Zwanger worden vanaf Mei 2012 # 2

02-05-2012 21:20 1076 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd1e / 2e / 3e kindjeGestartNOD/ UDBijzonderhedenBren262eMaart 201215 april 2013Zwanger JONGENOrchid362eMei 201216 februari 2013Geboren MEISJEJenny271eApril 201222 maart 2013Zwanger MEISJEChicka341eMei 20124 juliWendy292eApril 20126 januari 2013Geboren MEISJE Natas261eMaart 201224 oktoberBeady331eApril 2012 17 januari 2013 Geboren JONGEN LiefPief281eapril 20125 april 2013Zwanger Lucky81311eApril 2012 2 novemberMK juli 2012 Jesse271eFebruari 2012
Ff snelle reactie, niks aan de hand gelukkig! Heb het echt getroffen met mijn lieve verloskundigen. Mooi hartje gehoord :-)
@jenny: Gelukkig, dat zal wel even schrikken geweest zijn. Nu weet je tenminste dat als je de volgende keer niets hoort met jouw apparaat dat het niks betekent.
@ orchid, super dat de echo goed was!

@ natas, vervelend dat afwachten. En mocht je dan niet zwanger zijn kun je maar beter gewoon ongesteld worden. Fijn dat je vriend zo positief is!

@ jenny, wrs is er niks aan de hand. Zou hem dan niet gebruiken, word je alleen maar onzeker van.

@ Fijn dat jullie weer op een roze wolk zitten, hopelijk gaat het snel lukken.

@ hier, eigenlijk niks te melden. Nu afwachten tot in ongesteld word.Lekker rustig weekendje.

Fijn weekend dames.
Gelukkig maar jenny! Fijn om die geruststelling te krijgen voor het weekend aan!
jenny fijn dat het gelukkig nix was ik ken t wel heb dat bij mijn dochter ook gehad maar dat kwam omdat mijn placenta ervoor lag en ze daardoor het hartslagje niet konden horen!

Kga nu werken zal strax wel verder reageren als ik thuis ben
Fijn Jenny, wat een opluchting!!
@natas: hoe is het bij jou? menstruatie doorgezet of nog steeds afwachten?

Ik had van het weekend een enorme kledingdepressie. Stad in geweest voor broeken en leggings want alles zit nu echt te strak. Is er gewoon niks in mijn maat. Had altijd kledingmaat 44 en nu dus met buik. Bij prenatal hadden ze alleen maar maar tot maat 38 met buikband of alles slimfit. Vervolgens nog bij hema, h&m, miss etam, esprit etc geweest. Overal hetzelfde verhaal. Pas nergens in. Dus alleen slanke vrouwen worden blijkbaar zwanger en hebben dan alleen een beetje extra buikruimte nodig. Maar vraag me nu wel af wat ik de komende 3,5 maand moet gaan dragen?
@Jenny Pff wat een opluchting! Fijn dat de vrouwen van de vk zo begripvol zijn

@Beady shit zeg! Wat apart dat het maar tot maat 38 gaat! Das echt nog heel klein en niet representatief voor de Nederlandse vrouw. Misschien kun je online wat shoppen? Kan me voorstellen dat het erg vervelend is!

@Natas hoe is het met jou? Nog ongesteld geworden?

@hier niks bijzonders
Ik ga binnenkort alles weer even lezen op m'n gemakje, ik loop weer ver achter.

We hebben voor alle zekerheid een extra echo laten maken en het is echt een meisje.

We kregen ook gratis een minuutje 3D beeld + 1 foto, was zo mooi.

Ik zie weleens die plaatjes op internet en dan denk ik, het zal wel... ik zie de baby straks wel en het is best duur,rond 150 euro.

Maar het was veel indrukwekkender dan ik dacht.

Sinds ik haar nu echt heb gezien voelt het nog veel specialer.

Ook voor mijn man.

wendy volgens mij is dat echt niet zo duur hoor heb bij mijn dochter heel veel echo's laten maken (ook omdat mijn man in afghanistan zat)en als die zo duur waren geweest had ik dat echt niet gedaan!Als je het graag wilt moet eens ff googlen dat kan echt wel goedkoper dan 150,- en ja het is wel erg bijzonder ook voor later om samen te kijken!

Beady ik was net heel ff bij de hm en daar hadden ze wel grotere maten zwangerschapskleding misschien moet je anders via internet bestellen of nog een keertje binnenlopen daar, lastig voor je maar heb je niks meer dan van je vorige zwangerschap?

Ik heb vorige week 1 zwarte zwangerschapsbroek en 1 legging gekocht voor als dalijk mn leggings en broeken niet meer zo lekker zitten...Heb bij mn vorige zwangerschap ook niet meer dan een paar leggings en broeken gekocht want ik doe wel een lange trui of tuniekje op een mooie legging met gave laarzen eronder vind de echt zwangerschapsbovenkleding toch erg tuttig en degelijk en hoop dat ik nu ook maar 8 kilo aankom zoals de vorige keer maar ja we zullen zien....Volgende wk dinsdag weten we wat t word whaaaa spannend!!!!
@wendy: leuk dat je je dochter weer heb kunnen zien en dat je nu zeker weet dat het een meisje is. Wij willen geen extra echo's meer laten maken. Heb met het hele vwp traject zoveel echo's gehad en in ziekenhuis geweest dat ik het nu wel even best vind zo. Krijgen er nog 1 aan het eind van mijn zwangerschap en dat vind ik goed genoeg. Ik ben er toch iedere keer best zenuwachtig voor omdat ik bang ben dat ze weer iets zien dat niet hoort.

@bren: dit is pas mijn eerste zwangerschap dus ik heb geen kleren van een vorige keer. Heb bij h&m ook gekeken en die gaan inderdaad tot maat 46 maar al die broeken zijn slimfit of skinny en dat staat bij mij echt heel lelijk. heb nu wel 2 leggings gevonden die helemaal over mijn buik gaan want bij die gewone leggings zit het elastiek midden op mijn buik en dat voelt niet fijn. Daar kunnen dan mn stretch jurkjes en rokjes op. Kan ik weer een paar weken vooruit gelukkig.

Van het weekend heeft man de babykamer geschilderd en het is echt heel erg mooi geworden. Ik heb vandaag alle stopcontacten, rolgordijn terug gehangen en alles gepoetst. Nu alleen nog meubeltjes erin.
Hay meiden!

Vervelend Beady dat je geen kleding kon vinden. Ik heb ooit op de zwangerschapsafdeling van miss Etam gewerkt. Misschien een tip? Etam is kort door de bocht een jaar achterop met hun mode, maar misschien qua broeken juist een voordeel? Leuk dat het kamertje geschilderd is! Nog een spectaculaire kleur of gewoon neutraal?

Wendy wat lijkt me dat mooi zo'n 3d echo! Volgens mij kan je dan ook echt al wel een beetje zien hoe de neus etc eruit ziet?

Natas hoe is het?

Hier is alles prima. Heb wel net zitten janken bij RTL Boulevard om de baby van Nicolette. Ik vind het allemaal maar klote dat ik nu niet zwanger ben zeg. (om er maar even een krachtterm in te gooien). Ik merk echt echt echt echt dat ik er nu heel erg klaar voor ben. Ik heb goede hoop dat het gaat lukken deze keer!!!! Ik hoorde twee dagen voor mijn verjaardag dat het niet goed was met de zwangerschap en als ik aankomende maand zwanger zou zijn zou ik een paar dagen na mijn verjaardag bevallen. Dat lijkt me eigenlijk wel speciaal. Ene jaar slecht nieuws en jaar erop een prachtige baby.......Ik moet ongesteld worden vanavond of morgen dus misschien reageer ik daarom zoveel emotioneler dan anders, ach ja........
Spannend Lucky, je NOD nu of morgen!!

Natas, hoe is het, menstruatie nog doorgezet of toch niet?

Ik duim echt heel hard voor jullie beiden dat het raak is geweest!
Oh Orchid ik weet bijna zeker dat ik deze maand niet zwanger ben hoor. Ik bedoelde de maand erop!! Maar nog niet ongesteld.......
@ jenny, gelukkig maar!

@ beady, das vervelend zeg!! Altijd vervelend als je geen kleding kunt vinden. Wel raar hoor tot maar 38. Das optijd de kamer al zo ver klaar.

@ wendy, wat gaaf dat je n foto meegekregen hebt!! Lijkt mer erg bijzonder.

@ brennepen, dat zo mooi zijn 8 kilo.

@ lucky, dat zou wel heel mooi en bijzonder zijn als het dan nu lukt en je rond je verjaardag bent uitgerekend! Ga heel hard voor je duimen.

@ hier, denk dat ik morgen of vrijdag ongesteld ga worden. Hoop het ook wel dan kunnen we tenminste verder. Merk dat ik de laatste tijd niet lekker in mn vel zit. Kan om alles janken en kan niks hebben. Als ik niet beter wist zou ik nog denken dat ik zwanger ben. Hoop maar dat er snel wat gaat gebeuren, dat in elk geval de clomid aan gaat slaan. Ach uiteindelijk zal toch wel alles goed komen, hoop ik.
@jesse en lucky: kop op meiden! Het gaat ons ook lukken! Logisch dat we nu wat baalmomentjes hebben. Hoe gaat het nu bij jou lucky? Jesse ik hoop echt dat clomid 150 gaat werken. De medicijnen op zich zijn al vervelend genoeg.

@ beady: frustrerend dat je geen kleding kan vinden! Is het nog gelukt met bovenstaande tips?

@wendy: geweldig dat je een foto mee hebt gekregen! Ziet er mooi uit hé! Ik wil tegen die tijd wel een pretecho. Ik vond het bij mijn zus al zo bijzonder!

@hier: nieuwe klusperiode komt er aan! Nieuwe nod is 24okt! Inmiddels heb ik het wel besproken met mijn baas. Zij is nu zelf na jaren proberen en diverse miskramen zwanger dus weet precies hoe het voor mij voelt en is super ondersteunend. Is toch wel heel fijn.
Ongesteld!!!! Als ik toch maar weer uitga van de 28 dagen dan is mijn nieuwe nod 2 november. Meestal is mijn cyclus 28 dagen, deze maand was het 32. We zullen zien!!!!

Tnx Natas, jij weekje eerder nod dan ik. Spannend! Doe jij er nog iets speciaals voor? Ik denk dat wij maar weer om de dag gaan klussen, daar hadden we eerder succes mee
Oh balen lucky! Volgende maand gaan we er weer allebei voor! We zitten inderdaad heel dicht bij elkaar. Is eigenlijk wel leuk

Bij ons ook om de dag en geen cafeïne meer voor mij. Dus geen cola, thee of chocola. Hoop dat het misschien toch helpt. Oh en natuurlijk even blijven liggen. Verder zou ik ook niet weten wat we nog meer kunnen doen..
@ lucky balen zeg!

@ natas, het gaat ons zeker lukken!

@ hier, vandaag eindelijk ongesteld geworden. maandag de gyn bellen dan moet ik de 16e voor de eerste echo en dan elke 2 dagen. Hopelijk deze keer met resultaat
@ Jesse, Natas en Lucky; allemaal ongesteld! Balen meiden! Voor Jesse op een iets andere manier natuurlijk, jij bent meer opgelucht. Ik hoop ook echt dat de clomid deze keer het gewenste resultaat zal hebben!

@ hier: Wij hebben vandaag de pretecho gehad! Alles zag er, voor zover ze nu kan zien, goed uit! Kindje had maag- en blaasvulling, 4kamer hartje, niertjes, twee benen, twee armen.

En we weten wat het is! Namelijk een MEISJE!!!! :-)

Een jongetje was ook leuk natuurlijk, maar een meisje vind ik wel helemaal leuk!

Ik reageer snel weer ff op jullie allemaal, nu ff op de roze wolk!
Jenny super dat alles goed was en een meisje is echt heel leuk hoor lekker tutten en wat leuk dat je het al weet geniet er maar lekker van!!!!
@jenny: leuk een meisje!! en fijn dat alles goed was.

@jesse: weer een stapje verder, meis. hopelijk slaat het deze keer wel aan.

@lucky en natas: succes deze ronde. veel thee drinken ipv koffie
Bren: Heel veel plezier morgen! Ik hoop dat ze kunnen zien wat er in jouw buik groeit, een jongetje of een meisje!

Heb je ( stiekum) een voorkeur?
@ jenny, wat leuk een meisje!!! En natuurlijk helemaal super dat alles goed is, is toch eigenlijk belangrijker dan wat het word;).

@ brennepen, veel plezier morgen!

@ hier, vandaag met de clomid gestart en meteen hoofdpijn bah. Hopelijk geen slapeloze nachten deze keer.
Gefeliciteerd jesse!! Geweldig nieuws! Wat leuk een meisje

Oh ik hoop zo dat de clomid aanslaat jesse!! Wel heel vervelend dat je er zoveel bijwerkingen van krijgt.. Ga voor je duimen!

@hier: thee drink ik ook even niet meer. Zit ook cafeïne namelijk. Veel water voor mij! Ach in het ergste geval ga ik slank de feesrdagen in doordat ik nu veel suiker en cafeïne laat staan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven