Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
onee toch lilly :@@: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik breek even heel kort in om te melden dat ik vannacht tot mijn grote verbazing ongesteld geworden ben (voor het eerst weer sinds juni!!) Heb vanochtend de poli gemaild en ik denk dat ik vandaag of morgen mag starten met de Progynova. Heel snel, na de negatieve test van afgelopen zaterdag.

Verder ben ik nog niet helemaal bijgelezen, dat komt nog! :bye:

(Ik reageer nog wel even op Lilly: nee, nee, nee lieverd... Dit kan niet!! Ik hoop ZO voor je dat je het mis hebt!! Beterschap met de peesontsteking!)
mssfiddler: zet 'm op! Hopelijk gaat dit 'm worden...

Sheela dat is een mooie opbrengst inderdaad. Succes alvast voor de punctie.

Sef wat lijkt me dat verschrikkelijk zenuwslopend zeg, die bloedingen. Fijn dat de echo's goed zijn. Voel je je goed verder?

Selin ik ben te wetenschappelijk aangelegd voor alternatieve geneeswijzen, maar weet dat van acupunctuur wel bewezen is dat het kan helpen. Ik geloof er te weinig in om het te proberen, maar ik hoop heel erg dat het je helpt.

Lilly heb elders gelezen over je onzekerheid. Ik hoop dat het voor niets is. Mijn duimen draaien voor je.

Hier geen nieuws. Ik ga maandag de medicijnen halen voor de volgende poging, dus dan wordt het weer een beetje 'echter'. Ik kijk er aan de ene kant naar uit, aan de andere kant vind ik het ook heel prettig om er even niet mee bezig te hoeven zijn. Maar inderdaad "If you want to win it, you have to be in it!"

Allemaal succes met alles en alvast een fijn weekend!
Ah nee Lilly.... ik snap je zorgen/ twijfel als nu na een week de testen nog niet oplopen. Hopelijk toch snel duidelijkheid (of door testen die wel oplopen of doordat het loskomt). Dikke knuffel :hug:

Edit: Oh ja ik heb je een PBtje gestuurd.
weija wijzigde dit bericht op 27-10-2017 10:18
9.37% gewijzigd
Lilly oh nee meid :-( ik hoop zo dat je ongelijk hebt en dat de testen weer gaan oplopen. Ik duim heel hard voor je dat het toch goed blijft gaan ook al heb je nu het gevoel van niet :hug:
Doces fijn dat het zo snel weer is gekomen.
Shine bright like a diamond
Lilly wat een onzekerheid en klotezooi.. meid ik hoop heel erg dat het allemaal mee valt en de zwangerschap gewoon goed door zet. Sterkte met deze onzekere dagen .. 💋
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Oh, shit, Lilly, wat een onzekerheid weer :(. Het zou wel heel naar zijn als het nu weer niet goed gaat :(. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, meid, dit afwachten zonder dat je iets kan doen lijkt me heel slopend. Dikke knuffel en sterkte!

Doces, fijn dat je menstruatie vanzelf is gekomen. Hopelijk kan je dan snel verder voor een nieuwe terugplaatsing.

Sheela, dat klinkt als een heel mooi aantal! Heel veel succes alvast voor morgen!! Ik hoop dat er veel mooie eitjes gevonden gaan worden!

mssfiddler, yes, de eerste spuiten zijn gezet, je bent begonnen! Fijn dat het meeviel met de decapeptyl, ik vind dat altijd wel een naar spuitje hoor. Hij heeft een vrij dikke naald in vergelijking tot bijv. ovitrelle en soms moet ik echt heel hard drukken om 'm erin te krijgen. Dus alleen maar goed als je dit mee vond vallen :).

Sef, jeetje, wat schrikken zeg, met die bloedingen. Gelukkig gaat alles goed met de baby! Hopelijk met jou ook snel weer!

Hier weinig nieuws, ik voel nog steeds heel weinig in tegenstelling tot de vorige keren. De spanning begint uiteraard wel weer op te lopen. Verder spuit ik braaf elke avond zo'n bloedverdunner, maar die injecties zijn irritant, zeg. Ik krijg er enorme blauwe plekken van. Ben al uitgeweken naar spuiten in m'n benen, want anders deed het teveel pijn met de tailleband van m'n broek. Hopelijk hoef ik voorlopig niet naar het zwembad ofzo...

Hoe gaat het met de andere meiden op het wachtbankje?
Lilly wat akelig voor je, deze onzekerheid !! :hug: Ik hoop echt dat het gewoon wél goed zit

Tinkerbell Hoe is het nu?

doces wat fijn dat je menstruatie zelf weer gekomen is! En ook snel weer starten :thumbsup:

Duufje kan helemaal snappen dat je er dubbel over bent, weer starten met de medicatie. Toch ook fijn denk ik om weer actie te hebben voor het hogere doel dat we hier allemaal zo hard na aan het streven zijn. :flirting:

Selin ik heb heel goede ervaringen met acupunctuur! Voelde ook echt vanalles stromen in mijn lichaam nadat die naaldjes erin gingen. Alsof er echt blokkades oid werden opgeheven. Heb het voor dit onderwerp nog niet gedaan.
Vond ook het liggen op de behandeltafel al heel rustgevend :zzz: en baat het niet dan schaadt het niet!

windmolen zit je lekker? op het wachtbankje? Wat fijn dat je zo'n goede aan boord hebt! toi toi toi!

Animal dat zou wel handig zijn; embryo- glue!! :biggrin:

smurf112 dank voor het delen van de link van freya; ik ga me ook inschrijven!

hier werd vanmorgen wakker (na de pregnyl dus van gisteravond) en voelde me echt 100 kg. alles voelde zooo zwaaar. Ze mogen die follikels er nu wel uithalen van mij ;) Bedankt voor de succes wensen! Julie support hier doet me goed! :thumbsup: Ik zal morgen laten weten hoe de punctie gegaan is, voor nu is het nog koffiedik kijken :fortune: (hihi, vind die emoticon zo grappig)
@windmolen Hoe bevalt dat, spuiten in je benen? Voelt dat hetzelfde als in je buik? Of meer/minder pijnlijk? Ik heb er ook over gedacht omdat ik nauwelijks buikvet heb maar wel wat spek op mijn billen/dijen (gosh, benieuwd wat voor flipje jullie nu voor je zien hahaha). Maar ik vond het om de een of andere reden een eng idee haha! :facepalm:

Hier gister en vandaag ENORM zitten stressen. Flipman en ik waren er zo'n beetje van overtuigd dat dit weer op een genetische afwijking zou gaan uitkomen. Heb mezelf maar weer een beetje tot de orde geroepen.
Bloedtest was goed: 488 IU/L op 15 DPO. Eerste echo is op 16 november.

Verder aan iedereen: heel erg veel sterkte met al dat verschrikkelijke wachten en succes met de komende puncties.
Ik lees maar vluchtig mee de laatste tijd want ik barst bijna uit elkaar van de spanning en stress. Dus eventjes genoeg aan mijn eigen sores.. dus daarom reageer ik steeds maar op weinig berichten. Neemt natuurlijk niet weg dat ik altijd goed nieuws van jullie voorbij hoop te zien komen! :bigkiss:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Spannend hoor voor jullie flipje !! Goed dat je jezelf toch weer wat tot de orde hebt kunnen roepen. (Teveel ) gaan doemdenken worden jullie denk ik niet blijer van. Maar ik kan me goed voorstellen dat die onzekerheid erg lastig is... Fijn dat de bloeduitslag goed was :thumbsup: & veel sterkte de komende tijd!
in september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. dit heeft heel veel emoties opgeroepen. zeker als je hoort dat het ivm met een blindedarmontsteking op een vroeger leeftijd, waarschijnlijk niet meer op een natuurlijke manier zwanger kunt worden.

ik sta zelf overal voor open maar mijn man niet zo. dus ik voel me best vaak alleen.

gister bij Nijmegen geweest nu blijk ik nog een keer geopereerd moeten worden, dit is best wel een domper. maar goed de hoop dat het goed komt blijven houden zeggen ze.

als dat achter de rug is dan kunnen we kijken wat IVF voor ons zou kunnen zijn. heeft iemand hier ervaring mee?

ik ben eigenlijk opzoek naar lotgenoten om het er met hun over te kunnen praten, ik hoop dat het kan via deze weg.

kreeftje87
Flipje, ik vond het ook heel eng om in m'n benen te spuiten, maar gek genoeg deed het eigenlijk minder zeer dan in m'n buik. Misschien zitten er minder zenuwen in je benen dan in je buik? De naald ging er ook veel makkelijker in. Ik vermoed omdat de huid van je benen altijd wat strakker staat dan die van je buik? Ik denk idd wel dat het helpt als je wat vet hebt daar. Haha, geen vet op je buik, maar wel op je billen, klinkt als een bootylicious lady met een wespentaille :biggrin:.
Heel fijn dat de bloedtest goed was!! Ik heb geen idee van de hcg-levels per dag, maar dat is mooi binnen de normale range? Oh man, ik kan me jullie spanning zo goed voorstellen. Sterk dat je jezelf tot orde hebt kunnen roepen. We duimen hier met z'n allen verder voor je. Op naar de volgende succesvolle stap!
Fijn Flipje! Hele mooie bloeduitslag. Hopelijk het eerste goede nieuws in een heule lange reeks.

Sheela, ik zie niet op tegen de medicatie. Totaal niet zelfs. Ik vind dit traject fysiek helemaal niet zwaar. Ik heb inmiddels 4 ICSI pogingen zonder klachten doorstaan, dus dat vind ik allemaal wel prima. Nooit last gehad van de hormonen, prikken vind ik geen probleem en de puncties waren ook allemaal zo goed als pijnloos.
Ik merk alleen dat het me geestelijk begint op te breken. Hoewel opbreken wellicht wat zwaar gezegd is, maar ik vind het psychisch wel steeds moeilijker worden. Dat zal ongetwijfeld komen door alle teleurstellingen in het afgelopen jaar en door het feit dat elke poging het verlies van ons dochtertje weer extra oprakelt. Ik ben het gewoon zat en ik ben er klaar mee. Maar tegelijkertijd wil en kan ik er ook nog niet klaar mee zijn omdat we wel heel graag nog een kindje willen en dit nu eenmaal de enige manier is. Lekker dubbel allemaal dus.
Ach Lily, wat ontzettend rot :(. Pff dat had ik toch niet verwacht. Ik hoop dat het niet bij het juiste eind hebt...
Ik las net nog een topic en daar waren een paar meiden waarbij ze ook heel langzaam tot niet opliepen en dat is goed gegaan. Maar goed, wil je ook niet echt hoop aanpraten, bij mij liep het ook niet goed af toen de testen lichter werden (maar bij mijn vroege miskraam ging dat wel heel snel).
Sterkte!! Het is zo'n rot gevoel...

@Sheela: Heel veel succes morgen!!

@Doces: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Dat je lichaam dat dan in ieder geval wel oppakt en ook dat je nu meteen weer verder kunt!

@Duufje: inderdaad weer een stap die medicatie ophalen! Bij mij liggen ze al een maand in de koelkast haha, elke keer weer proppen na de weekboodschappen ;).
Ik heb net als jij nooit last van al die hormonen/medicatie, heel fijn als ik het hier wel eens lees.

@Windmolen: Bijzonder inderdaad die injecties in je been! Ik heb ook altijd het gevoel dat het in het been meer pijn zal doen maar dat valt mee dus :). Hopelijk gaat het gewoon allemaal werken en test je volgende week positief, spannend!!

@Flipje: Blij voor jullie!! Met die goede bloeduitslag en dat jullie enigszins gerustgesteld zijn.
Duufje zo'n verlies lijkt me idd een zware wissel trekken.. Ik wens je veel moed en kracht toe voor de komende ronde :heart:
Kreeftje, welkom hier, praat gerust mee, we zitten hier allemaal in een gelijkaardige situatie!

Lilly oh nee lieverd dit meen je niet!! Ik hoop zo hard met je mee dat het streepje toch nog donkerder wordt.. Sterkte meid, dit moet zo verschrikkelijk gevoel zijn, vlak na je MK. Knuffel!

Flipje, neem je tijd en focus je maar op jezelf en je relatie! Ik kan me inbeelden dat jullie nu heel wat spanning hebben, zowel gezonde als ongezonde denk ik dan ;) maar denk vooral aan jezelf, rustig blijven en niet te veel stressen!!

Sheela, héééél erg veel succes met de punctie, hopen op een mooie opbrengst!! En inderdaad, ik ben nu ook op het punt gekomen dat ik gewoon alles wil proberen ;) vind het in elk geval ook wel heel rustgevend, en dan die warme lamp op mijn buik, heerlijk! :D

Doces wat fijn dat je alweer verder kan!! Heel veel succes!

Duufje, ik ben normaal ook heel erg van het wetenschappelijke maar ik ben nu op een punt gekomen dat ik ervoor open sta om alles te proberen en 'baadt het niet dan schaadt het niet'. Verder kan ik me zoooo inleven in wat je schrijft over dat mentale.. ook al heb ik nog maar 1 punctie en 2 terugplaatsingen achter de rug, ik voel het ook gewoon zwaarder worden (mentaal dan) per keer... kan me inbeelden dat het bij jullie nog extra zwaar is door verlies van jullie dochtertje...

Sef oh bah wat verschrikkelijk, hopelijk voel je je nu verder wel oké?

Hier morgen controle van baarmoederslijmvlies, ik hoop zo dat het mooi opgegroeid is en dat ik morgen al een afspraak krijg voor de terugplaatsing!
Ik kom hier ook weer even spieken...

Sheela: klinkt als een mooi aantal! Heeft veel succes morgen met de punctie.

Flip: HCG klinkt helemaal mooi! Ik snap je angst. Na zoveel tegenslag durf je gewoon nergens meer op te rekenen en hou je rekening met allerlei dingen! Maar so far so good! Wanneer is je 1e echo?

Kreeftje: wat rot van je BBZ! We hadden in Deel 1 iemand net 2 x een BBZ en die was in IVF 1 zwanger en had verder ook geen vruchtbaarheidsissues. Voel je vrij om hier alle vragen te stellen!

Duufje: Dat het voor jou ambivalent is vind ik vri logisch. Enerzijds dat enorme verlangen en anderzijds dealen met de pijn en teleurstellingen. Ik hoop dat deze God zegene de greep poging tot onverwacht goed resultaat leidt. Ik denk vaak aan je! En gun het je zo!!

Mssfiddler: spannend dat je nu ook echt van start bent gegaan! Ik Ben benieuwd of je IVF belastender vindt dan de IUI maar ik vermoed van niet. Hoop dat het gauw raak is en goed blijft gaan!

Doces: Fijn dat je meteen weer door kan.

Zizo: Hoe is het met jou qua gezondheid? En werk? Van dat laatste zou ik denken: de boom in!

Windmolen: Hoe is het op de wachtbank? Een A-Blasto is echt wel een topper! Ik hoop dat je over 1,5 week met goed nieuws komt.

Animal: Ik hoop dat alles ok is en ook met je moeder. Spannend vandaag! Dikke kus!

Boulu: Jij mag ook weer bijna! Voor jou hoop ik ook enorm dat de zwangerschap niet al te Lang op zich laat wachten. Heel herkenbaar dat je na een MK zo snel mogelijk weer zwanger wil zijn! En Je hebt ook even een pauze gehad met vakentie, dus hopelijk is de batterij opgeladen!

Lilly: die onzekerheid is k#t. Als het dan toch mis moet gaan, dan maar meteen, maar leven tussen hoop en vrees is onaangenaam. Ik hoop dat het toch goed zit, maar snap je angst.

Sef: Die bloeding Lijkt me dood-eng, maar kennelijk doet je beeb het goed en lijkt er een onschuldige oorzaak aan ten grondslag te liggen. Hoe ver Ben je nu?

Selin: Heel veel succes met de volgende TP! Mijn vriendin L. had overigens ook een missed abortion. Heel jammer! Gelukkig heeft ze een cryo, maar ik had het graag anders gezien - Zowel voor jou als voor haar.

Hier had ik maandag de health visitor die een enorm gewag maakte van SA’s gewicht. Heb de hele week best wel lopen stressen mbt BV. Wat animal ook schreef: ik vind dat extra voeden ook niet top - werk liever met vraag en aanbod. Anyway, zit na 24 dagen inmiddels boven het geboorte gewicht en de midwife die Ik vandaag sprak (echt een lieverd met gevoel voor het werk) zei ook dat ik me niet zo gek moest laten maken. Ik geef overdag BV en ‘s avonds een flesje als top up. De health visitor van maandag had in haar optiek niets mogen zeggen over ziekenhuis opnames etc omdat daar geen sprake van was... opluchting!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Yéééy dinsdag terugplaatsing!!

Beetje sneller dan verwacht, ze wilde eigenlijk donderdag maar het is 1 november feestdag in België dus alles gesloten, dus geen ontdooiing, nou ja dan moet het dinsdag maar, voel me er beetje dubbel bij omdat ik nu bang ben dat het 'te vroeg' is, maar baarmoederslijmvlies was nu 7.7mm, wat mij nog dun lijkt, nee?!
Tsja Selin, in mijn ziekenhuis willen ze het liever minimaal 8 mm hebben. Maar 7,7 mm komt daar al dicht bij in de buurt en ik neem aan dat je de hormonen blijft gebruiken de komende dagen. Dus wie weet groeit het nog wel 0,3 mm (of meer), in de tijd tot de terugplaatsing. Succes, ik duim!! :thumbsup:
Selin, ze zeggen alles boven de ong 7 mm is prima. Sommige ziekenhuizen vinden 6 zelfs al prima. Ik snap je gevoel overigens wel hoor! Mijn gevoel zegt ook dat hoe dikker hoe beter. Dat speelde ook wel mee in de beslissing van het uitstellen van de tp.

Lilly, ik hoop zo dat je het mis hebt en dat wel alles goed zit... Bah, wat rot!

Sheela, hopelijk zit de punctie er al op en heb je een prachtig aantal eicellen.

Duuf, ik begrijp je gedachtes helemaal. Zo voel ik me ondertussen ook. Ik kan me er echt nog niet bij neerleggen, alleen dat gevoel al om te stoppen, daar kan ik nu echt nog niet aan (dat is ook mijn angst, dat mijn man gaat zeggen, ik wil er mee stoppen... Nergens op gebaseerd, want lichamelijk trek ik het prima en hij gaf de laatste keer ook aan dat hij echt nog niet wilde stoppen) Maar dat ik er vertrouwen in heb... Nou nee, niet echt... Waarom zou het wel gaan lukken vraag ik me af... Ik vind de belasting niet zo hoog, ik kan ondanks dat ik nog steeds niet zwanger ben toch nog optimistisch zijn, dus we gaan gewoon door!

Baggal, fijn dat de widwife zich gelukkig een stuk minder zorgen maakt. Ik las afgelopen week in het topic over het consultatiebureau. Nou nou, kindje was groot en zwaar bij geboorte en blijft die lijn volgen en elke keer dat hij te groot en te zwaar is. Of net anders om. Nou nou... Ik vraag me af waar ze al die mensen gevonden hebben?!?! Ik hoop dat de nachten ondertussen wat beter gaan en jij en jouw man ook aan rust toe komen.

Boulu, nog even meid en je mag weer beginnen. Hopelijk wordt dit de laatste IVF-behandeling voor een lange tijd!

Flip, ik weet echt niet wat ik je moet zeggen om jullie iets minder te kunnen laten stressen. Weet dat ik aan jullie denk en dat ik heel erg hard hoop dat alles gewoon perfect is! Jullie zorgen lijken me ontzettend normaal. Het enige wat ik voor nu wel weet is dat je er op het moment niets aan kunt veranderen, maar dat het voor jullie nog een tijd gaat duren voor jullie dat "zeker" weten. Sterkte meid! Ik hoop dat jullie na een eerste goede echo iets minder in de rats zitten.

Kreeft, welkom!

Voor de geinteresseerden: de operatie van mijn moeder is goed gegaan. Voor nu lijkt alles goed, maar de komende dagen blijven spannend. Ze kreeg gisteren al praatjes, dus dat zit wel goed.
Selin yes terugplaatsing!!! Wat een goed vooruitzicht 😃😃 En de acupunctuur heb ik ook ooit wel eens gedaan tijdens de IUI. Heeft toen helaas niet geholpen maar ik vond het wel heel prettig.. Inderdaad baat het niet schaadt het ook niet! En een half uurtje ontspanning is ook niet verkeerd 😉

Baggal wat fijn dat het steeds beter gaat met de BV en dat je je er geen zorgen over hoeft te maken, loopt het ook goed met de BV? Geen pijn enzo?

Sheela wat goed rond de tien follikels, hopen op even zoveel mooie eicellen en heel veel mooie embryo's! Spannend hè?

Flipje wat fijn dat de bloedtest goed is! Nu maar weer aftellen tot de 16e! Ik duim weer mee, sterkte met wachten...

Kreeftje welkom en succes! Wat naar een BBZ... hopelijk brengt dit traject jullie heel veel geluk!

Lilly ik hoop zo dat het gewoon helemaal goed is, wat een spanning 🙁

Mssfidler succes met het prikcircus!! Hopen op een voorspoedige en belonende cyclus!! En dat je je toch enigszins okee blijft voelen!

Doces wat fijn je menstruatie en nu hopelijk snel door voor de volgende poging! Succes weer 😃

Windmolen jij ook nog succes op het wachtbankje... wat duurt het lang hè?

Duufje jij ook weer succes met de nieuwe poging, aan de ene kant fijn en aan de andere kant ook weer spannend... maar inderdaad niets doen levert sowieso niets op!

Animal wat fijn van de operatie van je moeder! Beterschap voor haar!

Hier inmiddels op dag 9 dpo en dag 6 na TP. Heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel (meer) over 🙁. Heb al sinds de TP ongi krampen in mijn rug, die zijn er nog steeds. Vannacht waren ze ook wat erger en vanochtend sloeg het ook al op mijn darmen. In ieder geval wat ik ook elke maand heb en zo voelt het ook, algehele malaise daar binnen. Vorige mislukte poging had ik ook rond deze dagen toenemende krampen en vanaf 10 dpo bruinverlies en ongesteld op 13 dpo ongesteld. Bleh twee mooie Atjes er in en een scratch en dan toch dit.... nou ja, nu maar hopen op snel ongi worden als het dan toch niet gelukt is om verder te gaan naar onze 3 eskimootjes...

Iedereen wens ik een dikke portie succes, geluk en positiviteit toe!! 🍀❤️☀️
Ah, Pippeltje, wat naar dat je geen goed gevoel erover hebt :(. Ik blijf wel hoop voor je houden, hoor. Ongi-krampen komen ook voor bij een zwangerschap, en er zijn genoeg meiden die ervan overtuigd waren ongesteld te worden en toch zwanger bleken, dus ik duim nog ff voor je door. Wat rot zijn deze dagen, hè? Zo heen en weer geslingerd met je gevoel. En het duurt idd eindeloos. Knuffel!

Animal, fijn dat de operatie goed is gegaan, heb nog aan jullie gedacht gisteren. Hopelijk herstelt je moeder goed verder!

Selin, fijn dat de terugplaatsing gepland is. Boven de 7 mm is prima en het groeit ook vast nog een beetje door. Stom dat die feestdagen soms ineens de planning in de war gooien, hè?

Baggal, fijn dat het toch gewoon goed gaat met het voeden :).

Lilly, hoe gaat het nu met jou?

Kreeftje, welkom hier. Zijn je eileiders door de blindedarmontsteking niet meer doorgankelijk? Waarom moet je nog een keer geopereerd worden?
Animal: fijn dat de operatie goed gegaan is! Ik hoop dat je moeder een full recovery maakt!
Wat betreft de discussie stoppen/doorgaan heb ik daar ook wel eens mee geworsteld. Zo van hoe ver ga je? Zeker na de 2e VMK had ik er echt even geen zin meer in. Ik had altijd zoiets dat als ik er voor mijn gevoel alles aan heb gedaan en het lukt niet, ook niet met een donor, dan stopt het daar. Maar dat is de theorie - ik denk dat het in de praktijk heel lastig is...Zo’n diepe wens. Ik geloof ook zeker dat IVF best verslavend kan zijn.
De BV loopt overigens niet top, maar aangevuld met nutricia is het veel minder zorgelijk dan de health visitor deed voorkomen.

Pippeltje: wat vervelend dat je er geen goed gevoel over hebt! De 2e wachtweek is gewoon kl#te en je gaat aan alles twijfelen. Ik hoop dat je er compleet naast zit en wel zwanger bent van minimaal een blastocyst!

Selin: Bij BP moest het minimaal 7 zijn! Ik hoop dat het de komende dagen nog at dikker wordt! Veel succes dinsdag.

Windmolen: volgende week D-Day! Spannend weer. Hoe voel je je verder?

Diamond: ook voor jou een paar spannende dagen. Zou wel heel gaaf zijn als het met IUI lukt.

Sense: hoe is het met je?

Sheela: hoop dat alles goed gaat vandaag met de punctie! Go eitjes go!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Even snel een reactie ben net terug vam de punctie. 5 follikels aangeprikt en 3 eicellen gevonden. Niet veel maar beter dan niets.. nu maar afwachten en hopelijl dinsdag de TP.
Sheela oh jammer dat het er 'maar 3' zijn, maar goed dat je het positief bekijkt! Hopelijk houd je er 2 cryo's aan over! Dat zou mooi zijn!!
Jij ook dinsdag terugplaatsing, fijn, dan gaan we samen op het wachtbankje ;)

Dank je wel voor de berichtjes over baarmoederslijmvlies! Het stelt me wel enigszins gerust en ik hoop inderdaad dat het nog doorgroeit!!

Pippeltje, oh naar hé, al die symptomen en niet wetende hoe of wat.. probeer rustig te blijven en jezelf niet te gek te maken, er zijn zoveel symptomen en tijdens de wachtweken ga je ook gewoon veel meer focussen op wat je allemaal voelt in je lichaam! Wil niets zeggen! Nog eventjes geduld meid, sterkte!

Animal, gelukkig is alles oké met je moeder!! Hoe dik was je bms dan toen je besliste om niet verder te gaan?

Lilly, heb je al meer nieuws meid?? ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven