Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
Locatie
flipje2
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Ik zie nu pas de tabel.... Flip, dit kan ik niet hoor X-D, dit mag jij doen ;-)
Er zijn echt heel veel mensen uit de tabel gegooid.... Die staan nu gezellig achterelkaar geschreven...

Ik hoop dat het je lukt!!! Je kan het!!!
Alle reacties Link kopieren
We're in the air again :D

Fruity: Heel veel succes met de echo. Hoop dat we je na vandaag officieel welkom kunnen heten in het vervolg topic! Ben ook benieuwd hoe ver Je bent.

Angel: Emmy aan boord en nog een paar in de race! Yes - dat klinkt veelbelovend!

Weija: Ik ben blij dat het forum weer werkt, want ik hoop dat we morgen positief nieuws van jou kunnen zien. Ik zie dat we overigens veel minder keuze hebben vwb de smileys. Boehoe - Maar als het morgen raak is maak ik mijn eigen happy plaatje wel, ha-ha! :lol:

Flip: Fijn dat je aan de klus gaat met de tabel. Onze tabel keizerin ;) Wanneer heb jij de 1e echo? Sorry - ik ben het ff kwijt. TP rond 20/21 Mei?

Boulu: Je bent veel in mijn gedachten meis!
baggal wijzigde dit bericht op 12-05-2017 07:45
0.46% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hmm wel even wennen dit veranderde forum. Gisteren gesprek over icsi. We gaan eind vd maand al beginnen met prikken. Fijn zo snel maar ook wel spannend.
Miekje, fijn dat jullie nu snel kunnen beginnen. Hoe kijk je er nu tegenaan?
Het prikken zelf valt reuze mee, ik reageerde alleen heel erg op de hormonen (moe en niet mezelf)
Sommige mensen fluiten zich erdoorheen, het is helaas echt zelf ervaren.
oo wennen zeg nieuwe forum!

flip zou ik je mogen vragen om ook naar het vervolgtopic te kijken? kan hem trouwens niet eens vinden haha maar die tabel zal ook wel doorelkaar staan en dan gaat het mij ook niet lukken
Alle reacties Link kopieren
Heee lieve meiden!!

Waar is onze mooie tabel?! En waar zijn de leuke smileys?! En waarom staat alles door elkaar... haha! Nou ja ik ben in ieder geval blij dat ik er weer op kwam. Woensdag had ik geen tijd meer om te schrijven en gisteren kon het ineens niet meer natuurlijk!

Ik ben echt overdonderd van de hoeveelheid lieve reacties van iedereen op mij! Zelfs meelezers (Duufje, Hannepan, Lilly en vast nog meer die ik vergeet) die even komen reageren, zooo lief!! Echt ontzettend fijn hoe iedereen meeleeft. Alle steun, knuffels en interesse doen me goed :).

Eerst even reageren op jullie!

@Fruity: Heeeeel veel succes vandaag!! Hoelaat heb je het? En heb je nog een CB test gedaan? Ik denk aan je!

@Angel: Wauw, ik had je nog succes willen wensen maar dat kon dus niet meer. Zo fijn dat je eindelijk een terugplaatsing hebt gehad!! Hoe voel je je nu? Konden ze iets zeggen over de kwaliteit? En wanneer krijg je de hoeveelheid te horen? Wanneer is je nod? Ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt. Af en toe zal het zwaar worden maar daar kom je ook echt doorheen. Voor nu ben je deze stap weer door in ieder geval!

@Weija: Fijn dat je het probeert nuchter te benaderen allemaal. Morgen testen dus? spannend hoor, ik ga voor je duimen. Lijkt me extra moeilijk om alleen te doen, of hoe sta jij daarin?

@Abusu: Wat fijn dat je bent begonnen!! Werd ook wel weer tijd!

@Miekje: Fijn dat je het gesprek hebt gehad en nu weet waar je aan toe bent, succes!

@Chevrolet: Dus de test bij MvM was goed? Je hoort wel eens dat de test dan toch te licht is ofzo?! Is een goed teken dan!

@Duufje: Benieuwd hoe jou gesprek is gegaan.

@Lilly: Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Aan de optie die jij noemde (zaaddonor en eiceldonatie) had ik nog niet gedacht en zou wellicht best een goed alternatief zijn! Al klinkt het verhaal van jouw vriendin beter maar ik vind het fijn dat er 'daarna' nog mogelijkheden zijn waardoor een leven zonder kinderen uitgesloten is. Mijn man vond het ook een goede optie: soort adoptie maar dan eigenlijk nog dichterbij. Dan kan ik ook zwanger zijn.
Wanneer ga jij weer beginnen voor een tweede?

@Baggal: Fijn dat jij morgen ook weer je meisje mag zien!! Ik las dat je haar nu weer wat meer voelde, goed gevoel geeft dat lijkt me!

@Flipje: Jij mag maandag naar het ziekenhuis toch? Weer schot in de zaak!! Hoop dat alles goed gaat.

Hoop dat ik niemand vergeten ben...

En dan nu mijn update: Op zich gaat het wel goed, woensdag was eigenlijk nog de beste dag haha. Alsof ik het nog niet besefte. Het was ook mooi weer en gezellig afgesproken met een vriendin en ik keek weer vooruit. Gisteren al iets meer verdrietig en vandaag ook minder goed wakker geworden. Het is niet dat ik veel moet huilen (soms denk ik: laat maar komen, maar het komt niet) maar meer een beetje dat ik minder zin in dingen heb. En dan met name in werk eigenlijk... Maar goed, vandaag rustig dagje.
Inmiddels heb ik al contact gehad met de arts van het ziekenhuis en we kunnen maandag al terecht voor een evaluatiegesprek! Zo fijn. Ik heb echt de indruk dat ze hun best voor ons doen. Wat betreft de begeleiding zou ik graag hier willen blijven eigenlijk.
Verder ben ik wel erg bezig met de planning voor komende maanden in verband met die cryo. Ik wil hem zeker niet laten weggooien maar 5 maanden wachten op een behandeling als de kans niet zo groot is?! Weet ik ook niet. Dat zal ik maandag dus even vragen. En die 5 maanden zie ik ook wel ontzettend tegenop. Dan zouden we kunnen beginnen als een vriendin van mij al is bevallen, het is gewoon bizar. Ik ben gewoon verbaasd over de tijd die elke keer verstrijkt en we al bijna 3 jaar verder zijn en nog steeds met lege handen staan. We weten inmiddels in ieder geval wel steeds meer over wat het probleem is maar daar hebben we dus 2,5 jaar over moeten doen :geek: .

Ik vind het nu wel confronterend dat ik bij degenen hoor die niet alleen moeite heeft met gewoon zwanger worden, maar zelfs dat ik hoor bij degenen waarbij het IVF/ICSI traject niet soepel verloopt. Had echt gedacht dat het in dit ziekenhuis wel zou lukken... Maar nog steeds ben ik niet ongelukkig: ik ben heel blij met mijn man, vriendinnen, familie, de hobby's die we hebben, financieel hebben we het niet slecht, enz. Dus hopelijk komen we ook hier weer doorheen. Ik heb nu de indruk dat ik het nog een beetje weg stop.
Nou hehe, de tabel krijgt weer vorm.

In eerste instantie was die er nog, maar bij het aanpassen van de tabel waren alle codes uit de post verdwenen en was het alleen nog maar een lange lap tekst.... Heb de tabel dus helemaal opnieuw moeten schrijven!
Ik kijk vanavond ook wel even naar het zwangeren topic.

Tot nu toe ben ik niet heel happy met het nieuwe forum! :-( Vind de indeling veel minder handig.... :shock:
Alle reacties Link kopieren
boulu schreef:
12-05-2017 08:54

@Weija: Fijn dat je het probeert nuchter te benaderen allemaal. Morgen testen dus? spannend hoor, ik ga voor je duimen. Lijkt me extra moeilijk om alleen te doen, of hoe sta jij daarin?

Hoi dames,
Jeetje wat ziet het topic er anders (lees: ietwat onoverzichtelijk...) uit en heb ook problemen met inloggen e.d. Reageer normaal namelijk altijd vanaf telefoon maar dat lukt nu niet en via de computer kan ik alleen maar reageren via quoten?, hopelijk lossen ze de opstartproblemen snel op.

Allereerst:
Fruity heel veel succes met de echo vandaag! Hoop voor jullie dat er mooi groei is te zien en dan op naar jullie bruiloft volgende week!

Angel super fijn dat je weer een terugplaatsing hebt gehad. Hoop voor jullie dat er een stel mooie cryo's uit komen. Succes met de komende spannende wachtweken.

Boulu wat fijn dat ze zo meedenken in het ziekenhuis. En logisch dat je nog wat moet schakelen om om te gaan met deze teleurstelling.

@hier vanmorgen al getest en helaas negatief.
Toch maar vandaag getest (13 dpo) omdat ik niet 'verrast' wil worden doordat ik ongesteld word, dan ben ik 1000x liever hierop voorbereid met een negatieve test.
Wel echt zonde dat het deze maand niet gelukt is. Het slagingspercentage van de terugplaatsingen is bij mij inmiddels van 100% na de eerste drie tp's gedaald tot 50% na 6 tp's :shock: . En eerlijk gezegd is dat wel balen, maar tegelijkertijd is het niet anders en zal ik het er gewoon mee moeten doen. Gewoon weer op naar een nieuwe poging die hopelijk wel raak is. Wat dat betreft ben ik natuurlijk wel echt gezegend met zoveel cryo's.

Het enige knelpunt is dat ik deze maand redelijk veel in het buitenland zit en dit mogelijk met de tp in de knel komt. Daarom probeer ik nog even met de behandelaar te overleggen of een kunstmatige cyclus deze maand een optie is. Let's hope so.


Om terug te komen op je vraag Boulu. Testen in mijn eentje vind ik echt geen probleem. Eerlijk gezegd denk ik dat ik het veel confronterender zou vinden om dat samen te doen omdat je ook nog de teleurstelling van je partner hebt om mee te dealen. Maar dat zal voor iedereen verschillen.
weija wijzigde dit bericht op 12-05-2017 16:47
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat knap gedaan met de tabel Flip!!!!! :D

Het is echt onoverzichtelijk om berichten in het nieuwe forum te typen (de opmaak verspringt ook na het posten zelfs met enters tussen de regels springt het telkens terug naar een doorlopende tekst?)
Alle reacties Link kopieren
-
weija wijzigde dit bericht op 12-05-2017 11:08
Reden: 1x is genoeg
0.00% gewijzigd
TVP. Ik blijf ook af en toe spieken & duim mee voor zoveel mogelijk nieuwe zwangerschappen hier!
Alle reacties Link kopieren
@fruity we kijken er wel positief tegenaan enerzijds maar zijn toch duidelijk minder onbevangen dan toen we van start gingen.
Ik zie wel een beetje op tegen de behandelingen. Maar weet dat dat heus wel goedkomt. Ik kan best wat hebben. Gelukkig kunnen we er goed over praten.
Succes allemaal weer vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren al iets gepost, maar ik zie het niet terug :(
Angel, wat fijn dat de kleine teruggeplaatst is.... nu maar afwachten weer. Hoe ga je met de wachtweken om? Veel afleiding zoeken? Ik duim voor je!

Boulu, fijn dat je er iets aan hebt. Hopelijk hoef je zover niet te gaan, maar het voelt misschien fijn nog alternatieven te hebben waar je beiden ok bij voelt. Dan voelt het niet
zo als een zwart gat. Althans, dat had ik altijd! Voor de rest gewoon vertrouwen houden dat het goedkomt.... sterkte met het verdriet, elk stapje die je nu zet is er 1 richting jullie droom, deze momenten laat je achter je en hoef je niet meer doorheen ( misschien vind je het zweverig, maar mij hielp het wel mezelf te dwingen zo te denken)..

Weija wat ontzettend jammer :(
Alle reacties Link kopieren
Ha, gevonden!
Ik mag me vanaf vandaag officieel weer aansluiten...
Ik heb woensdagmiddag een gesprek gehad met de fertiliteitsarts, daaruit bleek al wel de goede wil om snel weer te beginnen, maar aangezien ik nogal een specifiek geval ben, wilde ze nog even overleggen met collega's over het precies te volgen traject. Ik zou gisteren of uiterlijk vandaag meer horen. Woensdag ook meteen bloed laten prikken om mijn hormoonwaarden te checken (cyclus is nog niet op orde sinds de bevalling). En zojuist kreeg ik een telefoontje dat uit mijn bloedwaarden blijkt dat ik wel degelijk een eisprong heb gehad en dat vandaag het juiste moment is om te beginnen met Lucrin. Ik mag me over een paar uurtjes melden in het ziekenhuis en ga vanaf vanavond dus weer spuiten.
Het gaat zo snel ineens. Ben zooooooo blij dat ik er net een traantje om heb gelaten.
Ik ga van het weekend bijlezen en me daarna ook weer actief bemoeien met dit topic.
Alle reacties Link kopieren
2 x is overdreven
Alle reacties Link kopieren
Wat sh** Weija: Had juist wel goede hoop. Je kan nu wel meteen door over twee weken met een nieuwe cryo? Het is frustrerend.

Flipje: Dank voor het bij houden van de tabel. So far ben ik ook niet blij met de nieuwe huisstijl. Ik mis het oude (lees: overzichtelijke) forum.

Boulu: Snap je zo goed. Dat je de medische molen in moet is een ding, maar dan steeds al die tegenslag...
Het kon mij op een gegeven moment ook niet zo veel schelen hoe vaak ik weer in de meest oncharmante houding moest liggen, de injecties of wat dat dan ook. Maar je hoopt wel dat het uiteindelijk beloond wordt met hetgeen je het liefste wil! Erg benieuwd wat het ziekenhuis zegt maandag!

Jaaaa Duufje: weer beginnen! Ergens heel eng, maar ook spannend. Ik blijf voorlopig hier schrijven en blijf je volgen. Hoop zo dat het jullie opnieuw gegeven is... en dan alles, maar dan ook alles goed mag blijven gaan. Ik neem aan dat je 3 nieuwe pogingen hebt in NL? Heel veel succes!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Weija, jammer dat je negatief getest hebt :hug: Ik duim voor je dat een kunstmatige cyclus deze maand kan voor je, zodat je niet in de knel komt met terugplaatsingen

Miekje, fijn dat jullie er goed over kunnen praten, is ook belangrijk

Hier, heb een echo gehad. Ben volgens de grote van het vruchtzakje 6w en dat komt weer niet overeen met de IUI behandeling. Ze vroeg of het een natuurlijke zwangerschap kan zijn, het zou kunnen, maar ik ben het weekend dat ik ongesteld ben geworden, meteen begonnen met Deca en Fostimon. En Deca houdt eisprong tegen, dus dan zou het in theorie weer niet kunnen....
Ze gaf nog wel aan dat het MCK dit nog nooit had meegemaakt... Ben weer een verhaal apart.
Volgende week moeten we weer terug, dan moet het hartje kloppen... Nog even spannend dus
Alle reacties Link kopieren
Wat enorm fijn dat je vanavond al mag beginnen met prikken Duufje! In één keer weer echt begonnen. Super goed nieuws en wat fijn dat ze zo meedenken in het ziekenhuis.

Het is absoluut frustrerend Baggal, maar tegelijkertijd is het niet anders en hoort dit er gewoon bij. Het kan niet elke keer feest zijn :) . Er zit niets anders op dan gewoon weer verder gaan met een nieuwe tp. Waar ik eerlijk gezegd op dit moment nog meer van baal is dat ik ivm buitenland deze maand enorm lastig zit qua terugplaatsing. Hopelijk is hier dus wat aan te doen, want anders wordt het een hele maand wachten en dat vind ik eerlijk gezegd de aller- allerrotste maanden in dit traject. :swear:

Wat goed dat het vruchtje gegroeid was Fruity! Dat de termijn niet samenhing met de iui had je al uitgevogeld, dus dat is geen nieuws toch? Blijft heel bijzonder en fijn! O_O
Alle reacties Link kopieren
-
weija wijzigde dit bericht op 12-05-2017 14:00
Reden: dat automatisch dubbel plaatsen is wel ietwat irrtant....
99.77% gewijzigd
Ben ook heel blij hoor Weija dat vruchtje is gegroeid ;-)
Ik baal alleen dat ik niet weet of het spontaan of middels IUI is... Zou ik toch graag willen weten :rofl: En het slaat nergens op, want het doet er helemaal niets toe, maar toch ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hey Fruity, bijzonder hoor snap dat je dat wil weten. Ondanks alles blijft de natuur een mysterie soms. Hoewel we inmiddels allemaal weten dat je mbt ziekenhuizen het liefst doodnormaal bent.
Alle reacties Link kopieren
Duufje, wat fijn dat jullie gelijk mogen beginnen! Wil je vertellen waarom jullie/jij een apart geval bent? Het feit je lucrin gaat spuiten, zegt misschien al wel dat er inderdaad meer speelt... Fijn dat je er zin in hebt! Erg dapper vind ik het.

Weija, wat jammer zeg... :there: (de :hug: is weg....) Ik kan me voorstellen dat het erg teleurstellend is om van 3 x zwanger, naar 3 x niet zwanger te gaan met de terugplaatsingen. Misschien is een kunstmatige cylcus voor jou wel beter. Ik hoop voor je dat ze er aan mee willen werken.

Fruity, wat fijn dat het vruchtje gegroeid is. Het is inderdaad bijzonder dat het totaal niet past bij de IUI/de nieuwe ronde, maar feit is wel dat er echt wat gebeurd! Volgende week een kloppend hartje zou wel heel erg gaaf zijn! Spannend weer de komende week...

Mieke, je kan het aan, dat weet ik zeker en dat kom je achteraf ook te weten. Maar ik snap dat het voor nu nog onzeker en erg spannend is.

Flip, strak werk! Dat verdiend een applaus!!! :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Snap heel goed dat je het wil weten Fruity maar ben bang dat er niet echt een antwoord op is. Qua termijn komt het er toch op neer dat je ongeveer tijdens je menstruatie een eisprong gehad zou moeten hebben? Heel apart. Maar ach als er volgende week een hartje klopt dan maakt het allemaal ook eigenlijk niet uit toch?

Mieke fijn dat je eind van de maand mag beginnen met prikken. Klinkt raar, maar echt het went vanzelf en na een tijdje is het prikken en de controles echt niet spannend of vreemd meer.

Hier inmiddels bericht gehad dat ik deze maand idd de terugplaatsing in een kunstmatige cyclus mag doen. Hartstikke fijn!
Animal Dank je! Ach ik ben wel zo rationeel om te weten dat ik bij elke tp opnieuw ongeveer 20-25% kans heb op dat het slaagt en de natuur 'telt' niet dat het al een aantal keer is misgegaan, maar 100% score klinkt wel lekkerder dan 50% moet ik zeggen ;-D
Ik denk overigens niet dat een kunstmatige cyclus beter of slechter is trouwens (er is net vorige maand een studie verschenen dat de resultaten met cryo-terugplaatsingen in een kunstmatige en natuurlijke cyclus precies gelijk zijn). Maar ivm dat ik deze maand veel onderweg ben is het wel de manier om deze maand een terugplaatsing te kunnen hebben, anders zou ik deze maand moeten overslaan.

En kijk dat is dan weer een van de voordelen van dit forum, anders had ik nooit geweten dat dat een mogelijkheid is. Dus dank jullie wel dames! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Duufje wat ontzettend fijn!!! :bigkiss:
***flip hier***

@Weija Ah neeeee, wat jammer zeg! :-(

@Duufje Wat een onverwacht snelle wending! Goed nieuws!! Fijn dat je dus blijkbaar toch al een soort van cyclus hebt! En op zich maakt het tijdens het spuiten niet eens echt uit hoe je cyclus is toch?

@Fruity Technisch gezien weet je na een cryo tp ook nooit 100% zeker of je zwanger bent van de cryo of van je eisprong.
Maar goed... met 25% kans van de cryo en 0% kans op een spontane zwangerschap durf ik in mijn geval wel een gokje te wagen. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven