Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
02-02-2020 20:13
Maar die weeenstorm heb ik opgevangen met een heeeeeeerlijke morfinepomp :jump:
i love morfinepompen! Heeft mijn bevalling echt dragelijk gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Maline schreef:
02-02-2020 20:33
Thanks Naatje en ClaireSophie. Ik denk dat ik er maar voor ga. Wel nog even instellen op het idee al om 6u 's ochtends in 't ziekenhuis te moeten zijn dan ;)
Ik moest er om half 9 pas zijn. Voelde ook heel laat.
Bij mijn oudste was het half 8.

Gek he, al die verschillen?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest er bij de 1ste om 7.00 zijn en bij de 2e 1 febr om 8.00 uur. Het zou wel aan de drukte liggen.

@Maline, Ik heb ook beide keren remifentanil pomp gehad.....heerlijk...bij mij mocht ik hem alleen bij zn 5 cm ontsluiting dus daarvoor moest ik het zelf doen. Als je wat angstig ben voor weeën storm vraag je of ze je oxytocine pomp wat langzamer omhoog willen zetten. Ik had het nu ook gevraagd bij de 2e en zo blij dat ik dat had gedaan.

Gefeliciteerd met alle baby's!
En bedankt voor de felicitaties! :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier vannacht heel beroerd wakker geworden en niet meer kunnen slapen; duizelig,hoofdpijn, oorsuizingen, vreselijk misselijk, pijn tussen de schouderbladen.
Wordt weer ochtendje ziekenhuis dan maar, nu nog uurtje wachten tot de poli open is en ik kan bellen...

Heel benieuwd hoe het nu staat met mijn eiwitten/bloeddruk en of ik toch nog ingeleid moet gaan worden (wederom) voor de pre eclampsie...
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Naatje, eclampsie lijkt me heel vervelend. Hoop dat je je wat beter gaat voelen en het meevalt.

Ik merk dat ik dit topic een beetje met tegenzin open omdat iedereen baby’s krijgt behalve ik 😂 maar ik ben nu bijna 39 wk dus het is heel normaal dat ze blijft zitten. Ik wil gewoon zoooo graag!
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
03-02-2020 08:06
Hier vannacht heel beroerd wakker geworden en niet meer kunnen slapen; duizelig,hoofdpijn, oorsuizingen, vreselijk misselijk, pijn tussen de schouderbladen.
Wordt weer ochtendje ziekenhuis dan maar, nu nog uurtje wachten tot de poli open is en ik kan bellen...

Heel benieuwd hoe het nu staat met mijn eiwitten/bloeddruk en of ik toch nog ingeleid moet gaan worden (wederom) voor de pre eclampsie...
Sterkte!! 💪🏼
Alle reacties Link kopieren
Boertje037 schreef:
03-02-2020 09:30

Ik merk dat ik dit topic een beetje met tegenzin open omdat iedereen baby’s krijgt behalve ik 😂 maar ik ben nu bijna 39 wk dus het is heel normaal dat ze blijft zitten. Ik wil gewoon zoooo graag!
Komt echt goed! Biiiijjjna!!
Naatje2000 schreef:
03-02-2020 08:06
Hier vannacht heel beroerd wakker geworden en niet meer kunnen slapen; duizelig,hoofdpijn, oorsuizingen, vreselijk misselijk, pijn tussen de schouderbladen.
Wordt weer ochtendje ziekenhuis dan maar, nu nog uurtje wachten tot de poli open is en ik kan bellen...

Heel benieuwd hoe het nu staat met mijn eiwitten/bloeddruk en of ik toch nog ingeleid moet gaan worden (wederom) voor de pre eclampsie...
Hier mag je de nachtlijn voor bellen!! Zeker als je al eens PE gehad hebt moet je met deze klachten nooit wachten!
Oh en iedereen gefeliciteerd met de baby's ^^.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
03-02-2020 10:03
Hier mag je de nachtlijn voor bellen!! Zeker als je al eens PE gehad hebt moet je met deze klachten nooit wachten!
Ja ik kreeg al flink op mijn flikker toen ik vanmorgen belde :facepalm:
Waarom ik in ‘s hemelsnaam niet vannacht al gebeld had...
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
03-02-2020 10:32
Ja ik kreeg al flink op mijn flikker toen ik vanmorgen belde :facepalm:
Waarom ik in ‘s hemelsnaam niet vannacht al gebeld had...
En hoe gaat het nu??
Schrikken Naatje, heb je al uitslag van bloed en urine?
Alle reacties Link kopieren
Hier alle uitslagen goed, maar ik moet gewoon rustiger aan doen. Waarschijnlijk last van de verhoogde bloeddruk en het feit dat de kleine flink is ingedaald ineens de afgelopen dagen.
Rust houden dus.

Duurde superlang voor de uitslagen er waren, ze waren m’n plasje kwijt :facepalm:
Een beetje jaloers op iedereen die al bevallen is hoor! En ook blij voor jullie natuurlijk, gefeliciteerd allemaal!

Ik heb m'n volgende controle als ik 41 weken ben, over anderhalve week. Ik hoop héél erg dat we die afspraak niet meer gaan halen.
Als ze er dan nog niet is, wil ik denk ik ingeleid worden.... Zeker met dat recente Scandinavische onderzoek in mijn achterhoofd.
Alle reacties Link kopieren
Boertje en Ennebar, ik hoop voor jullie dat de baby’s er snel aankomen!

En gefeliciteerd voor alle bevallen dames. Hoop dat alles goed gaat met iedereen.
Nog nieuws hier?

Hoe gaat het met de baby’s en de moeders?

Ik ben vandaag 40+5 en op controle geweest. Had 2 cm ontsluiting en ben gestript. Tot nu toe is alles nog rustig en voel ik mij niet anders dan anders.
Eventueel donderdag een nieuwe strippoging en anders eind van de week naar het ziekenhuis voor een CTG en Echo en om een inleiding te plannen. Hopelijk is het niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kato! Hoop dat er toch wat gaat rommelen.

Zondag is volle maan las ik en het bakerpraatje gaat da er dan meer kindjes geboren worden, zou toch mooi zijn voor alle meiden hier die zitten te wachten op de bevalling!

Hier alles redelijk rustig, vandaag 38w4d en morgen weer verloskundige. Wil graag dat ze even kijkt of ik al ontsluiting heb...
Wil heel graag lekker in bad maar dan moet ik wel weten of dat nog kan.
Oh ja en manlief staat ook op knappen dus wil graag weten of we t nog even gezellig kunnen maken zonder infectiegevaar 😬
Zit op 40+3 en hoop dat het snel gaat gebeuren. Ben er wel echt klaar mee. Wel snipverkouden nu dus dat lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo fijn bij het bevallen.. of dat de baby dan direct ook verkouden wordt? :-(
Alle reacties Link kopieren
Fiorghra schreef:
04-02-2020 20:29
Zit op 40+3 en hoop dat het snel gaat gebeuren. Ben er wel echt klaar mee. Wel snipverkouden nu dus dat lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo fijn bij het bevallen.. of dat de baby dan direct ook verkouden wordt? :-(
Ik ook verkouden, dus mag van mij ook wel eerst even beter worden voor die kleine komt! Dat gehoest tijdens de weeen lijkt me hel....
Naatje2000 schreef:
04-02-2020 20:13
Spannend Kato! Hoop dat er toch wat gaat rommelen.

Zondag is volle maan las ik en het bakerpraatje gaat da er dan meer kindjes geboren worden, zou toch mooi zijn voor alle meiden hier die zitten te wachten op de bevalling!

Hier alles redelijk rustig, vandaag 38w4d en morgen weer verloskundige. Wil graag dat ze even kijkt of ik al ontsluiting heb...
Wil heel graag lekker in bad maar dan moet ik wel weten of dat nog kan.
Oh ja en manlief staat ook op knappen dus wil graag weten of we t nog even gezellig kunnen maken zonder infectiegevaar 😬
Zolang je vliezen niet gebroken zijn kunnen al die dingen gewoon nog hoor. Dus geniet vooral ;-)
Naatje2000 schreef:
04-02-2020 20:13
Spannend Kato! Hoop dat er toch wat gaat rommelen.

Zondag is volle maan las ik en het bakerpraatje gaat da er dan meer kindjes geboren worden, zou toch mooi zijn voor alle meiden hier die zitten te wachten op de bevalling!

Hier alles redelijk rustig, vandaag 38w4d en morgen weer verloskundige. Wil graag dat ze even kijkt of ik al ontsluiting heb...
Wil heel graag lekker in bad maar dan moet ik wel weten of dat nog kan.
Oh ja en manlief staat ook op knappen dus wil graag weten of we t nog even gezellig kunnen maken zonder infectiegevaar 😬
Dat laatste geldt alleen wanneer je vliezen al zijn gebroken :). Zo niet, dan kun je gewoon in bad en seks hebben, ook bij ontsluiting. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja? Dan ben ik lekker in de war weer.
Thanks ladies, ik zal t m’n man zo vertellen, denk dat hij jullie ook zal bedanken :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier ongeveer dezelfde situatie als Kato. Vandaag 40+5 en ik ben vanmiddag ook gestript. Ik voel wel wat rommelen, maar nog niet heftiger dan de afgelopen dagen af en toe was. Dus hopelijk kan ik zo nog even slapen en begint het tegen de ochtend echt. Zo niet, donderdag een nieuwe poging om te strippen en vrijdag (41+1) controle in het ziekenhuis (ctg + echo). Hopelijk zijn die afspraken niet meer nodig! 🤞

Zet hem op, dames!
Mijn vliezen zijn gebroken! Ben morgen uitgerekend. Nu afwachten, maar vandaag of morgen komt ze gewoon. :cheer2:

Ik ben echt een soort hyper, Eens zien of ik nog in slaap kan vallen....
anoniem_182333 wijzigde dit bericht op 05-02-2020 05:52
Reden: Extra
6.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ennebar, spannend! Zet hem op! :D

Hier helaas geen baby. En zelfs nog geen weeën. :'( Dus wachtmodus staat aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven