Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
Locatie
flipje2
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fruity: Fijn nieuws zeg! En hopelijk volgende week een mooi :heart: Ik snap je nieuwsgierigheid wel, maar zou ook denken: ach, het gaat om het resultaat! Zo weet ik ook niet of Ik van de 4BB of de 3CC zwanger ben. In theorie kan het ook de 3CC zijn. Vind ik ook niet zo boeiend, zolang het goed blijft gaan :proud:

Lampje: ik heb zeker goede cryo ervaringen - haak even in op je bericht naar Boulu.

Weija: Je wil idd geen vertraging oplopen. Valt er te schuiven? Ik weet niet waarom maar had er juist een goed gevoel over :| Gelukkig heb je nog een voorraad cryo's liggen waar je U tegen zegt.

Flip: wanneer is jouw echo?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hoi, ik probeer nog even wegwijs te worden in het nieuwe forum maar kan nog niet alles vinden. Liever oud en vertrouwd in dit geval..
Het lukt me nog niet om een hele lap tekst via m'n foon te typen omdat ik in het tekstvakje niet scrollen kan. Heeft iemand al uitgevogeld hoe dat moet?
Weija wat balen zeg! Je klinkt er wel nuchter en rustig onder. Succes met het vervolg ook, fijn dat het ziekenhuis mee denkt!

Fruity blijft toch heel bijzonder. Kan me je vragen goed voorstellen maar in dit soort gevallen is het toch erg mooi een uitzondering te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ahh nee voor jou ook al geen goed nieuws Wija.. wat balen zeg..
:hug:

Fruity wat een bijzonder goed nieuws :cheer2: wat fijn dat het gegroeid is.. kan het een beetje doordringen ?
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Christel78 schreef:
12-05-2017 20:33
Hoi, ik probeer nog even wegwijs te worden in het nieuwe forum maar kan nog niet alles vinden. Liever oud en vertrouwd in dit geval..
Het lukt me nog niet om een hele lap tekst via m'n foon te typen omdat ik in het tekstvakje niet scrollen kan. Heeft iemand al uitgevogeld hoe dat moet?
Bij mij werkt enteren en dan terug klikken waar je verder wilt typen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
wat een ellende dit forum, ik kom morgen wel terug.... ;-)

weltrusten!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk zijn over een paar dagen alle bugs er uit, want ik ben ook not amused met het nieuwe forum!

Een massive thanks to Flipje: onze tabel keizerin :kneel: Top hoe snel jij dat weer voor elkaar hebt met de tabel.

Angel: Benieuwd wanneer je hoort of en zo ja hoeveel cryo's er zijn.
Ga heel hard duimen voor de embryo aan boord :whip: hup- innestellen met die hap!

Flipje: als ik mijn niet vergis ben jij de volgende bij wie een TP op stapel staat. Ik duim tot ik -bij wijze van spreken- blaren op mijn handen heb :thumbsup: Oh wat hoop ik dat deze cryo jullie dat lang verwachte levensvatbare kindje mag worden.

Fruity: Jeetje - jouw bruiloft is over 4 dagen alweer :heart: Heel veel geluk en plezier dinsdag!

Boulu: Hoop dat je maandag wat meer duidelijkheid krijgt over de vervolgstappen. Wachten tot Oktober Klinkt wel heel erg lang... :|

Ik heb om 9:45 de echo. Man dacht een goede daad te verrichten door aan te bieden op te passen op het zoontje van 8 van een goede vriendin die om hoog zat, onder het mom dat het best leuk was voor hem om mee te gaan naar de echo. :wtf: Volgens mij weet een 8 jarige amper waar babies vandaan komen en ik vind het geen goed idee. Te meer nu ik toch nog altijd wat zenuwachtig ben voor de echo. Maar goed, misschien kan hij buiten wachten of zo... 't Is gewoon geen handige actie zo zonder overleg met mij :huh: Anyway, ik meld mij vanmiddag na de echo wel weer...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
@ duufje wat fijn dat je meteen mocht beginnen! Opeens gaat het dan snel! Ik hoop heel erg dat jullie snel een zusje of broertje krijgen voor jullie lieve B.


@ weija he shit! Wat jammer. Gelukkig heb je nog embryos! Ik vind dat je er goed mee omgaat.


@boulu, dank je wel. Onze embryo was goed. Precies kwaliteit weet ik niet. Ik wilde het niet weten omdat ik bang was dat ik te verl hoop op zou vestigen. Ik hoop dat er maandag dingen voor je duidelijk worden. En dat je niet tot oktober hoeft te wachten.


@ fruity, Yes vruchtje was gegroeid! Wat fijn. Waar zat je voor je gevoel in je cyclus 6 weken geleden? Ik snap dat je graag wilt weten of het natuurlijk of via iui is gelukt? Het maakt voor eindresultaat niets uit, maar dat je erg benieuwd bent is normaal. Voor mij zou het trouwens wel uitmaken, want wil graag meerdere kinderen, en weet dat ik dan bijvoorbeeld niet direct in de mmm moet voor een tweede kindje. Nu maar eerst hopen op een eerste kindje.



@ baggal heel veel succes en plezier vandaag. Ik snap dat je zoiets graag alleen wilt doen met je man en niet een kind van een ander. Ach mannen zijn soms zo onhandig, ze bedoelen het goed.



@ Flipje hoe gaat het bij jou? Deed jij to in een natuurlijke cyclus?

Ik probeer spatie te doen tussen elke stukje, maar lukt niet.


@ hier gaat het tot zover goed. Als ik denk aan testmonent, ga ik opeens transpireren. GEEN ZIN IN TESTEN! maar probeer er nu niet mee bezig te zijn. Onze enbryo was van een goede kwaliteit. Dit geeft hoop voor een positieve test en/of cryo's, wat weer eng is. Want stel dat beide straks niet het geval is. Man is erg positief en rekent mij al zwanger. Ben zoo bang om hem straks verdrietig en teleurgesteld te zien, zoals boulu vertelde over haar vriend. Zie ik mijn man ook overkomen. Maar goed dat is een zorg voor later.
anoniem_221035 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 08:41
11.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Flipje voor al het werk aan de tabel. Petje af!!!! :worship:

Baggal kan mij heel goed voorstellen dat je liever samen met je man de echo doet. Wel heel lief bedoeld van je man maar snap dat je er niet op zit te wachten. Misschien is het een optie dat als alles er weer goed uitziet je man hem erbij vraagt voor de laatste paar minuten?

Angel zo fijn eindelijk weer in de race! Het testmoment is 'gelukkig' nog een tijdje weg. Zou fantastisch zijn als het raak is (maar ook als dat niet zo is zegt dat niets over de kwaliteit van de andere embryo's/ cryo's.) Maar eerlijk gezegd zou ik mij daar nu nog niet teveel mee bezighouden eerste de spannende wachtweken maar door. Succes! :hug:
Alle reacties Link kopieren
@ Flipje dank je wel voor aanpassen van de tabel. Je bent idd een tabel keizerin! :kneel:
Alle reacties Link kopieren
Weija: Dat had ik ook al tegen Mijn man gezegd. Als alles ok is, kan 'ie heel kort even spieken.
Mijn man is idd een schat en hoewel hij best hard kan optreden op het werk heeft hij een zwak voor dit jongetje (geboren met 26 weken). Aantal jaar terug toen de ouders van dit jongetje in een scheiding lagen hebben we hem en zijn moeder meegenomen naar Disney in Florida. Toen wist ik wel dat ik heel graag moeder wilde worden. Toen ik mijn man zo zag met hem werd dat gevoel alleen maar sterker. Mijn man is goed papa-materiaal.
Anyway, het is wat het is. Had ook geen zin om het tegen te werken, zo onaardig, maar komt niet zo goed uit vandaag.
Ik hoop heel erg dat jij je volgende TP aankomende maand kan hebben. Zo frustrerend. Moet wel zeggen dat jij heel weloverwogen/sterk en realistisch overkomt. Bij een van de cryo's die je hebt zit ongetwijfeld het "gouden embryo", maar zou wel fijn zijn als dat snel is...
Kun je eventueel met werk iets schuiven zodat de TP door kan gaan? De wachtstand is altijd zo frustrerend...

Flip: las op je blog dat je 15/5 mag terug komen voor de echo. Hopelijk goed BMS - al lijkt mij dat het destijds in Februari alles te maken had met de curretage. En dat nu alles toch echt goed zou moeten zijn.

Duufje: spuit gezet = mijlpaal na het gebeurde en hopelijk het begin van iets heel moois!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Morning meiden!!

Ik hoop ook echt dat de bugs nog worden opgelost want poeh, het is wel anders forummen! Met name dat je niet meteen de laatste berichten kunt lezen vind ik irritant. Daarnaast staat er niet bij wanneer de laatste reactie is geweest en je kunt maar weinig topics op 1 pagina zien. Nou ja, even wennen dan maar!

@Weija: Wat jammer dat je een negatieve test hebt gehad. Maar volgens mij ben je alweer bezig met het vervolg hihi :). Super fijn dat het in kunstmatige cyclus mag en dat je het dan kan regelen!! Dat is nou juist het voordeel met cryo's: je hebt gewoon elke maand een kans (behalve na de punctie even wachten). Hoop dat dat hem weer wordt, dan is je slagingspercentage nog steeds zo slecht nog niet!

@Lilly: Weer bedankt voor je reactie. Wat je omschrijft, helpt me wel. Ik vind het niet zweverig, inderdaad: alles waar we doorheen zijn geweest komt niet meer terug en hopelijk zijn we dan een stapje verder op weg naar ons kindje. Maar het gevoel dat er een alternatief is, mocht dat niet lukken, vind ik wel fijn. Een kinderloos leven voelt nu voor mij als een afschuwelijk leven... :(.

@Duufje: Jaaa, je bent al gestart, wat fijn! Wat houdt jou 'protocol' nu precies in? Hoelang moet je lucrin spuiten? Heel veel succes!!

@Fruity: Goed nieuws!! Echt een goed teken hoor dat het vruchtje goed is gegroeid. Dat je nog geen hartje hoort is logisch volgens mij met 6 weken. Spannende week weer...

@Angel: Misschien ook wel goed dat je de kwaliteit niet precies wilde weten, ik kan mezelf daar ook gek mee maken ;). Ik kies er meestal wel voor, omdat ik wil weten wat de reden zou kunnen zijn als het niet lukt omdat niet elke arts daar zo alert op is. Maar kan me voorstellen dat het meer rust geeft! Niet aan het testmoment denken nog! Probeer echt per dag te kijken, hoe moeilijk ook. Na de eerste terugplaatsing vond ik dat ook onwijs spannend, de tweede keer al veel minder, dus ook daar wen je aan (al hoop ik dat je er niet aan hoeft te wennen natuurlijk!).

@Baggal: Nog een uurtje voor jou! Ik zou denk ik ook elke keer zenuwachtig zijn, komt ook echt door het traject...
Haha moet wel lachen om dat wat je man heeft bedacht! Echt iets voor een man, zonder te overleggen. Ik zou ook not amused zijn hoor. Hij wacht maar in de wachtruimte :-P) . Succes zo!

@Flip: Mooie tabel weer! Voor jou nog 2 dagen, hopelijk alles goed! :yes:

Hier voelde ik me gisteren wat depri maar is ook niet gek misschien. Ook nogal zorgen over onze kat gehad, ik dacht: dat kan er ook wel weer bij, zul je zien dat hij dood gaat. Vandaag lijkt hij zich beter te voelen. Haha ik kan soms een beetje overbezorgd zijn, mijn man was er heel relaxt onder ;-) .
Vanavond even samen met man een lijstje opstellen met vragen voor maandag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Benieuwd of het me lukt om even snel een berichtje te posten. Volgens mij wordt er hard gewerkt om alle klachten op te lossen. ;-D

Inderdaad, onze tp is in natuurlijke cyclus en de eerste echo is maandag ochtend. Aangezien weekenden altijd razendsnel voorbij zoeven is dat al heel snel. Eindelijk weer in de race! Negatieve test was 4 april, dus we zijn alweer 5 1/2 wk verder. Hopelijk kunnen we nu wel steeds in 1 keer door. Ik plan de volgende rondes alvast losjes in de agenda zodat we er rekening mee kunnen houden met andere plannen.

Angel, hebben ze gezegd hoeveel eicellen ze goed hebben kunnen bevruchten? Nu duimen dat er een paar in de vriezer kunnen.. en dat je die nog lang niet nodig hebt!
flipje2 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 10:33
14.58% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
ik lees alles maar reageer later meiden :-D het forummen werkt niet zo op mn tel
Alle reacties Link kopieren
Baggal ik heb inmiddels toestemming van de behandelaar om deze cyclus een kunstmatige cyclus te doen. Dus dat is super fijn. Schuiven met werk is helaas niet mogelijk (naast dat ze op mijn werk niet weten van dit traject, zijn het vergaderingen in het buitenland waar ik bij moet zijn dus schuiven is gewoon geen optie.)
Maar super fijn dat het op deze manier is op te lossen.

Boulu klopt helemaal dat ik alweer vooruit kijk. Ik kijk eerlijk gezegd altijd 1 á 2 cycli vooruit qua planning en plan B zodat er als het weer eens tegenvalt er een back up plan is.

Flipje super super fijn maandag alweer echo! Hopelijk ziet alles er goed uit en kan je 's avonds al Ovitrelle spuiten.
Alle reacties Link kopieren
Angel, hopelijk een mooie tweede streep! Testen is echt een traumatisch iets vind ik.... :-( echt verschrikkelijk....

Boulu, echt nog niet aan denken hoor.... je zit nog volop in de race :hug: (maar snap het wel)....

Flipje, fijn dat er weer wat gaat gebeuren! :hello:
Ik had gister iets gepost maar zie het niet terug! Kan nog maar niet wennen aan het nieuwe forum :$

Dit is dus even een test, ik reageer later als het lukt om dit te plaatsen.. anders ben ik weer mn hele verhaal kwijt :O
Alle reacties Link kopieren
Weija: wat fijn dat je geen vertraging oploopt. En het voordeel van een kunstmatige cyclus is dat ze precies het moment kunnen prikken. Qua uitkomst maakt het allemaal niet uit! :thumbsup:

Sofie: Benieuwd naar je verslag.

Miekje: jij ook snel van start :-] Wat anderen al schreven: het prikken is echt niet zo erg. Zeker de Gonal-F: lijkt een beetje op een pen die mensen met diabetes gebruiken. Je voelt het amper. Eerste paar keer is het gek om jezelf te injecteren.

Inmiddels weer terug. Echo was goed: ze zag niets waar ze zich zorgen over maakte - hart was 153 BPM en we hebben van de echoscopiste 4D foto's meegekregen. Heel lief - deed ze even extra (ze heeft ons al een paar keer gezien natuurlijk). We hebben ons "oppaskindje" de laatste paar minuten even mee laten kijken. Hij vond het "pretty cool" dat hij zo klein was geweest toen hij nog in z'n moeder zat. Vervolgens kwamen er wel vragen hoe baby's nou gemaakt worden. Heb de IVF uitleg met bevroren zaad, follikels en cryo's maar achterwege gelaten :rofl: uberhaupt is dat een gesprek dat 'ie met zo'n ouders moet hebben. Inmiddels zijn we een doos Star Wars Lego verder en is hij de baby vergeten.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn baggal! Hoeveel weken ben je precies? Dacht dat je binnen kort 20 weken echo hebt? Gaat toch nog snel (voor mijn gevoel dan) dat zal voor jou anders voelen. Heb je meer vertrouwen in? In dec met kerst had je je vmk, toch? En nu al bijna weer 20 weken. Zoo fijn dat het is goedgekomen.

Hadden jullie ook dikke klodder witte uitscheiding van de utro? Ik droeg een inlegkruisje, vandaag vergeten. Denk dat hele utro in mijn onderbroek zit. Nou wel vies spul zeg!
Alle reacties Link kopieren
Angel88 schreef:
13-05-2017 14:28
Wat fijn baggal! Hoeveel weken ben je precies? Dacht dat je binnen kort 20 weken echo hebt? Gaat toch nog snel (voor mijn gevoel dan) dat zal voor jou anders voelen. Heb je meer vertrouwen in? In dec met kerst had je je vmk, toch? En nu al bijna weer 20 weken. Zoo fijn dat het is goedgekomen.

Hadden jullie ook dikke klodder witte uitscheiding van de utro? Ik droeg een inlegkruisje, vandaag vergeten. Denk dat hele utro in mijn onderbroek zit. Nou wel vies spul zeg!
Ja klopt, een heleboel komt er weer uit. Vies he... :roll:
Maar je hoeft je er in elk geval geen zorgen om te maken, al na een kwartiertje ofzo is de werkzame stof opgenomen en dat wat er dan uit komt is alleen maar vulmiddel enzo.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Angel, dat spul is gewoon echt vies. Het is ook zo ontzettend chemisch qua geur. Ik rook het afgelopen week ergens.... brrrrr... (ik hoop dat het wel iets anders was, wat dezelfde geur had...) Maar alles voor het goede doel!
Angel, dat had ik ook tijdens Utro. Met Crinone had ik het alleen 's nachts. Maar de laatste breng je 1 keer per dag in en heb toen gekozen om dat 's avonds te doen.

Ik lees mee, maar komende dagen reageer ik heel weinig :]
@duufje wat lees ik ga je weer beginnen. Veel succes. Ik wacht nog even :-)
Alle reacties Link kopieren
Angel: Utro is idd vies! Inlegkruisjes zijn geen overbodige luxe en wat Animal ook zegt: ze ruiken muf. Alles voor het goede doel!
De eerste VMK was midden Juli, de tweede midden Oktober. Ik heb toen wat bloedtesten laten uitvoeren. Twee miskramen is kennelijk "normaal", althans valt binnen de bandbreedte en uit de bloedtest kwam ook niets.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ben maandag 19 weken. Ergens voelt het heel onwerkelijk - nog steeds ondanks de buik. Omdat ik net als Boulu bijvoorbeeld, mij zelf niet zwanger kon zien. Pure zelfbescherming, die ik bij veel meiden terug zie.

Boulu: heel goed dat je vast na denkt over wat vragen voor maandag. Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt over hoe nu verder! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven