Wachten op bevalling; wie nog meer?
vrijdag 7 februari 2020 om 14:44
Die lijkt het nog prima te vinden in de buik.. morgen (41 wk) opnieuw strippen en anders ma. middag inleiding. Ondanks dat ik er zelf voor gekozen heb (inleiding) kijk ik er stiekem een beetje tegenop, ook omdat 'mijn' ziekenhuis helemaal vol zit de komende dagen en we ergens anders heen moeten.. van de andere kant, dan móet ie er wel echt uit en kunnen we hem eindelijk ontmoeten
anoniem_6396391b25511 wijzigde dit bericht op 07-02-2020 15:39
1.60% gewijzigd
vrijdag 7 februari 2020 om 15:27
Blijft spannend dan weer he? Sterkte met wachten!Naatje2000 schreef: ↑07-02-2020 14:26Hier vandaag 39 weken en elke ochtend begint de hele week al met weeen Die dan vervolgens weg trekken...
Zo gaat het wel lang duren hoor allemaal, als die weeen dan elke ochtend maar blijven komen. Ook gisteravond en die avond ervoor een harde buik gehad die maar niet over ging, beetje krampen onderin, maar met liggen in bed trekt alles dan toch weer weg en is er weer niets aan het handje.
Twee weken voorwerk heb ik zooooo geen zin....
Godzijdank wel minder verkouden!
Ook voor de rest sterkte met wachten!
vrijdag 7 februari 2020 om 16:06
Gefeliciteerd!JonathanStrange schreef: ↑07-02-2020 15:40Gisteren ben ik middels een keizersnede bevallen van mijn tweeling. We maken het goed maar blijven waarschijnlijk wel een week in het ziekenhuis. Maar goed, langer om naar mijn kinderen te staren dus![]()
Kato jij ook gefeliciteerd!
vrijdag 7 februari 2020 om 16:06
Dubbel gefeliciteerd JonathanStrange! Geniet van het staren en laat je goed verwennen in het ziekenhuis!JonathanStrange schreef: ↑07-02-2020 15:40Gisteren ben ik middels een keizersnede bevallen van mijn tweeling. We maken het goed maar blijven waarschijnlijk wel een week in het ziekenhuis. Maar goed, langer om naar mijn kinderen te staren dus![]()
vrijdag 7 februari 2020 om 16:27
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het goed gaat. Wil je het geslacht delen?JonathanStrange schreef: ↑07-02-2020 15:40Gisteren ben ik middels een keizersnede bevallen van mijn tweeling. We maken het goed maar blijven waarschijnlijk wel een week in het ziekenhuis. Maar goed, langer om naar mijn kinderen te staren dus![]()
Weet je, bij onze eerste zijn we ook een week in het ziekenhuis moeten blijven. Ondanks dat je liever thuis bent, was het toch ook een fijne tijd. Lieve verpleegkundige, een veilig gevoel, lekker verwend worden. Ik hoop dat het voor jou een zelfde ervaring wordt.
Geniet van je tweeling en hopelijk een snel herstel van de keizersnede.
vrijdag 7 februari 2020 om 16:29
Sterkte met wachten!Fiorghra schreef: ↑07-02-2020 14:44Die lijkt het nog prima te vinden in de buik.. morgen (41 wk) opnieuw strippen en anders ma. middag inleiding. Ondanks dat ik er zelf voor gekozen heb (inleiding) kijk ik er stiekem een beetje tegenop, ook omdat 'mijn' ziekenhuis helemaal vol zit de komende dagen en we ergens anders heen moeten.. van de andere kant, dan móet ie er wel echt uit en kunnen we hem eindelijk ontmoeten![]()
Vorige week om deze tijd was hier nog niets aan de hand, maar iets na middernacht was kleine spruit er toch echt. Het kan zo snel gaan ineens.
vrijdag 7 februari 2020 om 16:51
vrijdag 7 februari 2020 om 18:45
Nee niet echt! Had gistermiddag de omschakeling gemaakt dat het een ws een inleiding zou worden en toen begon het. Zo fijn!
De start van de weeen waren traag. De weeen bleven uren om de 10 minuten komen en dat levert geen bevalling op. Om 1 uur vk gebeld en zij gaf de tip om te douchen. Dit gedaan en later staand de weeen opgevangen. De weeen kwamen toen vlotter, maar waren wel minder lang.
Vk is toen gekomen en had 6 cm ontsluiting. Binnen een uur zat ik op 10 cm. Dit uur was wel even pittig. Daarna 12 minuten geperst en toen was hij er. Ik was zo blij dat het voorbij was.
vrijdag 7 februari 2020 om 18:46
Gefeliciteerd!JonathanStrange schreef: ↑07-02-2020 15:40Gisteren ben ik middels een keizersnede bevallen van mijn tweeling. We maken het goed maar blijven waarschijnlijk wel een week in het ziekenhuis. Maar goed, langer om naar mijn kinderen te staren dus![]()
vrijdag 7 februari 2020 om 18:47
Gefeliciteerdennebar schreef: ↑07-02-2020 16:51Gefeliciteerd Kato en JonathanStrange!
Onze dochter is gisteren ook geboren. Inleiding ivm langdurig gebroken vliezen is uiteindelijk een keizersnede geworden. Ontsluiting vorderde voor geen meter en dochter reageerde niet zo goed op de weeën.
Maar nu gaat het met ons allebei gelukkig goed!
vrijdag 7 februari 2020 om 19:58
Gefeliciteerd, fijn dat nu alles goed gaat!ennebar schreef: ↑07-02-2020 16:51Gefeliciteerd Kato en JonathanStrange!
Onze dochter is gisteren ook geboren. Inleiding ivm langdurig gebroken vliezen is uiteindelijk een keizersnede geworden. Ontsluiting vorderde voor geen meter en dochter reageerde niet zo goed op de weeën.
Maar nu gaat het met ons allebei gelukkig goed!
zaterdag 8 februari 2020 om 20:10
Hopelijk gaat het nu dan op gang komen!
Haha, hopelijk niet nodig ook dan!
zondag 9 februari 2020 om 07:15
Bedankt voor de felicitaties!
Vrijdagochtend werd ik wakker met gebroken vliezen. Helaas was het vruchtwater niet helder, dus ik werd meteen overgedragen aan het ziekenhuis. Daar begonnen de weeën vrij snel. Uiteindelijk toch nog weeënopwekkers gekregen voor het laatste zetje. En toen was ze er begin van de middag na 2,5 perswee.
We moesten even blijven ter observatie, maar alles ging goed, dus mochten we alsnog naar huis 's avonds.