Wat deed jullie man/vriend/moeder tijdens de bevalling?
donderdag 17 oktober 2019 om 20:39
Man was erbij. Op het laatst kon het mij geen ene f*ck schelen wie er was. Er was ook helemaal niets wat iemand kon doen behalve van mij afblijven en mond dichthouden. In het begin van de bevalling werd ik al helemaal bloedagressief van die zielige washandjes en dat gepluk aan mijn nek en schouders. Gewoon allemaal opbokken, dat wilde ik.
Maar als ik pijn heb wil ik sowieso het liefste in een donker hoekje kruipen en met rust gelaten worden. Dat was toen niet anders.
Maar als ik pijn heb wil ik sowieso het liefste in een donker hoekje kruipen en met rust gelaten worden. Dat was toen niet anders.
donderdag 17 oktober 2019 om 20:40
donderdag 17 oktober 2019 om 20:43
Ik heb een hele goede band met mijn schoonmoeder, ik weet ook dat ze dit heel graag wil meemaken.Due-scimmie schreef: ↑17-10-2019 20:36Hier was alleen man erbij. Schoonmoeder of moeder erbij lijkt me verschrikkelijk.
donderdag 17 oktober 2019 om 20:44
Die van mij niet gelukkig .
donderdag 17 oktober 2019 om 20:44
Hier 2 keizersnede dus dat punt niet bereikt als je laatste deel bedoeld. Hij vond het vooral vervelend dat ik pijn had en hij niks kon doen. Meer machteloos dan ongemakkelijk.
donderdag 17 oktober 2019 om 20:45
Geen idee. Dat was het laatste waar ik mee bezig was hoor, hoe mijn man zich voelde.
donderdag 17 oktober 2019 om 20:46
en wil jij dat ook? Het gaat tijdens de bevalling om jou he, houdt dat goed voor ogenDuchessMeganMarkle schreef: ↑17-10-2019 20:43Ik heb een hele goede band met mijn schoonmoeder, ik weet ook dat ze dit heel graag wil meemaken.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 17 oktober 2019 om 20:46
donderdag 17 oktober 2019 om 20:47
Beide keren alleen man erbij in de kamer zelf, samen met de VK ( de eerste keer ook een VPK, ivm ziekenhuisbevalling)
Alleen al het feit dat hij in de kamer was tijdens de ontsluitingsfase, was voldoende, beide keren. Hij heeft de eerste keer het WK wielrennen gekeken, hij kon me verder toch niet helpen.
Bij het persen vooral bezig mij aan te moedigen, het kussen omhoog te drukken om mijn hoofd in de juiste positie te krijgen en mijn been vast houden, zodat ik dat zelf niet hoefde te doen.
De tweede keer had hij niet eens de kans echt iets te doen, zo snel besloot baby zich te melden. Een geluk dat de VK net op tijd binnenkwam, anders hadden we het met z'n tweeën moeten klaren ( wat vast ook gelukt was). Mijn moeder was toen wel in huis, had geen idee dat het zo snel ging en was bezig met onze oudste.
Ongemakkelijk was ie echt niet, zijn kinderen werden geboren. Het enige lastige vond hij dat hij eigenlijk niets kon doen, behalve er te zijn. En laat dat nou precies hetgeen zijn wat ik nodig had.
Alleen al het feit dat hij in de kamer was tijdens de ontsluitingsfase, was voldoende, beide keren. Hij heeft de eerste keer het WK wielrennen gekeken, hij kon me verder toch niet helpen.
Bij het persen vooral bezig mij aan te moedigen, het kussen omhoog te drukken om mijn hoofd in de juiste positie te krijgen en mijn been vast houden, zodat ik dat zelf niet hoefde te doen.
De tweede keer had hij niet eens de kans echt iets te doen, zo snel besloot baby zich te melden. Een geluk dat de VK net op tijd binnenkwam, anders hadden we het met z'n tweeën moeten klaren ( wat vast ook gelukt was). Mijn moeder was toen wel in huis, had geen idee dat het zo snel ging en was bezig met onze oudste.
Ongemakkelijk was ie echt niet, zijn kinderen werden geboren. Het enige lastige vond hij dat hij eigenlijk niets kon doen, behalve er te zijn. En laat dat nou precies hetgeen zijn wat ik nodig had.
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 17-10-2019 20:48
5.13% gewijzigd
donderdag 17 oktober 2019 om 20:47
donderdag 17 oktober 2019 om 20:50
Mag hopen van niet, jij bent degene die het ongemakkelijk heeft.
donderdag 17 oktober 2019 om 20:51
donderdag 17 oktober 2019 om 20:52
Mannen voelen zich vaak machteloos. ze kunnen niks doen maar je hebt er ook die gaan coachen je kan het..nog even doorzetten. ( de laatste had ik niet kunnen waarderen zelfde type als wij zijn zwanger)
Ik zou altijd afspreken met je schoonmoeder dat je kijkt hoe het loopt. Weeen doen echt pijn en dan heb je niet altijd zin in bezoek.
Ik zou altijd afspreken met je schoonmoeder dat je kijkt hoe het loopt. Weeen doen echt pijn en dan heb je niet altijd zin in bezoek.
staafmixer wijzigde dit bericht op 17-10-2019 21:03
38.27% gewijzigd
donderdag 17 oktober 2019 om 20:52