Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Aaahhh shit Doces. Tuurlijk doet het pijn en ben je teleurgesteld. Heel erg verdrietig die witte testen. :hug:

Ik ben een beetje flabbergasted. Net echo gehad. Er groeien dus gewoon 13 follikels nu, waarvan een stuk of 6 follikels al rond de 12 a 14 mm. De arts deed een voorzichtige inschatting van mogelijk maandag de punctie. Heb vrijdag weer follikelmeting. Dan hoor ik hoe verder. Ben positief verrast maar dan gelijk weer dat innerlijke stemmetje. Juich nog maar niet. Het zegt nog niet veel.
Even een knuffel voor doces :hug:

Ik lees met jullie allemaal nog mee, echt waar. Maar even teveel aan mijn hoofd om actief mee te schrijven.
Het hele traject kost ons zoveel (en dan bedoel ik niet alleen financieel) en ik merk dat ik uitkijk naar zo’n beetje april 2019. Of het is gelukt, of niet, en dan gaan we afsluiten. Begin zoveel behoefte te krijgen aan hier een streep onder zetten en ons leven dat op een bepaalde manier in de wacht staat. Afgelopen week voelde ik voor het eerst een soort rustig gevoel toen ik dacht aan: straks is het niet gelukt en stoppen we. Voor het eerst voelde het een soort ok. Alle baby spullen verkopen en ons leven in haan richten op wat we nu hebben.
En dan denk ik aan die vriendin die misschien deze week wel komt vertellen dat ze zwanger is, en dan word ik zo verdrietig. Niet omdat ik het haar niet gun, maar omdat ik zelf ook nog wil.
Alle reacties Link kopieren
He nee doces!
Mocht iemand met de tabel bezig gaan, zou diegene mij dan willen verplaatsen naar ‘Wachten op cryo tp’? :-[ Dank!
Hoi,

@Doces, wat klote dit weer zeg! natuurlijk wil je het nu...sterkte nog met de hormonen (irritant die regeltjes altijd)

@Mevrouwstippel, begrijp dat je voorzichtig bent maar sorry hoor maar de vlag mag ook wel een beetje uit toch? Ik bedoel wees blij met kleine succesjes ellende kan altijd nog komen. Hoe dan ook -mocht dit door zetten- zou deze derde poging voor jou goed mogen voelen met deze hoeveelheid follikels!
Enne ik wil ALLES weten van jouw dieet/vitamines/etc plan... ;-)

@Zizo, sterkte ook morgen voor het gesprek. Hoop dat het een beetje positief is, en ben benieuwd naar hoe het ging.

@Zot, ik denk dat we allemaal af en toe even onder die steen willen kruipen en ons afsluiten. Ik herken zo veel in je verhaal en leef mee. Snap dat je uitkijkt naar het moment dat je of hopelijk zwanger bent of duidelijkheid hebt dat jullie klaar zijn met het traject.

Hier nog niet helemaal bekomen maar voel alweer beter als van het weekend, man en ik praten veel over het vervolg nu. Mijn gevoel is heel sterk 1) vertrouwen is weg bij huidig ziekenhuis en 2) ik wil heel graag nu bij onze derde poging het gevoel hebben dat alles optimaal was en dat we er alles aan gedaan hebben. Denk dat dat me zal helpen om het beter af te sluiten mocht dit weer gebeuren. We sluiten niet uit dat er misschien zelfs een vierde poging zou komen (hopelijk dan via umc vz) maar voor mij hangt dat dan helemaal af van die derde poging. Want als we dan weer geen bevruchtingen hebben zonder verklaring dan denk ik dat we klaar zijn. Verder vind ik het echt een doolhof kwa informatie bij verschillende ziekenhuizen...dus alle tips zijn welkom.

En ik hoop dat jullie dit niet verkeerd opvatten maar deze dagen weet ik echt niet hoe ik hier doorheen zou moeten komen als ik mijn zoontje niet had en ik denk veel aan de dames hier die dit door moeten maken met lege armen...
Dit traject kan zo gruwelijk zijn...dus voor iedereen hier nog een extra grote :hug:
MwStippel: dat klinkt eindelijk als een beetje fijn nieuws hier! Gewoon 13 Stuks! Heel veel succes en ga keihard duimen dat iig een van de 13 de helft is van een prachtige baby (de andere helft komt van je man natuurlijk).

Zot: Logisch! En ook heel erg begrijpelijk dat je je in je hoofd al gaat voorbereiden op eventuele zwangerschapsaankondigingen. Daarmee ben je jezelf toch al aan het indekken. En even heeeel eerlijk: Ik doe dat ook nog wel eens hoor, hoewel ik nooit meer het traject in ga. Het blijft me soms wel bezighouden zo van “zou die weer voor baby #2 of #3 gaan?” Dikke knuffel meis.

Mamamaria: begrijpelijk dat je naar een ander ziekenhuis gaat.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Even kort vanaf mijn vakantie..
Welkom aan de nieuwe schrijfsters!
mammamaria en doces.. heh bah wat klote weer zeg!! Dikke knuffel voor jullie!!

Zot ik herken het wel wat je schrijft.. ben ook erg moe en ook wel bang dat het ons niet gaat lukken...

Mw Stippel: wat goed zeg zoveel follikels nu!! Welke vitaminen neem je ook alweer? :)

Hier 3 weken na de vmk nog steeds wat bloed achtig spul iedere dag.. wordt het zo langzaamaan goed zat!!
Volgende week weer naar het zkh voor hoe verder. Denk dat ivf meer kans zal geven als natuurlijkerwijze dus als we groen licht krijgen de allerlaatste poging.
Doces vreselijk weer een witte test... :hug:
Hai dames,

Ik heb de voedings supplementen er even bij genomen. Heb ze besteld via rikaonline (weet niet of dat hier mag, reclame maken, anders haal ik het weg).
Ik neem Supple Fertility (Bijna) Zwanger Vega Omega-3, Supple Fertility (Bijna) Zwanger Anti-Oxidanten en Supple Fertility (Bijna) Zwanger Multi.

Daarnaast heb ik veel voedings en leefstijl adviezen van rikaonline.nl en Amber Albarda ter harte genomen en toegepast. Vooral gelet op stress niveau naar beneden halen, veel ontspanning en rust inbouwen, gezonde biologische voeding, sport (hardlopen op laag niveau en yoga). En de alcohol volledig laten staan (op 1 wijntje na op een trouwerij). Dit alles sinds 1 juni al. Met gezonde voeding was ik al veel langer bezig maar nu nog iets meer en met het matigen van alcohol ook. Tijdens mijn vorige pogingen ook niet gedronken. Maar nu allemaal nog een trapje extra. Qua gezonde biologische voeding denk ik dat ik zo'n 80% zo eet, en zo'n 20 % ook wel bewerkte voedingsmiddelen.

Ik blijf het wel lastig vinden om het hier aan te wijten. Het kan namelijk ook toeval zijn dat ik deze keer beter te stimuleren blijk. Het is ook nog niet duidelijk of de kleine eicellen allemaal goed blijven mee groeien. En op welk aantal ik uiteindelijk bij de punctie uitkom. Daarnaast moeten er dan ook nog maar bevruchtingen ontstaan en goed blijven doordelen. Dat gaat tot nu toe niet zo van een leien dakje bij ons.

Hebben jullie ook op social media mee gekregen, via Linda nieuws volgens mij, dat 1 of andere vruchtbaarheidsconsulent pleit voor langer zelf proberen en je vruchtbaarheidskansen verhogen via biologische voeding en supplementen. Ik las daar vorige week ergens over en werd er gewoon ook een beetje woest van. Alsof je het aan jezelf te wijten hebt als het niet lukt en alsof je dat zo even op kunt lossen met yoga en biologische voeding. Dus ik sta er nogal dubbel in zeg maar.
En ik had er eerlijk gezegd ook weinig van verwacht. Maar tot nu toe lijkt het goed uit te pakken.

Mamamaria herkenbaar van alles op alles willen zetten bij de laatste poging. Je wil er gewoon alles aan gedaan hebben. Hier toch de keuze gemaakt om in het ziekenhuis te blijven en niet over te stappen naar het buitenland net omdat ik de belasting op werk en gezin anders niet meer te behappen vind. Moet zeggen dat ik wel vertrouwen hou in mijn ziekenhuis en ik de sfeer en artsen daar erg prettig en meelevend vind. Ondanks dat het een groot universitair ziekenhuis is voelen we ons zeker geen nummer.

En ook herkenbaar om te verlangen naar een eindpunt van het traject ongeacht het resultaat. Al zo lang hopen en dromen over nog een kind begint me ook op te breken.

Sheela hopelijk kunnen ze volgende week op een echo zien of alles mooi schoon is en krijg je groen licht. De spanning lijkt me killing. Ik heb er zelf ook last van nu.
Ik zit daardoor ook niet echt met mijn hoofd bij mijn werk, ik doe de hoogstnoodzakelijke dingen zodat het blijft reilen en zeilen. Maar ik moet straks maar weer even een tandje bij zetten geloof ik. Mooie afleiding voor de wachtweken (als het tot een tp komt dan).
Ik reageer later uitgebreider, oa op MwStippel en het voedingssuppl gedeelte.

Even ego post:
Net in zkh geweest. Goed gesprek gehad, maar erg twijfel over wel/niet naar Gent of DD, of toch in "ons" zkh blijven. Daarin ben ik nog geen stap verder. De arts geeft wel duidelijk aan dat ze een derde poging zien zitten. Maar dat een vierde of vijfde poging niet vanzelfsprekend is, ondanks dat umc verzekering het wel vergoedt of dat je het zelf betaalt. Dus het kan zo zijn dat de derde poging sowieso de laatste mogelijkheid is in dit zkh. Genoeg stof tot nadenken.

Verder nog slecht nieuws op de echo: mijn baarmoeder is niet schoon na de curettage. Er zit nog een stukje en dat moet eruit. Ik was er al bang voor omdat ik nog steeds veel bloed verlies. Wel heb ik een eisprong gehad en verwacht ze mijn menstruatie over een paar weken. Dat is een goed teken. Nu hopen dat het laatste stukje met de menstruatie mee komt. Als dat niet meekomt, moet ik nog een curettage. Dus na mijn volgende menstruatie weer terug naar de gyn voor controle.
De nieuwe poging kan pas beginnen als mijn baarmoeder schoon is.
Zizo jeetje dat is inderdaad slecht nieuws. Ik hoop dat een nieuwe curretage je bespaard blijft. En dat je lichaam het kan oplossen met je menstruatie.

Succes met de afweging wel of niet overstappen naar buitenland. Op de website van freya is volgens mij ook extra info te vinden. Moeilijke keuze is het.
Wil iemand mij(en mahi-mahi) uit de zwangeren lijst halen?

Vorige week maandag nog een kloppend hartje, vandaag met de echo helaas niet meer. We hadden nog 2 %kans dat het mis zou gaan...ik durfde er sinds vorige week eindelijk in te geloven. Het heeft niet zo mogen zijn.

Ik weet nu even niet of ik nog mee kom schrijven dus voor iedereen een hele dikke knuffel, ik hoop voor jullie.

Liefs, Biekkie.
Oh nee toch Biekkie! Wat erg dat het toch nog mis is gegaan. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Lieve meiden wat een verdrietige berichten hier allemaal, ik duim zo hard dat het tij hier snel mag keren en er weer positieve berichten mogen volgen.

Lieve Zizo ik hoop dat de rest er snel uitkomt en dat je niet nog een curretage nodig hebt, veel sterkte.

MamaMaria ook voor jou een dikke knuffel en veel sterkte, dit had ik echt niet verwacht.

Doces hè nee toch, alweer een witte test.. ook voor jou veel sterkte gewenst.

Ik denk aan jullie lieve meiden, :hug:
Hoi dames,

Na een aantal maanden radio stilte van mijn kant, ben ik hier weer even komen kijken hoe het met iedereen gaat. Heb nog niet volledig terug kunnen lezen, maar hoop dat komende week te kunnen gaan doen.

@ Biekkie, wat verdrietig zeg. Sterkte.
@ Zizo, wat naar dat nog niet alles is verdwenen. Hopelijk komt het met je ms mee, en is een nieuwe curretage niet nodig.
@ MwStippel, wat goed dat je deze poging meer follikels hebt. Hopelijk komen daar ook evenveel eicellen uit en hebben jullie nu meer kans.

Mijn pogingen icsi in eigen cyclus zijn op niks uitgedraaid. Volgens mij ben ik gestopt met schrijven toen poging 4 voor de deur stond. Poging 1 t/m 3 gingen wel goed. Maar poging 4 t/m 6 waren erg teleurstellend, 2x eitje niet meegekomen bij de punctie en 1x was het eitje al gesprongen. Dus klaar met de 6 pogingen.
In augustus begonnen met de pil en het spuiten van de decapeptyl. Uiteindelijk ook Gonal - F 150 eh erbij. Tweemaal een echo gehad en gisteren de punctie.
Deze was tot op zekere hoogte goed te doen, behalve toen ze toch niet zo goed bij de follikels konden komen en ze behoorlijk op mijn buik moesten drukken. Dit voelde zeer gemeen. Gisteren maar rustig aan gedaan en vandaag gaat het wel weer. Ben nog wel thuis, maar wel aan het werk.

Morgen horen we of er bevruchting heeft plaatsgevonden en of we morgen ook de terug plaatsing krijgen. Moet nog wel voor een extra controle i.v.m. mogelijke kans op overstimulatie, ze hadden namelijk 15 eicellen gevonden. Nu nog beetje rustig aan doen en veel water drinken.

Zal gaan bijlezen en op meer van jullie reageren. Voor allen die het nodig zijn, een dikke knuffel.
Jeetje wat een slecht nieuws weer...

Doces, mamamaria en Biekkie ik vind het zo klote voor jullie. Dikke knuffel.

Stippel, dat ziet er wel echt goed uit zeg. Hoop heel erg op meer goed nieuws van je.

Verder ben ik niet bij, sorry. Ben de laatste dagen druk met het schilderen van de buitenkant van het huis... Word er haast net zo chagrijnig van als van de hormonen ;-)
Biekkie - nee toch?! En het zag er allemaal zo mooi uit! Wat een ellende :'(
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Biekkie wat verschrikkelijk! Het was al zo spannend omdat je al meerdere miskramen hebt gehad, maar toch is de hoop er elke keer dat het nu wel goed gaat. Vooral als je een kloppend hartje hebt gezien. Ik wens je heel veel sterkte toe meid! :hug: :hug: :rose:
Ahhh Biekkie nee, niet jij ook al. Bah wat verschrikkelijk verdrietig. Heel veel sterkte :hug:

G-power spannende dag morgen. Ik ga weer voor je duimen. Balen dat het nog niet gelukt is.
Biekkie, dat meen je niet... :'( . Wat verschrikkelijk verdrietig... Heel veel sterkte...
@Biekkie, jeetje wat ontzettend verdrietig weer...veel sterkte :hug:

@Zizo, ik vind dit niet kunnen gewoon...je krijgt een curettage en dan nog steeds niet schoon? niet eerlijk :-( hoop dat je lijf het vanzelf op kan ruimen. En tsja die beslissing voor het buitenland is niet makkelijk. Mijn gevoel is wel dat die artsen in Nederland vaak erg realistisch/pessimitisch zijn. Nu al zeggen dat een vierde poging niet vanzelfsprekend is vind ik eigenlijk gewoon beetje irritant, het is toch een kansproces dit waarin niemand met zekerheid weet of het wel of misschien juist niet gaat lukken. Kijk maar naar Sheela, die dan gewoon spontaan zwanger wordt..ik bedoel echt voorspellen kunnen ze het toch niet.

Succes voor morgen G-power!
Ach jee, ik heb een week niet meegelezen (vakantie zonder foon) en wat gebeurt er dan weer veel...

Doces, wat superstom dat je weer een witte test had. Ik snap heel goed dat je daar even moedeloos van wordt. Kom maar lekker bij.

En MMaria, wat super'zonde' dat er nu niets ontstaan is, echt zo naar. En wat een stomme reactie inderdaad. Ga die boosheid daar om maar lekker omzetten in 'weg bij je ziekenhuis'-acties.

Biekkie, heel veel sterkte, wat mega-verdrietig. Ga je nu meer onderzoek laten doen?

Mevrouw Stippel, ik hoop zoooooo dat je ook nog eens wat goede bevruchtingen mag hebben!!! Superfijn dat je nu in ieder geval meer eitjes hebt! Ik ken dat programma dat je volgt wel, ik word altijd een beetje sjachie van die site (omdat die pillen zo duur zijn en omdat je ze alleen maar bij haar kan kopen en euh omdat ze zo'n reformwinkelhoofd heeft) maar nu ga ik natuurlijk toch ook weer twijfelen.
Dankjewel allemaal. Net telefoon gehad, rond het middag uur heb ik een terugplaatsing. Dus laat de wachtweken maar beginnen.
G-power1989 schreef:
21-09-2018 10:36
Dankjewel allemaal. Net telefoon gehad, rond het middag uur heb ik een terugplaatsing. Dus laat de wachtweken maar beginnen.
Wat fijn! Dan ben je straks pupo!
Super G-power. Nu de spannende wachtweken weer in.

Net FM gehad. De groei gaat weer wat langzamer nu. Maar er lijken zo'n 10 follikels in de running te zijn. Heb zondag weer een nieuwe echo en ik vermoed dan dinsdag of woensdag de punctie. Dus we prikken nog maar even door.
Biekkie :hug:
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven