Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
Locatie
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1


:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Boulu goed nieuws dat er niets uit de vlokkentest is gekomen. Dat stemt hoopvol voor de toekomst.

Labgeek veel beterschap en sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat een klote klote klote nieuws Abuse!!! Ik had het zo gehoopt deze ronde!! Wat een moeilijke keuze krijg je nu ook voor je voeten. Neem vooral de tijd!! :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Shit shit shit abusu, had het zo voor je gehoopt. Echt shit voor je. Ik lees hier regelmatig mee, en ook voor jou verloopt het traject niet bepaald voorspoedig.
En nu sta je weer voor zon lastig dilemma. Heb je een second opinion overwogen? Ook om de kansen met ivf/ icsi ten opzichte van iui eens te checken? Het verbaasd mij namelijk dat de kansen even groot zouden zijn. Hoe dan ook, ik wens je heel veel succes en sterkte. En Gent behandeld volgens mij ook alleenstaande dames. Knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Verdorie Abusu, ik had het zo voor je gehoopt.
Neem je tijd om een beslissing te nemen, dit is nogal een groot 'ding' natuurlijk, niet iets om over een nacht ijs te gaan. En wat meerderen al hebben gezegd: je kunt ook terugkomen op een beslissing. Het hoeft allemaal niet meteen definitief te zijn natuurlijk. Maar ik weet dat dat gemakkelijk gezegd is en bovendien (volgens mij zijn wij zo'n beetje even oud) gaat je leeftijd nu natuurlijk ook voor wat meer druk zorgen.
Ik hoop dat je van je vakantie geniet ondanks dit klotenieuws en dat je een beslissing gaat nemen waar je je goed bij voelt.

Lilly en Zwangerworden, wat fijn om jullie weer hier te zien! Meestal is het niet zo tof om nieuwe mensen te verwelkomen, maar in jullie geval vind ik het toch wel een cheer waard ;-). Alvast heel veel succes gewenst allebei en ik hoop op een snelle tweede zwangerschap voor jullie allebei.
Alle reacties Link kopieren
Abusu wat moeilijk, zeker als leeftijd ook een rol gaat spelen op een gegeven moment... kan me voorstellen dat je je leven ook weer terug wilt. Maar ken zelf ook echt wat mensen die lang door zijn gegaan en bij wie het (miraculeus) goed kwam. Maar goed, er zijn ook bij wie het niet lukte dus snap je afweging zo goed... hoe gaat het vandaag met je?

Duufje wat lief, dank je wel. Heb wel een tijd getwijfeld om hier weer mee te schrijven. Ik gun het jou en Flip nu echt meer dan mezelf. Weet dat jullie er niet zo in staan. Hopelijk schrijven we binnenkort wéér samen in een "uitgerekend in ..... 2018" topic ;-)
abusu schreef:
28-08-2017 12:58
Helaas, menstruatie is ook begonnen. Ik weet het nu niet meer. IVF/ICSI-pogingen zitten er op.
ICSI tov IUI geeft weinig meer kans. Vind het zo plotseling om nu te stoppen, maar hoeveel IUIs dan nog? Ik wil ook "verder" met m'n leven.
Pfffff...
Ik ben verdrietig voor je, wat de anderen ook zeggen; laat het even bezinken en zet de opties goed op een rijtje voor je een keuze maakt... xx
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Duufje! Heb ook getwijfeld of ik weer zou komen schrijven. Ben niet zo actief geweest op het forum de laatste maanden en dan nu ineens... ik gun het jouw en Flipje zoveel meer!! En nog vele anderen hier!! Maar goed het traject gaat straks vast en zeker weer spannend zijn en dan toch best fijn om wat te kunnen schrijven!!

Waar zit jij nu in het traject Duufje?? En hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Hi zwangerworden!
Ik zit nu even in de wacht na 2 compleet mislukte ICSI pogingen (2 x geen bevruchtingen). En dat vind ik prima, was wel even toe aan een beetje rust, de laatste mislukte poging heeft er wel ingehakt. Heb over 3 weken een evaluatiegesprek met de fertiliteitsarts en dan kijken we verder wat we gaan doen met de derde poging. Ik wil voor die tijd voor mezelf beslist hebben of ik nog over ga stappen van verzekering en op die manier nog 2 pogingen extra 'koop' voor volgend jaar. Bovendien twijfel ik nog over een second opinion in Dusseldorf. Dat wil ik sowieso eerst overleggen met mijn huidige arts. Ik was er even helemaal klaar mee en alle hoop kwijt, maar er begint weer een beetje hoop en moed terug te komen. Hoewel het wel anders voelt dan een paar weken/maanden geleden. Ik ben het vertrouwen in een goede afloop wel een beetje kwijt.
Nu eerst nog even rustig aan en me focussen op andere dingen en dan over een week of 3 weer een plan van aanpak maken.
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge jonge, ik ben weer aan het werk en heb dus minder tijd om mee te lezen en mee te schrijven... :nerd: Jeetje, wat gaat dat ongelooflijk snel hier! :rolling:

Even een knuffel voor Abusu... :hug:

Ik ben inmiddels op dag 7/10 (vanavond 8e tabletje, donderdag de laatste) van de kuur Provera. Sinds gisteren enorme buikpijn (krampen en steken) en hoofdpijn (bonzend). Heel vervelend, maar er gebeurt duidelijk iets. Nog even volhouden en dan hopen dat de Progynova minder bijwerkingen geeft...
Alle reacties Link kopieren
Mag ik als zwangere ook weer meeschrijven? Vooral meelezen en meeleven. Ik wil graag op de hoogte blijven en hoop zo dat ik op een dag goed nieuws lees van Dazzle, duufje, Flipje, abusu, animal, weija en alle andere meiden natuurlijk. Het is jullie zo gegund.

@ zwangerworden en Lilly welkom terug in de mmm. Ik hoop heel erg dat het jullie voor een tweede keer gegund is.
Alle reacties Link kopieren
@doces valt niet mee he na de zomervakantie ik herken dat. (Vakgenoot) ben ook weer aan het spuiten en van de week mijn scratch gehad. Hoop dat deze ronde succesvol wordt en dat we allemaal kunnen meeliften of de mooie flow van de laatste weken.

@angel fijn dat je meeschrijft vind ik.

En wat leuk dat er n paar herintreders zijn. Succes gewenst alvast
Alle reacties Link kopieren
En abusu nu vergeet ik jou bijna... heel erg balen! Rustig aan! En geniet toch van je vakantie!
Alle reacties Link kopieren
@Miekje: ik werk in regio Noord, dus deze week alleen nog maar voorbereiden. Nog geen leerlingen. Vanaf maandag echt weer alle hens aan dek... :whip: ;-)
Alle reacties Link kopieren
Boulu, fijn dat uit de vlokkentest niets bijzonders gekomen is. Ik hoop dat dat je moed geeft voor de toekomst.

Angel, natuurlijk mag je meelezen, meeleven en meeschrijven!

Lilly en zwangerworden, wat leuk dat jullie weer "terug" komen voor nummer 2. Ik hoop voor jullie dat jullie net zo snel zwanger raken als met nummer 1. Ik heb jullie toendertijd wel meegelezen, maar ik ben later pas mee gaan schrijven.

Abusu, ik hoop dat vandaag of morgen de teleurstelling een beetje naar de achtergrond verdwijnt en je toch kunt gaan genieten van jouw vakantie. Meid ik vind het zo rot voor je...

Ik heb eigenlijk niets te melden. Saai he... Straks weer werken en vanavond nog maar eens helemaal los gaan met sporten.
Alle reacties Link kopieren
Angel :bye: Leuk dat je weer meeschrijft/meeleest/meeleeft, ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat? Hoe ver ben je nu en hoe verloopt je zwangerschap?
Smurf12Hoe gaat ie met jou? Spannend, morgen je testdag! Ik duim voor je!
Abusu ik hoop dat je kan genieten van je welverdiende vakantie ondanks het droevige nieuws. :hug:

Hier is het rustig, ik verwacht volgende week mijn ms en dan weer te beginnen met de pil. :whistle:
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
Miekje: wat goed dat je een scratch hebt gedaan! Hiervan is volgens mij echt bewezen, ondanks de "empiric nature" dat het helpt. Vond je het pijnlijk of wel te doen?

Abusu: Ik heb de laatste dagen aan je gedacht. Enorm teleurstellend dat je geen verzekerde pogingen meer hebt en enerzijds verder wil met je leven en anderzijds ook een kinderwens hebt. Het zijn van die stomme overwegingen van hoever ga je om je droom te verwezenlijken...

Smurf: Heel veel succes met testen morgen. Ook vanuit London duim ik voor je.

Diamond: Ik hoop dat je nieuwe poging meer succesvol is in de zin van zowel cryos als een positieve test! Spannend dat je weer begint.

Flipje: Ik verwacht en hoop dat je menstruatie dit weekend wel weer zal doorbreken en dat het circus van slikken en spuiten dan tzt weer gaat beginnen. Natuurlijk wens ik je ALLE succes en hier bij ook een knuffel. Veel plezier met je gadget. Het idee van verse koffiebonen spreekt mij ook wel moet ik zeggen..!

Windmolen: Hoe is het met jou? Nu je cyclus hersteld is, wanneer verwacht je de cryo TP?

Lilly: ook voor jou breekt weer een Spannende periode aan! Toi - toi - toi! En hetzelfde geldt voor ZW2014!!

Labgeek: nog last van de overstimulatie? Hoe voel je je verder?

Selin/Labgeek/Rucio/Sef en alle andere dames met een positieve test: heel veel succes volgende week met de echo's!! :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal Hier nog steeds in rust stand... Moet zo min mogelijk doen en vooral mijn gemak houden. Gelukkig heb ik vandaag het gevoel dat het iets beter gaat en heb niet zodra ik sta hele erge pijn in mijn buik. Morgen ga ik weer op controle om te kijken of het vocht minder is geworden.

Ik heb 21 September mijn eerste echte echo om te kijken of het hartje klopt. 1 dag na mijn verjaardag! Ik ben dan als het goed is 8 weken zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Diamond30 schreef:
30-08-2017 09:04
[...]
Hier is het rustig, ik verwacht volgende week mijn ms en dan weer te beginnen met de pil. :whistle:
.
Diamond, we gaan samen knallen! :couple: Ik verwacht mijn menstruatie op 2 of 3 sept.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Baggal ik heb ook goede hoop op scratch. Er loopt nu een grote studie in heel nl mbt scratch en ik hoor gelukkig in dr groep die daadwerkelijk de behandelibg krijgt.
Het was even gemeen maar viel mee. Ging snel. Allern in mijn lijf/hoofd kwam de pijn van de punctie weer boven wat toch minder fijn was.

Maar alles voor het goede doel.

Doces ik in midden dus alweer even bezig.
Alle reacties Link kopieren
Flipje dat gaan we zeker doen! :high5: Ik ook denk ik, alhoewel ik niet precies weet hoe mijn cyclus nu gaat zijn na de IVF..zit vandaag op dag 23..
Baggal dank je daar gaan we voor! :yes: Hoe gaat het met jou heb je de echo al gehad?
Labgeek goed om van je te horen, doe lekker rustig aan! Beterschap :rose:
Shine bright like a diamond
labgeek: wij hebben ook 21 sept de 1e echo! De vorige keer ging het bij ons 3 dagen voor de echo mis... tegen die tijd zal het dus wel spannend worden..
Fijn dat je niet opgenomen hoeft te worden. Een kennis van mij heeft 2 weken in het zkh gelegen (ze was toen ook zwanger na ivf). Ze hield zoveel vocht vast, dat was gewoon eng om te zien. Haar zoontje is nu al 1,5 trouwens. Ik probeer ook nog steeds veel te drinken en weeg me elke dag.

21 sept is toevallig op de dag af 2 jaar na de hersteloperatie van mijn man! Heb net vandaag de tok weggegooid die mijn man na de operatie om moest tegen zwelling en pijn. Lijkt alweer lang geleden en nu het resultaat ervan in mijn buik :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Miekje: Dat is heel fijn dat je daarvoor ingeloot bent. En idd - het is even gemeen, maar ogen op de prijs denk ik dan ;-) . Alleen de laatste keer moesten de kaken even op elkaar (bloedde toen ook nog hevig na).

Labgeek: Fijn te horen dat het iets beter met je gaat. Drink je nog steeds veel (3 liter per dag)?

Doces: Is het moeilijk om in het onderwijs te werken met het oog op je eigen kinderwens? Mijn tante is basisschool lerares en een collega van haar die ook al jaren knokt voor een kindje vind dit soms best lastig. Begrijp ik ook wel. Hoop dat het goed gaat met je. Dikke knuffel. :hug:

Zizo: Hoe is het met jouw werk situatie en de vervelende leidinggevende? Heb je nog veel last van de nasleep van de torsie?


Dazzle: Ergens deze week of begin volgende week komen, als ik mij niet vergis, de resultaten binnen van de NK-cellen, want jij zat nog net voor Animal. Ik hoop dat je nog iets had aan het artikel hier. Ik heb er destijds losjes over gesproken met mijn arts na de 2e chemische. Het is iig een gebied dat nog enorm in ontwikkeling is. Op Fertility Friends, de Engelse variant van ons forum hier staan in ieder geval een aantal success stories van dames die wel doorgaand zwanger werden met INTRALIPID infusions en prednisone.

Duufje: Even een zwaai - ik hoop dat alles goed gaat met de overdracht van het huis en je je kan storten op de verbouwing. benieuwd naar wat de arts van het Rijnstate t.z.t. zegt over de vorige 2 ICSI's. Qua huizen: Hier begint Baggal-man toch ook weer enthousiast te worden mbt een mogelijke verhuizing. Ik wil echter wel @ Repton blijven en om ons appartement te verlaten moet er veel gebeuren. Ik zeg niet per definitie NEE, maar ben wel erg gehecht aan de huidige woning. :)
Diamond30 schreef:
30-08-2017 13:07

Baggal dank je daar gaan we voor! :yes: Hoe gaat het met jou heb je de echo al gehad?
Ik had idd gister de echo en het wordt een dikkertje. Ze wordt nu geschat op bijna 2.7 KG en dat gewicht past bij 36-37 weken en schijnt lange benen te hebben. Zowel Baggal-man als ik zijn niet echt dik, althans gewoon een gezond BMI, of extreem lang. Er werd even overwogen om opnieuw de suikertest te doen, maar later toch vanaf gezien. Over 15 dagen heb ik immers weer een echo + Doppler en wordt ook een datum voor de keizersnede gepland. Het lijkt mij heel surreal om na 4 jaar proberen, talloze tranen, diverse trajecten en momenten van pure wanhoop dan eindelijk moeder te mogen worden. En jeetje - wat hoop ik terwijl ik dit typ toch dat ons dat allemaal hier gegund is. Jij gaat iig samen met Flip knallen volgende maand! :couple:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
@Baggal: Nou, ik vind dat niet perse moeilijk. Ik vind het werken met kinderen heel leuk, dus ik haal daar vooral veel plezier uit :)

Wat ik moeilijker vind is als ik zie/hoor dat het bij kinderen thuis niet goed gaat (ik werk op het speciaal basisonderwijs en we hebben helaas veel leerlingen met een heel nare, moeilijke thuissituatie) en dat ouders dan laten weten (weer) in verwachting te zijn. Dan denk ik wel eens: "Waarom jij wel en ik niet?" Maar ik realiseer me heel goed dat dat echt helemaal geen zin heeft dus ik probeer het naast me neer te leggen. Maar daar kan ik wel eens boos / gefrustreerd over worden.
Alle reacties Link kopieren
Miekje hopelijk levert de scratch je een mooie zwangerschap op ! Waar in het traject zit je nu? Begin je binnenkort met stimuleren?

Flip wel "fijn" dat je weer iets kan gaan doen. Zie je er tegenop wat gaat komen of inmiddels jezelf min of meer kunnen opladen?

Diamond succes met wat komen gaat!

Smurf spannend bijna testen! Hou je het nog een beetje vol?

Hier vandaag de echo gehad. Er is al een follikel van 17 mm ruim. Dat is eerder dan vorige maanden. Ze verwachten dus met 2 dgn zeker een positieve ovulatietest. Dat zou, als alles goed gaat, begin volg wk al tp betekenen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je lilly dat hoop ik ook. Ik spuit nu decapeptyl en volgende week menstruatie daarna stimuleren. Dus we werken weer ergens naartoe ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven