Uitgerekend December 2018

29-03-2018 09:11 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Eergisteren positief getest en vandaag was de test mooi opgelopen. Naar mijn berekeningen gister/ vandaag nod. Dus het is nog heel pril.
Omdat we in een beginnend traject zaten hebben we 30 april de eerste echo.

Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen!

Liefs
Spannend! Gefeliciteerd!

Ik heb ook positief getest afgelopen maandag! Volgens eigen berekening ben ik dan uitgerekend op 2 december (als alles goed gaat)
Helaas in januari een miskraam gehad dus vind het nu extra spannend en kan nog niet genieten..
maandag even bellen voor een eerste echo.. ben er een beetje bang voor :cry:
Gefeliciteerd allebei!

Ik heb vandaag positief getest! Ik praat ook graag gezellig mee!

Wat gaan we een spannende weken tegemoet tot de eerste echo he. Hopelijk gaan de komende weken snel haha
Hoe gaat het met jullie?
Is dit jullie eerste zwangerschap of hebben jullie al een kind(eren)?

Lastig om het niet te vertellen aan iedereen maar ik weet dat het beter is als ik nog even mijn mond houd. Zeker als het deze keer weer mis gaat..
Voor mij is het onze 2e kindje, wij hebben een zoontje van net 2. En jij Bulbasaur?

Ja dat niet vertellen vind ik best lastig, ook dat 'liegen' hou ik niet zo van. Maar bij de eerste hebben we gewacht tot de termijnecho, alleen onze ouders, broers en zussen wisten het. Ik weet niet of we dat nh weer gaan afwachten. Wat doen jullie?
Ik heb 28 maart een positieve test gedaan. Volgens zo'n internet berekening ben ik ook 2 december uitgerekend. Ik vind het super spannend en kan niet wachten tot ik iets van een echo heb ter bevestiging dat het echt zo is.
Leuk morange! Gefeliciteerd!!

Voor ons is het ons eerste kindje.
We zijn al anderhalf jaar bezig en toen ik de vorige keer zwanger bleek te zijn was ik door het dolle heen.
Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed want een kindje is zo gewenst en welkom bij ons..

Wij wachten sowieso de eerste echo af voor we het vertellen. Misschien wel tot de termijnecho. Wil eerst zelf weten dat het goed zit..
Gefeliciteerd allen! Ik heb gisteren positief getest, verwachte uitgerekende datum is 12 december.

Is voor ons de eerste keer dus heel spannend maar we zijn voorzichtig blij. Ik wil voor we het onze ouders vertellen de eerste echo gehad hebben, en voor de rest de 12 weken echo/nipt afwachten.

En tot die tijd hoop ik hier met jullie samen de eerste weken en maanden door te komen :)
Hoi meiden!

Ik heb afgelopen woensdag posifief getest, echt zo onwerkelijk nog! Het is allemaal nog heel pril maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb 18 april mijn eerste echo, super spannend!!

Hebben jullie last van symptonen?
Gefeliciteerd zonnestraaltje!

Ik heb alleen last van erge moeheid. Af en toe een steekje in m’n borsten. Verder geen kwaaltjes (nog)

Jij?

Wanneer ben jij uitgerekend volgens eigen berekening?
Hoi!

7 december volgens mijn berekening, maar vind dit wel wat lastig aangezien ik een onregelmatige cyclus had.

Ik heb ook die vermoeidheid en idd af en toe pijn in mijn borsten. En soms zijn mijn darmen ook van slag en ik merk dat ik kortademig ben als ik in beweging ben.
Het enige 'kwaaltje' waardoor ik aan zwangerschap dacht ipv aankomende menstruatie was dat ik de hele tijd over seks droomde 😅

Na zaterdag flinke menstruatie krampen gehad te hebben (komt bij mij meestal pas als ik al bloedverlies heb), heb ik er eerst maar een ovulatie test gedaan en toen die knalpositief was een zwangerschapstest gekocht.

Hoop dat het ergste ons bespaard blijft, al heb ik rond mijn menstruatie altijd rammelende darmen en dat steekt nu ook een beetje op.
Hé hoi!

Ik zou graag mee willen schrijven.
Ik heb gisteren positief getest! Dus we zijn voorzichtig blij!

Gefeliciteerd allemaal! Wat ontzettend spannend hé?
Hier ook een positieve test vanmorgen!
Op de dag dat we 5 jaar samen zijn. Kon geen mooier cadeau geven en krijgen!

Fijn om mee te lezen/schrijven.
Gefeliciteerd allemaal! Clubje wordt zo steeds groter :-) gezellig!

Nu allemaal in spanning tot de eerste echo :roll:
Leuk! Er komen er steeds meer bij! Gezellig!

Voor ons is het ons 2e kindje. Hebben een dochter van 3, bijna 4.

Jullie allemaal al contact gehad met de vk? Ik nog niet.

Naar eigen berekening rond 9 december uitgerekend, zou bijzonder zijn want dan zijn we 12 jaar samen.

Kleinwondertje: wauw! Ook bijzonder precies 5 jaar samen! 😍
Gefeliciteerd allemaal!!

Ik heb wel al contact gehad met de verloskundige, ik mocht eigenlijk over een week al echo maar toch zelf uitgesteld naar 2 weken.
Gefeliciteerd Morange, Bess en Jenn88!

Klein wondertje, gefeliciteerd! En zeker speciaal!!

Jij ook gefeliciteerd zonnestraaltje, wat snel en fijn al zo'n geplande echo. Als je een datum hebt is het iig al concreter!

Bulbasaur, logisch hoor. Ik denk wij ook tot na de eerste echo? Of misschien alleen onze ouders eerder. Maar nog even kijken

Ik heb net de verloskundige gebeld. Ik heb 16 april intake en de week erna de echo als het goed is, ik kan morgen bellen voor een afspraak. Zij gaf aan dat er dan sowieso iets te zien is met ruim 7wk.
Qua kwaaltjes heb ik al veel dingen eerder dan bij mijn zoon, vaak een misselijkheid gevoel en moeilijk naar het toilet. Daarentegen niet zo moe als toen, ik kon gewoon overdag in slaap vallen al voor ik positief testte, dat is me nu niet gebeurd haha!
Gefeliciteerd iedereen!

Ik voel me niet helemaal fit, maar ik weet niet of dit nu zwangerschaps gerelateerd is of gewoon toeval.

Ik heb over 3 weken een eerste afspraak bij een gynaecoloog (woon in België)
Jullie mogen al lekker snel langs komen! Ik heb vandaag de afspraak gemaakt voor over een maand. Geeft iets om naar uit te kijken :)

Werden jullie ook al gevraagd om na te denken over de nipt en 20 weken onderzoek? En wat is jullie keuze?
Gefeliciteerd allemaal!

Hier vanmorgen (of beter gezegd vannacht ;) ) een positieve test. 13 december als het goed is.

We hebben al een dochter van 3,5. Wilden lang absoluut geen tweede ivm pittige zwangerschap(en) en heftigheid van de babytijd. Ineens begon het toch te kriebelen en dachten we laten we het maar 1 maandje proberen en kijken hoe het dan voelt. En toen was het dus raak. Totaal niet verwacht want eerder duurde het vrij lang.

Ik heb nog geen idee of het gyn of vk wordt ivm eerste zwangerschap, dus ik ga straks maar ff overleggen met de huisarts.
Gefeliciteerd Josephine! Wat snel en fijn!!! Snap dat het voor jou extra spannend is!

@bessss nee bij mij is dat nog niet gevraagd, denk dat ze dat tijdens de intake gaan doen. Weet jij al wat je wil? De nipt willen wij sowieso gaan doen.
@Josephine, ik hoop voor jou dat deze zwangerschap beter gaat.

Voor ons is het ook een 2e kindje. Denk nu vooral over hoe ons meisje als grote zus zal zijn! Zij is 20 maanden als de baby komt, als alles goed gaat.

Ik heb aan het eind van de maand een gecombineerde echo/intake.
Straks een gesprek met moeders voor moeders.
Gefeliciteerd allemaal!!

Hoe voelen jullie je? Hier weinig klachten.
Wij hebben de 20e de eerste echo. Dat komt omdat we bij de ferriliteitsarts lopen. Daarna mag ik zelf bepalen of ik naar de gyn of vk wil.

Uitgerekende datum volgens internet 07/12

Oh ja, ook ons eerste kindje.
En we zijn 14 maanden bezig geweest:)
Gefeliciteerd Josephine! Ik hoop voor je dat je een betere zwangerschap hebt!
Leuk, hier ook een dochtertje van ongeveer zo oud.
Wij hebben 'ook' bewust gewacht. Iets meer leeftijd verschil vind ik prettig. Hebben voor mijn gevoel heel veel tijd gehad voor dochter. En ik vind het fijn dat ze wat zelfstandiger is, en iets meer mee krijgt van een broertje of zusje.

Ik heb me net online aangemeld bij de vk. Daar zal ik de komende dagen wel wat van horen. Vanmorgen mijn 3e ( en laatste test ) gedaan.
Knetter positief! Hihi! Ze zijn mooi opgelopen allemaal.

Verder heb ik qua klachten: pijnlijke borsten. (Oh,ja zo voelde dat de vorige keer) iets meer moe, en ik kan soms snel kwaad zijn. Iets minder van dochter kunnen verdragen... ( hoop dat dat snel over gaat)

Ik vind het erg leuk om zo de 1e weken het al met jullie te delen.
Ik heb het gevoel dat iedereen het aan m'n neus ziet, Haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven