Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Gekkootje schreef:
31-01-2020 12:58
Ohw aambeien.. zucht. Deze heb ik ook overgehouden aan de vorige bevalling. Wat een ellende zeg. Heb er regelmatig nog last van.
De bekkenfysio waar ik tijdens de zwangerschap wel eens kom, biedt een methode aan om aambeien te behandelen. Ik dacht met ultrasoon geluid, maar dat weet ik niet meer zeker. Het geeft meteen resultaat. Ik heb me voorgenomen om dit te gaan doen als ik weer zoveel last ervan heb hoor. Het kan ook meteen na de bevalling behandeld worden.

Ik ben ook wel klaar om weer wat meer bewegingsvrijheid/mobiliteit te hebben hoor. Een onderbroek aantrekken is inderdaad niet meer zomaar iets :hihi:
Ook wil ik mijn gewone kleren weer aan en mijn lijf terug. Al heb ik van de vorige keer geleerd dat dat bij mij een stuk langer duurt dan ik had gedacht. Daar stel ik me dan maar weer op in.
Jaaaa, gewone kleren :love: daar kijk enorm naar uit! Kon mij deze week niet beheersen dus online lading kleding voor ná de bevalling besteld...
Rationeel gezien zeer onverstandig want ja WELKE MAAT? WAT VOOR LIJF? Überhaupt wat voor bevalling? Herstel? Vloeien? Maar ik kon het niet laten. 30 dagen bedenktijd dus baby moet opschieten :proud:

Ps: die aambeien vond ik heel naar. En vond mijzelf ook heel zielig, ben je al bevallen, hechtingen, dat vieze gevloei. Dát er óók nog bij... :cry:
Alle reacties Link kopieren
ClaireSophie schreef:
31-01-2020 13:07
Jaaaa, gewone kleren :love: daar kijk enorm naar uit! Kon mij deze week niet beheersen dus online lading kleding voor ná de bevalling besteld...
Rationeel gezien zeer onverstandig want ja WELKE MAAT? WAT VOOR LIJF? Überhaupt wat voor bevalling? Herstel? Vloeien? Maar ik kon het niet laten. 30 dagen bedenktijd dus baby moet opschieten :proud:

Ps: die aambeien vond ik heel naar. En vond mijzelf ook heel zielig, ben je al bevallen, hechtingen, dat vieze gevloei. Dát er óók nog bij... :cry:
Naast mij ligt ook wat kleding, net gebracht door de postbode :biggrin: Maar het is een oversized midi jurk en een oversized trui, dus dat gaat wel lukken denk ik.
Ik ben altijd heel slank geweest, maat 34/36. Na de bevalling heeft het lang geduurd en heb ik maat 38 overgehouden. Grotere borsten, minder taille en een muffintop die ik nooit eerder heb gehad. Helaas. Maar ik heb me voorgenomen om er deze keer meer aan te gaan doen om enigszins figuur terug te krijgen 💪🏽
Alle reacties Link kopieren
Haha ook ik heb in de sale geshopt voor na de bevalling. Wel allemaal redelijk rekbaar dus moet lukken, en anders goed om doelen te hebben. Omdat ik zeker weet dat dit de laatste is kan ik me hopelijk goed motiveren om weer in shape te komen.

Hoe is het bij jullie met vocht vasthouden? Ineens sinds een paar dagen dikkere vingers en enkels, en boller gezicht. Had gehoopt het deze keer niet te hebben want een winterzwangerschap, maar toch helaas wel wat vocht nu. Jammer weer met die bolle toet op alle fotos :-$ 🙈
Alle reacties Link kopieren
ClaireSophie schreef:
31-01-2020 12:40

Vorige week groot voorraad ingeslagen (fris, bier, wijn, sapjes, roze koeken, zoutjes, pasta, rijst, vlees, wc papier ed) maar merk nu al dat de voorraad alweer slinkt en dat zonder kraamvisite...

Zal je zien dat ik volgende week weer moet inslaan :proud:
Dit! Ik ben zelf maar vast aan de beschuit met muisjes begonnen en inmiddels halverwege mijn tweede rol beschuit ;-D

Verder hier ook echt de mobiliteit van een bejaarde. Sokken aan en uitdoen is echt een Olympische sport.

Hier trouwens ook naar het ziekenhuis, maar vooral omdat we net iets te ver van het ziekenhuis wonen, mocht er iets niet volgens plan gaan. Voel ik me toch niet comfortabel bij.

Shoppen voor mezelf nog niet gedaan. Wel Heel Veel Zin in, maar eerst maar eens kijken hoe ik er na de bevalling bijloop. Heb mezelf wel een nieuwe zomergarderobe beloofd :biggrin:
Sunlight over me no matter what I do
Fiet schreef:
31-01-2020 13:46
Dit! Ik ben zelf maar vast aan de beschuit met muisjes begonnen en inmiddels halverwege mijn tweede rol beschuit ;-D

Verder hier ook echt de mobiliteit van een bejaarde. Sokken aan en uitdoen is echt een Olympische sport.

Hier trouwens ook naar het ziekenhuis, maar vooral omdat we net iets te ver van het ziekenhuis wonen, mocht er iets niet volgens plan gaan. Voel ik me toch niet comfortabel bij.

Shoppen voor mezelf nog niet gedaan. Wel Heel Veel Zin in, maar eerst maar eens kijken hoe ik er na de bevalling bijloop. Heb mezelf wel een nieuwe zomergarderobe beloofd :biggrin:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
@Boertje ik hou ook vocht vast hoor. Het randje van mijn sokken staat iedere avond mooi in mijn been gedrukt. En mijn vingers zijn ook dikker. Ik denk dat het overal wel een beetje zit, maar vooral die 2 plekken. Ik heb vorige week nieuwe schoenen besteld, maar ik heb geen idee of ze passen door het vocht in mijn voeten.
Ik denk zelf dat het in mijn gezicht wel meevalt eigenlijk.

@Fiet Hahaha! Laat het smaken :rofl:
Alle reacties Link kopieren
2 centimeter ontsluiting hier :yes: Baarmoedermond was helemaal verstreken, dus de vk heeft ook kunnen strippen. Dat ging best prima eigenlijk.
Nou, we wachten maar weer af.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even een kleine update.... Ik ben weer zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen waardoor ik morgen ingeleid word. ( op mijn pa zijn verjaardag :facepalm: ) ze hebben me gestript in de hoop het vanzelf nog op gang te brengen vanavond....we gaan het zien.

@ gekkootje, hopelijk helpt het ook bij jou!
Alle reacties Link kopieren
Kijk Gekkootje, dat zijn de betere berichten! Dat het nu maar snel op gang komt! (Lijkt mij ook heerlijk, dat de vk morgen zegt, oooh joh, je hebt al 5 cm ontsluiting! Maar dat zal wel niet ;-D )

Heel veel succes pinguïn! Hopelijk komt het vanavond vanzelf en anders morgen! Zet ‘m op!
Sunlight over me no matter what I do
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Pinguïn, dat je zwangerschapsvergiftiging ontwikkelt. Ik duim voor je dat een inleiding niet nodig gaat zijn en het nu vanzelf opgang gaan komen. Hoe ver ben je nu? Ik wens je in ieder geval heel veel succes, een voorspoedige bevalling en gezond kindje!

Jaaa Fiet, dat zou mooi zijn. De vk zei nog: laat je niet uit het veld slaan als de bevalling is begonnen en we constateren dat je ‘maar’ 4 cm hebt. Het lijf heeft vaak even tijd nodig hiervoor en uiteindelijk zegt het niet zo veel.
Dus ik stel me nergens op in.
Hoop vannacht nog eens lekker te kunnen slapen en dan zien we morgen wel weer verder.
Spannend Gekko en Pinguïn, ik hoop dat het strippen effect heeft!
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal!

Ik ben ook vandaag weer geweest en ik word zondag ingeleid! Tenzij er veel spoedgevallen zijn, dan hebben zij voorrang. Nog 2 nachtjes een poging tot goed slapen doen!

En moeten nu oppas regelen voor de oudste. We proberen de familie niet in te lichten (hebben verteld dat we dinsdag een datum horen, als ik 40 weken ben), dus zijn afhankelijk van vrienden. En laten er nou net een hele hoop een weekendje weg zijn...
Wihoeee, baby's on the way! :high5: :heart:

Ik ga duimen voor ontsluiting dames en een prettige bevalling!!
Spannend zeg! Hoop dat het strippen wat doet. Succes met de bevallingen al het zover is dames!!
Alle reacties Link kopieren
Zet hem op, dames! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Even snel: 2,5 uur geleden is baby geboren hier! Alles gaat helemaal goed met ons :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gekkootje schreef:
01-02-2020 02:47
Even snel: 2,5 uur geleden is baby geboren hier! Alles gaat helemaal goed met ons :heart:
Wow!! Super gefeliciteerd!! Heel veel geluk met elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Yes Gekkootje! Wat heerlijk! En wat is het dan ineens snel gegaan! Heel veel geluk :flirting:
Sunlight over me no matter what I do
Gekkootje schreef:
01-02-2020 02:47
Even snel: 2,5 uur geleden is baby geboren hier! Alles gaat helemaal goed met ons :heart:
Ahhh, gefeliciteerd! :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Gekkootje! :love:
Gekkootje schreef:
01-02-2020 02:47
Even snel: 2,5 uur geleden is baby geboren hier! Alles gaat helemaal goed met ons :heart:
Gefeliciteerd Gekkootje! :) :heart:
Van harte Gekkootje!
De eerste baby van dit topic is en feit! Wihoe!
Wat is het snel gegaan!! gefeliciteerd! Geniet ervan!!
Gekkootje schreef:
01-02-2020 02:47
Even snel: 2,5 uur geleden is baby geboren hier! Alles gaat helemaal goed met ons :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dat is snel gegaan, en fijn dat alles goed gaat! gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gekkootje schreef:
01-02-2020 02:47
Even snel: 2,5 uur geleden is baby geboren hier! Alles gaat helemaal goed met ons :heart:
Waaauw wat goed! Gefeliciteerd! ❤️❤️❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven