Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
zaterdag 28 oktober 2017 om 16:08
Sheela: Fijn dat het achter de rug is. Tja 3 is wss net iets minder dan waar je van te voren op gehoopt had, maar Je hebt het ermee te doen en hopelijk Heb je een mooie TP en, zoals Selin zegt, twee mooie cryo’s. Rust goed uit vandaag.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zaterdag 28 oktober 2017 om 17:41
Selin, we hebben niet besloten om de tp niet door te laten gaan, maar ivm mijn moeder hem wat op te schuiven. In een kunstmatige cyclus kun je een dag of 5 schuiven met de TP en dat hebben we nu dus gedaan. Dan kan het evt nog doorgroeien.
In natuurlijke cyclus wordt mijn baarmoederslijmvlies net 7 als hij dat al redt.
Sheela ik snap dat je op meer gehoopt had/verwacht had, maar je zal het er inderdaad mee moeten doen. Je kan gewoon 3 topembryo's krjgen! Spannend! Wordt je morgen gebeld?
In natuurlijke cyclus wordt mijn baarmoederslijmvlies net 7 als hij dat al redt.
Sheela ik snap dat je op meer gehoopt had/verwacht had, maar je zal het er inderdaad mee moeten doen. Je kan gewoon 3 topembryo's krjgen! Spannend! Wordt je morgen gebeld?
zaterdag 28 oktober 2017 om 17:42
Ah Sheela, ik snap dat je baalt. Ik had hetzelfde resultaat bij icsi1. Hopelijk zijn ze van goede kwaliteit en levert het je een tp en cryos op.
Pippeltje wat spannend.
Ik zit voornamelijk nog in de meeleesstand. Ben nog steeds erg moe. Gisteren bij huisarts geweest voor bloedonderzoek. Hij neemt op mijn verzoek naast ijzer, hb etc ook vitamines mee. Omdat ik onverklaarbaar verminderd vruchtbaar ben, wil ik dat weten. Zo'n tekort kan ook innestelingsproblemen en miskramen veroorzaken en het is eenvoudig te verhelpen met snelttabletten of injecties. Bovendien heb ik nog wat vage klachten waarvoor nooit een oorzaak is gevonden. Het schijnt ook weer verband te hebben met aantasting van het immuunsysteem en nk-cellen. Dat is bij Dazzle en Animal onderzocht in DD. Volgens huisarts zullen die vitamines wel goed zijn omdat ik gezond eet en niet vegetarisch ben, maar toch wil hij het ook weten ivm ons fertiliteitstraject. Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd of jullie ook gecontroleerd zijn op vitamines? Het schijnt dat sommige artsen het al standaard checken bij het ofo, maar dat er ook nog veel onwetendheid is
Pippeltje wat spannend.
Ik zit voornamelijk nog in de meeleesstand. Ben nog steeds erg moe. Gisteren bij huisarts geweest voor bloedonderzoek. Hij neemt op mijn verzoek naast ijzer, hb etc ook vitamines mee. Omdat ik onverklaarbaar verminderd vruchtbaar ben, wil ik dat weten. Zo'n tekort kan ook innestelingsproblemen en miskramen veroorzaken en het is eenvoudig te verhelpen met snelttabletten of injecties. Bovendien heb ik nog wat vage klachten waarvoor nooit een oorzaak is gevonden. Het schijnt ook weer verband te hebben met aantasting van het immuunsysteem en nk-cellen. Dat is bij Dazzle en Animal onderzocht in DD. Volgens huisarts zullen die vitamines wel goed zijn omdat ik gezond eet en niet vegetarisch ben, maar toch wil hij het ook weten ivm ons fertiliteitstraject. Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd of jullie ook gecontroleerd zijn op vitamines? Het schijnt dat sommige artsen het al standaard checken bij het ofo, maar dat er ook nog veel onwetendheid is
zaterdag 28 oktober 2017 om 17:46
En vergeet ik jullie nog te bedanken voor de lieve reacties op mijn werkissues.
Ik mag nu twee dagen in de week thuiswerken. Ik ben woensdag weer voor halve dagen begonnen. Het contact met mijn leidinggevende is slecht, maar met mijn collega's erg goed. Wel hoop ik tzt een andere baan te vinden. Nu eerst opkrabbelen, want solliciteren zie ik op dit moment niet zitten. Maar ik ga binnenkort wel wat netwerklijntjes aanhalen.
Ik mag nu twee dagen in de week thuiswerken. Ik ben woensdag weer voor halve dagen begonnen. Het contact met mijn leidinggevende is slecht, maar met mijn collega's erg goed. Wel hoop ik tzt een andere baan te vinden. Nu eerst opkrabbelen, want solliciteren zie ik op dit moment niet zitten. Maar ik ga binnenkort wel wat netwerklijntjes aanhalen.
zaterdag 28 oktober 2017 om 17:50
zaterdag 28 oktober 2017 om 20:38
zaterdag 28 oktober 2017 om 21:52
zondag 29 oktober 2017 om 02:20
zondag 29 oktober 2017 om 05:55
Lilly: wat waardeloos is dit zeg! Ik had zo’n goede hoop voor je
En dat je even moet bij komen van de teleurstelling snap ik. Ik weet natuurlijk maar al te goed hoe het voelt om dit twee keer achter elkaar te hebben en het is wss gewoon pure pech. Dat maakt het niet minder verdrietig en ik snap ook dat je vertrouwen in de andere cryo’s meteen een stuk minder is. Ik heb ooit geopperd nadat het de 2e keer misging om de rest maar te vernietigen. Tja - we weten wat er uit de rest is voortgekomen dus tegen jou zeg Ik ook: hang in there!!
Ik geloof nog steeds dat het gouden cryo er tussen zit!
Diamond: Ik hoop dat de IUI voor wonderen zorgt. Maandag testen?
Zizo: op lange termijn kun je idd kijken naar iets anders. Snap ook dat je geen zin hebt nu je ook moet werken aan je herstel om weer te gaan solliciteren. Maar ogen en oren open houden kan altijd. En in de juridische wereld kun je altijd wel iets vinden
Flipje: Wanneer heb je de 1e echo?

Diamond: Ik hoop dat de IUI voor wonderen zorgt. Maandag testen?
Zizo: op lange termijn kun je idd kijken naar iets anders. Snap ook dat je geen zin hebt nu je ook moet werken aan je herstel om weer te gaan solliciteren. Maar ogen en oren open houden kan altijd. En in de juridische wereld kun je altijd wel iets vinden

Flipje: Wanneer heb je de 1e echo?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 29 oktober 2017 om 09:54
Lilly, wat rot meid... Ik hoop dat je je vandaag iets beter voelt.
Hopelijk stelt het je gerust dat het zwanger worden voor jou niet zo'n probleem is (jouw man heeft toch slecht sperma?) en dat je op zeer korte termijn wel echt zwanger zal worden!
Zizo, dat je 3 berichten nodig hebt, zegt alleen maar dat je nog niet volledig hersteld bent. IK hoop dat het elke dag een stukje beter gaat. Hier gaat het goed. MIjn kneuzingen en wonden lijken weer herstelt te zijn en gisteren ook weer rustig kort stukje gelopen. Mijn moeder gaat ook goed. Maar het blijft nog een paar dagen spannend.

Hopelijk stelt het je gerust dat het zwanger worden voor jou niet zo'n probleem is (jouw man heeft toch slecht sperma?) en dat je op zeer korte termijn wel echt zwanger zal worden!
Zizo, dat je 3 berichten nodig hebt, zegt alleen maar dat je nog niet volledig hersteld bent. IK hoop dat het elke dag een stukje beter gaat. Hier gaat het goed. MIjn kneuzingen en wonden lijken weer herstelt te zijn en gisteren ook weer rustig kort stukje gelopen. Mijn moeder gaat ook goed. Maar het blijft nog een paar dagen spannend.
zondag 29 oktober 2017 om 10:05
Alsof je niet een uur kan wachten tot de winkel open gaat... Of je niet naar een start verderop kunt gaan om een test te komen, of desnoods naar de dienstapotheek... Maar goed....
Voor de gene die wel NU een test willen doen.
https://www.viva.nl/mama/say-what-alled ... nger-bent/
Even wat luchtigheid op deze winderige zondagmorgen.
Voor de gene die wel NU een test willen doen.
https://www.viva.nl/mama/say-what-alled ... nger-bent/
Even wat luchtigheid op deze winderige zondagmorgen.
zondag 29 oktober 2017 om 10:42
Sheela, kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld bent. Je had toch wel 10 follikels? Waarom zijn er eigenlijk maar 5 aangeprikt? Ik ga hard voor je duimen dat de drie eitjes allemaal mooi bevrucht worden en dat je dinsdag een terugplaatsing krijgt en nog cryo's over hebt.
Lilly, wat ontzettend jammer dat het toch weer mis is gegaan. Kan me voorstellen dat twee keer achter elkaar er hard inhakt. Neem je tijd om dit te verwerken, meis. Misschien wil je ook liever even een keer een ronde overslaan? Even wat meer tijd om alles te verwerken? Maar geef de moed niet op, hoor. Ik denk dat jullie zeker nog goede kansen hebben om nog een keer zwanger te worden. Helaas is het gewoon zo dat niet elke embryo levensvatbaar is. Hoeveel cryo's hebben jullie nu nog? Hopelijk is de volgende wel gewoon een goede! Maar zoals gezegd, ik kan me voorstellen dat het er hard inhakt. Dikke knuffel en ik hoop dat je straks de moed weer vind om verder te gaan.
Zizo, lijkt me een goed plan om een uitgebreid bloedonderzoek te laten doen. Mag ik vragen wat voor vage klachten je bedoelt die verband houden met je immuunsysteem en nk-cellen? Ik weet niet of ze bij mij ook zo'n bloedonderzoek hebben gedaan toen ik net begon bij onze kliniek. M'n arts vertelde me laatst dat ze m'n bloedstolling toen al onderzocht hadden en dat dat in orde was, en daar heb ik destijds niets over gehoord, dus kan best zijn dat ze meer dingen onderzocht hebben.
Pippeltje, hoe gaat het bij jou nu? Ik hoop dat het bruinverlies wegblijft vandaag!!
Diamond, hoe is het met jou? Ga je morgen testen? Hoe voel je je? Ik duim voor je! Zou zo mooi zijn als het met deze IUI gewoon lukt!
Animal, haha, echt? Met tandpasta?
Daar zou ik toch niet helemaal op vertrouwen...
Hier begint het wachten ontzettend zwaar te worden. Ben zo bang dat het weer niet gelukt is. Ik heb wel veel minder last van krampen dan de vorige keer/keren. Sinds gisteren alleen af een toe wat lichte krampen. Maar ik wil daar geen hoop uit halen, want dan is de teleurstelling weer zo hard. Hoewel die eigenlijk altijd knalhard is. Bah, ik haat dit zo
.
Lilly, wat ontzettend jammer dat het toch weer mis is gegaan. Kan me voorstellen dat twee keer achter elkaar er hard inhakt. Neem je tijd om dit te verwerken, meis. Misschien wil je ook liever even een keer een ronde overslaan? Even wat meer tijd om alles te verwerken? Maar geef de moed niet op, hoor. Ik denk dat jullie zeker nog goede kansen hebben om nog een keer zwanger te worden. Helaas is het gewoon zo dat niet elke embryo levensvatbaar is. Hoeveel cryo's hebben jullie nu nog? Hopelijk is de volgende wel gewoon een goede! Maar zoals gezegd, ik kan me voorstellen dat het er hard inhakt. Dikke knuffel en ik hoop dat je straks de moed weer vind om verder te gaan.
Zizo, lijkt me een goed plan om een uitgebreid bloedonderzoek te laten doen. Mag ik vragen wat voor vage klachten je bedoelt die verband houden met je immuunsysteem en nk-cellen? Ik weet niet of ze bij mij ook zo'n bloedonderzoek hebben gedaan toen ik net begon bij onze kliniek. M'n arts vertelde me laatst dat ze m'n bloedstolling toen al onderzocht hadden en dat dat in orde was, en daar heb ik destijds niets over gehoord, dus kan best zijn dat ze meer dingen onderzocht hebben.
Pippeltje, hoe gaat het bij jou nu? Ik hoop dat het bruinverlies wegblijft vandaag!!
Diamond, hoe is het met jou? Ga je morgen testen? Hoe voel je je? Ik duim voor je! Zou zo mooi zijn als het met deze IUI gewoon lukt!
Animal, haha, echt? Met tandpasta?

Hier begint het wachten ontzettend zwaar te worden. Ben zo bang dat het weer niet gelukt is. Ik heb wel veel minder last van krampen dan de vorige keer/keren. Sinds gisteren alleen af een toe wat lichte krampen. Maar ik wil daar geen hoop uit halen, want dan is de teleurstelling weer zo hard. Hoewel die eigenlijk altijd knalhard is. Bah, ik haat dit zo

zondag 29 oktober 2017 om 12:08
Nou lily dat is ronduit k....
Heel veel sterkte!
Zizo goed dat je rustig aan blijft doen. Maar balen dat het zo lang duurt he. Ik ging ook solliciteren midden in mindere periode en tijdens mmm... ik ben heel blij dat ik het gedaan heb! Het helpt ook om het tij te keren. Een werplek waar je je niet fijn voelt sloopt.
Ik reageer ff niet op iedereen ruzie met forum...
Hier nog niets te melden morgen gesprek in zkh.
Straks nog maar een vragenlijst maken
Heel veel sterkte!
Zizo goed dat je rustig aan blijft doen. Maar balen dat het zo lang duurt he. Ik ging ook solliciteren midden in mindere periode en tijdens mmm... ik ben heel blij dat ik het gedaan heb! Het helpt ook om het tij te keren. Een werplek waar je je niet fijn voelt sloopt.
Ik reageer ff niet op iedereen ruzie met forum...
Hier nog niets te melden morgen gesprek in zkh.
Straks nog maar een vragenlijst maken
zondag 29 oktober 2017 om 13:55
Oh nee Lilly wat naar 
heel veel sterkte... hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je er dan weer tegenaan! Zo oneerlijk dat het twee keer achter elkaar mis gaat... wat een achtbaan 
Animal hahaha die tandpasta test
We zouden het voor de grap maar eens moeten uitproberen...
Hier nog geen bruinverlies, ben lekker aan het broekloeren
Nu ook wat minder krampen, vannacht ook niet zo veel terwijl dat de afgelopen nachten juist wel was. Pffft als het dan toch niet gelukt is weet ik het liever gewoon nu... Voel verder ook helemaal niks...
Animal hahaha die tandpasta test
Hier nog geen bruinverlies, ben lekker aan het broekloeren
zondag 29 oktober 2017 om 17:13
Pippeltje, wat fijn dat er nog 3 embryo’s op dag 5 de vriezer in gegaan zijn! Maar ik hoop dat je die nu niet nodig hebt! Ik hoop dat die krampen door een innesteling komen!! En dat broekloeren.. oeeh zo spannend steeds!!
Tinkerbell1234, sterkte!
Animal2307, hahaha die grap van je man! En mooi van je bms! Fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan. Ik heb alleen gemist waaraan ze geopereerd is...
Boulu, mooie droom!
Duufje, ik wist dat niet van de vloeistof. Ik hoop dat de vloeistof in het nieuwe lab goed is voor jullie embryo’s!
Diamond, morgen testen??
Windmolen, tweede wachtweek is zo vervelend!! Naar van de blauwe plekken!! Gelukkig geen strandweer!
Selin26, fijn dat je een goed gevoed had na de acupunctuur! En ben benieuwd of de kruiden je helpen! Bijzonder dat het allemaal zo’n invloed kan hebben. Ben ook niet zo zweverig maar snap dat je er vertrouwen in hebt een een goed gevoel! En dinsdag de tp!! Jeej!! Heb geen idee hoe dik het bms moet zijn.. maar neem aan dat ze niet iets tp als het bms niet goed is.
Sef80, wat schrikken van de bloedingen! Gelukkig met de kleine alles goed!! En wat leuk een zoontje!! Maar echt al vroeg gezien zeg!
Mssfiddler, bezig met spuiten las ik, gaat het goed?
Lilly1980, hebben al contact gehad en dat je erg verdrietig bent is logisch! Ook dat je het vertrouwen even een beetje kwijt bent.. Maar je hebt nog veel kansen!! Het gaat vast goed komen!! En voor nu het verdriet even laten komen en de tijd nemen!!
Doces, fijn dat je ongesteld bent geworden!!
Flipje, ik heb geen verstand van de waarden en ff opgezocht.. 488 is heek netjes op 15 dpo zie ik! Hoop dat het je een beetje gerustgesteld heeft! Nog ruim 2 weken tot de echo! Hopelijk heb je afleiding!
Baggal, irritant die mensen met verschillende meningen.. het kan je zo onzeker maken! Maar gelukkig geen zorgen en heb je je weg gevonden!
Sheela, 3 eicellen.. iets minder dan waar je op hoopte helaas.. hopelijk worden ze alle 3 bevrucht en delen ze goed door!!
Zizo, ik heb geen idee of toen bij mij de vitamines onderzocht zijn.. goed dat jij alles even laat onderzoeken! Fijn dat je 2 dagen thuis mag werken!
Miekje-5, gelukt met je vragenlijst?? Succes alvast voor morgen met het gesprek!
Ik heb morgen een echo op 13 dpo. Gisteren begonnen met ovutesten, die bleef wit. Vandaag kwam er een lichte streep. Over aan paar dagen denk ik wel mn eisprong! Spannend weer!!
Tinkerbell1234, sterkte!
Animal2307, hahaha die grap van je man! En mooi van je bms! Fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan. Ik heb alleen gemist waaraan ze geopereerd is...
Boulu, mooie droom!
Duufje, ik wist dat niet van de vloeistof. Ik hoop dat de vloeistof in het nieuwe lab goed is voor jullie embryo’s!
Diamond, morgen testen??
Windmolen, tweede wachtweek is zo vervelend!! Naar van de blauwe plekken!! Gelukkig geen strandweer!
Selin26, fijn dat je een goed gevoed had na de acupunctuur! En ben benieuwd of de kruiden je helpen! Bijzonder dat het allemaal zo’n invloed kan hebben. Ben ook niet zo zweverig maar snap dat je er vertrouwen in hebt een een goed gevoel! En dinsdag de tp!! Jeej!! Heb geen idee hoe dik het bms moet zijn.. maar neem aan dat ze niet iets tp als het bms niet goed is.
Sef80, wat schrikken van de bloedingen! Gelukkig met de kleine alles goed!! En wat leuk een zoontje!! Maar echt al vroeg gezien zeg!
Mssfiddler, bezig met spuiten las ik, gaat het goed?
Lilly1980, hebben al contact gehad en dat je erg verdrietig bent is logisch! Ook dat je het vertrouwen even een beetje kwijt bent.. Maar je hebt nog veel kansen!! Het gaat vast goed komen!! En voor nu het verdriet even laten komen en de tijd nemen!!
Doces, fijn dat je ongesteld bent geworden!!
Flipje, ik heb geen verstand van de waarden en ff opgezocht.. 488 is heek netjes op 15 dpo zie ik! Hoop dat het je een beetje gerustgesteld heeft! Nog ruim 2 weken tot de echo! Hopelijk heb je afleiding!
Baggal, irritant die mensen met verschillende meningen.. het kan je zo onzeker maken! Maar gelukkig geen zorgen en heb je je weg gevonden!
Sheela, 3 eicellen.. iets minder dan waar je op hoopte helaas.. hopelijk worden ze alle 3 bevrucht en delen ze goed door!!
Zizo, ik heb geen idee of toen bij mij de vitamines onderzocht zijn.. goed dat jij alles even laat onderzoeken! Fijn dat je 2 dagen thuis mag werken!
Miekje-5, gelukt met je vragenlijst?? Succes alvast voor morgen met het gesprek!
Ik heb morgen een echo op 13 dpo. Gisteren begonnen met ovutesten, die bleef wit. Vandaag kwam er een lichte streep. Over aan paar dagen denk ik wel mn eisprong! Spannend weer!!
zondag 29 oktober 2017 om 20:00
Dreamer: Spannend! Succes morgen. Dan heb je over niet al te lange tijd je TP!!
Ik heb een hekel aan de health visitor gekregen (zie vervolg topic). Iedere keer alles negatief benaderen... Grrrr!
Lilly: Nog een knuffel! Ik denk aan je.
Mssfiddler & Boulu: Hoe is het met prikken? Wanneer hebben jullie de eerste echo’s?
Pippeltje: wel of niets iets voelen zegt niets he?! Ik duim nog even!
Diamond: succes met testen. Ik duim.
Ik heb een hekel aan de health visitor gekregen (zie vervolg topic). Iedere keer alles negatief benaderen... Grrrr!
Lilly: Nog een knuffel! Ik denk aan je.
Mssfiddler & Boulu: Hoe is het met prikken? Wanneer hebben jullie de eerste echo’s?
Pippeltje: wel of niets iets voelen zegt niets he?! Ik duim nog even!
Diamond: succes met testen. Ik duim.
zondag 29 oktober 2017 om 20:32
Hallo allemaal,
Al geruime tijd lees ik met jullie mee, sinds wij te horen hebben gekregen dat wij in aanmerking komen voor icsi.
Graag zou ik nu ook met jullie meeschrijven. Voor mijn gevoel 'ken' ik jullie inmiddels al een beetje, dus zal ook even wat over onze situatie vertellen.
Begin van het jaar kregen wij te horen dat vanwege zaadkwaliteit de enige mogelijke behandeling icsi zou zijn. Na nog een zaad onderzoek die wat positiever uitviel, werd het toch eerst iui.
Maar na 3 maal iui in natuurlijke cyclus, waarvan 2 met voor iui ongeschikt zaad, gaan we nu over op icsi.
Morgen start ik met de eerste injectie Lucrin. Heel spannend om voor het eerst te injecteren. Iemand tips?
Ik ben 30 jaar, vriend 39 jaar.
Wens sinds okt 2015, mmm maart 2017
Voor Lilly; ontzettend rot zeg, sterkte!
Al geruime tijd lees ik met jullie mee, sinds wij te horen hebben gekregen dat wij in aanmerking komen voor icsi.
Graag zou ik nu ook met jullie meeschrijven. Voor mijn gevoel 'ken' ik jullie inmiddels al een beetje, dus zal ook even wat over onze situatie vertellen.
Begin van het jaar kregen wij te horen dat vanwege zaadkwaliteit de enige mogelijke behandeling icsi zou zijn. Na nog een zaad onderzoek die wat positiever uitviel, werd het toch eerst iui.
Maar na 3 maal iui in natuurlijke cyclus, waarvan 2 met voor iui ongeschikt zaad, gaan we nu over op icsi.
Morgen start ik met de eerste injectie Lucrin. Heel spannend om voor het eerst te injecteren. Iemand tips?
Ik ben 30 jaar, vriend 39 jaar.
Wens sinds okt 2015, mmm maart 2017
Voor Lilly; ontzettend rot zeg, sterkte!

zondag 29 oktober 2017 om 21:34
Ooh Lilly wat erg meid
..neem je tijd om dit weer te verwerken❤
Baggal, Dreamer & Windmolen Klopt morgen ga ik testen vandaag in huis gehaald weet alleen nog niet of ik in de ochtend/avond ga testen..hier ook nog niks, geen bruinverlies maar het gebeurd me vaak dat ik op mijn NOD ongesteld wordt. Hier alleen last van buikkrampen wat erg lijkt op een naderende ms..ik stel t testen altijd zo lang mogelijk uit dan wordt ik liever ongesteld..afwachten nog ff..
Baggal, Dreamer & Windmolen Klopt morgen ga ik testen vandaag in huis gehaald weet alleen nog niet of ik in de ochtend/avond ga testen..hier ook nog niks, geen bruinverlies maar het gebeurd me vaak dat ik op mijn NOD ongesteld wordt. Hier alleen last van buikkrampen wat erg lijkt op een naderende ms..ik stel t testen altijd zo lang mogelijk uit dan wordt ik liever ongesteld..afwachten nog ff..

Shine bright like a diamond