Zwanger worden eind 2017/begin 2018

30-10-2017 10:33 2952 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.

Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).

Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.

NaamLeeftijd1e/2e/3e kindjeRondeNOD
eneriirene291e kindjeronde 92-7
Stippeltjesbehang361e kindjeronde ..12-7
theemonster301e kindjeronde 517-4
Roffa38381e kindjeronde 517-5
Yogayup361e kindjeronde 520-5
Theepoes303e kindjeronde 2 (IUI)18-2
Pennelopeeeee241e kindjeronde 52-4
MiAnoo, Miamora, SMJ91 en Weetje5, jullie zijn uit de tabel gehaald vanwege langere tijd niet meeschrijven. Mochten jullie weer terug willen laat het dan even weten.

Zwanger!!!:
NaamLeeftijd1e/2e/3e kindje1e echoUD
Jade_1982352e - zoon 15 mnd20-7-2018
Koekie27332e - dochter 15 mnd2-8-2018
Rose-87302e - dochter 121-8-2018
Vlammetje-1322e - dochter 222-215-9-2018
Elle_86312e - zoon 12-221-9-2018
Vievie_abc322e - zoon 112-223-9-2018
Kaatje1988292e kindje16-10-2018
Bella15312e kindje27-36-11-2018
Merl0t311e kindje9-417-11-18
Femme302e kindje1-512-12-18
Roos7281e kindje....14-12-18
Donderwolkje281e kindje19-630-1-18
Yogayup361e kindje…...27-1-18
Roffa38, Stippeltjesbehang :redrose: :redrose:
anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 14:23
60.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip Rose! Heb inderdaad vanaf 12.30 niet meer gedronken. Man is rond 17.30 thuis denk ik, weet niet hoelaat we gaan testen maar dan denk ik dat het wel lang genoeg is?
Alle reacties Link kopieren
@Elle, gefeliciteerd!!! Net als ik meteen na de mk weer zwanger, bijzonder he! Ik ben heel blij voor je!

En iemand vroeg hoe het met mijn zwangerschap gaat, sorry weet even niet meer wie, maar bedankt voor de interesse! Ik voel me langzaam beter. Afgelopen dagen wel 's ochtends nog misselijk, maar dat trekt dan snel weer weg. Een beetje wat ik me bij ochtendmisselijkheid had voorgesteld. En als het goed is, is het einde van het eerste trimester ook in zicht. Volgende week termijnecho, hoop dat alles er goed uit ziet. Maar m'n gevoel is deze keer goed. En m'n buik groeit, dus dan zal het wel goed zijn toch?

Succes iedereen die (bijna) gaat testen!!!
Alle reacties Link kopieren
@Koekie, ja, ik. Je reageert steeds tof op de anderen en had al een tijdje geen update van je gezien. Maar het klinkt goed! Spannend hoor, volgende week. Hoop met je mee op goed nieuws.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Koekie, klinkt goed! Lekker zwanger!

Vievie, dat moet wel lang genoeg zijn. Spannend! Succes!!

Kaatje... jammer! :(

Hier: iui viel wat tegen... niet zoveel miljoenen als gehoopt. Maaar goed, we hoeven natuurlijk ook geen miljoen-ling, eentje is genoeg. ;)
Alle reacties Link kopieren
@Koekie Wat fijn dat je je wat beter voelt. Volgende week alweer termijnecho, succes!

@Theepoes jammer dat het tegenviel, wel goed genoeg? Ik heb niet zoveel verstand van hoe dat werkt. Ik moest stiekem wel lachen om jouw opmerking, een lijkt me inderdaad genoeg ;)
@vievie vuile dealbreaker jij schorriemorrie! Haha gewoon doen hoor ;) en en en????
Alle reacties Link kopieren
@koekie, fijn dat alles goed gaat. En je je best goed voelt. Wat gaat de tijd dan snel dat je alweer je termijnecho krijgt 😊. Spannend!

@kaatje, balen zeg dat die test weer wit bleef. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Helemaal omdat je cyclus altijd zo stabiel is. :hug:

@vievie, Spannend!! Succes met testen 😊.

@stippeltjesbehang, balen van je man. Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar wel vervelend voor jullie allebei. Hopelijk hoeven jullie niet verplicht te wachten en is het deze maand raak 😉.

@theepoes, jammer dat het er geen miljoenen waren. Maar inderdaad er hoeft er maar 1 snel genoeg te zijn 😄.

@femme, Wat klote dat je toch ongesteld bent geworden. Ik had helaas vorige maand hetzelfde. 3 positieve testen die helaas niet duidelijker werden. En uiteindelijk ongesteld geworden. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger :heart:
Alle reacties Link kopieren
Vievie_abc schreef:
11-01-2018 18:00
Ik ben zwanger :heart:
Joepieeeeee!!!
Gefeliciteerd!!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Roffa38 schreef:
11-01-2018 17:43
@vievie vuile dealbreaker jij schorriemorrie! Haha gewoon doen hoor ;) en en en????
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa vievie, gefeliciteerd!! 😃
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa wat een geweldige berichten!!! Gefeliciteerd Vievie :cheer:

En ik had net zowaar een donkerdere streep op het stickje :cheer2: . Heeeheee gerustgesteld dat dit in ieder geval klopt. Nu morgenavond bij thuiskomst vriend de slaapkamer in sleuren...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa gefeliciteerd vievie 😄.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd vievie!
Alle reacties Link kopieren
Waaah! Wat fijn vievie. Van harte.
Fijn om al dat baby nieuws te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa vievie gefeliciteerd!! December was een goede maand hier geloof ik ;-)
Ik fiets straks maar even langs de Kruidvat geloof ik, dag 33 is al bijna weer voorbij..!
Nou jaaaaa @vievie! Wat goed! Van harte :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden! Ben zo blij!!!! Man ook natuurlijk!

@Thee wat fijn! Nu even aan de slag :)

@Roffa hahahaha! Schorriemorrie sorry he ;)

@Roos succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed vievie!!!! Super gefeliciteerd. Lekker genieten vh goede nieuws.
Het is haar vergeven dat ze de deal heeft gebroken toch roffa? ;-)
Nu wij nog..... Ik verwacht er niet zo veel van eerlijk gezegd. Jij ook nog steeds niets?
@theemonster: yes en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook wat oudere lijken roffa dus dubbel minder kans :hihi:
@seagull precies ja, vet ouwe lijken :) het is haar vergeven!
Alle reacties Link kopieren
Haha @Roffa en @Seagull, fijn dat jullie me vergeven!
En niets mis met jullie leeftijd hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Vievie_abc schreef:
11-01-2018 18:00
Ik ben zwanger :heart:
Wat fijn! Van harte!
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Vievie_abc schreef:
11-01-2018 19:37
Haha @Roffa en @Seagull, fijn dat jullie me vergeven!
En niets mis met jullie leeftijd hoor ;)
Ik sluit mij aan bij de bejaardenclub hoor met mijn 1981 als geboortejaar...
Ze zeggen dat je na je 35e een vruchtbaarheidpiek krijgt :idee:
Alle reacties Link kopieren
Maar wat bepaald eigenlijk je vruchtbaarheid, weet iemand dat?
Ik bedoel, een ei lijkt me een ei. En een regelmatige cyclus is dan toch gewoon wat het is? Hoe kan je dan vruchtbaarder zijn dan vruchtbaar?
Wat maakt dat verschil?
Hips, hopsakee en pierlala.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven