Wachten tot zomer 2016 3.0

28-03-2017 10:06 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Swirls 27/29 Eerste 7 april 2018 PCOS
Zegeens 28/35 Eerste februari 2019 -
Sfietje 29/33 tweede 02-04-2019 -
Chantilly 30/30 tweede 24-07-2019 -
Juffert22 28/27 Eerste 14-09-2019 2,5 jaar geoefend; in traject gezeten, maar op natuurlijke wijze zwanger



Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Fleurdelis 27/27 Eerste :heart: ??-12-2016 bevallen van een zoon! :love:
MiAnoo 24/32 Eerste :heart: 01-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Huisjebeestjekindje 25/27 Eerste :heart: 14-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Whoopsadaisies 30/30 Eerste :heart: 15-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Gecko 30/30 Eerste :heart: 25-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Maisie 30/33 Eerste :heart: 13-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Sfietje89 27/31 Eerste :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Chocolientje 25/27 Tweede :heart: 20-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Knotje 27/26 Eerste :heart: 30-08-2017 bevallen van een dochter! :love:
Dekentje 24 Eerste :heart: 20-09-2017 bevallen van een dochter! :love:
Chantilly 28/29 Eerste :heart: 24-09-2017 bevallen van een dochter! :love:


Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:33
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,

Ik laat weer even van me horen. Het doet me goed om te lezen dat jullie aan me denken :-] . Ik heb nu de eerste ronde met Gonal-F en Ovitrelle (wordt gebruikt om de eisprong op te wekken) achter de rug. Ik reageer prima bleek tijdens de echo, had één (jeej) mooi follikel. Dus daar ben ik voor nu blij mee, maar hou ook een slag om de arm want het kan ook zomaar zijn dat ik de volgende ronde toch te heftig reageer weer. Dat had ik met Clomid immers ook... Maargoed, voor nu zag alles er dus goed uit. Prikken deed de ene dag meer pijn dan de andere dag, maar de Ovitrelle prikken deed echt best wel zeer. Maar oké, ronde 1 op Gonal-F is achter de rug en nu is het afwachten. NOD is 26 juli... Ben nu wel al zwangerschapstesten aan het doen. Ovitrelle bevat hcg en ik moet wel zeker weten dat dat mijn lijf uit is voordat ik ga testen of ik zwanger ben. Anders is de test straks vals positief. Wel gek hoor, om positief te testen terwijl je niet zwanger bent...
Alle reacties Link kopieren
@swirls: fijn dat je lijf er goed op reageert, hopelijk blijft dat zo (al duim ik natuurlijk voor je dat de volgende ronde niet nodig is). Wel gek inderdaad, zwangerschapstesten doen nu al. Wanneer zou de hcg uit de otrivelle weg moeten zijn? Succes!!
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
@Whoops: HCG blijft tot zo'n 10 dagen na injectie nog vindbaar in je lijf. Ik zit nu op 9 dagen na injectie... Testen zijn nu bijna omo wit.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Vandaag is mijn NOD.... Test gedaan.... Ik Ben ZWANGER!!! Ben zo gelukkig! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wauw, lieve Swirls! Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!! :cheer2:
Oh Swirls, wat geweldig! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Ik ben rond 7 april uitgerekend ongeveer. Nu mag ik eindelijk ook naar de andere tabel. Yes! Hahaha ;)
Ah zo leuk! Het is je ook zo gegund na alles :)

Lekker van genieten en ik hoop dat alle kwalen je bespaard gaan worden!

@ Hier, ik heb van de VK te horen gekregen dat ik moet minderen.. Vreselijk lastig vind ik het, ik trek een volledige dag op kantoor niet meer. Halve dagen vanuit huis, veel liggen en hopen dat ik het zo nog 3 weken vol kan houden. Al vraag ik me dat soms wel af of het me gaat lukken..

Ze ligt gelukkig al in het bekken met haar hoofdje en rond 36 weken hebben we een liggingsecho om te bepalen of ze goed ligt.
Moet zeggen dat dit laatste trimester me best zwaar valt.. Het overgeven is weer terug, mijn lijf doet me echt pijn soms. Heel stom, maar ik had die zwangerschap me zo anders voorgesteld al met al. Tuurlijk was ik uitgegaan van klachten, maar niet in deze mate.
Alle reacties Link kopieren
Jeeej wat een ontzettend mooi nieuws Swirls! Ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap toe.

Chantilly, balen zeg dat ook het overgeven weer terug is. Het is inderdaad lastig om te minderen, maar hopelijk houd je het vol, heb je nog wat leuke boeken / series / breipatronen liggen ;-)? Als ik te veel ging doen en niet rustig op de bank kon zitten hielp het soms om te bedenken dat ik eigenlijk heel druk bezig was met een mensje maken :mrgreen:. Succes en sterkte in ieder geval!
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Yes! Wat ontzettend fijn! Heel erg gefeliciteerd Swirls :cheer2:
Het is je zo gegund! Geniet ervan! :heart:

Chantilly, wat balen dat het zo zwaar is. Neem goed je rust, als werken niet meer gaat, dan is dat zo. Dat is moeilijk de gezondheid van jouw kindje en jou gaan voor!
Alle reacties Link kopieren
Swirls, ik ben echt zo blij voor je! Ik heb er al een paar keer aan moeten denken vandaag! :D

Chantilly, wat vervelend dat je zwangerschap minder prettig verloopt dan je had verwacht! En nu weer overgeven, shit zeg! :( Hopelijk helpt de rust om je toch nog redelijk oké te voelen. :hug:

Whoops, hoe gaat het met jou? Gewend aan weer een nieuwe rol, een werkende mama? Met jullie zoon ook alles goed? :)

En Sfietje, met jullie ook alles goed? Hoe lang heb je nog verlof? Ben je lichamelijk goed hersteld? :)

Hier gaat het prima. Ben nu wel echt aan het aftellen tot m'n verlof. M'n werk is fysiek vrij zwaar en dat merk ik nu steeds meer. 's Avonds kan ik het beste gewoon op de bank gaan liggen en niet te veel meer doen. Nog 7 dagen werken! Dinsdag 8 augustus is m'n laatste werkdag en dan begint m'n verlof. :) Mini begint ook al in te dalen dacht de vk de vorige keer. Volgende week woensdag, de 2e, heb ik weer controle. :)
Alle reacties Link kopieren
We schrijven trouwens al zo lang, ik merk dat ik best wel dingen wil schrijven over mijn zoontje, maar dat het niet zo goed voelt om dat zo openbaar te zetten. Met een andere groep schrijven ik op fb, dat vind ik veel makkelijker en fijner.
Zouden jullie daar ook behoefte aan hebben, of vinden jullie het prima zo? Want dan is het ook goed natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Sfietje, ik zou dat heel leuk vinden! Ik schrijf ook op facebook met het groepje 'begin september uitgerekend' en daar kun je dan toch net wat meer dingen delen dan op een openbaar forum inderdaad. :)
Even snel, fb lijkt me leuk! Schrijf zelf ook mee in twee fb groepjes en je deelt inderdaad veel meer!
Alle reacties Link kopieren
Ben dit topic kwijt geraakt, maar zag m nu weer verschijnen. Wat een ontzettend goed nieuws! Gefeliciteerd, Swirls!! Nu op naar de eerste echo!
Maisie, wat leuk om van je te horen! Hoe gaat het me je en de inmiddels geboren baby :)?
Hopelijk alles Ok?

Hier, dat uitslapen waar iedereen zo op hamert in de laatste periode, zit er niet meer in :rolling: . Mijn buikspieren worden aan gort getrapt en ik lig gewoon niet lekker mee.

Knot, heb jij dat ook?

Verder staat het wiegje nu op onze kamer, met een hemeltje wat mijn oma heeft gemaakt en mijn moeder bijna 24 jaar met heel veel zorg heeft bewaard. Het staat zo schattig.. Ik ben echt een zacht ei aan het worden, zit geregeld te brullen bij bepaalde muziek of een zielige scène in een serie. Vreselijk!

Met hoeveel zijn we nu voor een FB groep? Ik wil 'm anders wel aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, Chantilly! Al heb ik al m'n hele zwangerschap last van slechte nachten. Dat is ook meteen één van de weinige kwaaltjes, dus mag niet klagen. Maar slapen is een drama meestal. Ben een echte buikslaper, dus dat was al snel lastig. Toen leek ik een fijne houding te hebben gevonden op m'n linkerzij en half op m'n buik. Maar de baby ligt duidelijk rechts, dus op m'n linkerzij kan ik nu ook niet meer fijn liggen. Dan word ik in ieder geval flink geschopt alsof mini aangeeft dat hij/zij niet lekker ligt. Dus zo blijven we maar een beetje zoeken en draaien. ;-D Nog anderhalve week en dan heb ik verlof! Hopelijk kan ik dan overdag ook wat meer rust vinden en zo toch goed uitrusten.

Leuk dat het wiegje al klaar staat, Chantilly! Klinkt als een heel mooi nestje met dat hemeltje erbij! :) hier zijn we ook druk bezig met de babykamer afronden. Dit weekend komt dat wel goed. Dan moeten we even kijken waar we precies het wiegje op onze kamer neer willen zetten. Ondertussen kijk ik vanaf de bank al een paar weken naar onze kinderwagen. Zo blij mee! Stiekem ook al wat rondjes gelopen door de woonkamer. :P

Maisie, leuk dat je ons weer gevonden hebt! Hoe gaat het met jou? :)

Volgens mij zijn we voor facebook nu met z'n drieën. Maar misschien willen er nog meer aansluiten? :)
Alle reacties Link kopieren
Oh swirls wat geweldig! Gefeliciteerd... het is je zó gegund.

Chantilly zorg goed voor jou en je baby! Echt, daar heb je straks ook profijt van hoor. Goed naar je lichaam luisteren.
Leuk hè al die voorbereidingen. En schiet nu ook echt op. Dat zachte ei herken ik wel. Dat heb ik nog...

Knotje bijna verlof wat heerlijk. Grappig idd dat er vaak gezegd word, geniet van je rust en je nachten. Ik dacht dan ook uhh, zo comfortabel zijn die niet. Gebruiken jullie een voedingskussen? Wil nog wel eens helpen om die onder je buik te leggen als je op je zij lig..

Hier onrustige weken achter de rug. Onze kleine man had z,n nek behoorlijk vast zitten, wat niet verwonderlijk is na zo'n bevalling. Mijn man zegt vaak: ik had het idee dat z,n hoofd vn z,n romp werd getrokken.. dus dat was met veel geweld. Maar door de pijn en ontroostbare, krijsendr baby. Zó zielig! Nu 3 keer bij de fysio geweest en wat is het heerlijk om te zien dat hij ook ontspannen kan zijn. Is alweer bijna 6 weken. Lacht intussen al. En nu hij véél minder huilt kan ik er echt van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden dames!
Swirls gefeliciteerd!!
De rest natuurlijk ook hihi, en succes met de laatste loodjes zwangere dames.
Zoontje is al bijna een half jaar hier pff de tijd gaat zo vlug!
Hoe gaat het met iedereen??
Wat leuk, al die berichtjes ineens!

Choccolientje, wat een heftige periode hebben jullie achter de rug zeg.. Gelukkig dat het met de kleine vent nu beter gaat.
Voedingskussen inderdaad in bed, maar het ligt niet zo geweldig moet ik zeggen. Ben ook een echte buikslaper en man wordt nu soms gek van alle geluiden die ik produceer op mijn rug/zij.. En het erge is dat ik daar zelf ook weer wakker van word/lig ;-)

MiAnoo, hoe is het met jullie? Alweer een half jaar oud, wat gaat dat toch snel.

Hier vandaag de proefdruk voor het geboortekaartje binnengekregen en we vinden 'm zo mooi! De namen staan ook echt prachtig en nu weten we zeker dat dit het echt gaat worden. Ik ben wel heeeeel benieuwd naar de reacties van mensen uit onze omgeving op de namen. schoonouders hebben 'm vorige week laten vallen, zonder het zelf te weten natuurlijk ;-) Gelukkig geen rare reactie. Collega van man had een voorgevoel dat de namen die wij bedacht hadden met een bepaalde letter begonnen en dat klopt ook.
En tante van man had de naam ook al een keer genoemd, dat het zo'n leuke naam was, die je niet zoveel hoorde.

Echt.. Alsof ze het aanvoelen ofzo! ;-)

Oh Knot, ik loop geregeld boven met onze kinderwagen een rondje in een van de kamers ;-) En sta iedere dag wel even op de babykamer te snuffelen en te kijken en te fantaseren hoe daar straks ons meisje in ligt.

Als de dames die mee willen schrijven op FB mij een PB doen, dan kan ik een groep aanmaken :)
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik loop een beetje achter!
Swirls gefeliciteeeeeeerd!!! Super blij voor je!
Ik wil ook wel in een Facebook groepje hoor, geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
hoi dames, wat leuk zeg al die berichtjes :-) . MiAnoo en Maisie leuk om wat van jullie te horen, hoe gaat'ie?

Een facebook groepje lijkt me ook wel leuk, ook ik merk dat ik hier wat terughoudend ben in wat ik vertel.

Wat leuk van de naam Chantilly, nu word ik ook wel nieuwsgierig :hihi: . En choccolientje fijn dat de fysio heeft kunnen helpen, leuk he dat lachen!

Hier gaat alles z'n gangetje, we hebben onze draai wel zo'n beetje gevonden in het nieuwe mama-werkt-weer ritme. Al is zoon de afgelopen week 'snachts weer vroeger wakker... het leek eerst alsof hij steeds wat langer sliep maar helaas! Ik ben wel blij om weer te werken maar ben dus wel nog aardig moe :zzz: .
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Even snel, Heb je een pb gestuurd als het goed is chantilly!
Dekentje en Knotje heb ik toegevoegd aan de groep. Sfiet, ik heb je net een PB gestuurd, want het lijkt erop dat niet alle PB's bij mij aankomen.. Wil je eens kijken of je iets van mij hebt?

Anders zet ik hier zo even mijn mailadres neer :)
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je pb terug chantilly!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven