Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Superleuk Hoppipolla!

Hebben jullie het al wereldkundig gemaakt trouwens? Ik wacht nog heel eventjes. Ik ben donderdag 11 weken, volgende week is schoonmoeder jarig en dan vertellen we het. Ik heb een kraskaart gekocht :D
Daarna mag iedereen het wel weten.
Vind dat toch ook wel weer spannend.
Wat mooi al die goeie echo's! Ben daar zo dankbaar voor! Hier weet "iedereen" het inmiddels, na de goede termijnecho. Hoef ik ook niet meer uit te leggen waarom ik er zo bleghhhh uitzie haha
Aardbei en hoppi, wat een fijn nieuws!
En wat leuk dat filmpje hoppi....

Ik vertel mits termijnecho goed is donderdag tegen mijn moeder en broers/zussen.
Mijn schoonvader weet het al, schoonbroer moet ook nog ff geninformeerd.
Vraag hen om het stil te houden tot in elk geval half januari ivm een grote reorganisatie op mijn werk.
Mijn familie weet het al wel. Aan de rest ga ik het volgende week vertellen, net iets voor de 12 weken.
@justagirly ik ben donderdag ook 11 weken:-).

Ik heb het aan twee vriendinnen van werk verteld. Maar familie weet nog niks. Die gaan we het vrijdag en zaterdag vertellen.
Haha, Aardbei,
Ik heb het ook aan 2 vriendinnen op het werk verteld :-D
Ik heb het al wel aan mijn vriendinnen verteld, mijn vriend aan een paar vrienden maar nog niet iedereen. We willen het deze week/weekend aan onze ouders vertellen.

En ik denk volgende week op het werk, al vind ik dat ook wel spannend. Maar het wordt een beetje lastig om het nog veel langer uit te stellen, omdat ik nu al benaderd ben om dingen te gaan doen voor de periode dat ik als het goed is met verlof zou zijn. Ik heb er tot nu toe een beetje omheen kunnen praten, maar dat kan ik niet nog heel lang blijven doen. En het viel een paar collega’s ook al op dat ik me al een langere tijd niet lekker voelde enzo, al verwacht ik niet echt dat ze vermoeden dat ik zwanger ben.

Lijkt me wel lastig om te wachten op die reorganisatie drominique, of valt dat wel mee? Heb je een tijdelijk contract?
Bij mij weet ‘iedereen’ het wel al. Ook op m’n werk omdat ik anders in omstandigheden moet werken die ik niet wil als ik zwanger ben, dus was noodzakelijk om het te melden.
Ik hoor deze maand of mijn contract wordt verlengd, dat is wel even spannend. Ga wel van het goede uit, maar toch.
Ik lijk trouwens al 20 weken zwanger dus verborgen houden zou ook erg lastig zijn geweest.. haha.
Geen tijdelijk contract maar er is collectief ontslag aangevraagd. Nu zijn er mogelijkheden in andere functies en ik weet dat ze me niet mogen discrimineren: toch neem ik het risico niet: ik wil echt een 100% eerlijke kans.
Ff snel tussendoor: een supergoede echo!
Uitgerekende datum verzet naar 21-6
Supergoed nieuws Drominique!
:yes: :cheer2: :cheer2:
Super drominique! En grappig dat jij ook in eerste instantie op 23 juni was uitgerekend en na de termijnecho nu ook op 21 juni.
Wat fijn, al die goede echo’s! Heel mooi :-)

Ik kan niet wachten, mag volgende week vrijdag. Mijn kwalen worden steeds minder, dus dan ben ik bang dat er iets niet goed is. Terwijl ik er op zich wel vertrouwen in heb. Pfff die onzekerheid.

Ik ga het na de echo vertellen, een enkele vriendin weet het al. Hoop dat we ook de nipt uitslag snel krijgen en dan zonder zorgen de kerst in.
Vandaag bloed geprikt voor de nipt. Ik hoop ook op een goede uitslag voor de kerst.
Gister een goede termijn echo gehad. Uitgerekende datum 27-6.
Ik zojuist ook weer! :heart:
Kinderen weten het nu ook en reageerden erg blij.
Wat fijn dekentje en justagirl! Ik ben duidelijk de laatste van de groep, wachten duurt lang en kwalen zijn zo weinig nu dat ik mij echt zorgen maak.. over precies 1 week hebben we duidelijkheid!
Hé bah San, ik voelde me vorige week ook even zoals jij je nu voelt: zo onzeker!
Ik denk aan je en duim voor een prachtecho! Nog even volhouden meid!
Dames, heel fijn en geruststellend al die goede echo’s!

SanPellegrino ik ben ook pas volgende week donderdag aan de beurt.. duurt lang he! Heb overwogen om deze week een extra echo aan te vragen op eigen kosten. Maar vond uiteindelijk dat ik ook wel wat vertrouwen mag hebben! Ik heb ook geen kwalen meer.. maar dat schijnt ook wel te kunnen rond onze termijn, je went aan de hormonen. Kop op! We kunnen die ene week ook nog wel aan! :high5:
Yeah!! Lekker weer die goede echo's dames! Gefeliciteerd! Zo langzamerhand raken we uit de meest kwestbare periode vd zwangerschap..
Voor de dames die nog moeten..heel veel succes met t wachten nog even!

Pff ik ben jaloers op degene die nu minder last krijgen van kwaaltjes. Ik had gehoopt me ook wat beter te gaan voelen maar dat is bij mij helaas nog niet t geval... hoop dat t niet lang meer duurt want ben er wel een beetje klaar mee..

Heb afgelopen dinsdag bloed laten prikken voor de NIPT en hoop ook voor de kerst uitslag te krijgen.
Zo heel langzamerhand begint mn buik wat te groeien. Ik kan mn gewone broeken nog aan maar begin t langzaam aan wel een beetje te zien als ik zonder kleren voor de spiegel sta.
Hoe is dat bij jullie? Begint t ook al wat te komen?
Echt veel goed nieuws in dit topic inderdaad! En ik hoop dat jullie de tijd ook nog doorkomen tot volgende week SanPellegrino en Juf.

Wat stom ook die kwaaltjes eigenlijk. Heb je er last van, dat is dat gewoon vervelend, maar voel je niks, dan kun je daar weer onzeker over worden... Ik doe ook nog even gezellig met je mee mutsje. Maandag had ik eindelijk een keer een goede dag, maar de rest van de week toch nog wel misselijk geweest en ook vandaag gaat het nog niet top. Het mag nu toch wel een keertje minder worden!

Ik ga morgen bloed laten prikken voor de NIPT.

Aan de buitenkant is nog niet echt iets te zien bij mij, maar mijn strakke hoge broeken zitten niet lekker meer. Lage broeken gaan nog prima gelukkig.
Haha Hoppipolla echt ja, die kwaaltjes, of dat is vervelend en anders worden we onzeker.
Ik heb eigenlijk weinig last meer. Ben alleen na werken meer vermoeid dan eerst.
Ben wel al flink gegroeid maar dat komt ook door (veel) beter eten. Ik was 58 kilo, nu al bijna 63. :P
We hebben het gister aan onze kids verteld en de oudste had het wel in de gaten gehad omdát ik dus een buikje heb nu.
Die is omdat ik eerst dus zo slank was best wel opvallend voor mijn doen. Ik heb vaak mijn knoop al los, ben bang dat ik deze zwangerschap niet gewone broeken tot het eind kan dragen. Itt de vorige keren.
Ik heb al een week of 3 Zwangerschapsbroeken aan. Ik lijk echt wel 20 weken. Gister bij de echo lag de baby ook hoog voor deze termijn, vandaar dus ook dat ik m’n gewone kleding niet meer aankan :A:

Wij hadden in eerste instantie besloten om de nipt test niet te doen maar wil het toch graag. Volgende week even heen voor een afspraak. Doen jullie ook de nevenbevindingen?

Ik heb momenteel erg veel last van m’n bekken, verloskundige gaf aan dat het tijdelijk kan zijn, als het te lang aanhoudt dan moet ik wel naar de fysio toe.
Jullie ook wel bloedverlies na vrijpartij?
Ik vind dat wel steeds wat schrikken, baal er wat van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven