zwanger maar

31-05-2015 16:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik heb woensdag positief zwanger getest. Maar ik heb al meer dan een week bruin verlies. En nu ook twee dagen met afvegen roze slijm. Wordt er heel onzeker van. Mensen die die gehad hebben.

Verder voel ik me niet echt zwanger. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet.

Ook blijven de test wel licht
Bruin bloed is oud bloed. Kan nog vd innesteling zijn. Zolang je geen krampen en helder rood bloed verliest zou ik me niet al teveel zorgen maken. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik had dit in week 6 ook. De hele week bruin bij afvegen en zelfs iets rood in mijn onderbroek.

Na een week was het weg en ik ben intussen 30 weken zwanger
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Maak je niet zo druk... Ik ben met 6 weken helderrood bloed verloren en had ontzettende pijn in mijn buik en ben nu toch echt 14 weekjes zwanger
Ja het rommelt wel maar echt krampen kan ik het ook niet noemen
Ik heb t/m week 13 licht bloedverlies gehad.

Schrok er steeds weer van maar ben inmiddels 23 weken.
Had ik ook rond 6 weken zwangerschap. Schrok me rot, maar alles is goed gegaan en inmiddels is m'n dochter bijna 8 mnd. Bij mij duurde het bloedverlies overigens wel korter dan een week. Volgens mij hoef je je niet druk te maken zolang het niet helderrood bloedverlies is en zolang je geen krampen hebt. Probeer te relaxen, ik weet hoe erg je van zoiets kunt schrikken. Anders kun je morgen altijd even de verloskundige bellen, die stelt je vast gerust.
Had ik ook, de eerste werk na het testen. 3 dagen bruinverlies en wat lichte kramp/spanninh. Na 3 dagen stopte het, was waarschijnlijk innesteling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven