonceptie, dus we zullen t wel merken wat wel en niet vergoed wordt. Volgende week contact opnemen met de vk voor een afspraak en moeders voor moeders.

Wat fijn zonnestraaltje!!
Aah zonnenstraaltje wat fijn! Super gevoel is dat hé. Heel fijn dat het hartje klopte! Geniet van dit bijzondere moment.
Dat we maar snel allemaal zulke mooie berichten mogen posten.
Ik mag 30 april. Ben dan als het goed is precies 8 weken.
Wow zonnestraaltje dat is snel! Wat fijn dat het zo vroeg in de zwangerschap al zichtbaar was. Is toch een spannend moment! Geniet ervan!!
Volgens mij is t aardig gelukt dames!
zwanger/uitgerekend-1e-helft-december-2 ... ges/408293

Zullen we hier verder kletsen?
Roos7 schreef:
14-04-2018 11:04
Volgens mij is t aardig gelukt dames!

Zullen we hier verder kletsen?
Wat goed! Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik mijn gegevens moet invullen. Klopt het dat dat alleen via dr computer kan of ook via de telefoon.
Tess1981 schreef:
13-04-2018 08:46
Ja idd de 20e 😊 hier doen ze tussen de 7 en 8 weken een echo om te kijken of alles goed is en dan rond de 12 weken een intake met de termijnecho.

Bedankt voor je felicitatie. Begint nu een beetje te landen. Laten we het erop houden dat het een onverwacht maar super mooi kadootje is. Ik heb zelf al 3 kinderen uit een eerdere relatie meer inmiddels hertrouwd met een man die geen kinderen heeft (nu klink ik vast heel oud 😏🤣). Valt op zich wel mee ik ben heel jong moeder geworden.
Ook grappig. Bij mij doen ze de intake bij 8 weken en een echo om te kijken of alles goed gaat :)
Van harte Kuikentje_89 Ik ben 5 weken en 3 dagen :) en het enigste wat ik heb is "wat" gevoelige borsten, moeier dat normaal maar niet extreem. En ik heb idd ook periode's dat ik geen trek heb. Maar voor de rest niks dus ik heb niet veel te klagen.

Leuk Zonnenstraaltje .. Dat denk ik ook. Ik moet nog 2 weekjes wachten :D

Afgelopen vrijdag heb ik heb trieste nieuws gehad dat mijn vader van 60 jaar longkanker heeft :(.. We hebben verteld dat hij opa gaat worden en daar wil hij absoluut bij zijn dus hij heeft iets om voor te strijden. Een beetje dubbel allemaal.
Arielmermaid schreef:
16-04-2018 13:01
Van harte Kuikentje_89 Ik ben 5 weken en 3 dagen :) en het enigste wat ik heb is "wat" gevoelige borsten, moeier dat normaal maar niet extreem. En ik heb idd ook periode's dat ik geen trek heb. Maar voor de rest niks dus ik heb niet veel te klagen.

Leuk Zonnenstraaltje .. Dat denk ik ook. Ik moet nog 2 weekjes wachten :D

Afgelopen vrijdag heb ik heb trieste nieuws gehad dat mijn vader van 60 jaar longkanker heeft :(.. We hebben verteld dat hij opa gaat worden en daar wil hij absoluut bij zijn dus hij heeft iets om voor te strijden. Een beetje dubbel allemaal.
Wat verschrikkelijk Arielmermaid. Ik weet wat je nu doormaakt. Geniet van alle mooie momenten samen!! Heel veel sterkte en kracht gewenst.

Kom je verder kletsen in het nieuwe topic?
Hoi Femme_ Bedankt! Oh echt waar?

Jazeker. zojuist het tabel ingevuld :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven