Wachten, wachten, wachten (Vervolg deel 4)

19-01-2015 20:59 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel vier alweer van het topic: Wachten, wachten, wachten. (Vervolg op deel 4)

Nieuwe wachters zijn van harte welkom, er is nog genoeg plek! 

Een topic voor mensen met een kinderwens, die vanwege de meest uitlopende redenen nog moet wachten. Hier gaan we verder met kletsen, fantaseren, elkaar een schouder bieden om uit te huilen en afleiding zoeken. 

Nieuwe schrijfster zijn van harte welkom, maar let op even het volgende: 

- Beginnen vanaf zomer 2015 (geldt voor nieuwe schrijfsters)

- Wij hebben een realistische kijk op het leven en op onze kinderwens

- Voor mensen die al begonnen zijn, zijn er andere topics(geldt voor nieuwe schrijfsters)

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenMiss_Musica2628Eind zomer 2015TrouwenFlora_2627282016?Sparen & vriend (pas afgestudeerd)Bezigebij23302015/2016Wachten op man & genieten van de tijd met z'n 2tjesInspiratielooos2727Zomer 2015SparenUkkie213333Februari 2015 ?Uitslag bloedonderzoekKaartje12323Tussen jan-juni 20116Sparen, baan, misschien verhuizenRoosje3137OnbekendWachten op vriendHan19872829Augustus/September 2015Beide afstuderen
He dames.

Sorry dat ik er bijna niet ben. Ik blijf graag in de tabel hoor!!😄 maar ik heb het op dit moment wel erg druk. Kus

Bezigebij22
Hoi meiden,

Ik heb een nieuw topic aangemaakt onder een nieuwe naam met een nieuw wachtwoord, hier kunnen wij rustig verder kletsen.

Iedereen mag uiteraard zijn mening uitspreken dat doen we in dit topic al zolang ik hier mee schrijf, maar de manier waarop vind ik erg jammer Ik gun alle wachters die hier nu nog schrijven een fijne plek vandaar ook het nieuwe topic.

Dit topic kan je hier vinden: Wachten met zwanger worden
Verstandig! Ik blijf meelezen en zal af en toe mee blijven schrijven
Ik lees hier al heel lang mee, hoewel wij zelf niet wachten (al duurt het zwanger worden bij ons heel lang, dus wachten doe ik al twee jaar bijna), vind ik het altijd interessant om te zien wat de redenen zijn om te wachten en hoe jullie met het wachten omgaan. Maar ik snap Hoppala wel, dus ik ga meelezen in het volgende topic.
Nou prima toch, er is een nieuw topic, dat kan iedereen vinden. en ik hoef me niet meer verantwoordlijk te voelen voor 'mijn' topic.
Wauw er is een hoop gebeurd hier...

Ik herken het "sfeer verhaal" van Hop wel. Ik vind alle nieuwe schrijvers allemaal prima en aardige dames ( voor zover je dat via een forum kan bepalen). Maar ik voel me de laatste tijd alleen minder verbonden met het topic. En herken me niet (meer) zoveel in alle verhalen als eerst. Vandaar dat ik ook wat minder ben gaan schrijven.

Ik vind het wel lastig. Ik ben namelijk geen 100% oudgediende, maar voel me zeker geen nieuweling...ik zit er tussenin. Wel soort van oud gediende maar heb geen fb contact met het oude clubje. (Terwijl ik me met hen soort van verbonden voel). Samenvattend: ik was juist op zoek naar verbinding en het gevoel niet alleen het wachten te moeten doorstaan: maar uiteindelijk voelt het wel een beetje als een eilandje en dat ik net buiten de boot val.

Ik ga het nieuwe topic even bekijken.
Ik miste je al Flora!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven