Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zuid dat klinkt wel al een eisprong! Bij mij is dat een hele scherpe steek die even blijft hangen ook.

Ik werk nu niet en ga in het najaar juist weer wat uren er bij pakken, omdat ik toch graag meer wil zijn dan alleen mama en mijn dochter dan start op de peuterspeelzaal dus er is ook ruimte nu.

vietje succes morgen! Er zijn inderdaad altijd redenen om het uit te stellen, maar je weet gewoon niet hoelang het duurt en of die beren op de weg nog wel zo belangrijk zijn als je een kindje in je armen hebt.

mindsey ohh wat spannend dat je dacht zwanger te zijn, dan is een maandje later toch wel fijn voor je gemoedsrust. Ik herken dat overmatig plannen tegenover een partner die het allemaal wat meer op z'n beloop kan laten gaan en er vooral niet over aan het stressen is. Dat werkt voor ons ook wel heel goed, al maakt het soms wel dat ik een beslissing wil maken NU en hij denkt ach dat komt wel. (Zo ook met de kinderwens. Ik vergelijk ons dan wel eens met een trein, ik ben de intercity en hij een stoptrein. Als ik maar weet hoelaat hij aankomt op hetzelfde perron en er naar onderweg is heb ik dan wel de rust om zo nu en dan even pauze te houden :hihi:

Ik herken het je voelt weer alles, maar ik link dat ook sterk aan wat is die hormonale anticonceptie toch een rotzooi. Ik voel me echt gelukkiger zonder (nu dan, met wens.. zonder wens is het me te onzeker) als wij zeker zijn dat onze wens is vervuld is het dan ook mijn man die een afspraak mag maken in het zkh en is het klaar met die troep.
@Zuid Wat fijn dat je vriend minder wilt werken! Dat lijkt mij een ideale verdeling.
@Vietje grappig, ik heb precies hetzelfde! Totaal geen carrièredroom, wil absoluut blijven werken maar 24 uur zou ik dan genoeg vinden. We zitten in een woning van familie, de deal was max 4 jaar en dat is het volgend jaar al. Niet dat we er per een bepaalde datum uit moeten maar wel ergens in 2020. Gelukkig willen ze ons ook helpen aan een koophuis wat ontzettend fijn is.
Wat fijn dat ze bij je schoonouders terecht kunnen, lijkt mij ook fijn wat extra hulp in de eerste weken. Zoveel veranderingen. Heel veel succes bij je sollicitatie vandaag!
@Prettymama ja snap dat je wel blijft werken, inderdaad er af en toe even tussen uit is lekker!
@mindsey dat zijn wij ongeveer hetzelfde. Ik denk al zo ver vooruit, ik heb serieus al naar een eventuele basisschool gekeken :lol: . Mijn vriend is heel nuchter ‘we zien het wel’. Soms logisch, soms heel irritant. We hebben het uiteindelijk er uiteindelijk niet meer over gehad, dat komt later wel weer.
Wat een drukte heb jij zeg, gelukkig ben je bijna klaar met je opleiding. Uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht :)

Ik merk ook zoveel verschil sinds ik gestopt ben met de pil. Alsof de wolken weg zijn uit mijn hoofd, ook ben ik veel vrolijker en veranderd mijn kijk op dingen echt. Ook is mijn libido een stuk hoger wat heel fijn is om zwanger te worden haha. Ik dacht begin van het jaar, hoe ga ik zwanger worden als ik nooit zin heb?
Moet ik me er dan elke keer toe zetten, straks duurt het een jaar :worship:
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_385731 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 12:32
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
supersmoothie dat van die basisschool dat deden wij ook! Grappig genoeg heb ik mijn dochter nu op een andere basisschool op de wachtlijst gezet :hihi:

Haha mijn libido is inderdaad ook weer helemaal terug! Wij gooiden het op we zijn moe... Maar dat was het dus zeker niet.
Ik had gisteren een klein beetje bloedverlies dus ik denk dat ik vandaag eisprong heb. Wat goed nieuws zou zijn want dan zou mijn cyclus normaal zijn al! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hè super nieuws Koekiemonster!! Gaan jullie dan starten? (klinkt zo klinisch!!)
Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn meiden. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws koekiemonster! Zou heel fijn zijn als je lijf al weer in het normale ritme zit.

@supersmoothie en mindsey; echt zo herkenbaar zo’n nuchtere man :hihi: die heb ik ook thuis zitten.ik moest laatst zo lachen omdat hij niet zo van het tuinieren is en ik vertelde dat je als zwangere vrouw op moet passen met kattendrollen (die liggen helaas nogal veel in de tuin :facepalm: ). Hij geloofde me eerst niet eens dat je aan zulke dingen dus ook moet denken :whut:
Ik vond de vergelijking met de intercity en de stoptrein heel treffend.

@sanne bedankt voor de tip, ik ga er zeker even naar kijken.

Ik hoop inderdaad dat we allemaal snel zwanger mogen worden zonder al teveel fratsen :-D
Alle reacties Link kopieren
sanne ja wachten op de ongesteldheid nu, maar daarna gaan we inderdaad starten :cheer: Echt heel erg spannend! Als het goed is word ik 26-5 ongesteld.
Billingsmethode hihi, ik kan maar niet over die vergelijking met rauw eiwit heen komen.

zuid ik heb de kattenbak niet meer verschoond sinds we probeerden zwanger te worden bijna 3 jaar geleden :hihi: mijn huisarts gaf me een heel lijstje toen ze de mirena er uit haalde met alles wat ik niet mocht als ik een kinderwens had. Nou.. daar ga ik nu nog even van genieten zei ik haar toen :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_385731 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 12:34
99.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Zou ik hier ook gezellig mogen meeschrijven?

Ik ben Sinnieee en nog maar 28 jaar jong! 8 jaar samen met mijn 30 jarige man, waarvan de helft getrouwd. Wij hebben samen een dochter die over een aantal maanden alweer 2 wordt. Tijd vliegt, lekker cliché, maar oh zo waar!

Wij willen graag voor een 2e kindje gaan. 4 weken geleden is mijn spiraal verwijderd. Na 2 dagen heb ik een ontrekkingsbloeding gehad. Maar groot vermoeden dat het ook mijn eerste menstruatie is geweest. We zullen het zien donderdag. Cyclus is hier over het algemeen bijna altijd 28 dagen. Na deze menstruatie gaan wij starten.

Vanwege medicatie moesten we de eerste ronde even overslaan. We hadden nog een reisje op het programma en wat feestjes...dus dat vonden we niet zo heel erg. Ervaar ook niet de druk als bij de 1e keer zwanger raken. Dat was overigens wel gelijk raak. We zullen gaan zien hoe het gaat lopen. We hebben er iedergeval heel veel zin in!!
Alle reacties Link kopieren
sanne ah wat grappig dat we dan gelijk oplopen! Mijn eisprong verwacht ik dan iets eerder namelijk op 7-6. Ik merk aan hoeveel er hier geschreven word dat het nu wel echt gaat spelen bij iedereen. Super leuk!

sinnieee welkom! Wat leuk ook al een kindje van bijna 2! Bewijst maar weer dat ik helemaal niet laat ben zoals ik het idee had gekregen na alle vragen :hihi:
Leuk en spannend dat jullie ook voor een tweede gaan!

Lukt het je zelf toe te voegen aan het tabel? Inloggegevens staan erbij!
koekiemonster26 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 18:26
Reden: Aanvulling
7.58% gewijzigd
Ah wat wordt er al veel geschreven! Leuk! Ik ben duidelijk niet de enige die er druk mee is in haar hoofd.
Ik herken mijn vriend ook heel erg in jullie verhaal. Wij wonen dus nog niet zo lang in deze buurt. In mijn stad is dit DE kinderbuurt en hebben met het oog op de toekomst daarom ook hier een huis gekocht. Ik zie steeds weer andere basisscholen en heb het er dan over met vriend en die is daar totaal nog niet mee bezig.
Wat betreft kattenbak, mag je die ook niet doen als je zwanger wil worden? Ik weet dat het niet mag als je zwanger bent maar bij pogingen ook niet? Wij zijn zeg maar een soort samengesteld gezin. Mijn vriend had al een hond en ik twee katten. Helaas is een van mijn vriendjes een paar maanden geleden overleden maar we hebben er nog steeds een over. Omdat het altijd al mijn kat was doe ik iedere dag haar bak. Voor de kattenliefhebbers, hoe doen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
lisanne wij wonen ook in DE kinderbuurt van onze stad (oké klein stadje). Echt ideaal voor ons meisje! Dus geen spijt van de keuze hier een huis te kopen.

Wat betreft de kattenbak (en tuinieren dus), ik zou hier geen risico mee willen lopen. Toxoplasmose is de infectie waar ze zich zorgen over maken, je kunt hier veel over vinden op google. Voor jou ongevaarlijk, voor jullie ongeboren kindje heel gevaarlijk. Overigens kun je het lieve beestje blijven knuffelen hoor, dit is echt iets wat in de poep van een kat kan zitten.
Wat verdrietig dat een van jouw vriendjes er niet meer is :( Onze kat gaat dus mee naar buiten, blijf dat altijd spannend vinden ook al is er bij ons weinig verkeer.
Ik word helemaal enthousiast van hoeveel er al geschreven word :hello:

@Koekiemonster ahh zou zo fijn zijn als je zo snel al een normale cyclus hebt!
@Zuid dat soort dingen zou mijn vriend ook niet geloven hoor. Zou er mooi gebruik van maken haha
@Sinniee welkom! Leuk zeg voor een 2de kindje, hoop dat alles snel op gang komt :-)

Maandag dacht ik ineens; ik ben er nog niet klaar voor. Gedoe met een huis kopen straks, al die stress. Werk dit werk zo. Ik durf het gewoon nog niet. Ben ik niet te jong?
Gisteren vielen die gedachtes gelukkig weer weg, besproken met vriend en hij zei direct ‘nee ik wil het niet uitstellen hoor!’. Dat voelde zó fijn omdat ik soms het idee heb dat hij het meer voor mij doet. Niet dus :flirting:

Herkennen jullie deze gedachtes? Wanneer ben je er nou echt echt klaar voor, deze angsten zullen hopelijk normaal zijn nu het steeds dichterbij komt.
Alle reacties Link kopieren
supersmoothie ik herken het niet, dat kan wel eens komen doordat ik nog een jaar moest wachten tot mijn man er klaar voor was. Maar ik denk dat het heel normaal is. Een kind verandert nou eenmaal een heleboel in je leven. Gelukkig weet je niet hoelang het duurt voor je zwanger bent en heb je 9 maanden om aan het idee te wennen.
Wat fijn dat jouw vriend er ook zo klaar voor is :flirting: die bevestiging is zo fijn.
Alle reacties Link kopieren
Supersmoothie schreef:
15-05-2019 10:37
Maandag dacht ik ineens; ik ben er nog niet klaar voor. Gedoe met een huis kopen straks, al die stress. Werk dit werk zo. Ik durf het gewoon nog niet. Ben ik niet te jong?
Gisteren vielen die gedachtes gelukkig weer weg, besproken met vriend en hij zei direct ‘nee ik wil het niet uitstellen hoor!’. Dat voelde zó fijn omdat ik soms het idee heb dat hij het meer voor mij doet. Niet dus :flirting:

Herkennen jullie deze gedachtes? Wanneer ben je er nou echt echt klaar voor, deze angsten zullen hopelijk normaal zijn nu het steeds dichterbij komt.
Ik herken het helemaal.. Behalve de gedachte: ben ik niet te jong? ;) (ik ben 33, dus denk meer: tjezus wat gaat dat snel)
Maar "ik ben er nog niet klaar voor" heel regelmatig. Het is vooral de angst voor het onbekende denk ik. Ik heb nu een onwijs fijn en onbezorgd leven.. en ergens weet je ook echt niet waar je aan begint met een kind. En het is ook geen kwestie van logische voors en tegens afwegen.

Wat het grote 'vóór' is (zeker bij de eerste) met name een gevoel, een verlangen, een liefde die je al voelt.. maar wel iets abstracts. En de 'tegens'/twijfels zijn best wel concreet: de impact op je werk, lichaam, relatie, sexleven, slaap, zorgen maken... :lijstje: Het is een wonder dat we uberhaupt deze beslissing maken haha :bonk: .

Dat gekke gevoel toch ook... ;).

Ik zit er dubbel in want vertrouw op mijn gevoel en volg het ook.
En tegelijkertijd vind ik de bovenstaande (mogelijke) impact wel degelijk spannend.
Alle reacties Link kopieren
koekiemonster en anderen, heel fijn om te lezen dat jullie ook een verschil qua 'vooruit kijken' ervaren.. ligt het toch niet alleen aan mij ;). En klinkt ook wel een beetje als een man/vrouw verschil.
Mooi inderdaad die vergelijking met een stoptrein en een intercity haha! Het heeft allebei natuurlijk z'n voordelen, vult elkaar ook wel weer aan :-).

Vietje Hoe ging je sollicitatiegesprek?

En welkom Sinnie :-)

Wij hebben het gisteren weer onveilig gedaan :A: .. ondanks alles wat ik hierboven schreef haha over het-is-spannend-en-handiger-om-nog-even-te-wachten.. Had ook een heel levendige droom over een positieve zwangerschapstest en het aan mijn moeder vertellen. Onbewust is er dus heel wat bezig :hyper: en doe maar lekker go with the flow.
Waarschijnlijk niet mn vruchtbare dagen hoor.. maar merk dat we na een jaar lang heel keurig opletten er opeens (beiden) helemaal klaar mee (of is het: voor?) zijn. Dus ik vertrouw maar op dit gevoel voor timing.

Mijn vriend maakt de afgelopen dagen ook steeds meer opmerkingen over hoe hij het graag wil doen als we een kotertje hebben.

En als ik dan kinderen op straat hoor gillen en zeuren, dan denk ik echt: waarom zou je dit willen? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
mindsey schreef:
15-05-2019 15:45

Wat het grote 'vóór' is (zeker bij de eerste) met name een gevoel, een verlangen, een liefde die je al voelt.. maar wel iets abstracts. En de 'tegens'/twijfels zijn best wel concreet: de impact op je werk, lichaam, relatie, sexleven, slaap, zorgen maken... :lijstje: Het is een wonder dat we uberhaupt deze beslissing maken haha :bonk: .
Ik quote mezelf even :lol: want ben eigenlijk wel benieuwd hoe de al-moeders dit hebben ervaren!
mindsey schreef:
15-05-2019 16:01
Ik quote mezelf even :lol: want ben eigenlijk wel benieuwd hoe de al-moeders dit hebben ervaren!
Ik was er zo klaar voor toen we voor de 1ste gingen ik wilde het namelijk al toen ik 18 was maar nooit de juiste partner gevonden. Maar toen ze eenmaal geboren was kwamen al die vragen pas naar boven. Het was voor mij echt heftig die overgang van niets naar 1 kind. We hadden ook een enorme huilbaby en ik ben hierdoor in een postnatale depressie beland. Ik vroeg me echt af waarom we dit gedaan hadden mijn leven was voorbij ik kon niets meer, ik had amper slaap want ze werd elke 2 uur wakker voor een voeding. Gelukkig bleef ik hier niet heel lang in hangen en ging het steeds beter. Na een paar maanden voelde ik me super en wilde we zelfs al voor een 2de gaan. Ik was alweer zwanger toen mijn dochter 7 maanden was. Dolgelukkig maar ook bang voor wat er zou gaan komen. Mijn zoontje was daarentegen zo'n makkelijke baby! Hij ging er gewoon in mee echt heerlijk en hij sliep gewoon de hele nacht door. Na een half jaar begon hij pas lastiger te worden en nu is het soms wel pittig hoor met 2 peuters in huis. maar het is te doen en ook heel leuk zo dicht op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig prettymama dag je dat hebt meegemaakt.

mindsey ik was ook echt onzeker of ik er klaar voor was, het is gewoon allemaal zo onbekend en ik ben een enorme controlfreak. Toen ik zwanger was langzaam aan het idee gaan wennen en eigenlijk zodra ze geboren was, was het meteen alsof ze er altijd al is geweest. Ik heb helemaal nooit het gevoel gehad dat we ons heel erg hebben hoeven aanpassen en nog nooit zo gelukkig geweest als nu ik moeder ben. Ik vond dat heel bijzonder, omdat ik niet had verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. De echte aanpassingen merkte ik pas later denk ik, vooral in hoe snel de agenda zich vult nu de avonden er toch altijd een van ons thuis moet zijn. Ook omdat we de eerste waren in de vriendenkring denk ik, was het meer wennen voor onze omgeving dan voor ons. :hihi:
Natuurlijk zijn er wel dingen die je niet meer (zo snel) doet, maar ik zou voor geen goud meer terug willen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er zoveel wordt geschreven!

Vandaag de afspraak gemaakt dat 3 juni mijn spiraal wordt verwijderd. Zo gek al die stappen die je al zet, komt wel dichtbij zo allemaal.

Het gevoel er klaar voor te zijn hebben we echt en het praktische dat komt allemaal wel. De situatie is denk ik nooit perfect wat betreft huis of werk of dingen die je nog wil doen. We beseffen ons wel dat er een hoop gaat veranderen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niets meer kunt doen zoals je nu doet, alleen misschien op een iets andere invulling.
Wat je zegt koekiemonster, hoe de omgeving er mee omgaat ben ik ook heel benieuwd naar. Wij zullen waarschijnlijk ook de eerste gaan zijn in beide families en in de vriendengroep.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Even paar dagen niet hier geweest. Maar wat is er veel geschreven, super leuk zeg! En welkom aan alle nieuwe dames! Zo benieuwd hoe de komende maanden voor iedereen hier zullen gaan verlopen. Ik vind het wel bijzonder hoor.

Hier lijkt het erop dat ik voor het eerst sinds m'n zwangerschap ongesteld ben geworden. Dus hopelijk is dit weer het begin van een cyclus.

Hier bij de eerste geen twijfels of ik er klaar voor ben. Dat was ik voor mijn gevoel echt al jaren. En het moederschap is mooier dan ik me ooit had voor kunnen stellen en ik vind het leven oprecht leuker met onze lieve zoon erbij. Ik kijk naar alles meer uit. Zo vind ik op vakantie gaan extra bijzonder nu samen met hem en m'n man!

Nu bij de wens voor een tweede wel wat twijfels. We willen graag snel een tweede omdat m'n vriend niet meer de jongste is. Maar onze zoon is een enorm slechte slaper en ergens zou ik het ons wel gunnen dat we even wat meer rust hebben in de nachten voordat een tweede baby er eventueel is. Maar goed een zwangerschap duurt 9 maanden en de eerste keer duurde zwanger worden 3 jaar. Dus misschien zijn die nachten er ook nog wel even tussen door ;-)
Alle reacties Link kopieren
sunshine spannend dat je de afspraak hebt staan om je spiraal te verwijderen!

Elmen wat fijn dat je ongesteld bent geworden! (Er is echt maar een keer zeg je dit tegen iemand die probeert zwanger te worden). Hopelijk komt je cyclus nu netjes op gang en is het jullie sneller gegund dit keer! :heart:
Slaap is inderdaad het enige wat ik dolgraag terug zou willen, het schijnt dat het slapen echt weer terug komt. Voor nu nog een droom.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Wat wordt er hier veel geschreven, leuk!! Bedankt voor het warme welkom!

@koekiemonster zijn wij laat dan? Hahaha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd een klein leeftijdsverschil tussen de kinderen wou. Maar toen kwam het...mijn dochter werd ouder, ik werd meer mezelf. Heerlijk dat ze lekker zelfstandig kan spelen. Ik kreeg steeds meer het gevoel...nog niet aan toe. Dus we hebben uiteindelijk gewacht. Nu heb ik heel sterk het gevoel dat ik haar alle liefde en aandacht heb kunnen geven en dat ze een broertje of zusje meer accepteert. Dat ze meer bewust zal zijn dat, als het ons gegund is, ze een broertje of zusje krijgt. Lijkt me echt ontzettend mooi als ze straks een klein beetje kan helpen. Vandaar dat wij wat langer hebben gewacht.

@supersmoothie ik denk dat je er nooit 100% helemaal klaar voor bent. Je weet nooit wat de toekomst je brengt. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je je beiden goed voelt bij deze mooie wens om zwanger te worden. Zwanger worden, zwanger zijn, bevallen, moeder worden en ineens een gezinslid erbij. Het is en blijft een spannend proces.

@mindsey wat spannend zeg. Ook schreeuwende kinderen kunnen vast heel lief zijn! ;) Twijfels over alles...heb ik ook gehad. Maar waren allemaal verdwenen toen ze er was. Ze was en is heel makkelijk. We nemen haar ook overal mee naar toe. Iedereen zegt altijd...wacht maar totdat je kinderen hebt. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Nou...wij hebben ons leven niet heel veel aangepast. We genieten nog steeds van het leven, maar nu met haar erbij.

@prettymama wat ontzettend heftig zeg!!

@sunshine wat spannend hé als je er nu echt voor gaat.

@elmen wat kun je nu nog blij zijn met een menstruatie hé. Hier ben ik ook aan het wachten voordat het komt. Maar slechte nachten zijn zo pittig!! Maar snap heel goed dat je er al voor wilt gaan.
Alle reacties Link kopieren
sinnieee ik vind van niet, maar ik krijg al ruim een jaar de vraag van mijn omgeving wanneer we nog zo'n leuke maken. O_o
Ik denk ook dat het heel fijn is als ons meisje het begrijpt, ze is een hele lieve poppenmoeder dus ik weet zeker dat ze goed kan helpen als er een broertje of zusje mag komen.

Ik moest lachen om je opmerking over wacht maar tot je zelf kinderen hebt, je leven zal nooit hetzelfde zijn. Als je dan een makkelijk kindje krijgt zullen ze daarna zeggen: wacht maar tot hij/zij kan lopen, wacht maar tot hij/zij kan praten... Etc.
Er is niemand die je kan zeggen hoe het gaat zijn, omdat iedereen anders is en ieders kind anders is. Ik kan wel zeggen dat ik enorm geniet, ook op de dagen dat ik haar wel achter het behang kan plakken :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik merk trouwens dat ik ook nu bij een tweede die twijfels wel eens heb. Ik heb nu al 2 dagen een ziek meisje in huis en daarmee echt mijn handen vol, dan denk ik wel eens hoe doe je dat als er 2 kindjes zijn. (En wat nou als die allebei ziek zijn :-)-) )
Ik verwacht dat dit ook weer best een verandering gaat zijn, maar ook dat dit ook wel weer op z'n plaats zal vallen. Wat dat betreft ook wel weer blij met wat meer leeftijdsverschil. En natuurlijk eerst maar afwachten of zwanger worden weer (zo snel) gaat, ik heb in ieder geval dit keer niet zoveel "haast". (Al is het altijd een cadeautje natuurlijk als het sneller gaat dan verwacht)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven