Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
Locatie
flipje2
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 10 mei 2017 @ 16:35:

Abusu, ik heb je in prikken en slikken gezet



Heb de mods gevraagd deel 3 te sluiten, Happy New Topic en dat er maar heel veel zwanger zullen worden Thanks en amen!
WTF?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilly1980 schreef op 10 mei 2017 @ 16:57:

Angel wat een goed nieuws! Hoop doet leven hoor, elke kans is er 1! Geniet morgen want als het een plakker is vergeet je dat moment nooit meer Dank je wel Lily, ik ben ook erg blij. Tegelijkertijd ben ik ook erg bang dat ik nu me hecht aan een klompje cellen wat misschien over 2 weken in de wc pot belandt. Maar zover wil ik nog niet denken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Angel88 schreef op 10 mei 2017 @ 19:11:

@ weija je komt heel calm over, ben bijna jaloers op....of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat jullie mij over 2 weken niet willen meemaken!

[quote]



Dat is gewoon de aard van het beestje denk ik. Neemt niet weg dat ik graag de uitslag zou weten of ik van deze terugplaatsing of terugplaatsing nr x een levend kindje mag krijgen. Maar aangezien daar geen antwoord op is, kan ik niet anders dan rustig afwachten en het doen met hoe het loopt. We'll see.
Angel toppie dat de terugplaatsing doorgaat. Ik duim voor een plakker!

En ook voor heel veel cryo's.



En meld voor het nieuwe topic.
Alle reacties Link kopieren
ja weija al 4 bizar nu pas de volgende 29e mei en hoop ook niet eerder te hoeven vanwege bloedverlies of andere gekke dingen suc6 met wachten nog eventjes



angel suc6 morgen
Alle reacties Link kopieren
Piene, begrijp ik nou dag jij van terugplaatsing 3 en 4 zwanger bent geraakt? Dan hebben we meteen aan bv Boulu bewezen dat cryo's zeker wel kansrijk zijn!

Jij gaat ook lekker met je 4 echo's. Ik heb komende maandag de 4e, maar ben dan in theorie 10 weken zwanger.



En fruity, jij gaat volgende week trouwen en bent zwanger; wat zal jij genieten!
@angel, top dat je morgen een tp hebt. Na lang wachten doe je ook eindelijk weer mee. Ben benieuwd hoeveel bevruchtingen er zijn. Hoe laat moet je morgen?



Net de vrouw van moeders voor moeders op bezoek gehad. Veel leesvoer gekregen, erg leuk! Gang staat vol met flessen maar ik doe het voor het goede doel!
@fruity, wat komt DE dag al gauw dichtbij! Spannend hoor, ben je helemaal klaar met alle regel dingetjes?

Bij ons duurt het ook nog maar 4.5 maand, schiet ook al op, maar krijg ineens wel wat stress. Moeten toch nog wel wat dingen regelen..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee (en ik ga volgende week zaterdag trouwen )
@sense, wat leuk! Dat is ook al bijna! Jij er al helemaal klaar voor?
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een boel aanstaande bruidje...



Morgen gesprek met dok over starten icsi. Toch wel spannend. Fijn om alle verhalen hier mee te lezen.
Alle reacties Link kopieren
lampje klopt ja heb 4 tp gehad en daarvan 2 x zwanger dus cryos niet onderschatten hoor kan zeker goed komen!



miekje veel suc6. je word er vanzelf wegwijs in en anders zijn wij er altijd om te helpen
Alle reacties Link kopieren
Miekje: heel veel succes! Spannend om te starten.



Duufje: heb aan je gedacht vandaag en hoop dat alles goed is gegaan.



Voor de liefhebbers: en redelijk hoopgevend. Ik heb deze studie van Dr Abramov gekregen, nadat ik tegen hem had gezegd eind Oktober dat "Ik als patient niet goed was voor zijn succes rates en hij als consultant niet goed was voor mijn dunner wordende portemonnee". Ik vroeg me na de 2e VMK af of verdere behandeling met onze overgebleven embryos nog zinvol was:



Life birth rate associated with repeat in vitro fertilisation treatment cycles



Vind het wel hoopgevend, ondanks het feit dat het Nederlandse beleid bij de meeste zorgverzekeraars "maar" 3 pogingen vergoeden.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke start van het nieuwe topic. Zoveel zwangeren erbij afgelopen weken. Daar word ik blij van!

Angel wat goed nieuws dat je een tp hebt! Ben erg benieuwd Hoe het morgen gaat!

En Weija, voor jou nu ook heel spannend. Hopelijk lukt het je om tot zondag te wachten. Mijn duimen draaien!
Alle reacties Link kopieren
Stiekeme meelezer meldt zich ;).



Kom ik ook gelijk Angel even heel veel succes wensen voor morgen, en wat een mooi nieuws kreeg je vandaag! Ik denk aan je morgen!



Fruity, wat een bijzondere dagen moeten dit voor je zijn. Ik duim voor een mooie echo en wens je een prachtige dag volgende week!



Boulu, ook hier nog een dikke knuffel. Je bent veel in mijn gedachten X
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieverds, wilde eerder reageren, maar forum deed het niet. Het zit er wel mooi uit, maar wel eff wennen!

@ boulu hoe gaat het met je? Hoop dat je lanzaam wat opkrabbelt met je man. Denk aan je (kan knuffeltekentje niet vinden)

@hier tp gehad. Er zijn nog paar nog in running. hoeveel er worden ingevroren, kon de arts niet zeggen. Voor nu opgelucht.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, we zijn weer online!
Hallo dames! :D
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hèhè, we zijn er weer! Op telefoon niet heel erg overzichtelijk... Maar zal wel wennen zijn!

Angel, fijn dat je to hebt gehad! Ben benieuwd hoeveel er ingevroren worden.

Boulu, hoe gaat het met je?

Hier zenuwachtig voor morgen...
Alle reacties Link kopieren
God, wat een ellende dit nieuwe forum. Niets werkt!

@fruity Mij lukte het helemaal niet meer om via mobiel te posten. Heb de laptop maar even gepakt. Hoop echt dat ze het snel verbeteren of desnoods terug schakelen naar het oude forum.... :-(
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Vind het niet echt fijn zo, zo zie je maar 1 bericht op je hele scherm :(
Zal idd wennen zijn! Niet blij mee!!
Alle reacties Link kopieren
@ fruity, succes! Ik hoop dat je mooie echo hebt. Mijn duimen draaien voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Fruity ik heb nog helemaal niet gereageerd maar WOW!! Gefeliciteerd en wat bijzonder hoe het is gegaan! Heb je morgen een echo om het verloop te zien?
Ik ga kneiterhard duimen op heel mooi nieuws!

Ook jij Angel met de terugplaatsing! Deze positieve vibe mag lang blijven hangen hier!
Alle reacties Link kopieren
Angel88 schreef:
11-05-2017 22:45
@ fruity, succes! Ik hoop dat je mooie echo hebt. Mijn duimen draaien voor je!!
Blijkbaar kan ik alleen reageren als ik een bericht quote. Had al vanalles getypt. Grrr stom forum!
Angel wat fijn dat je de tp hebt gehad en hopelijk cryos. Nu op het wachtbankje!
Fruity heel veel succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
11-05-2017 23:05
Blijkbaar kan ik alleen reageren als ik een bericht quote. Had al vanalles getypt. Grrr stom forum!
Angel wat fijn dat je de tp hebt gehad en hopelijk cryos. Nu op het wachtbankje!
Fruity heel veel succes morgen!
Ah jippie! Eindelijk een bericht kunnen plaatsen. Quoten is de truc. (In elk geval vanaf de iphone)
Zizo schreef:
11-05-2017 23:07
Ja wat een ramp he....
Ah jippie! Eindelijk een bericht kunnen plaatsen. Quoten is de truc. (In elk geval vanaf de iphone)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven