Zwanger, wat nu...?

23-04-2015 12:44 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor de reacties!
Je bent AL 11 weken zwanger. Dat is geen hoopje cellen meer maar een mens dat al zo goed als compleet is. Zoiets laten afbreken is heel erg heftig en zou je alleen moeten doen als het echt niet anders kan Of jij het absoluut niet wilt. maar dat lees ik niet. Ik zie in jouw situatie niet zo heel veel bezwaren. Je hebt een baan, een eigen huis en inkomen. Dat je deze vriend pas 4 maanden kent maakt toch niet uit? Jullie hebben genoeg tijd om elkaar beter te leren kennen. Daarbij staat hij achter de zwangerschap dus dat lijkt mij positief.

Verder zou ik absoluut in Nederland blijven. Uit je post haal ik dat je hier je basis (huis, baan, sociale netwerk) hebt. Dat is met een kind wel nodig want het spontane leven zoals je dat nu hebt is voorbij. Maar is dat erg met 32 jaar ? Verder kan je vriend zijn therapie toch gewoon afmaken. Daar heeft hij nu nog maanden voor. Of hiervoor naar Duitsland reizen (tenzij hij is opgenomen of meer dan de komende 9 maanden meerdere malen per week therapie heeft).
En wat is hetgene wat de spanning in de relatie laat oplopen? Gaat dat over afbreken of niet?
Spanning? Ik dacht dat het allemaal heppiedepeppie was?
Ik heb zelf een zwangerschap laten afbreken. Nu wist ik net dat ik zwanger was en meteen abortus laten plegen. Vriend (nu man) en ik waren nog maar 3 maanden bij elkaar. Ik vond dat veel te vroeg voor een baby. nooit spijt van gehad.
Find people who will make you better (M. Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven