Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Hoi hoi,

Vanmiddag is onze dochter geboren met 38+6! :heart: Om 9.15 uur de eerste, menstruatie-achtige kramp en 4,5 uur later was ze er!

Alles is goed gegaan, nu lekker bijkomen. ;)
Van harte gefeliciteerd Gekkootje & Herfstblaadje! :cheer:
Gefeliciteerd herfstblaadje! 👶🏻 Geniet ervan!
Ik lig nu in het ziekenhuis met weëen, ik ben heel benieuwd of de keizersnede vannacht nog gaat plaatsvinden 😱😅
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd gekkootje en herfstblaadje.

Onze dochter is gisteren ook geboren.
Allebei nog in het ziekenhuis maar komt vast goed! :-D

Succes jonathanstrange.
En de dames die nog moeten ;-))
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje en Pinguïn, gefeliciteerd! :heart:

Ben benieuwd hoe het met jou gaat, JonathanStrange!

Hier nog alles rustig helaas. Ben er ineens helemaal klaar mee en wil gewoon m'n baby in m'n armen! :'(
Elke keer als ik dit topic open ben ik benieuwd of er weer een baby is geboren!

Gefeliciteerd pinguïn!

Inderdaad benieuwd JonathanStrange!!

Knotje, hier ook alles nog rustig en kan ook niet meer wachten. Ik wil weeën! 🤣
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Ja het ging ineens snel inderdaad.

Herfstblaadje en Pinguïn, gefeliciteerd! Woehoeeeew!

JonathanStrange, wat spannend! Ben benieuwd hoe het gaat verlopen allemaal, veel succes 💪🏽
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pinguïn! Hopelijk zijn jullie snel thuis! En ook voor jou herfstblaadje!

En Jonathanstrange, hopelijk bij jou inmiddels ook een gezonde tweeling!

Hier heeft het strippen ook geholpen, vanmorgen is onze dochter geboren. Het was een beste taak, maar het gaat goed met ons en we zijn lekker thuis.

Heel veel succes voor alle dames die nog moeten!
Sunlight over me no matter what I do
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle babys!!! :heart:
Helaas weer onverrichter zake naar huis vanavond na longrijpinginjectie. Ontsluiting vorderde niet dus dan willen ze het liefst 48 uur wachten vanwege de longrijpers. Pas als ik echt in de actieve fase kom, gaan ze snel ingrijpen. Mocht wel zelf kiezen of ik in het ziekenhuis wilde blijven of thuis en ik wilde graag naar huis als ik niet hoefde te blijven. Afwachten maar weer 😊
Alle reacties Link kopieren
Hier ook babynieuws: vanmorgen zijn mijn vliezen om 9.10u gebroken en om 12.25u was hij er!
Pittig geweest, maar natuurlijk is het het weer waard! Vanavond een nachtje blijven ivm bloeddruk, morgen hopelijk lekker naar huis....
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
02-02-2020 18:24
Helaas weer onverrichter zake naar huis vanavond na longrijpinginjectie. Ontsluiting vorderde niet dus dan willen ze het liefst 48 uur wachten vanwege de longrijpers. Pas als ik echt in de actieve fase kom, gaan ze snel ingrijpen. Mocht wel zelf kiezen of ik in het ziekenhuis wilde blijven of thuis en ik wilde graag naar huis als ik niet hoefde te blijven. Afwachten maar weer 😊
Balen zeg! Sterkte met wachten!
Alle reacties Link kopieren
geelbuikje schreef:
02-02-2020 18:34
Hier ook babynieuws: vanmorgen zijn mijn vliezen om 9.10u gebroken en om 12.25u was hij er!
Pittig geweest, maar natuurlijk is het het weer waard! Vanavond een nachtje blijven ivm bloeddruk, morgen hopelijk lekker naar huis....
Wauw dat is snel gegaan! Gefeliciteerd! Hoop voor je dat je morgen lekker naar huis kunt met je zoon en je een fijne kraamweek hebt!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Geelbuikje!
En wat een mooie datum :flirting:

En de andere kersverse mama’s!

Schrijf ook graag mee: 38+2 vandaag maar kleine is afgelopen twee dagen ineens flink ingedaald en heb aan één stuk door harde buiken en af en toe voorweeën, dus van mij mag het wel komen nu!! Ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging, die ik ook had met zwangerschap dochtertje, komen weer opzetten dus zal mij benieuwen!

JonathanStrange wat vervelend dat je onverrichter zaken weer naar huis kon.
Spannend hoor, snap heel goed dat je er klaar mee bent en ook door de laatste echo’s en controles dat je ze gewoon veilig uit je buik wil hebben.
Sterkte met wachten!
Ik wil ook weeën! :cry: (39+3 vandaag)
Van harte gefeliciteerd dames maar ik heb het gevoel dat ik hekkensluiter word van dit topic :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hey hey, zou ik hier mogen aansluiten? Vriendin is nu 37w3. Het aftellen is hier toch begonnen. Misschien nog wat vroeg, maar het voelt alsof ons leven van het ene moment op het andere kan veranderen.

Proficiat aan iedereen dat zijn kindje al in hun handen hebben kunnen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Morgen 40+4 en afspraak met gynaecoloog om o.a. mogelijkheid van inleiding te bespreken. Ik vind dat een lastige afweging. Bij de eerste heb ik tijdens de bevalling al vrij snel gevraagd om een ruggenprik, en van het idee van een snelle bevalling met weeënstorm raak ik behoorlijk in de stress :| Tegelijkertijd vind ik het ook geen fijn idee dat zwangerschap langer dan 40 weken wat risico's vergroot..
Alle reacties Link kopieren
Maline schreef:
02-02-2020 20:03
Morgen 40+4 en afspraak met gynaecoloog om o.a. mogelijkheid van inleiding te bespreken. Ik vind dat een lastige afweging. Bij de eerste heb ik tijdens de bevalling al vrij snel gevraagd om een ruggenprik, en van het idee van een snelle bevalling met weeënstorm raak ik behoorlijk in de stress :| Tegelijkertijd vind ik het ook geen fijn idee dat zwangerschap langer dan 40 weken wat risico's vergroot..
Ik zal t niet mooier maken dan het is: inleiden is niet ideaal. Maar die weeenstorm heb ik opgevangen met een heeeeeeerlijke morfinepomp :jump:
Het fijne is dat je een datum hebt, het wachten is afgelopen en je kunt gericht ergens naar toe leven. Dat lucht op hoor.
En mijn gyn is er op tegen om bij zwangerschappen de 41 weken aan te tikken wegens alle risico’s.
Maline schreef:
02-02-2020 20:03
Morgen 40+4 en afspraak met gynaecoloog om o.a. mogelijkheid van inleiding te bespreken. Ik vind dat een lastige afweging. Bij de eerste heb ik tijdens de bevalling al vrij snel gevraagd om een ruggenprik, en van het idee van een snelle bevalling met weeënstorm raak ik behoorlijk in de stress :| Tegelijkertijd vind ik het ook geen fijn idee dat zwangerschap langer dan 40 weken wat risico's vergroot..
Eens met Naatje. Ondanks dat natuurlijke weeën prettiger schijnen te zijn (geen idee hoe ze voelen) vond ik die inleiding prettig. Een datum om naar toe te leven (laatste boodschappen, versieringen klaarleggen, wasmand leeg, heeeeerlijk vond ik dat). Je bent al in het ziekenhuis dus niet met weeën de trap af, auto in, pijnstilling is er sneller.

Ik zou er weer voor tekenen! Succes!
Alle reacties Link kopieren
ClaireSophie schreef:
02-02-2020 20:19
Eens met Naatje. Ondanks dat natuurlijke weeën prettiger schijnen te zijn (geen idee hoe ze voelen) vond ik die inleiding prettig. Een datum om naar toe te leven (laatste boodschappen, versieringen klaarleggen, wasmand leeg, heeeeerlijk vond ik dat). Je bent al in het ziekenhuis dus niet met weeën de trap af, auto in, pijnstilling is er sneller.

Ik zou er weer voor tekenen! Succes!
Ik heb een dag lang natuurlijke weeen gehad bij mijn eerste miskraam: werd ik ook niet gelukkig van.
Dus qua pijn vond ik het niet veel uitmaken.
Ja die storm was anders, maar je bent al in het ziekenhuis dus ze halen je er met zo snel weer uit.
Gefeliciteerd met de nieuwe baby’s! Gaat ineens hard in dit topic!

Ik wil ook een baby! 40+3 vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Naatje en ClaireSophie. Ik denk dat ik er maar voor ga. Wel nog even instellen op het idee al om 6u 's ochtends in 't ziekenhuis te moeten zijn dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Maline schreef:
02-02-2020 20:33
Thanks Naatje en ClaireSophie. Ik denk dat ik er maar voor ga. Wel nog even instellen op het idee al om 6u 's ochtends in 't ziekenhuis te moeten zijn dan ;)
Haha ja dàt was een partij bijzonder vond ik...
Ik moest er om 06.30 uur zijn. Kom je daar aan, een bijna verlaten ziekenhuis parkeerplaats met samen de kriebels in je buik dat je je kindje gaat ontmoeten vandaag.
Ook de avond ervoor nog lang samen in de tuin gezeten (het was juli) beseffend dat dat de laatste avond was met z’n tweetjes...dat gevoel denk ik nog steeds wel eens aan terug, was echt heel bijzonder!
Naatje2000 schreef:
02-02-2020 20:54
Haha ja dàt was een partij bijzonder vond ik...
Ik moest er om 06.30 uur zijn. Kom je daar aan, een bijna verlaten ziekenhuis parkeerplaats met samen de kriebels in je buik dat je je kindje gaat ontmoeten vandaag.
Ook de avond ervoor nog lang samen in de tuin gezeten (het was juli) beseffend dat dat de laatste avond was met z’n tweetjes...dat gevoel denk ik nog steeds wel eens aan terug, was echt heel bijzonder!
Brings back memories.... :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven