Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik had ook erge rugpijn bij jouw termijn, was ook erg ongerust toen. Het kan heel goed je banden zijn, althans dat dacht ik achteraf. Kortom, je weet het niet, kan net zo goed niets zijn maar snap je angst zoooo goed!
angel het is slopend maar 1 op de 3 vrouwen heeft er last van. het hoeft echt niets te betekenen , maar snap je onzekerhrid en hoop dat bij jou ook gewoon niets is! hopen dat het lekker wegblijft :high5:

dank jullie dames! nu op naar goed nieuws voor flip morgen!
Angel, ik kan niets nuttigs erover zeggen, maar wil je een dikke knuffel geven. Bah, wat een onzekerheid, dat is je zo niet gegund. Fijn dat het bloeden inmiddels gestopt is, hopelijk blijft het nu verder weg.

Sofie en Miekje, dappere koplopers van het wachtbankje: hou vol! Blijven jullie nog maar lekker lang daar zitten!

Animal, wow, wat fijn zeg! Nu heb je gewoon nog 2 cryo's! Dat moet een goed gevoel geven! En mogelijk komt er later nog één bij! Dat is echt een bijzonder goede score, zeg, 4 van de 4! Maar hopelijk zijn ze voorlopig nog even niet nodig en blijven ze mooi wachten tot over een paar jaartjes ofzo.

Selin, wat fijn dat alles goed met je is en de terugplaatsing door kon gaan! Welkom op het wachtbankje! M'n duimen draaien! En fijn ook dat je maar liefst 7 cryo's hebt, wow!

Diamond, fijn dat je collega's lief reageerden. Opgelucht dat je het kwijt bent? Succes met alle hormonen... Hopelijk wen je er een beetje aan.

Weija, bedankt voor je heldere uitleg over de cryo-terugplaatsing! Ik denk dat ik dan waarschijnlijk ook ovitrelle zal gaan spuiten. Ik moet inderdaad ook op dag 10 langs voor de eerste echo. Ik ben benieuwd, normaal gesproken heb ik m'n eisprong pas rond dag 16, maar ik moest op dag 1 van deze cyclus 200 mg clomid slikken om m'n cyclus een 'boost' te geven. Geen idee wat dat gaat doen.

Bedankt voor alle positieve reacties op m'n 3 cryo's, doet me goed om te lezen. Ben er inmiddels ook wel erg blij mee. Ik heb nu gewoon 3 supergoede kansen op een zwangerschap! Ik ga deze week proberen weer even helemaal tot rust te komen van alle stress, zodat ik lekker positief aan de terugplaatsing kan beginnen. Ik hoop dat ik er dan ook een beetje van kan genieten dat ik dan mogelijk heel dichtbij een zwangerschap ben, dichterbij dan ooit tevoren in ieder geval.
Angel: het is heel logisch dat je geschrokken bent en het kan echt twee kanten op gaan. Mijn ervaringen die niet goed waren net als bij Weija, tegenover die van Piene, Ylva, Luina, Christel en Tasje wel goed waren.En dagen van onzekerheid zijn gewoon Kl#te. En natuurlijk mag je dat hier uiten. Volgens mij snapt een ieder hoe vervelend het is. Ik duim op goed nieuws donderdag. Als het mis blijkt te zijn, dan is er wss iets mis met het embryo (zo probeerde ik het te rationaliseren voor mezelf - zo van liever dit dan een gehandicapt kind of in een later stadium een beslissing moeten nemen die je eigenlijk niet wil nemen). Maar wacht donderdag af. Het bloeden is nu gestopt en dat is iig fijn en voor de rest kun je niets doen.

Flipje: Sterkte voor morgen. Ik weet verder niet zo goed wat ik tegen Je kan zeggen, maar weet dat ik met mijn gedachtes bij je ben...

Animal: dat er destijds maar twee bevrucht waren, kan dat ook liggen aan de schil van jouw eicel? Op fertility friends las ik laatst dat als je ouder wordt het voor het zaadje steeds moeilijker wordt om de eicel binnen te drinken. Moet erbij zeggen dat dit een vrouw van 42 betrof wiens man ook topzaad had. Misschien is het onzin overigens, maar ik had er nooit eerder van gehoord. Hoe is het op de wachtbank?

Selin: prachtige score!! Hoop dat je de cryo's voorlopig niet nodig hebt maar een fijne gedachte dat ze er zijn.

Miekje en Sofie: de wachtbank is rot - Je hebt het gevoel dat je leven afhangt van de test uitslag... en soms heb je een paar rondes nodig om er te komen. Je wordt er harder van in mijn optiek, maar echt wennen doet het niet. Het blijft een K**proces. Een baby maken met mijn partner leek me altijd zo romantisch. Maar goed, als je er uiteindelijk maar komt en het merendeel wordt uiteindelijk wel zwanger...

Duufje: Hoe is het met je? Enig zicht in je cyclus? Nog beweging @ huis?

Weija: Heel veel geluk gewenst vrijdag. Hoop dat dit "HET" embryo is!!

Piene: Jaaaa!! Ook vanuit hier nog een dikke felicitatie.

Zizo & Diamond: succes met prikken - slikken en op stapel staande echo's.

LaFemme en Doces: Alles ok? Houden jullie het nog vol?

MwStippel: Als er zaad is, is er zaad. Dat heb ik althans altijd zo van Dr A. begrepen. De uitzondering is DNA fragmentatie en translocatie. Je hebt misschien dan niet topzaad, dwz zaad dat normaal gesproken tot een bevruchting zou hebben geleid (dat wordt verstoord door ICSI), maar dat staat een zwangerschap niet in de weg. Het is een super indicatie dat jouw man al kinderen heeft verwekt. Dat werd mij tenminste altijd volgehouden - misschien heb je er wat aan in het kader van het uitschakelen van doom gedachtes.

Miekje: onze auto had ook een gezellige deuk vanmorgen... Man behoorlijk pissed. Waarschijnlijk een deur te hard opengetrokken tegen zijn deur en man's auto's zijn een gevoelig onderwerp. Lag natuurlijk geen briefje bij... Frustrerend. Jouw auto total loss?

Windmolen: enig idee wanneer je mag monitoren voor je ovulatie en TP? Wil je deze in een natuurlijke cyclus of kunstmatige? Misschien heb je het al verteld, maar ik hou het amper bij!!

Dazzle: Fijn dat je voor DD gekozen hebt. Ik hoop dat het straks eindelijk raak is, je wacht lang genoeg.

Chevrolet&Fruity: Hebben jullie de MK's een beetje kunnen verwerken? Ik weet nog dat het mij de eerste keer wel een maand gekost had. Althans, qua gevoel/acceptatie/etc. Fruity: als je je tattoo foto wil uploaden kan het via mupload.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
03-07-2017 19:14
Windmolen: enig idee wanneer je mag monitoren voor je ovulatie en TP? Wil je deze in een natuurlijke cyclus of kunstmatige? Misschien heb je het al verteld, maar ik hou het amper bij!!
Snap ik, het gaat ook zo hard hier met reacties! Ik heb volgende week maandag m'n eerste echo (dag 10) om te kijken of er al een follikel groeit. Het wordt een terugplaatsing in natuurlijke cyclus, iets anders doen ze volgens mij niet in mijn kliniek. Tenminste, er is mij nooit een optie gegeven. Ik heb er erg zin in! Eindelijk een echt goede kans!
Ben jij nog lekker aan het genieten van je vakantie? Is het daar een beetje mooi weer waar je zit?
Diamond wat goed dat je het tegen enkele collega’s gezegd hebt! Luchtte het niet op dat je het eindelijk kon delen? Jij ook last van je emoties … je bent niet alleen! Niet fijn hé!

Angel, ach lieverd wat naar dat je bloedverlies had vanmorgen ☹ ik vrees dat je niets anders kan dan nog even afwachten, zoals anderen ook al zeiden kan dit vanalles betekenen… tuurlijk ben je bang, maar laat je niet meteen ontmoedigen! Kan me wel voorstellen dat dit eng is ☹ nog even geduld tot donderdag!

Weija, hier vriezen ze ze inderdaad al in op dag 3 in plaats van 5 .. weet niet goed waarom, op dag 5 zijn ze toch al sterker lijkt me, maar ze zei dat er tegen dag 5 al wat embryo’s weggevallen zouden zijn, maar ergens dacht ik wel: dat is toch goed, ik wil ook enkel de sterkste houden! Maar goed, ze zitten intussen allemaal in de vriezer 😉

Piene wat fijn!! Gefeliciteerd!! Ooh is het je tweede dochtertje dan al? Is je eerste op natuurlijke manier gekomen of …? Geniet!!

Miekje, kan me voorstellen dat het slopend is ..;

Animal wat een fijn nieuws!! Dag 5 zelfs, wou dat ze bij mij ook pas ingevroren werden op dag 5, maar hier gebeurt het al op dag 3..
Windmolen, dank je wel!! Ik houd een plekje voor je vrij op de wachtbank 😉 hihi! Goed dat je intussen wel blij bent met je 3 cryo’s! Zijn ze al 5 dagen?
selin26 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 21:11
0.11% gewijzigd
Thanks voor alle wachtsupport.
Vanavond beetje rommelig gevoel krampjes gekregen. Ik weet natuurlijk heel zeker dat dat geen ongikrampen zijn.... O_O

Ja de auto is totaal loss.... maar dat zou hij bij elke reparatie al bijna zijn. Oudje zat eraan te komen dat ik afscheid moest gaan nemen.. . Maar had dat liever anders gedaan.

Aangel echo post is goed! Daar is dit medium voor. En we hebben dat allemaal regelmatig nodig (helaas)

Hou vol allemaal! :couple:
selin bij mijn eerste zwangerschap kwamen ze er na 20 weken achter dat ons meisje een ernstige afwijking had en ben ik met 21 weken bevallen en hebben we afscheid moeten nemen :cry: vandaar nu alle extra controles en zijn we erg gerustgesteld dat waar het toen fout ging. nu goed is :yes: onbezorgd gaat me niet meer lukken maar misschien durf ik nu stiekem beetje te genieten ;-)
Animal: WoW!! Dat zijn veel blastocryo "s ( zo heet dat volgens mij?) fijn om achter de hand te hebben ;)

Angel: Ah meid wat een onzekerheid. Dikke knuffel! Ik hoop zo dat donderdag goed nieuws voor jullie is.
Animal wat een super goede score dat ook het laatste embryo uit de embryoscoop is ingevroren! Hoop heel hard dat je ze deze ronde niet nodig hebt en dat je ze tzt kan gebruiken voor een broertje/ zusje voor deze twee embryo's.

Angel volkomen begrijpelijk dat je verschrikkelijk onzeker bent door het bloedverlies. Ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt en met een gerust gevoel naar Thailand kan.

Thanks Baggal ik hoop ook dat deze tp een blijver oplevert!
Een hele dikke knuffel voor Angel :hug: :lips: :hug:

Flipje heel erg veel sterkte morgen! :hug: :redrose:
Zo en dan nu wil ik op anderen reageren. Voel me aso dat ik alleen over mezelf praat.

@ animal wat goed nieuws! En wat een top score, kan bijna niet beter! Zo blij voor je!

@ miekje ik hoop dat het bloeding wegblijft. Heel spannend en slopend ooo voor jou. Ik was van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, was zelfs utrogestan vergeten. Thuis meteen een test gedaan en daarna direct utrogestan ingebracht.

@ windmolen, 3 5daagse cryo's is hee netjes. Je hebt 3 mooie kansen.

@ Selin ook al zo'n mooie score. Gaat goed hier dames met cryo's. Hoop dat er veel baby's worden geboren.

@ Flipje ik denk morgen aan je. Ik voel me ontzettend naar, maar kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Denk vaker aan je en weet gewoon niet hoe ik je zorgen kan weg nemen ::hug:

@ weya heel veel succes vrijdag. Ik hoop dat dit voorlopig je laatste cryo is!

@ mevrstippel wat fijn dat er zaad is ingevroren. Dat is een hele mijlpaal met TESE! Al het moeite is waar geweest. Lijkt me ook zo spannend of er wat wordt gevonden, en gelukkig was dat zo.

@ piene gefelicteerd met het mooie nieuws. Toch heel fijn dat guo goed was. Helemaal zorgeloos zal je niet zijn, maar hoop dat het nu aardig in de buurt komt.

@ andere lieverds, ik hoop dat ik niemand vergeten ben die iets belangrijks op de planning heeft.

@ allen bedankt voor jullie super lieve berichtjes. Ben erg emotioneel en kan het moeilijk loslaten. Ben ook ontzettend aan het doemdenken. Gelukkig is het bloeden voor nu gestopt, maar hou nog lage rugpijn en af en toe soort trekkingen in mijn vagina en heel soms krampjes in buik. We weten gewoon nog niets en dat is killing. Ik hoop dat als het slecht nieuws is, dat we hieruit komen samen. Alleen ik weet niet hoe.
Dames, ik ben zo bang. Heb al heel de nacht zoveel pijn in men buik.
Dacht terug te gaan werken vandaag maar vrees dat dat niet zal lukken.
Heeft nog iemand dit gehad na de terugplaatsing? Het is menstruatie achtige pijn, bovendien lijk ik koorts te hebben :(
Morgenvroeg naar ziekenhuis bellen, heb nog geen oog toegedaan:(
Hoi meid wat erg. Idd ziekenhuis bellen. Heb je thermometer? Kun je temp nog even opmeten.
selinIk heb na punctie halve dag gewerkt. Was ook niet zo lekker. Blijf drinken en zeker bellen en temperaturen!

Hier net me niet kunnen bedwingen.. . Test van kruidvat:negatief. Is dat het nu of ben ik te vroeg en zal ik do nogmaals proberen? (Punctie was ma 19 juni) of maar stoppen met utro? Baal baal

Kwam bij jullie ongi door utrogestan heen? Of werd het uitgesteld?
Miekje bij mjj kwam menstruatie pas 3 dagen na stoppen met utrogestan. Balen meid. Je zit nu dan op 15 dpo, dan zou het positief moeten zijn vrees ik, als je zwanger was geweest :hug:
Oh Miekje, wat een teleurstelling... Ik durf je niet te zeggen wat je nu 'moet' doen... Even afwachten wat de meiden zeggen die al langer met dit bijltje hakken.

Wat ongelooflijk rot voor je... We weten allemaal de kansen, maar wat was het mooi geweest als deze was blijven plakken... Ik blijf toch voor je duimen, sterkte vandaag... :hug:
Miekje, test had nu licht positief moeten zijn als het raak was geweest. Ik zou wel doorgaan met de Utro en in overleg met ziekenhuis pas eventueel stoppen.

Ik heb 2 keer Utro en 1 keer Crinone gebruikt, bij beide op de laatste paar dagen wat bloed bij afvegen.
Nou dat was dus icsi1.... gaat wel snel zo.
Ziekenhuis zei donderdag testen en stoppen met utro tenzij ik echt ongi Word dan al eerder stoppen. Maar gaan weekeindje weg dus als ik dan toch ongi word dan liever niet daar.
Maar zal toch maar de doorgaan en wachten
Angel: heb jij een beetje kunnen slapen? Nog bloedverlies? Als het overigens echt mis is, dan kom je er echt samen uit met je partner. Daar hoef je je nu nog geen zorgen over te maken.

Flip: Denk aan je - Sterkte met de echo.

Miekje: Ik zou met deze termijn ook een licht streepje hebben verwacht als het raak zou zijn. Ik werd in ICSI 1 11 dagen na de punctie ongesteld, dwars door de cyclogest heen. Ik weet dat Dazzle niet ongesteld werd door de Utro heen. Het ziekenhuis adviseerde me om door te gebruiken tot de bloedtest waar uit bleek dat ik niet zwanger was (gut, gut - wat een surprise). Volgens mij is dit algemeen beleid, ook in NL. Gebruik medicatie tot officiele test datum en dan stoppen. Heel jammer wanneer zo'n eerste poging mislukt, zeker omdat je geen cryo's hebt. Helaas is de MMM teleurstellingen incasseren en je focussen op de volgende poging. Knuffel!!

Selin: Dit kan alles zijn meis... Goed dat je even contact opneemt met het ziekenhuis.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
@ baggal lief dat je vraagt. Ik slaap eigenlijk sinds positieve test slecht, tjah zwangerschapskwaaltje of spanning. Gisteren had ik ook maar 3 uurtjes geslapen en vannacht werd ik meerdere keren wakker, maar viel gelukkig weer in slaap (slaap tekort denk ik). gisteren in de ochtend 2x rood bloed op wc papier, daarna alleen wat bruinbloed bij afvegen en sinds gistermiddag geen bloed meer gezien. Weet niet hoe het vandaag loopt. Afwachten maar, heb niet zo'n goed gevoel meer...

@ Flipje sterkte vandaag. Ik hoop op onverwachts goed nieuws. :hug:
selin onderdaad bellen, ik heb dit ook gehad en had flinke overstimulatie
zat elke dag op randje om te worden opgenomen in ziekenhuis. was er ook echt ziek van en veel pijn
dus inderdaad bellen en misschien koet je wel langskomen en bloedprikken ofzo
sterkte

miekje balen zeg :-? sterkte meiss
Flipje heel veel succes/ sterkte vandaag..... ik denk aan jullie.

Angel wat blijft het spannend. Hoop heel erg voor je dat de bloeding niet doorzet en je morgen voor de termijn een goede echo hebt.

Miekje wat enorm jammer dat de test negatief was. Op 15 dpo had je wel een streepje moeten zien als het raak was geweest. Qua stoppen met utro, zou ik het beleid van je ziekenhuis volgen.

Selin bel beslist met je ziekenhuis. Alleen zij kunnen besluiten wat verstandig is om nu te doen. Sterkte.
selin je staat trouwens niet in de tabel? als je je gegevens neerzet zet ik je erin ;-)
Selin, heel saai, maar ik zeg ook dat je het ziekenhuis moet bellen. Hoop dat het allemaal meevalt. Ik vind het overigens wel vreemd dat als je je een paar dagen echt niet goed gevoeld hebt, en zelfs vocht in jouw buik hebt, ze de overstimulatie zo weg hebben gewuifd. Tenminste, zo komt het een beetje op mij over. Had je ook veel follikels? Er zijn er zoveel die net een punctie gehad hebben, dus ik weet het echt even niet meer (mijn hoofd is ook een zeef) hoeveel bevruchtigen hadden jullie en weet je al hoeveel cryo's er zijn? Sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt!
Ik heb bij deze terugplaatsing eigenlijk van begin af aan al wat buikpijn. Niet noemenswaardig, maar ik voel het wel. De andere 2 x heb ik nergens last van gehad.

Angel, wat lijkt me deze onzekerheid moeilijk zeg! Wanneer gaan jullie op vakantie? Is dat niet komend weekend? Ik snap dat je slecht slaapt, ik zou dat ook zeker hebben, maar misschien helpt het om je te realiseren dat het nu toch al goed zit, of fout zit, alleen dat jij het nog niet weet. Misschien stelt je dat wat gerust. Slapen is toch wel erg belangrijk.... :hug:

Miekje, wat rot zeg... Eigenlijk zou hij al wel positief moeten zijn. Ik zou zeker do nog een keer testen, maar ik snap als je geen hoop meer hebt. Hopelijk levert ICSI 2 een mooier resultaat.

Sofie, wanneer ga jij testen? Trek je het nog een beetje? En doces?

Filp, sterkte vandaag! :hug:

Ik merk wel dat ik nu met deze (3e) terugplaatsing veel relaxter om kan gaan. Net alsof het een beetje went. De laatste dagen zullen ongetwijfeld spannend zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven