Zwanger worden start 2023 - deel 2!

25-01-2023 21:11 903 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames, hierbij deel 2. Deel 1 van het topic is terug te vinden via deze link:
zwanger/zwanger-worden-start-2023/list_ ... /495640/11

Wil je meeschrijven of heb je wijzigingen? Laat het weten!

Dit topic is voor iedereen die tussen januari en maart 2023 begint met het zwanger worden. Begin je hierna, dan graag een nieuw topic openen!

Zwanger worden :loveys:
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeNOD
Li_Lau301e27 april
Fenja301e2 mei
Frietjes321e5 mei
Olifantje281e6 mei
Titania351e13 mei
Pinaco332e18 mei
Plata372e19 mei
Cookiemonster292e22 mei
CoastalSunset301eNog onbekend
xLuminous5281eNog onbekend
Frigg321eNog onbekend

Zwanger! :cheer2:
NaamLeeftijdHoeveelste kindje
Amaryllis342e en 3e (tweeling!)
Jetretteketet333e
Jutenjul281e
Aviendha302e
Glowgirl351e
Mmm44313e
Moen322e
Marimba321e
Vivavette312e
Ava_92291e
Regenboogblauw322e
Severus_Snape342e

:rose:
Frigg
ava_92 wijzigde dit bericht op 21-04-2023 17:47
65.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Fenja schreef:
30-01-2023 22:35
Luminous ik snap precies wat je bedoelt! Ik vind het ook een kleine kans. Die paar dagen per maand. Met bijv 2x per week seks kun je er al naast zitten.
Is het niet zo dat als je in die week dat je vruchtbaar bent 2x seks hebt het in principe net zoveel kans zou maken als wanneer je die week 10x seks hebt? Kwaliteit van het sperma is met die 2x beter en het kan lang genoeg overleven om gebruik te maken van je ovulatie. Vraag is in die periode alleen of het juiste zwemmertje erbij zit en of het pakt.

Maak jezelf niet gek... Zonder ovulatietesten, seksen als konijnen, benen omhoog, klaarkomen en al het andere "geks" dat je kunt bedenken komt het bij veruit de meeste mensen binnen een jaar goed :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben deze week op vakantie en het lukt me niet om iedereen te volgen, sorry! Ik probeer eind van de week goed bij te lezen.

Hier nul symptomen en geen innestelingsbloeding (had ik de vorige 2 keer wel), dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Net toch een test gedaan (hoewel ik minimaal tot morgen/overmorgen wilde wachten :facepalm: )…negatief natuurlijk. Ik ga uiteraard later in de week nog eens testen maar heb niet veel hoop!
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel nieuwe schrijvers. Ik heb even geen tijd om alles terug te lezen.

Fijne vakantie Garnet. Heeel misschien wel raak zonder innestelingsbloeding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Regenboogblauw schreef:
31-01-2023 07:03
Vandaag 10 dpo.
Hoofdpijn maar nog geen menstruatie.
Test is helaas nog negatief.
Ik vandaag ook 10 dpo en ook hoofdpijn, blegh
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag lieve meiden,
Ik zat - geheel tegen verwachting en gevoel in - vanmorgen met een positieve test in handen.
Zo rond de 11-12 dagen na eisprong met al een best duidelijke streep.
Het moet nog even landen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Geweldig! Gefeliciteerd :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Moen!! :yes:
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaa gefeliciteerd Moen! Wat geweldig!

En nieuwsgierig, had je symptomen of kon je gewoon niet langer wachten met testen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Moen!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Moen- schreef:
31-01-2023 13:23
Dag lieve meiden,
Ik zat - geheel tegen verwachting en gevoel in - vanmorgen met een positieve test in handen.
Zo rond de 11-12 dagen na eisprong met al een best duidelijke streep.
Het moet nog even landen!
Oh wat geweldig!! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Woow Moen gefeliciteerd! Logisch dat het nog even moet landen voor je het hier post. Ook lekker van genieten :daisy:

Volgens mij ben je nu de eerste van het clubje toch? Ben net als Frietjes benieuwd of je symptonen had of niet. 11-12 dpo is best vroeg toch? Fijn dat het al zo’n duidelijke streep is :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Moen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaa Moen, wat super! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Moen. Een hele leuke verassing voor jullie dus :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk gefeliciteerd 🍾
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Moen! :heart: super fijn zo snel!

Ik ben ook benieuwd of je symptomen had. En je dacht dat het deze maand niet raak zou zijn toch? Waarom dacht je dat, wat timing betreft?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de felicitaties allemaal.

Tot gisteravond voelde ik niets. Maar ik kreeg in de avond lage buikpijn. Iets wat ik in mijn vorige zwangerschap ook had.

Bij mijn andere twee zwangerschappen had ik rond 5/6 dagen na eisprong al wat bloed. Ik vergeleek het dus met eerdere signalen. En die zijn er niet. Nou voor mij geldt dus; verschilt enorm en eigenlijk op buikpijn na voel ik me niet anders (ja slap maar door de shock kan ik amper eten vandaag).
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Moen!! Kan me goed voorstellen dat het moest landen! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Moen!!!

Ik ben zo blij voor je girl! Check de tabel waar jij naar verplaatst bent :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mbt ovulatietesten hier: ik test idd nog even door, vandaag alweer een iets donkerdere streep vergeleken met gisteren. Zo spannend deze periode alleen al haha. Ik heb even niet de energie om uitgebreid te reageren dus dat komt een andere keer weer.

Ik denk in ieder geval aan jullie en in het speciaal aan de dames waarbij de NOD bijna is :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd moen!

Hier niet ongesteld maar een negatieve test. Net getest, na een dag waarop ik veel heb gedronken maar toch, negatief is negatief. Misschien morgen nog een keer met ochtend urine testen als ik niet ongesteld wordt vanavond of vannacht.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh Moen gefeliciteerd! Heel fijn nieuws!!

Severus heb je bepaalde symptomen waarvan je denkt het raak kan zijn? Of test je sowieso om zekerheid te hebben?

Amaryllis spannend! Benieuwd voor jou!


Benieuwd of de bal nu aan het rollen gaat voor iedereen, nu de spits afgebeten is door Moen :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou vooral omdat ik vandaag dus ongesteld moest worden en ik altijd heel regelmatig ben geweest. Maar dus geen ongesteldheid en ook geen symptomen dat die eraan zit te komen. Deze week veel evenementen waar ik normaal bij zou drinken en ook al doe ik dry januari wil ik toch wel weten of ik van het weekend wel of geen drankje kan drinken.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Severus_Snape schreef:
31-01-2023 20:25
Nou vooral omdat ik vandaag dus ongesteld moest worden en ik altijd heel regelmatig ben geweest. Maar dus geen ongesteldheid en ook geen symptomen dat die eraan zit te komen. Deze week veel evenementen waar ik normaal bij zou drinken en ook al doe ik dry januari wil ik toch wel weten of ik van het weekend wel of geen drankje kan drinken.
Als je NOD vandaag was en er evenementen komen waarbij je wil drinken zou ik zeker even testen!

Edit: sorry ik lees selectief. Heb je vorige bericht nu ook gelezen. In principe zou het positief moeten zijn als je zwanger bent, tenzij je echt belachelijk veel hebt gedronken... als het morgenochtend nog steeds negatief is zou ik denk ik wel drinken maar met mate.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, gefeliciteerd Moen. :yes:
Wat grappig dat je geen/heel andere symptomen had. Ik kan me voorstellen dat het nog even moet landen, zeker als je je verder niet anders voelt. Hoe is je partner eronder? :)

Ah jammer Severus_Snape. Ik zit helaas in hetzelfde schuitje. Toch vanavond al getest en helaas negatief. Nou ja, het is niet anders.

Er is nog kans dat ik nog niet ver genoeg ben om positief te testen, maar als ik echt laat geovuleerd heb dan verwacht ik dat we dan qua timing verkeerd zaten. Ik vind het alleen irritant dat ik nu moet wachten tot ik ongesteld word, nu wil ik ook gelijk door naar de volgende ronde haha. Ik geef m'n nieuwe NOD door zodra ik ongesteld ben geworden.

Maar er komen begin februari weer meerdere NOD's aan, dus hopelijk wordt het 'zwanger' rijtje snel langer!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven