Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
dinsdag 24 oktober 2017 om 08:14
Dreamer: pupo heb ik niet zelf verzonnen overigens... Ik zag hem staan @ fertility friends en vond het ook wel een goede.
Sheela: Mooi aantal! Goed zo!
Sense: Zo zie je Maar dat je opeens ook hele positieve ver halen hebt van mensen met maar 1 of geen cryo. Laat je dus niet meteen afschrikken door de gyn.
En nu Flipje: Jaaaaa!!! Super mijlpaal! Ik hoop met alles dat Ik in me heb dat dit gewoon goed mag blijven gaan. Ik ben blij dat je van pupo naar P bent gegaan en hoop dat je dat nog 8,5 maand blijft! Ik hoop je tzt @ FB te mogen toevoegen voor de vervolggroep!
Lilly: jij nog extra getest?
Hier ga ik vanmorgen naar Boston Place clinic met Sophie-Alexandra. Even afscheid nemen daar en aan hen het eind resultaat introduceren. We moeten mijn man's zus ophalen @ Marylebone St en da's om de hoek van de kliniek. Wel raar om daar binnen te lopen... was daar meer dan 10 maanden patient.
Sheela: Mooi aantal! Goed zo!
Sense: Zo zie je Maar dat je opeens ook hele positieve ver halen hebt van mensen met maar 1 of geen cryo. Laat je dus niet meteen afschrikken door de gyn.
En nu Flipje: Jaaaaa!!! Super mijlpaal! Ik hoop met alles dat Ik in me heb dat dit gewoon goed mag blijven gaan. Ik ben blij dat je van pupo naar P bent gegaan en hoop dat je dat nog 8,5 maand blijft! Ik hoop je tzt @ FB te mogen toevoegen voor de vervolggroep!
Lilly: jij nog extra getest?
Hier ga ik vanmorgen naar Boston Place clinic met Sophie-Alexandra. Even afscheid nemen daar en aan hen het eind resultaat introduceren. We moeten mijn man's zus ophalen @ Marylebone St en da's om de hoek van de kliniek. Wel raar om daar binnen te lopen... was daar meer dan 10 maanden patient.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 24 oktober 2017 om 08:25
dinsdag 24 oktober 2017 om 08:28
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:19
Mevr. Stippel dank je. Gelukkig heb je een datum waar je naar toe kan leven.
Animal dank je. Als ik het goed gelezen heb, heb jij vandaag een echo toch? Succes.
Doces heel begrijpelijk dat je baalt, je moet dan weer over de teleurstelling heen komen. Gelukkig mag je wel gelijk weer door wanneer je volgende cyclus weer start. Geniet van je herfstvakantie.
Selin lief van je voor jou ook een dikke knuffel hoe gaat het jou?
Flipje ooooohhhh het nieuws waar ik op hoopte voor jou!
Wat geweldig, gefeliciteerd
ik ben blij voor je! Ik snap heel goed dat je onzeker bent, maar het 1e stapje is er idd. Op naar de NIPT.
Baggal wat bijzonder zeg dat jullie samen langs de kliniek gaan voor het afscheid. Veel succes.
Animal dank je. Als ik het goed gelezen heb, heb jij vandaag een echo toch? Succes.
Doces heel begrijpelijk dat je baalt, je moet dan weer over de teleurstelling heen komen. Gelukkig mag je wel gelijk weer door wanneer je volgende cyclus weer start. Geniet van je herfstvakantie.
Selin lief van je voor jou ook een dikke knuffel hoe gaat het jou?
Flipje ooooohhhh het nieuws waar ik op hoopte voor jou!

Baggal wat bijzonder zeg dat jullie samen langs de kliniek gaan voor het afscheid. Veel succes.

Shine bright like a diamond
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:50
Ik ben weer aan het werk sinds deze week en inmiddels ook weer redelijk bijgelezen geloof ik.
Eerst maar eens het goede nieuws: Lilly en Flipje JOEHOE!!! Gefeliciteerd. Wat heerlijk om te lezen.
Flipje, snap hoe moeilijk dit nu voor je moet zijn. Ik hoop zo ontzettend voor je dat je over een maand of acht een prachtig en gezond kindje in je armen hebt.
Dazzle en Doces, k*t. Wat rot voor jullie. Had het jullie allebei onwijs gegund.
Dazzle, ik begrijp je overwegingen m.b.t. eiceldonatie helemaal. Ik wil daar nog niet teveel over denken, maar ik heb hetzelfde gevoel erbij. Ik denk ook niet dat wij dat zouden doen. We denken wel over pleegzorg, dat zou waarschijnlijk ons plan B zijn (hoe lullig dat ook klinkt). Ook als we wel een biologisch kindje krijgen, zou ik dat er graag naast doen.
Pippeltje en Sense, top dat jullie allebei een terugplaatsing hebben gehad. Sense, wel jammer dat er zo weinig bevruchtingen waren. Nu maar gewoon heel hard hopen dat deze blijft plakken.
Diamond, hoewel ik begrijp dat je het liefst meteen door wil, begrijp ik je man ook wel. Ik ben nogal ongeduldig en zou het liefst elke wachtmaand overslaan, maar ik merk nu aan mezelf dat deze (verplichte) extra lange pauze me onverwacht goed doet. Ik ben in tijden niet zo ontspannen geweest en merk nu ook echt dat mijn lijf dit wel even kon gebruiken. Zeker als de hormonen zoveel invloed op je hebben, zou ik er toch over nadenken om inderdaad even te wachten zodat jullie samen kunnen genieten van de decembermaand en jij een beetje rust krijgt.
Maar misschien ben je wel gewoon al zwanger natuurlijk. Daar duim ik voor.
Selin, wat fijn om te lezen dat je weer gestart bent. Succes!
Animal, heel begrijpelijk dat je moeder nu even het belangrijkst is. Hoop dat je veel tijd met haar kunt doorbrengen. De rest komt wel.
Baggal, weer hersteld inmiddels hoop ik? Hoe gaat het met jullie?
Hier is niet zoveel nieuws. Ik begin mijn cyclus weer een beetje terug te krijgen lijkt het. Is nog niet zo regelmatig als ik gewend was, maar er is weer wat ritme in te ontdekken. Ben inmiddels weer ongesteld geweest, dus hoop dat ik over 4 weken weer kan beginnen met poging 3... Vind het heel spannend, maar ik ben er wel weer klaar voor en begin er zelfs weer een heel klein beetje in te geloven.
De verbouwing loopt tot nu toe prima op schema, nog geen vervelende verrassingen gehad gelukkig. Maar we zijn pas net begonnen en we mogen nog een paar maanden
. De afleiding doet ons beide goed. Het is soms ontzettend confronterend, maar ook heel prettig om iets te doen wat ons helpt om weer samen naar de toekomst te kijken.
Ik ben bij tijd en wijle doodsbang voor hoe we dit jaar uitgaan, maar ik probeer daar voor nu zo min mogelijk mee bezig te zijn en dat lukt meestal.
Eerst maar eens het goede nieuws: Lilly en Flipje JOEHOE!!! Gefeliciteerd. Wat heerlijk om te lezen.
Flipje, snap hoe moeilijk dit nu voor je moet zijn. Ik hoop zo ontzettend voor je dat je over een maand of acht een prachtig en gezond kindje in je armen hebt.
Dazzle en Doces, k*t. Wat rot voor jullie. Had het jullie allebei onwijs gegund.
Dazzle, ik begrijp je overwegingen m.b.t. eiceldonatie helemaal. Ik wil daar nog niet teveel over denken, maar ik heb hetzelfde gevoel erbij. Ik denk ook niet dat wij dat zouden doen. We denken wel over pleegzorg, dat zou waarschijnlijk ons plan B zijn (hoe lullig dat ook klinkt). Ook als we wel een biologisch kindje krijgen, zou ik dat er graag naast doen.
Pippeltje en Sense, top dat jullie allebei een terugplaatsing hebben gehad. Sense, wel jammer dat er zo weinig bevruchtingen waren. Nu maar gewoon heel hard hopen dat deze blijft plakken.
Diamond, hoewel ik begrijp dat je het liefst meteen door wil, begrijp ik je man ook wel. Ik ben nogal ongeduldig en zou het liefst elke wachtmaand overslaan, maar ik merk nu aan mezelf dat deze (verplichte) extra lange pauze me onverwacht goed doet. Ik ben in tijden niet zo ontspannen geweest en merk nu ook echt dat mijn lijf dit wel even kon gebruiken. Zeker als de hormonen zoveel invloed op je hebben, zou ik er toch over nadenken om inderdaad even te wachten zodat jullie samen kunnen genieten van de decembermaand en jij een beetje rust krijgt.
Maar misschien ben je wel gewoon al zwanger natuurlijk. Daar duim ik voor.
Selin, wat fijn om te lezen dat je weer gestart bent. Succes!
Animal, heel begrijpelijk dat je moeder nu even het belangrijkst is. Hoop dat je veel tijd met haar kunt doorbrengen. De rest komt wel.
Baggal, weer hersteld inmiddels hoop ik? Hoe gaat het met jullie?
Hier is niet zoveel nieuws. Ik begin mijn cyclus weer een beetje terug te krijgen lijkt het. Is nog niet zo regelmatig als ik gewend was, maar er is weer wat ritme in te ontdekken. Ben inmiddels weer ongesteld geweest, dus hoop dat ik over 4 weken weer kan beginnen met poging 3... Vind het heel spannend, maar ik ben er wel weer klaar voor en begin er zelfs weer een heel klein beetje in te geloven.
De verbouwing loopt tot nu toe prima op schema, nog geen vervelende verrassingen gehad gelukkig. Maar we zijn pas net begonnen en we mogen nog een paar maanden

Ik ben bij tijd en wijle doodsbang voor hoe we dit jaar uitgaan, maar ik probeer daar voor nu zo min mogelijk mee bezig te zijn en dat lukt meestal.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:04
Ff een egopost: zojuist de terugplaatsing gehad van een mooie blastocyst. In tegenstelling tot de vorige ziet deze er echt uit als in de boekjes: mooi geexpandeerd en mooi rond (niet ovaal zoals de vorige of rommelig zoals de eerste, en volgens mij waren de eerste twee ook nog kleiner dan deze). Ik kreeg nu ineens ook een grading (andere embryologe) en hij is A aan de buitenkant en A/B aan de binnenkant (inner cell mass). En ze zei dat ze kon zien dat hij er al uit wilde komen (klein blobje wat al naar buiten kwam zetten). Zo blij mee!! Ik weet dat het nog niet alles zegt, maar het geeft wel ff een oppepper.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:48
Duufje wat fijn dat deze pauze en afleiding van verbouwen jullie goed heeft gedaan. Klaar voor een frisse start! Bedankt voor je advies, ik houd het mijn achterhoofd. Ik denk wel dat we eruit zullen komen.
Windmolen wow klinkt als een mooi embryootje aan boord die graag wil innestelen !
Mag je trots op zijn en welkom op het wachtbankje.
Windmolen wow klinkt als een mooi embryootje aan boord die graag wil innestelen !

Shine bright like a diamond
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:28
Windmolen yes! Mijn duimen draaien weer voor je.
Diamond je moet natuurlijk doen waar je jezelf het beste bij voelt. Voor zover dat mogelijk is met de planning van het ziekenhuis natuurlijk. Ik wilde alleen even meegeven dat in mijn geval een langere pauze iets is waar ik op voorhand onwijs de pest over in had, maar die eigenlijk onverwacht goed voelt nu. Het duurt toch allemaal al (te) lang en die maand of 2 maanden extra maken per saldo ook niet zoveel meer uit dan.
Diamond je moet natuurlijk doen waar je jezelf het beste bij voelt. Voor zover dat mogelijk is met de planning van het ziekenhuis natuurlijk. Ik wilde alleen even meegeven dat in mijn geval een langere pauze iets is waar ik op voorhand onwijs de pest over in had, maar die eigenlijk onverwacht goed voelt nu. Het duurt toch allemaal al (te) lang en die maand of 2 maanden extra maken per saldo ook niet zoveel meer uit dan.
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:40
Mevrouwstippel, owja nu herinner ik me het me ook weer van je voeten.
Doces, ik hoop voor je dat je nu wel een menstruatie krijgt. En geniet van je vakantie!! Lekker rustig aandoen!
Baggal, hahah bestond dus al die term! Hoe was het bij BP?
Duufje, fijn dat je je cyclus weer een beetje terug hebt> En over 4 weken ws weer starten. Heel spannend!! Prettig dat de verbouwing voldoende afleiding bied! Komt naast de spanning van het starten een vervelende periode aan..
Windmolen, klinkt goed je blasto!! Geeft veel hoop die omschrijving!! Ik duim voor je!!
Doces, ik hoop voor je dat je nu wel een menstruatie krijgt. En geniet van je vakantie!! Lekker rustig aandoen!
Baggal, hahah bestond dus al die term! Hoe was het bij BP?
Duufje, fijn dat je je cyclus weer een beetje terug hebt> En over 4 weken ws weer starten. Heel spannend!! Prettig dat de verbouwing voldoende afleiding bied! Komt naast de spanning van het starten een vervelende periode aan..
Windmolen, klinkt goed je blasto!! Geeft veel hoop die omschrijving!! Ik duim voor je!!
dinsdag 24 oktober 2017 om 18:32
Windmolen: Een A-kwaliteit Blasto is echt top! En - ik heb nooit een A gehad kan ik je melden dus Ik hoop enorm dat dit een topper wordt.
Duuf: Je angst is te begrijpen. Maar het heeft zoals je zelf ook weet helemaal geen zin om je daar nu al druk over te maken. Ik hoop heel hard dat je voor het eind van het jaar heel mooi nieuws mag komen brengen hier en dan heb ik het uiteraard niet over de verbouwing van je huis
- al hoop ik dat dit ook goed blijft gaan.
Mooi trouwens dat je na denkt over pleeg zorg. En dat ook in geval van een 2e kindje bij jullie, er graag bij zou willen doen.
Dreamer: ha-ha Beter goed gejat dan slecht verzonnen nietwaar
? Ik zag hem daar destijds staan en vond PUPO echt grappig en positief!
Ben echt blij dat we hier weer twee dames met een positieve test in ons midden hebben
Werd ook wel tijd.
Ons bezoek @ Boston Place was mooi en ontroerend. De embryologist die haar ontdooid heeft stond echt een tijd naar "zijn" wonder te kijken vol fascinatie, terwijl ze in de praktijk dit natuurlijk heel vaak doen. Een van de nurses had Dr A. ook op de hoogte gebracht - die wist het al van mij omdat ik hem gemaild had en een kaart gestuurd had. Dr Anna Carby die de TP gedaan had kwam ook even gluren. Kortom, mooi om terug te gaan met het "finished product"... En ik realiseer me maar al te goed dat ze er niet geweest was zonder de hulp! Ik hoop zo dat de dames die op de wachtbank zitten, aan het prikken en slikken zijn en wachten op de start dit straks ook mogen ervaren en we naast Flip's en Lilly's zwangerschap er heel gauw heel veel meer mogen vieren!
Duuf: Je angst is te begrijpen. Maar het heeft zoals je zelf ook weet helemaal geen zin om je daar nu al druk over te maken. Ik hoop heel hard dat je voor het eind van het jaar heel mooi nieuws mag komen brengen hier en dan heb ik het uiteraard niet over de verbouwing van je huis

Mooi trouwens dat je na denkt over pleeg zorg. En dat ook in geval van een 2e kindje bij jullie, er graag bij zou willen doen.
Dreamer: ha-ha Beter goed gejat dan slecht verzonnen nietwaar

Ben echt blij dat we hier weer twee dames met een positieve test in ons midden hebben

Ons bezoek @ Boston Place was mooi en ontroerend. De embryologist die haar ontdooid heeft stond echt een tijd naar "zijn" wonder te kijken vol fascinatie, terwijl ze in de praktijk dit natuurlijk heel vaak doen. Een van de nurses had Dr A. ook op de hoogte gebracht - die wist het al van mij omdat ik hem gemaild had en een kaart gestuurd had. Dr Anna Carby die de TP gedaan had kwam ook even gluren. Kortom, mooi om terug te gaan met het "finished product"... En ik realiseer me maar al te goed dat ze er niet geweest was zonder de hulp! Ik hoop zo dat de dames die op de wachtbank zitten, aan het prikken en slikken zijn en wachten op de start dit straks ook mogen ervaren en we naast Flip's en Lilly's zwangerschap er heel gauw heel veel meer mogen vieren!

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:06
Wauw Flipje! Wat geweldig
Dit is de eerste positieve stap en ik duim op een heel mooi en voorspoedig vervolg voor jullie! Oh wat fijn en wat ben ik blij voor jullie, ik snap je onzekerheid helemaal maar hoop dat je toch een beetje kan genieten van deze mooie test!!
Sheela dat gaat de goede kant op!! Op naar een mooie oogst!
Baggal wat leuk dat je langs bent geweest. Gek idee eigenlijk dat ze al vanaf embryo's de kindjes 'vast' hebben gehad. En des te bijzonderder om dan te zien welk moois er uit is gekomen.
Diamond hoe is het met jou, kom je de tijd een beetje door?
Duufje fijn dat de volgende poging er weer aan komt en dat je er met een positief gevoel naartoe leeft. Kan me voorstellen dat de verbouwing een hoop afleiding geeft. Geen last van verbouwing stress?
Windmolen goed nieuws zeg! Hopelijk is dit een mooie plakker, hij kan dus niet wachten om zich heerlijk in te graven

Selin en Mieke ik hoop ook op een positieve wind voor ons allemaal, we sleuren iedereen er dan zeker in mee! Iedereen vasthouden en daar gaan we!

Hier inmiddels op dag 2 na TP, voelde gisteren veel hele lichte menstruatiekrampjes (in mijn rug dat heb ik altijd tijdens menstruatie) en daar word ik toch onrustig van. Slaat nergens op een dag na de TP en weet dat het al helemaal niks zegt maar dat gevoel wil ik gewoon niet hebben hahaha.
Vandaag wel goed nieuws gekregen, naast de twee mooie Atjes aan boord hebben we van de vier overgebleven nog drie in de vriezer. Die zijn er vandaag met 5 dagen in gegaan. Zo superblij mee!!! Hebben we in ieder geval nog iets achter de hand.. Hopelijk is het niet nodig

Sheela dat gaat de goede kant op!! Op naar een mooie oogst!
Baggal wat leuk dat je langs bent geweest. Gek idee eigenlijk dat ze al vanaf embryo's de kindjes 'vast' hebben gehad. En des te bijzonderder om dan te zien welk moois er uit is gekomen.
Diamond hoe is het met jou, kom je de tijd een beetje door?
Duufje fijn dat de volgende poging er weer aan komt en dat je er met een positief gevoel naartoe leeft. Kan me voorstellen dat de verbouwing een hoop afleiding geeft. Geen last van verbouwing stress?

Windmolen goed nieuws zeg! Hopelijk is dit een mooie plakker, hij kan dus niet wachten om zich heerlijk in te graven
Selin en Mieke ik hoop ook op een positieve wind voor ons allemaal, we sleuren iedereen er dan zeker in mee! Iedereen vasthouden en daar gaan we!
Hier inmiddels op dag 2 na TP, voelde gisteren veel hele lichte menstruatiekrampjes (in mijn rug dat heb ik altijd tijdens menstruatie) en daar word ik toch onrustig van. Slaat nergens op een dag na de TP en weet dat het al helemaal niks zegt maar dat gevoel wil ik gewoon niet hebben hahaha.
Vandaag wel goed nieuws gekregen, naast de twee mooie Atjes aan boord hebben we van de vier overgebleven nog drie in de vriezer. Die zijn er vandaag met 5 dagen in gegaan. Zo superblij mee!!! Hebben we in ieder geval nog iets achter de hand.. Hopelijk is het niet nodig
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:36
Windmolen klinkt als een fantastische blasto, hopelijk vind die snel een lekker plekje om te nestelen voor de komende 8,5 maand!
Dames ik check snel weer in als er wat nieuws is van mijn kant en ik weer wat beter in mn vel zit. In ieder geval bedankt voor alle lieve en meelevende berichtjes, met mij gaat het wel oke maar lichamelijk veel last van hormonen en grote eierstokken. Ik lees verder wel mee lieverds.
Dames ik check snel weer in als er wat nieuws is van mijn kant en ik weer wat beter in mn vel zit. In ieder geval bedankt voor alle lieve en meelevende berichtjes, met mij gaat het wel oke maar lichamelijk veel last van hormonen en grote eierstokken. Ik lees verder wel mee lieverds.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.

dinsdag 24 oktober 2017 om 23:05
Ohhhh yes eindelijk ook weer eens goed nieuws hier!
@lily en flip ben zo blij voor jullie! Echt heeeeel goed nieuws en hoop natuurlijk dat het allemaal goed blijft gaan en jullie straks gaan genieten van de zwangerschap! Hoe gegund en ik krijg er ook weer een beetje hoop van
@windmolen wauw jij nu al terugplaatsing gehad! Klinkt als een toppertje deze! Kom er maar uit en nestel lekker in hahaha!
Eitje groeit lekker door bij mij maar nog geen eisprong in zicht. Ik hoop volgende week ergens! Dan mag ik ook weer gaan wachten.
Sorry dat ik alleen op de successtories reageer maar hou het allemaal verder even wat minder goed bij. Voor nu even rustig aan... Druk op werk, veel leuke dingen doen, beetje afleiding! Scan wel met jullie mee hoor!
Hoop op snel veel meer goed nieuws!
@lily en flip ben zo blij voor jullie! Echt heeeeel goed nieuws en hoop natuurlijk dat het allemaal goed blijft gaan en jullie straks gaan genieten van de zwangerschap! Hoe gegund en ik krijg er ook weer een beetje hoop van

@windmolen wauw jij nu al terugplaatsing gehad! Klinkt als een toppertje deze! Kom er maar uit en nestel lekker in hahaha!
Eitje groeit lekker door bij mij maar nog geen eisprong in zicht. Ik hoop volgende week ergens! Dan mag ik ook weer gaan wachten.
Sorry dat ik alleen op de successtories reageer maar hou het allemaal verder even wat minder goed bij. Voor nu even rustig aan... Druk op werk, veel leuke dingen doen, beetje afleiding! Scan wel met jullie mee hoor!
Hoop op snel veel meer goed nieuws!