Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
dinsdag 4 juli 2017 om 17:18
Selin dit klinkt niet goed. Een dringend advies bel met je ziekenhuis of ga naar de spoed (je woont in België zo te horen). Een bloedtest lijkt mij nl uitermate verstandig met deze klachten.
Om -als het idd overstimulatie is- de verschijnselen minder te laten worden is het heel belangrijk dat je voldoende vocht binnenkrijgt. Als je dat niet kan drinken zullen ze dat in het ziekenhuis via een infuus doen.
Maar we zijn hier allemaal geen artsen, dus echt win medisch advies in en wacht niet te lang af.
Om -als het idd overstimulatie is- de verschijnselen minder te laten worden is het heel belangrijk dat je voldoende vocht binnenkrijgt. Als je dat niet kan drinken zullen ze dat in het ziekenhuis via een infuus doen.
Maar we zijn hier allemaal geen artsen, dus echt win medisch advies in en wacht niet te lang af.

dinsdag 4 juli 2017 om 17:46
selin ook hier dringend advies. zhuis bellen en naar spoed. als het overstimulatie is kan als je geen hulp zoekt niet goed aflopen. je bloed kan er dik van worden. vandaar dat ik elke dag bloedtest had en anders aan infuus.
niet twijfelen bellen! nu
ik was er ook ziek van tot overgeven toe.
beter voor niks gegaan dan dat je te laat gaat
niet twijfelen bellen! nu

ik was er ook ziek van tot overgeven toe.
beter voor niks gegaan dan dat je te laat gaat

anoniem_280565 wijzigde dit bericht op 04-07-2017 18:48
16.17% gewijzigd
dinsdag 4 juli 2017 om 18:50
@Sofie: Van harte gefeliciteerd!! Eindelijk dat tweede streepje!! Je gevoel van de dubbele berichten hier kan ik me heel goed voorstellen, maar je hebt het verdiend om er blij mee te zijn!! Ook heel lang op gewacht en genoeg teleurstellingen gehad. Kom gerust in het vervolgtopic schrijven
.
@Miekje: Wat enorm balen meid
. Kan me voorstellen dat het dubbel is het nieuws van Sofie te lezen. Precies dezelfde dag een terugplaatsing enzo. Het is zo'n oneerlijk strijd. Helemaal ook omdat jij geen cryo's meer hebt. Hoop dat een tweede poging betere resultaten oplevert... hoewel ik snap dat je hier eerst van moet bijkomen. Veel sterkte!
@Doces, Selin en Animal: Succes nog even! Al enig idee wanneer jullie willen gaan testen? Selin, eens met de meiden, klinkt alsof er even naar gekeken moet worden!
@Weija: Nog een paar dagen en dan weer een cryo!!

@Miekje: Wat enorm balen meid

@Doces, Selin en Animal: Succes nog even! Al enig idee wanneer jullie willen gaan testen? Selin, eens met de meiden, klinkt alsof er even naar gekeken moet worden!
@Weija: Nog een paar dagen en dan weer een cryo!!

dinsdag 4 juli 2017 om 19:10
Boulu, vanuit het ziekenhuis is mij gezegd: 18 dagen na de punctie testen. Dat is dus 11 juli. Ik vind het een behoorlijk lange tijd om te wachten, maar ik ga dat wel volhouden. Ik ben namelijk een beetje van de struisvogelpolitiek: zolang je niet test heb je nog geen negatieve uitslag en kun je mogelijk zwanger zijn... Zodra de test negatief is spat die bubbel uiteen... Misschien naïef, maar ik wacht braaf tot de 11e.
Zoals Miekje nu, met een negatieve test maar toch nog voor de zekerheid door met de Utrogestan en over een paar dagen weer testen... Nee, die stress en onzekerheid zou ik nog erger vinden denk ik. Dus ik blijf nog even 'onwetend' tot 11 juli...
Zoals Miekje nu, met een negatieve test maar toch nog voor de zekerheid door met de Utrogestan en over een paar dagen weer testen... Nee, die stress en onzekerheid zou ik nog erger vinden denk ik. Dus ik blijf nog even 'onwetend' tot 11 juli...
dinsdag 4 juli 2017 om 19:25
Selin, ik hoop dat je ondertussen op het ziekenhuis bent. Dit klinkt echt niet goed meid... Als ze geen bloedonderzoek en evt opname willen doen, dan zou ik het gewoon eisen... Echt meid, dit klinkt niet goed.
Doces, ik ben blij dat jij er ook zo over denkt. Ik wordt onzeker van al die "vroege" testers, maar na jouw bericht, ben ik er zeker van: Zondag ga ik pas testen!
Ik mocht in NL ook 18 dg na de punctie testen. Dat was toen de maandag, maar aangezien ik liever op zondag verdrietig was dan op maandag, heb ik zondag getest (maar goed ook, toen zeer licht positief en maandag negatief, maar die biochemische zwangerschap is een positief teken, dus ben ik blij dat ik dat gehad heb, er moet gewoon ooit een plakker komen). Als ik op vrijdag had mogen testen en ik op vrijdag bijv belangrijke/ingewikkelde operaties gehad zou hebben, had ik misschien zelfs wel gewacht tot zaterdag
Of vrijdagavond.
Doces, ik ben blij dat jij er ook zo over denkt. Ik wordt onzeker van al die "vroege" testers, maar na jouw bericht, ben ik er zeker van: Zondag ga ik pas testen!
Ik mocht in NL ook 18 dg na de punctie testen. Dat was toen de maandag, maar aangezien ik liever op zondag verdrietig was dan op maandag, heb ik zondag getest (maar goed ook, toen zeer licht positief en maandag negatief, maar die biochemische zwangerschap is een positief teken, dus ben ik blij dat ik dat gehad heb, er moet gewoon ooit een plakker komen). Als ik op vrijdag had mogen testen en ik op vrijdag bijv belangrijke/ingewikkelde operaties gehad zou hebben, had ik misschien zelfs wel gewacht tot zaterdag

dinsdag 4 juli 2017 om 19:53
Selin: wat de andere meiden ook zeggen: bel het ziekenhuis. Een dikke(re) buik is niet raar, Maar de klachten die jij beschrijft...
Miekje: goed dat je het ziekenhuis gebeld hebt. Ik hoop dat het toch nog goed komt, al hou je zelf ook een slag om de arm.
Animal: Heel veel succes. Ik heb er een goed gevoel over bij je. Zeker met de twee mooie blasto's!!
Sense: zou wel mooi zijn als het op de natuurlijke manier lukt. We hebben in deel I van dit topic ook wat spontane zwangerschappen gezien. Of mensen die na de MMM opeens zwanger werden...
Diamond: Vakantie is heerlijk. Nog een volle week. Vandaag @ Monaco geweest. Zo fijn dat we de auto mee hebben.
Sofie: Besef je het een beetje? Blij voor je. Wanneer heb je de eerste echo?
Duufje: Fijn dat er qua cyclus weer wat gaande lijkt. Hopelijk ook snel wat beweging met het huis. Is het huis dat je zo leuk vindt ook nog beschikbaar?
Flip: misschien verwacht, niet minder verdrietig. Had het zo graag anders gezien. En dat het ook zo samenvalt met de bruiloft. Ik wens je wel de allermooiste dag met jouw lief toe!!
Moet je van de arts wachten of het vanzelf loskomt? Ik had wel nachtverband nodig de eerste twee dagen. Dikke kus...
Miekje: goed dat je het ziekenhuis gebeld hebt. Ik hoop dat het toch nog goed komt, al hou je zelf ook een slag om de arm.
Animal: Heel veel succes. Ik heb er een goed gevoel over bij je. Zeker met de twee mooie blasto's!!
Sense: zou wel mooi zijn als het op de natuurlijke manier lukt. We hebben in deel I van dit topic ook wat spontane zwangerschappen gezien. Of mensen die na de MMM opeens zwanger werden...
Diamond: Vakantie is heerlijk. Nog een volle week. Vandaag @ Monaco geweest. Zo fijn dat we de auto mee hebben.
Sofie: Besef je het een beetje? Blij voor je. Wanneer heb je de eerste echo?
Duufje: Fijn dat er qua cyclus weer wat gaande lijkt. Hopelijk ook snel wat beweging met het huis. Is het huis dat je zo leuk vindt ook nog beschikbaar?
Flip: misschien verwacht, niet minder verdrietig. Had het zo graag anders gezien. En dat het ook zo samenvalt met de bruiloft. Ik wens je wel de allermooiste dag met jouw lief toe!!
Moet je van de arts wachten of het vanzelf loskomt? Ik had wel nachtverband nodig de eerste twee dagen. Dikke kus...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

dinsdag 4 juli 2017 om 23:33
Flip wat vind ik het ontzettend verdrietig voor jou en Flipman. Bah, wat is het leven oneerlijk. Heel veel kracht en sterkte toe gewenst.
Sofie gefeliciteerd. Wat fijn. Nu succes met de verlengde wachtweken.
Selin sorry als ik misschien fel reageer. Maar ik begrijp niet waarom je zulke gezondheidsrisico's neemt. Ik had je bericht van vannacht vanochtend al gelezen maar ik had geen tijd om te reageren. Maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom je je vandaag niet gelijk door een arts hebt laten checken. Ik hoop van harte dat je de adviezen hier inmiddels ter harte hebt genomen en je gezien bent door een arts. Het klinkt namelijk echt zorgelijk. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
Sofie gefeliciteerd. Wat fijn. Nu succes met de verlengde wachtweken.
Selin sorry als ik misschien fel reageer. Maar ik begrijp niet waarom je zulke gezondheidsrisico's neemt. Ik had je bericht van vannacht vanochtend al gelezen maar ik had geen tijd om te reageren. Maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom je je vandaag niet gelijk door een arts hebt laten checken. Ik hoop van harte dat je de adviezen hier inmiddels ter harte hebt genomen en je gezien bent door een arts. Het klinkt namelijk echt zorgelijk. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
woensdag 5 juli 2017 om 08:18
Weija, ik ben het met je eens. Ik vind het ook erg zorgwekkend... Ik ga er voor mijn eigen geruststelling maar van uit dat Selin gisteren inderdaad naar het ziekenhuis is gegaan en daar ondertussen ook behandeld is en dat dat de reden is dat ze nog niet weer gereageerd heeft.
Selin, ik hoop dat alles goed met je gaat!
Klote Miekje...
Gisteravond deed het forum het even niet. Ik kreeg toch echt bijna een hartverzakking! Ik kan zo de link niet terug vinden die Flip laatst gepost heeft. Heeft iemand (of Flip) die nog?
Selin, ik hoop dat alles goed met je gaat!
Klote Miekje...

Gisteravond deed het forum het even niet. Ik kreeg toch echt bijna een hartverzakking! Ik kan zo de link niet terug vinden die Flip laatst gepost heeft. Heeft iemand (of Flip) die nog?
woensdag 5 juli 2017 om 08:25
Wat jammer Miekje! Ik was er al een beetje bang voor gelet op het testmoment. Ik hoop dat je snel een evaluatie kan inplannen met de arts. Van elke cyclus leren zij ook en misschien dat in ronde 2 wat dingen anders kunnen.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 5 juli 2017 om 08:29
Flipje ook hier
Ik vind het zo ongelofelijk verdrietig voor jullie. Ik hoop van harte dat jullie trouwdag desalniettemin de mooiste en fijnste dag ooit wordt. 
Animal mbt Selin ik hoop ook dat ze zo verstandig is geweest naar het ziekenhuis te gaan. Selin hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt?
Animal fijn je post van gistermiddag te lezen mbt hoe het je vergaat op het wachtbankje. Klinkt goed en alsof je er relaxed in zit. Ik kom je vrijdag nog even de laatste twee dagen vergezellen.
En hopelijk heb jij zondag dan goed nieuws en ik een week later ook.
Welke link bedoel je? (Ik kan trouwens niets terugvinden op het forum doordat je niet meer kan sorteren op berichten die iemand geschreven heeft.)

Animal mbt Selin ik hoop ook dat ze zo verstandig is geweest naar het ziekenhuis te gaan. Selin hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt?
Animal fijn je post van gistermiddag te lezen mbt hoe het je vergaat op het wachtbankje. Klinkt goed en alsof je er relaxed in zit. Ik kom je vrijdag nog even de laatste twee dagen vergezellen.

En hopelijk heb jij zondag dan goed nieuws en ik een week later ook.
Welke link bedoel je? (Ik kan trouwens niets terugvinden op het forum doordat je niet meer kan sorteren op berichten die iemand geschreven heeft.)
woensdag 5 juli 2017 om 08:46
Aah Sofie! Gefeliciteerd! Wat tof en oh zo spannend nog steeds!
Miekje een dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat de hevigheid van de menstruatie meevalt en dat je lekker kunt genieten van zowel de borrel als Londen!
Flip <3 <3 Knuffel
Selin Ik hoop, net als alle andere dames, dat het inmiddels een stuk beter met je gaat en je in ieder geval aan de bel getrokken hebt!
Geen risico's gaan lopen hoor!
Doces, ik herken je kopinhetzand-theorie wel
Wat ik wel doe is de dag dat ik moet bloedprikken 's ochtends zelf een testje doen, zodat het eventuele slechte nieuws telefonisch wat minder hard aan komt. Vorige keer had ik 's ochtends een positieve test, maar was het nieuws vanuit het ziekenhuis niet perse heel positief. Echter, wil ik dit keer wel gewoon 's ochtends testen, want is ie negatief, dan weet ik dat alvast.
En hier gaan de wachtweken braaf door
Ik sta niet in de OP, omdat ik dat zelf elke keer vergeet te doen.. maar aanstaande vrijdag mag ik bloed gaan prikken en weten we meer. Ik heb er zelf totaal geen goed of slecht gevoel over. Extreem moe, zere borsten van de utro, soms een wat ongemakkelijk gevoel in de regio van mn baarmoeder, maar geen krampjes of het idee dat ik ongesteld moet worden. Alleen wel helemaal klaar met die kutbollen :')
Miekje een dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat de hevigheid van de menstruatie meevalt en dat je lekker kunt genieten van zowel de borrel als Londen!
Flip <3 <3 Knuffel

Selin Ik hoop, net als alle andere dames, dat het inmiddels een stuk beter met je gaat en je in ieder geval aan de bel getrokken hebt!

Doces, ik herken je kopinhetzand-theorie wel

En hier gaan de wachtweken braaf door

woensdag 5 juli 2017 om 08:59
Selin, ik hoop dat je naar de dokter bent geweest inmiddels en dat het beter met je gaat.
Flipje ik wens je een hele mooie trouwdag en daarna alleen nog maar hele leuke en fijne dingen en goed nieuws. Het is nu mooi geweest voor jullie, nu zijn jullie ondertussen wel eens aan de beurt
Animal en Doces, ik ben ook geen vroege tester. Kan me volledig vinden in jullie 'tactiek'. Zet 'm op nog even!
Hier ligt alles ineens overhoop... en dan niet negatief. We hebben een heel redelijk bod gehad op ons huis en zijn nu in onderhandeling, ik denk dat we er wel uit gaan komen. Het huis dat wij op het oog hebben is nog beschikbaar, dus ineens moeten we snel snel snel van alles regelen.
En ik begin ineens oud bloed te verliezen, dus ik lijk ongesteld te worden. Een week te vroeg, dus een idioot korte cyclus dit keer (vandaag is dag 22). Zit me aan de ene kant niet helemaal lekker, maar mijn ongeduldige kant vind het uiteraard wel prima
. Straks het ziekenhuis maar even bellen, want dan zal m'n schema aangepast moeten worden en de medicijnen zouden in prinicipe pas volgende week voor me klaar staan. Dus dat moet even anders geregeld worden. Als het doorzet, moet ik komend weekend dan alweer beginnen met spuiten.
Flipje ik wens je een hele mooie trouwdag en daarna alleen nog maar hele leuke en fijne dingen en goed nieuws. Het is nu mooi geweest voor jullie, nu zijn jullie ondertussen wel eens aan de beurt

Animal en Doces, ik ben ook geen vroege tester. Kan me volledig vinden in jullie 'tactiek'. Zet 'm op nog even!
Hier ligt alles ineens overhoop... en dan niet negatief. We hebben een heel redelijk bod gehad op ons huis en zijn nu in onderhandeling, ik denk dat we er wel uit gaan komen. Het huis dat wij op het oog hebben is nog beschikbaar, dus ineens moeten we snel snel snel van alles regelen.
En ik begin ineens oud bloed te verliezen, dus ik lijk ongesteld te worden. Een week te vroeg, dus een idioot korte cyclus dit keer (vandaag is dag 22). Zit me aan de ene kant niet helemaal lekker, maar mijn ongeduldige kant vind het uiteraard wel prima

woensdag 5 juli 2017 om 09:58
Selin, ik hoop dat het weer wat beter gaat en dat ze je hebben kunnen helpen? 
Flip Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat vreselijk verdrietig voor jullie, ik wens jullie heel veel sterkte toe
MiekjeWat jammer zeg, knuffel voor jou
animal wat spannend voor je deze laatste wachtweek. Veel succes
BaggalWat heerlijk om te horen, geniet je ook extra voor ons haha Fijn vakantie.
LafemmeWat fijn dat je deze laatste week goed doorkomt, hopelijk krijgen jullie vrijdag goed nieuws. duimen voor je.
Lees veel verhalen over die kutbollen haha, heb er zelf nog geen beeld, bij maar zag in ons schema dat ik deze 2x per dag moet inbrengen na de punctie 14 dagen lang..
DuufjeWat fijn om te horen een bod en in onder handeling, dat is alweer een stapje verder. Och wat jammer hopeljk blijft het bij oud bloed en zet het niet door. Duim voor je

Flip Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat vreselijk verdrietig voor jullie, ik wens jullie heel veel sterkte toe

MiekjeWat jammer zeg, knuffel voor jou

animal wat spannend voor je deze laatste wachtweek. Veel succes

BaggalWat heerlijk om te horen, geniet je ook extra voor ons haha Fijn vakantie.

LafemmeWat fijn dat je deze laatste week goed doorkomt, hopelijk krijgen jullie vrijdag goed nieuws. duimen voor je.
Lees veel verhalen over die kutbollen haha, heb er zelf nog geen beeld, bij maar zag in ons schema dat ik deze 2x per dag moet inbrengen na de punctie 14 dagen lang..

DuufjeWat fijn om te horen een bod en in onder handeling, dat is alweer een stapje verder. Och wat jammer hopeljk blijft het bij oud bloed en zet het niet door. Duim voor je

diamond30 wijzigde dit bericht op 05-07-2017 09:59
0.05% gewijzigd
Shine bright like a diamond
woensdag 5 juli 2017 om 09:59
Woehoe Duufje wat fijn een bod op jullie huis! (En super dat het huis dat jullie willen nog te koop is).
Heftige weken worden het zo als je menstruatie nu ook al doorzet en je ook nog mag beginnen met de volgende poging. Maar een korte cyclus is denk ik iig een stuk positiever en fijner dan geen cyclus zoals de maanden hiervoor.
Succes met al het regelen!
Angel hoe is het bij jou, nog afscheiding/ krampen of is het rustig? Nog één dagje tot de echo en ik hoop zo voor jullie dat jullie na de echo met een gerust gevoel op vakantie kunnen.
Heftige weken worden het zo als je menstruatie nu ook al doorzet en je ook nog mag beginnen met de volgende poging. Maar een korte cyclus is denk ik iig een stuk positiever en fijner dan geen cyclus zoals de maanden hiervoor.
Succes met al het regelen!
Angel hoe is het bij jou, nog afscheiding/ krampen of is het rustig? Nog één dagje tot de echo en ik hoop zo voor jullie dat jullie na de echo met een gerust gevoel op vakantie kunnen.
weija wijzigde dit bericht op 05-07-2017 10:13
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
21.04% gewijzigd
woensdag 5 juli 2017 om 10:45
Fijn duufje hoop dat het doorbreekt en dat je snel je huis verkoopt en dat nieuwe koopt. spannende tijden.
Ik ga idd maar heel hard genieten bij borrel en in Londen. ik ben vandaag echt flink ongesteld, dus dat zou tegen t weekend wel weer minder moeten zijn. vanmorgen nog utro gedaan, maar dat hoeft nu ook duidelijk niet meer. Ik hoop ook dat de evaluatie ons verder gaat helpen. want de afvalrace van deze ronde vond ik wel heftig. Ik zie er wel een beetje tegenop om de hele toestand weer te starten, en aan de andere kant kan me dan niet vlug genoeg zijn.
geniet ondanks alles van je trouwdag flipje dat doe je als het goed is maar 1x en maak er dus een topdag van!!!
succes met wachten en bijna wachten allemaal.
en ik ga er ook maar even uit dat geen nieuws goed nieuws betekent selin
Ik ga idd maar heel hard genieten bij borrel en in Londen. ik ben vandaag echt flink ongesteld, dus dat zou tegen t weekend wel weer minder moeten zijn. vanmorgen nog utro gedaan, maar dat hoeft nu ook duidelijk niet meer. Ik hoop ook dat de evaluatie ons verder gaat helpen. want de afvalrace van deze ronde vond ik wel heftig. Ik zie er wel een beetje tegenop om de hele toestand weer te starten, en aan de andere kant kan me dan niet vlug genoeg zijn.
geniet ondanks alles van je trouwdag flipje dat doe je als het goed is maar 1x en maak er dus een topdag van!!!
succes met wachten en bijna wachten allemaal.
en ik ga er ook maar even uit dat geen nieuws goed nieuws betekent selin
woensdag 5 juli 2017 om 12:08
Ah wat fijn Duufje: een bod! En eentje waar je wellicht met de bieder uitkomt. Super - een zorg minder. En hopelijk snel aan de bak met de volgende ronde.
Doces en Animal: ook ik was nooit een vroegtester hoor. Reden is tweeledig: te bang om te vroeg te testen en dan nog in onzekerheid te zitten en ook omdat ik het testmoment altijd vreselijk vond. Dat moment tussen hoop en vrees. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag en duim voor positief nieuws meiden.
Selin: hoe voel je je? Mag aannemen dat je inmiddels @ ziekenhuis bent geweest?
Miekje: Logisch. Enerzijds de angst om weer te beginnen (en opnieuw teleurgesteld te worden) en anderzijds zin hebben in een nieuwe kans.
Doces en Animal: ook ik was nooit een vroegtester hoor. Reden is tweeledig: te bang om te vroeg te testen en dan nog in onzekerheid te zitten en ook omdat ik het testmoment altijd vreselijk vond. Dat moment tussen hoop en vrees. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag en duim voor positief nieuws meiden.
Selin: hoe voel je je? Mag aannemen dat je inmiddels @ ziekenhuis bent geweest?
Miekje: Logisch. Enerzijds de angst om weer te beginnen (en opnieuw teleurgesteld te worden) en anderzijds zin hebben in een nieuwe kans.