Uitgerekend tweede helft december

09-04-2021 12:49 473 berichten
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!

Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.

NaamLeeftijdKind#UDEchoAfsprakenBijzonderheden
Ronja30217-1230 juli termijnechobegin augustus vk :heart: mk okt '20, 3 cp's '21
Wolkje8437220-12?- :heart:
Ivf1.0
Preggie9030216-12/17-1226-05- termijnecho 26-05/15:30 - mk '19
Boterbloem3029131-1222-07 pretecho. 12-08 20 weken echo30-7 hartje luisteren-
Miesje9327125-1202-0724-06mk okt '20
Selin2631#226-1216/06 NIPT en termijnecho- :heart: ronde 4 cryo tp IVF
Burg2334#114-1231-05- :heart: ISCI 2.1 (biochemische jan '21 ICSCI 1.1)
momoff332428-123-06 termijnecho- mk dec '20
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Viviette :rose:
Mevrouw_Pluis :rose:
anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saga, 12 uur in bed gelegen????!! :D haha daar kan ik alleen maar van dromen :D ik slaap ook wel slechter 's nachts, ondanks mijn vermoeidheid.. afgelopen nacht 7 uur geslapen en dat is best weinig voor mij, ik voel dan ook echt dat ik te weinig geslapen heb 's morgens. Maar goed, het is nu niet anders.

Hoe gaat het met jullie? Vandaag had ik wel een beter dagje dan gisteren, gelukkig! Maar als ik dan weinig symptomen voel maak ik me ook meteen zorgen :D
Ik lag er om acht uur in ;)
Sága schreef:
30-04-2021 20:07
Ik lag er om acht uur in ;)
en slaap je dan effectief 12 uur of lig je ook wel wakker tussendoor?
Selin26 schreef:
30-04-2021 20:13
en slaap je dan effectief 12 uur of lig je ook wel wakker tussendoor?
Ik heb al sinds m'n zwangerschap die in 2017 begon nooit een nacht doorgeslapen haha. Mijn zoon drinkt 's nachts nog bij mij. Dus ik slaap nooit een nacht door, ook geen 7 uur ofzo. Maar het went wel. Niet op de klok kijken en niet tellen. Maar goed mijn partner staat dan dus 's ochtends op met zoontje zodat ik nog even het bed voor mij alleen heb.
Ik ben de laatste paar dagen doodop... bij de eerste kon ik tussendoor gewoon even slapen, nu werkt dat helaas niet meer.

Nog een paar dagen tot de volgende echo! Hebben jullie er zin insaga, mevrouw Pluis en Wolkje?
Hier gaat het wel ok. Behalve dat ik de hele dag honger heb. Ik probeer me een beetje in te houden en vooral veel fruit en crackers te eten. Maar t liefst wil ik hele zakken chips en friet verorberen :biggrin:

Ik ben wel een beetje (erg) gespannen voor maandag al. Het weekend kan me niet snel genoeg gaan...
Ik heb gelukkig een druk weekend met twee dagen verjaardagsvisite en nog een deadline. Dus het gaat hier wel snel! Misselijkheid wordt wel erger.
saga, mevrouw pluis en wolkje veel succes morgen bij de echo. Ik duim voor 3 mooie hartjes.
Ik sluit me daarbij aan & ik hoop dat jullie allemaal in de ochtend al aan de beurt zijn! :cheer2:
Bedankt! Ik vertrek over een kwartier al.
Ooo heerlijk Sága, ideaal zo vroeg in de ochtend. Je bent misschien al binnen en anders nog: veel plezier!
Succes met de eerste echo's vandaag!! Ik duim mee voor een mooi kloppend hartje!! :cheer2:
Jeej, hier een goede echo! Gemeten op 7+3 en volgens mijzelf 7+2. Voor mij een nieuwe echopraktijk vanwege verhuizing, maar ontzettend aardige man. Ik mag gratis terugkomen als ik onzeker ben. Nu wil ik wel wat vertrouwen hebben, dus kom ik niet zoals hij voorstelde volgende week al, maar ga ik over twee weken wel even kijken om te kijken of het goed gegroeid is. Als dat zo is is de kans dat het goed blijft gaan al een stuk groter.
Jeeej saga wat fijn. :heart: gefeliciteerd!
Aaah wat fijn Saga!! Gefeliciteerd!!
Saga, wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd 🥳
Ik mag pas de 10e, dat lijkt nu nog zo ver weg :( :D
Oh wat heerlijk, fijn Saga :heart: proficiat.
Hopelijk groeit het vertrouwen nu ook wat.

Succes Mevrouw Pluis!

Ik mag vanmiddag pas, dus ik zit nog even met een enorme flinke dosis spanning de komende uren uit! Gelukkig lijkt het met de misselijkheid iets beter te gaan, de medicatie haalt de scherpe kantjes er wat vanaf.

Fijne dag allemaal :daisy:
Jeeej fijn Saga!! Ik mag om 12 uur... Hou het niet meer van de spanning. Gelukkig een beetje werken tussendoor voor de afleiding.

Succes vanmiddag, Wolkje!
Wat een spanning nog voor jullie! Sterkte nog even
Wat een spannend uren nog! Ik duim voor jullie!
Oeps ik was nog ingelogd op algemeen!
Nou het was spannend! Het werd uiteindelijk een inwendige echo want de baby lag lekker verstopt tegen de baarmoederwand aan. Maar het hartje klopt en alles zag er verder goed uit. Ze schat zelf dat ik nu 7+1 ben en het was ongeveer 1,2 cm.

31 mei mogen we weer terugkomen dan ben ik rond de 11 weken!

Pfff even de spanning laten zakken!
Gefeliciteerd! mevrouw pluis :heart:
Oh jee dat maakt het extra spannend inderdaad als je niet direct iets ziet! Was jij bij je vk of een echocentrum? En gefeliciteerd!

Ik heb zelf gewoon niet gekeken tot hij zei dat hij hartslag zag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven