zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk kashri! Ik ga het eens opzoeken bedankt :) daar zou ik dus inderdaad nooit opkomen!

Zet het op Ri! Ik denk aan je!
Hi Dames,

Leuk om alle verhalen te lezen. Ik wilde al eerder nog een bericht plaatsen, maar kon het niet aan. Gelukkig voel ik mij nu weer wat beter.

@Worteltaart, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!

@Dookster, welkom terug in Nederland. Ben je al een beetje gewend?

@Ri, succes met de laatste loodjes!

@Lala, wat vervelend om te lezen dat het misschien niet goed gaat. Heb je al wat meer duidelijkheid? Gefeliciteerd met je vast contract!

@Hier, het is inmiddels al bijna 6 weken geleden dat ik de curettage heb gehad. Mijn lichaam is vrij snel hersteld. Nu is het wachten op mijn menstruatie, of ook niet! Aangezien we niet te lang wilde wachten zijn we er ook meteen weer voor gegaan. Dus we zullen het zien.

Ondertussen ben ik ook 16 dagen naar Curaçao geweest. Mijn oma lag op sterven en is op 29 augustus helaas overleden. Afgelopen zaterdag was de begrafenis, sinds gisteren ben ik weer in het koude Nederland.

Morgen begin ik weer met werken, maar dan op therapeutische basis. Zie er eigenlijk een beetje tegenop!

Ik ga proberen om wat vaker mee te lezen en schrijven.

Liefs,
Ashkyla
Ashkyla wat een heftige tijd heb je achter de rug.. gecondoleerd met je oma!
Sterkte weer met werken. Hopelijk valt het je mee. Knuffel voor jou! :hug:

Worteltaart bij jou schiet het ook al op, 12 weken al weer! Begin je al een buikje te zien?

Hier is vanmorgen het ballonnetje geplaatst en nu dus afwachten. Bij mijn ziekenhuis word je dan opgenomen en meerdere malen per dag een hartfilmpje gemaakt. Bij veel andere ziekenhuizen mag je gewoon naar huis en afwachten. Maar ik lig nu dus een dagje te niksen en hoop dat ik snel ontsluiting krijg. We wachten af. Spannend! Ik ga hoe dan ook met baby het ziekenhuis hier weer uit!
anoniem_198686 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 14:05
0.31% gewijzigd
@ashlyka een dikke knuffel. Zeker een heftige tijd gehad. Ik hoop dat er voor jullie snel weer een zwangerschap in zit.

@rii succes met wachten vandaag. Verschilt echt per ziekenhuis of je naar huis mag met ballon of niet. Vriendin moest ook blijven. Wel een gek idee met baby het ziekenhuis weer uit.

@hier vanmorgen glucose intolerantie test gehad. Het drankje was super vies. Maar voor de rest viel het mij heel erg mee.
Oh ja dat is echt een heel vies drankje kaartje haha. En dan lekker 2 uur wachten voor een inimini prikje... Wat was de reden dat je die moest? En weet je of je waardes goed waren?
@rii mijn vader heeft diabetes. Protocol dat je dan zo'n test moet. Ik weet nog niet of de waardes goed zijn. Hopelijk hoor ik dat snel. Hoe is het met jou?

@lala ik vind trouwens Vietnam ook een heel mooi vakantie land. Maar omdat je vriend Thailand niks vind weet ik niet wat hij van Vietnam vind.
@Ashkyla, fijn om iets van je te horen. Klinkt als een heftige tijd :hug: hopelijk valt het werken je mee en ben je snel zwanger!

@kaartje he bah die glucosetest klinkt naar.

@rii goooo baby :jump:
Hier zit de baby nog lekker op haar plekje. Wel is het ballonnetje er al snel uitgevallen, hij werd om 9u geplaatst en om 14u was hij er al uit. En ik had toen al 4cm ontsluiting! Superfijn want die heb ik dus redelijk pijnloos achter de rug! Nu hopen dat vannacht mijn lichaam het zelf over gaat nemen, heb al wel sinds het plaatsen lichte weeën.. maar lijkt niet toe te nemen of krachtiger te worden. En zo niet dan gaan ze me morgenochtend weer beoordelen en kijken of ze verder in gaan leiden. Spannend dus!
Nou Ri dan zit je pijnloos dus al bijna op de helft! Top!
Top gedaan Ri! She is on her way! Nog even doorbijten en dan heb je haar in jouw armen! Ik hoop dat de rest van de bevalling net zo verloopt als de eerste helft! Ik denk aan je vanavond!
@rii fijn dat tot nu toe alles goed verloopt. Zet hem op!
Oh, zet em op rii!!

Hier vandaag goede uitslag van de NIPT gehad. Blij! Buik is nog niet echt te zien, begint wel wat te groeien nu. Ik heb voor de zekerheid wel ook 1 zwangerschapsbroek meegenomen op vakantie.

@ashkyla, wat een heftige tijd voor je. Veel sterkte :hug:
Kaartje ik heb even gekeken ziet er inderdaad ook geweldig uit. naar Thailand wil ik sowieso een keer haha! Die staat wel echt op mijn lijst hoor! Als vriend lief echt niet meewilt, dan ga ik ooit eens met een vriendin! Maar ik denk dat hij uiteindelijk vast wel mee zou gaan.

Wat goed worteltaart! Ik ben blij voor je. Hebben jullie het eigenlijk al bekend gemaakt in de omgeving?

Heftige tijd ashyka. Een hele dikke knuffel voor jou! Succes met werken weer, ik hoop dat het mee valt. Ik vind het leuk als je weer mee komt schrijven, doe wat goed voelt!

Ik ga mij en mijn vriend morgen inschrijven bij een nieuwe huisarts. Hier in de omgeving zijn het allemaal losse huisartsen, degene waar ik bij wilde was op vakantie. Denk dat ik meteen ga bellen om een afspraak te maken. Als ik de moed ervoor kan vinden. Ik vind het best een hele drempel.

Ik heb de landen even bekeken kashri heel mooi! Volgens mij ben jij op heel veel mooie plekken geweest? Of heb ik dat mis?

Verder een leuk weekend in het vooruitzicht! :)
Lalameme ik heb idd wel wat van de wereld gezien maar niet heel veel hoor. Ik heb nog heeeeel veel op mijn verlanglijstje staan!
Ashkyla, wat fijn om wat van je te horen. Heftige tijd inderdaad, gecondoleerd met je oma. Fijn dat je naar je thuisland bent geweest maar de reden is niet leuk natuurlijk. Ik hoop dat je eerste werkdag is meegevallen.

Rii, ik vind het zo spannend! Eerste topic baby :heart:

Lala, het lijkt me inderdaad best spannend om die afspraak te maken. Zal voelen alsof je dan het medische traject in stapt, of niet?

Wortel, ben benieuwd wanneer je begint te groeien :) ik liep met 20 weken nog in m'n gewone spijkerbroek :hihi:
In the end we only regret the chances we didn't take.
Ja ik vind het ook wel spannend de eerste topic baby af en toe even spieken of er al nieuws is.
Jammer nog geen babynieuws!
Spannend, wachten op babynieuws.

@Hier, 1e werkdag was best wel raar. Wist mijn wachtwoord niet meer, tijdens het aanvragen van een nieuw wachtwoord, kreeg ik geen email. De aanvraag ligt nu bij het hoofdkantoor, dus hopelijk krijg ik het maandag.

Vandaag al mijn e-mails gelezen, nieuwe procedures bekeken en om 11.30 uur naar huis gegaan. Nu genieten van het weekend.

Hebben jullie plannen voor het weekend?
Ashkyla ah die eerste dag heb je overleefd. Volgende keer zal wel soepeler gaan.

Hier morgen kinderverjaardag en verder rustig aan.
@ashlyka eerste dag zit er weer op. Van het weekend genieten en hopelijk gaat het maandag weer wat makkelijker.

@hier morgen en overmorgen werken.
Lieve meiden: ze is er!! Gistermiddag is onze mooie meid geboren. Het was een pittige bevalling, die ik van te voren heel anders had gehoopt en verwacht maar alle clichés zijn waar: zodra je baby op je buik ligt maakt dat helemaal niet meer uit.
Ik heb haar zelf aangepakt toen ze geboren werd. Dat vond ik heel bijzonder en een aanrader voor jullie als je het wil en kan. Ze is helemaal gezond en ook met mij gaat het goed. We mochten gisteravond naar huis dus zijn nu lekker thuis aan het genieten!

Wat zijn we trots en blij! :flirting: Lief dat jullie zo meeleven!
anoniem_198686 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 14:50
Reden: Naam weggehaald
13.02% gewijzigd
@rii gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam!! Hopelijk kunnen jullie lekker genieten. En mag je herstel voorspoedig verlopen.
Ik zit hier helemaal met een glimlach op de bank. Ik ken je wel niet in het echt maar toch echt super leuk.
@Ri, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Wat een leuke naam ;)

Geniet samen van deze mooie tijd.
Gefeliciteerd Ri!! Jammer van de zware bevalling, maar fijn dat het nu goed met jullie gaat! Lekker genieten en bijkomen. En idd, mooie naam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven