Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
Locatie
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1


:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Baggal post_id=27487050 time=1504078509 user_id=107413

Windmolen: Hoe is het met jou? Nu je cyclus hersteld is, wanneer verwacht je de cryo TP?

[/quote]

Ben nu op vakantie, dus we slaan een ronde over. Ik zit nu net na de eisprong. Volgende cryo tp zal ergens eind september zijn, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Baggal post_id=27487050 time=1504078509 user_id=107413

Windmolen: Hoe is het met jou? Nu je cyclus hersteld is, wanneer verwacht je de cryo TP?

[/quote]

Ben nu op vakantie, dus we slaan een ronde over. Ik zit nu net na de eisprong. Volgende cryo tp zal ergens eind september zijn, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Baggal post_id=27487050 time=1504078509 user_id=107413

Windmolen: Hoe is het met jou? Nu je cyclus hersteld is, wanneer verwacht je de cryo TP?

[/quote]

Ben nu op vakantie, dus we slaan een ronde over. Ik zit nu net na de eisprong. Volgende cryo tp zal ergens eind september zijn, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Baggal post_id=27487050 time=1504078509 user_id=107413

Windmolen: Hoe is het met jou? Nu je cyclus hersteld is, wanneer verwacht je de cryo TP?

[/quote]

Ben nu op vakantie, dus we slaan een ronde over. Ik zit nu net na de eisprong. Volgende cryo tp zal ergens eind september zijn, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, zojuist getest en helaas niet het nieuws dat ik hoopte te kunnen brengen... De test bleef witter dan wit. Dus dat is wel een teleurstelling. Had het geweldig gevonden om deze vakantie samen te kunnen genieten van een positief resultaat na alle inspanning en stress maar in plaats daarvan verwerken we de teleurstelling!

Hele kleine hoop, ben nog niet ongesteld. Voelt ook niet alsof dat eraan zit te komen. Dus als dat niet gebeurt moet ik over 2 dagen nog een keer testen... maar geen verwachtingen ten aanzien daarvan.

Gelukkig nog 2 cryo's. Zal als ik ongesteld wordt het ziekenhuis bellen. Weten jullie of je voor een cryo tp meteen door mag, of is er ma stimulatie altijd een rustcyclus?
Alle reacties Link kopieren
He bah, Smurff - wat jammer... Utro kan e.e.a. tegenhouden (al werd ik dwars door de cyclogest ongesteld). :hug: Gelukkig heb je inderdaad nog twee mooie cryo's liggen en hopelijk gaan die voor succes zorgen. Het hangt heel erg af van het ziekenhuis waar je onder behandeling bent of je meteen door mag of dat ze liever hebben dat je een cyclus overslaat. Ik weet dat in Lilly's ziekenhuis, albert Schweitzer zij meteen verder mocht (en toen zwanger werd van die cryo!), terwijl Boston Place Clinic waar ik zat een maand rust wilde.
Wat je zegt: eerst maar even de teleurstelling verwerken en dan straks vol goede moed verder :thumbsup:

Windmolen: geniet van je vakantie :sun:
baggal wijzigde dit bericht op 31-08-2017 10:34
0.14% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Doces: Goed van je. En ja - dat van die gevallen lastige thuissituatie kan ik me helemaal voorstellen. Ik had dat vorig jaar al toen mijn broer in een redelijk kansloze relatie een kind verwekte bij zijn inmiddels ex. Het is idd verstandig om je eigen traject en doel voor ogen te houden, al vond ik het soms best frustrerend om te zien vanaf de zijlijn. En zelfs nu nog steeds dat ik denk: waarom hebben jullie niet even bedacht dat de basis goed moet zijn voordat je aan kinderen begint?! Het kan natuurlijk altijd mis gaan tussen mensen en daar wil ik niet moraliserend over doen, maar als je dat op voorhand al weet... :"-(
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ach smurff, dat is rot zeg!!! In het VUmc is er een verplichte wachtmaand na de stimulatie.

sense, ik zie dat jij ook start in september, heb jij net als Diamond en ik ook het lange protocol (met de pil)?
flipje2 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 10:14
44.62% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Baggal haha veel babyvet en lange beentjes, goed dat ze iig goed groeit. Spannend zeg allemaal, dat je na 4 jaar eindelijk je dochtertje binnenkort mag ontmoeten.
Oooh smurf 12wat jammer zeg, het is toch altijd weer een teleurstelling :hug:
LilyDank je! Klinkt goed, het gaat opeens in een versnelling voor je.
Windmolen fijne vakantie! :sun:
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
Hee

Ik sta weer in de tabel! Leuk!! Zal ook weer proberen actiever mee te schrijven! Nu de laptop er maar weer eens bij gepakt! Schrijft een stuk makkelijker dan via m’n telefoon!! Ga nu ook eens uitgebreid reageren!!


Flipje, hoogste tijd inderdaad dat je zwanger gaat worden!! Ik hoop dat jullie 2de ivf poging meer succes heeft!!

Labgeek1990, gefeliciteerd met je zwangerschap! Las dat je overstimulatie hebt.. balen!! Inderdaad veel rust en veel drinken! Zakken de bloedwaardes al?

Baggal, gelukkig alles goed met de kleine! Je zwangerschap verloopt wel behoorlijk gecompliceerd zeg!! En wat je zegt, tijd om minder te gaan werken lijkt me een goed plan! Maar je verlof start denk ik ook bijna?? Je zit nu denk ik op ruim 34 weken? Komt dichtbij nu he!! Ik moest ook weer een verwijzing hebben van de huisarts trouwens. Maar een belletje was voldoende. En met de verwijzing kon ik me aanmelden en weer verder gaan met het traject, in mijn geval dus straks een cryo tp! Die verwijzing is een stukje administratiefs ofzo.. Met mij gaat her allemaal goed trouwens!!

Boulu, ontzettend klote dar je je hier in dit topic weer moet melden!! Gelukkig kwam er niks uit de vlokkentest. Blijft ontzettend verdrietig dat het niet goed was maar dit is wel een lichtpuntje! Moet je nu weer opnieuw prikken, enz of heb je nog cryo’s?

Duufje, ik snap dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent.. even rust, alles laten bezinken, goed nadenken over de volgende stappen klinkt als een goed plan. Een second opinion in Dusseldorf of Gent zou ik denk ik ook overwegen. Je hoort vaak dat ze daar net wat meer dingen doen/kunnen en wat de kans op vergroot! Ik hoop dat je het vertrouwen straks weer een beetje terug krijgt!! Je bent sterk!!

Doces, wat doet de provera? En de progynova? (sorry nooit gebruikt dus geen idee)

Diamond, nog even en dan starten!! Succes!!

Doces, lastig is dat om te zien he van die kinderen en ouders die zo weer zwanger zijn. Ik werk met uitgeplaatste kinderen en maakt wat dat betreft hele nare dingen mee qua historie van het kind.. kon me er ook boos om maken maar goed het helpt me nergens bij.

Miekje, hopelijk levert de scratch wat op!!

Lilly1980, zo spannend!! Misschien volgende week al een tp!!

Smurf112, shit zeg! Wat kut!

Ik heb 1 deze dagen m’n eisprong. Zodra ik ongesteld word ga ik het ziekenhuis bellen om te starten voor een tp!!
Alle reacties Link kopieren
(zwv2014, zo grappig, toen je laatst weer terugkwam in dit topic herkende ik jouw berichtjes al meteen, zonder naar de 'afzender' te kijken. Jij bent zo enthousiast, jij schrijft altijd overal twee uitroeptekens achter :hihi: :hyper: )
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
31-08-2017 10:41
(zwv2014, zo grappig, toen je laatst weer terugkwam in dit topic herkende ik jouw berichtjes al meteen, zonder naar de 'afzender' te kijken. Jij bent zo enthousiast, jij schrijft altijd overal twee uitroeptekens achter :hihi: :hyper: )
hahahaha, zit m'n eigen bericht even na te lezen. inderdaad veel uitroeptekens!
Vind een punt gewoon zo saai haha!
Alle reacties Link kopieren
zwangerwordenvanaf2014 schreef:
31-08-2017 13:09
hahahaha, zit m'n eigen bericht even na te lezen. inderdaad veel uitroeptekens!
Vind een punt gewoon zo saai haha!
Ik betrap me zelf daar ook vaak op :-) En haal dan een zooi uitroeptekens of... weg... ;-)

Smurf, wat rot zeg... Ik had ook zo anders voor je gehoopt! Ben je al over de 15 dg DPO heen? De laatste keer begon het bloed pas 7 dagen na stoppen van de utro, en ik voelde ook niets aankomen (doe ik nooit, dus dat is niet zo raar) Zowel in NL al in DD is er een rustmaand na de stimulatie/punctie. Na mijn 3e punctie was mijn cyclus ook 5 dagen langer dan normaal, dus lijkt het mij ook verstandig om die maand over te slaan. Gevoelsmatig zeg ik dat die eierstokken best een opdonder krijgen en dus misschien ook wel even iets minder kunnen functioneren, maar of dat waar is, weet ik niet. Ik zou er geen goed gevoel bij hebben om geen rustmaand te nemen. Is natuurlijk wel afhankelijk van hoeveel follikels en hoe veel last van de punctie natuurlijk.

Windmolen, geniet van jullie vakantie! Wij lopen nu al te fantaseren over onze vakantie over ruim 2 maanden :-) Heerlijk! Bij mij lijkt mijn cyclus ook weer normaal te doen, na de wat lange cyclus van vorige maand. Nu weet ik wel bijna zeker dat we in ieder geval een paar dagen samen op het wachtbankje zullen zitten. Best gezellig om naar uit te kijken!

Doces, ik werk niet met kinderen, maar heb natuurlijk wel bijv buren met kinderen waar ik het een en ander bij mee krijg. En er zijn genoeg verhalen... Nou, dan denk ik wel eens: Geef dat kindje maar hier, dan krijgt het in ieder geval heel veel meer liefde en goede verzorging dan als dat kindje thuis blijft. En dan vraag ik me ook af, waarom wij niet?? Ik stel mezelf dan maar gerust dat het erg graag willen en goed voor een kindje kunnen zorgen, geen garantie is dat je ook kinderen krijgt en dat daar echt helemaal los van staat...

Lily, spannend zeg! Ergens begin volgende week zal je al een tp hebben. Ik hoop voor je dat je heel snel naar het andere topic mag verkassen.

Zwv2014, krijg je tp in natuurlijke cyclus? Ook voor jou hoop ik dat je snel kunt verkassen.

Flip, nog een paar dagen en je mag met de pil beginnen. Hoe voel je je daarbij? Zie je het toch als een nieuwe kans, of zie je er tegen op?

Diamond, jij hebt eerst nog een gesprek toch? Ga je nu al wel aan de pil? Ik ben even het overzicht kwijt....

Hier zoals de laatste tijd, geen nieuws. Ik lees en leef met jullie mee, en straal af en toe wat energie richting het buitenland, zodat ik snel de uitslag van het NK-cellen onderzoek krijg. Maar eerst mag Dazzle natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
zwv2014 dank je jij ook! Ook weer spannend voor jou, krijg je nog extra hormonen of is dat niet nodig bij een cryo?
Ik merk bij mezelf ook dat ik veel uitroeptekens gebruik haha :hihi:
AnimalNee, evaluatie is al geweest, verwacht dat ik volgende week ongesteld wordt en dan beginnen met de pil. Krijg nu Menopur ipv gonal om te kijken of dit beter effect gaat hebben voor mij. Hopelijk hoeven jij en Dazzle niet meer lang te wachten op de uitslag.
Shine bright like a diamond
Ik lees nog braaf mee maar ben wat meer op de achtergrond. Ik leef echter mee met iedereen die nog midden in dit traject zit. Gelukkig na veel slecht nieuws (dikke knuffel :hug: :hug: ) ook positief nieuws. Gefeliciteerd dames!!! Heerlijk om te lezen:cheer:

Ik blijf op de achtergrond meelezen (dit is dus ook stiekem een tvp) maar hoop snel weer dansende smileys te kunnen posten voor jullie allemaal :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
ZWV2014: ik heb een heel onregelmatige cyclus van mezelf (soms maandenlang geen menstruatie, vermoedelijk als gevolg van mijn leverziekte) en mijn eerste (verse) terugplaatsing is helaas mislukt. Nog twee cryo's 'op voorraad', dus ik wil een cryo laten terugplaatsen. Maar dat kan dus niet in mijn eigen cyclus. De Provera moet een menstruatie opwekken en met de Progynova wordt vervolgens een kunstmatige cyclus gecreëerd zodat de cryo op het juiste moment teruggeplaatst kan worden. Maar die Provera is goed z'n werk aan het doen want ik heb nu al een paar dagen continu zo'n ontzettende buikpijn: echt hevige menstruatiekrampen... Maar goed, vanavond laatste tabletje (tienaagse kuur) en dan afwachten wanneer de menstruatie doorbreekt zodat ik met de Progynova kan starten.
Alle reacties Link kopieren
@ animal en dazzle, ik ben ook erg benieuwd naar jullie testresultaten. Ergens hoop ik dat die gewoon afwijkend zijn en er wat aan kan gedaan worden. Het duurt niet lang meer volgens mij?.

@ diamond lief dat het vraagt. Met mjj gaat het goed. Ben 14 weken zwanger. Heb bloed laten prikken voor de NIPT, dus wachten is daarop. Voel me vaak bezwaard om hier over mijn zwangerschap te hebben. Maar ben erg geïnteresseerd hoe het hier loopt met jullie. En wil soms ook laten weten dat ik jullie niet vergeten ben en aan jullie denk.

@ doces lijkt me idd moeilijk als je met kinderen werkt. Dan betrek je vaak dingen op jezelf. Ook bij lieve schattige kinderen denk je dan van zo'n lieverd wil ik ook hebben (had ik tenminste). Spannend dat je weer verder gaat. Hoe gaat het met je gezondheid?

@ Flipje ik ben wel blij voor je dat je helemaal een nieuwe poging begint. Hoop dat deze cryo's je gezonde kinderen gaat leveren. Het voordeel is wel dat je goed te stimuleren bent en snel zwanger kan worden, maar daarna blijft het erg spannend.
Alle reacties Link kopieren
Smurf balen. Gelukkig dat je nog cryo's hebt, al blijft het erg balen. Ik mocht na een stimulatie niet meteen verder en er moest een rust cyclus tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Smurff112 wat ongelooflijk jammer... :hug:

Angel, met mijn gezondheid gaat het naar omstandigheden goed. Ik hoef pas in december weer naar mijn leverarts, wel wordt er tussendoor regelmatig bloed geprikt en als ik zwanger zou raken moet dat onder 'strenge monitoring' (letterlijke woorden van de leverarts). Maar tot nu toe gaat het dus goed!!
Alle reacties Link kopieren
Even korte reactie. Via tel is niet handig.

Vandaag uitslag gehad.(7 weken verder) Nk cellen zijn iets verhoogd. Dit houdt in dat mijn immuun systeem te hard werkt. Waardoor mijn lichaam de embryo afstoot. Ik krijg 3 dagen voor de TP en 3 dagen na TP een infuus. Waar jij het over had baggal(nog bedankt voor de link!)

Fruity: Wilde ook nog reageren op jou, jammer dat je niet meer meeschrijft. Begrijpelijk, maar wens je succes en sterkte. :hug:

Volgende week heb ik uitgangs echo en gesprek voor behandelplan cryo en uitleg infuus. Verwacht rond 10 september menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
@ dazzle, ik word opeens heel blij van de uitslag... is dat heel gek/stom?

Wat hoop ik toch dat volgende behandeling de juiste behandeling is!! Hoe sta je er zelf in?
Alle reacties Link kopieren
@ doces fijn dat het nu onder controle is. Je weet waar je aan vent bent begonnen en het is alleen maar fijn dat de artsen het goed blijven controleren.
Alle reacties Link kopieren
Angel: klinkt niet gek, hoor. Zo stonden wij er ook in. We hoopten eigenlijk ook wel dat er "iets" uit zou komen. Dus zijn eigenlijk opgelucht met deze uitslag. En gaan weer met hoop en moed een nieuwe poging in.
Dazzle, wat 'fijn' dat er iets uit het onderzoek is gekomen. Nu kunnen jullie verder plannen. Gelukkig zijn de NK cellen maar iets verhoogd. Hoop zo voor jullie dat het met het nieuwe behandelplan gaat lukken! :hug:

Ik schrijf niet meer mee over mezelf, maar houdt jullie zeker in de gaten hoor ;-) Ben niet heel ver weg ;-)
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor... ik lees hier zo vaak 'NK-cellen' en ik zou natuurlijk heel eenvoudig even kunnen opzoeken waar dat NK voor staat. Maar ik heb dus geen idee wat het betekent en ik heb direct de associatie 'Nationaal Kampioenschap Cellen', alsof dat echt héél goede cellen zijn of zo :facepalm:

Even voor de vrolijke noot hier :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven