Zwanger worden vanaf zomer 2017 (met tabel)

18-05-2017 21:03 2531 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg van het topic 'Zwanger worden vanaf zomer 2017' (klik op de link om naar het oude topic te gaan!) http://forum.viva.nl/zwanger/zwanger-wo ... #p25559027

Je kan nu zelf je gegevens aanpassen in de tabel met de onderstaande inloggegevens:

Gebruikersnaam: zwangerzomer
Wachtwoord: zwanger2017

Dat het maar een vruchtbaar 2018 mag worden! :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart NOD Bijzonderheden
ZoMa17 24/25 Eerste April 2017 PCOS vastgesteld okt ‘17 / trouwen in mei.
Vrijgevoelig 36/38 Eerste Juni 2017 MK sep '17, gaat trouwen en verhuizen
Theekopje_01 28/32 Eerste Juli 2017 16-04 Cyclus: 31, 31,31,36, geen (Primolut), 36, 36, 54
Blauwe_Kat 28/29 Eerste Augustus 2017
ZWANGER!! :yes:
:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
HoneyLemon 26/27 Eerste Mei 2017 25 april 2018 :duckie: een meisje!
Sannieee88 29/30 Eerste Mei 2017 20 mei 2018 :duckie: een jongen en meisje!
Greys86 31/40 Tweede Augustus 2017 21 mei 2018 :duckie:
LottieC 28/30 Eerste Mei 2017 21 mei 2018 :duckie: een meisje!
soccergirl89 28/30 Eerste Juli 2017 23 juni 2018 :duckie:
Nav__ 27/30 Eerste Juni 2017 5 juli 2018 :heart: een meisje!
Zjuulz84 33/30 Tweede 19 juli 2018 :heart: Ronde 4 IUI gelukt!
Leyla18 29/34 Eerste Maart 2017 29 juli 2018 :duckie: een meisje!
Tinkertje 30/31 Eerste Juli 2017 28 augustus 2018 :heart: :heart:
Imt87 29/33 Eerste Juli 2017 31 augustus 2018 :heart: :heart:
Racemonster 31/32 Eerste Juni 2017
Kikker90 27/27 Eerste Juli 2017 24 september 2018 :heart: MK okt '17
Sneeuwwitje1 30/31 Eerste Juli 2017 3 oktober 2018 :heart:
Bevallen! :love:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart Bijzonderheden
OliveViva 23/28 Eerste Juni 2017 :heart: 8 maart 2018 bevallen van een zoon!
Krullen-bol 27/34 Eerste Juli 2017 :heart: 5 april 2018 bevallen van een zoon!
anoniem_346846 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 09:42
91.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had het helemaal gemist joh! Haha ik dacht al wat is het toch stil :hihi:

Hier 30 mei mijn NOD, het wachten gaat dan heel goed en opeens bekruipt me dat moment dat ik niet meer kan wachten.
Als ik ga testen word het denk ik de 29e

Via tablet en telefoon kom ik helaas niet ingelogd
Alle reacties Link kopieren
Wel een licht streepje Mrs Dimple? Wel spannend 8 juni echo!

Ik krijg helemaal de zenuwen nu je ook zegt dat je dat warm gevoel ook hebt :hihi: kan ook nergens terug vinden dat dat een zwangerschapsverschijnsel zou zijn.
Gister was het weg, en sinds vanonchtend heb ik het wéér... :facepalm:
Toch maar even wat testjes in huis halen voor de zekerheid. Komende zondag is mijn NOD.


Spannend Devenie! :-D
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten heel docht op elkaar summer!

Mijn tepels zijn ook weer echt onaangenaam pijnlijk, gezwollen en ze lijken groot maar goed dat kan ook tussen mijn oren zitten.

Ik voel weer vanalles maar na de vorige maand durf je niks meer te hopen

Een streep is een streep Mrs dimple :) anders over een paar dagen gewoon weer testen. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, dicht op elkaar :)
Oehh spannend zeg!!

Ik voel verder echt helemaal niks, behalve het ontzettend heet hebben en veel zweten.
Denk ook niet dat het raak zal zijn. Geen tekenen van eisprong gehad en volgens mij net te vroeg of te laat seks gehad om de eisprong.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Summer en Devenie!

Hier ga ik vanaf dag 13 (volgende week maandag) in de weer met ovulatietesten om te kijken of ik mijn ei kan vinden. Ik ben sinds januari nog maar 1 keer ongesteld geworden maar heb toen wel het cervixslijm 'gevonden', dus ik denk dat er ook wel een eisprong heeft plaatsgevonden.

Doordat ik zo lang niet ongesteld geworden ben (wel 2 x een dag bruine afscheiding) heb ik het idee dat er iets niet helemaal goed is. Maargoed, we gaan het zien!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het maken van een nieuw topic Sneeuwwitje!
Het lukt mij alleen niet om in te loggen met de gegevens in de beginpost, hij blijft zeggen dat ik een verkeerd wachtwoord gebruik, lukt het anderen wel? Vreemd...

Wat spannend dat er nu veel meiden al begonnen zijn. Ik droomde vorige week dat ik zwanger was en het aan mijn familie vertelde, terwijl ik normaal nooit over dat onderwerp droom, het voelde wel heel leuk moet ik zeggen!
Ik ben deze maand wat oplettender qua slijmverlies en merk de laatste dagen wel echt verandering. Als dat echt duidt op een eisprong zou dat wel betekenen dat mijn cyclus deze maand keurig is, maar dus korter dan gebruikelijk voor mij (wat ik absoluut niet erg vind).

@Devenie en Summer, wat spannend! Ik ben zo benieuwd! Ik hoor trouwens van zwangeren of mensen met kinderen ook wel eens andere symptomen dan die wat je altijd leest, dus volgens mij verschilt het ook erg per vrouw.

@ Mrs Dimple, een lichte streep is een streep zeggen ze altijd toch? Gaaf zeg! Wie weet wordt de streep nog donkerder en anders zul je vast 8 juni meer weten!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf mrs dimple!

Ik baal even ontzettend van mijn cyclus. Dacht dat ik deze ronde mijn eisprong had gemist en was aan het wachten op mn menstruatie. Maar dit weekend had ik alle tekenen van eisprong, duidelijk wat kramp en helder slijm. Dat was op dag 38 van deze cyclus :-( dat belooft niet veel goeds na cycli van eerst 29 dagen, toen 31 en 39 dagen en nu eisprong op dag 38...
Alle reacties Link kopieren
Aaah Acrobaleno, dat is inderdaad heel erg balen, een langer wordende cyclus is niet fijn! Wel goed dat je je eisprong waarschijnlijk heb weten te herkennen. Weet even niet of jullie al begonnen waren of nog wachten? Hoop dan dat je volgende cyclus weer korter gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog niet bezig, dus gelukkig nog even tijd om het af te wachten. Maar ben er stiekem wel meer mee bezig dan ik had verwacht! Vooral het idee dat de kans straks toch echt kleiner is.. maar goed, ik denk wel mijn eisprong te herkennen dus wie weet hebben we maar een paar cycli nodig!
Alle reacties Link kopieren
Spannend mrs. Dimple. Ze zeggen inderdaad een streep is een streep... en bij de een stijgt het hcg eerder dan bij de ander.
En voor de dames waarvan de nod er bijna aankomt, ook spannend hoor!!
Ik ben de komende 2 weken wat minder online, wij gaan heerlijk op vakantie! Daarna hoop ik dan een aantal juichende berichten te zien van jullie :-D
Alle reacties Link kopieren
Ahh balen arcobaleno :(

Hoe relaxt dat ik gisteren was, hoe down ik vandaag ben! :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee! In juni stop ik met de pil en wil ik eerst 2x een cyclus doorlopen. Als dat allemaal soepel gaat (wat ik niet direct verwacht), is onze planning om eind augustus/september te starten. Dus een beetje in de na-zomer;). Dit zou ons eerste moeten worden. Erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
@Greys, heerlijk, fijne vakantie!

@devenie :hug: irritant hè die wisselingen? Hormonen.... :roll:

@Chimpanseetje, welkom! Dan ga je dus ook ern leuke en spannende tijd tegemoet!

Ik heb naar aanleiding van de symptomen die ik dacht te herkennen vandaag een ovulatietest gedaan en die was positief! Fijn dat ik het dus toch goed had en mooi op tijd in de cyclus. Ik zet mijn NOD dan denk ik maar op 7 juni. Wil iemand dat voor mij in de tabel zetten? Ik kom namelijk nog steeds niet ingelogd...
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames, ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Is er nog plek op dit forum?
Alle reacties Link kopieren
- Lottie, pff ja nogal! Maak met mijn man echt ruzie om niks haha
En op het werk ook best wel een kort lontje..

Ik heb nu net via de laptop proberen in te loggen maar lukt me nog steeds niet.. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nu op mijn menstruatie. Als het goed is begin volgende week. En dan echt beginnen. Zo spannend, heb er veel zin in maar ben ook wat zenuwachtig; wat als het niet gaat lukken...

@ Greys: hele fijne vakantie!
@ Acrobaleno: super balen dat je cyclus zo lang is...
@ Dimple: mag ik vragen waarom jij meteen naar het ziekenhuis gaat en niet naar de verloskundige voor een echo?
@ Devenie: wat vreemd dat het niet lukt om on te loggen met de gegevens in de OP. Let je wel op hoofdletters enzo?
Ik zie dat er meer zijn die niet in de tabel kunnen. Zou het kunnen dat je niet met meer tegelijk ingelogd kan zijn op een plek? Of dat het gewoon door het nieuwe forum komt, werkt nog niet allemaal even soepel.

Er zijn nu al een paar dames die op hun NOD wachten, super spannend :high5:
Alle reacties Link kopieren
Alles gedaan zoals het hoort en steeds krijg ik een melding. Heel vreemd

Ah spannend sneeuwwitje!! :) het is ook een leuke tijd, maar de dagen van het wachtbankje kunnen je het soms moeilijk maken.
Maar het komt allemaal goed! :-D
Alle reacties Link kopieren
Heb de tabel aangepast! Mocht er nog meer veranderd moeten worden dan hoor ik het wel. Hopelijk lukt het iedereen binnenkort om zelf in te loggen :-]
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Wat spannend dat sommige al aan het proberen zijn en hun NOD aan het afwachten zijn! Hopelijk kunnen we veel :cheer2: :cheer2: berichtjes verwachten de komende tijd hihi!

Ik en vriend zijn afgelopen weekend gevraagd om peet ouders te worden van het 2e kindje van 1 van mijn schoonzussen! Super leuk en voor mij ook de eerste keer dat ik peet tante wordt! :-D

@Shadow, super leuk en lief de reacties van je ouders en schoonouders!

@Acrobaleno wat lastig zo'n lange en onregelmatige cyclus.. Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je snel in verwachting zult zijn :hug:
Ik zit ''gelukkig'' elke keer op 25 dagen en ben ook maar 4 dagen ongesteld. Maar goed dat wil natuurlijk nog niks zeggen. Het is altijd spannend wat dat betreft...



Ik heb net trouwens op meerdere manieren proberen in te loggen met Zwangerzomer maar ook ik krijg het net als Devenie niet voor elkaar... Ik ga het zo nog een keer proberen want wilde mezelf natuurlijk wel weer graag in de tabel hebben.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Krullenbol! Peettante zijn is ook erg leuk :-D

Ik heb ook op meerdere manieren geprobeerd in te loggen (mobiel, laptop, tablet), maar krijg steeds de melding van een verkeerd wachtwoord (en ik gebruik echt precies wat in de OP staat)

@sneeuwwitje, als jij wel kunt inloggen mag je mijn NOD op 7 juni zetten, hoop ook dat het snel zelf lukt en dit een forumbug is...
Alle reacties Link kopieren
LottieC schreef:
24-05-2017 15:22
Wat leuk Krullenbol! Peettante zijn is ook erg leuk :-D

Ik heb ook op meerdere manieren geprobeerd in te loggen (mobiel, laptop, tablet), maar krijg steeds de melding van een verkeerd wachtwoord (en ik gebruik echt precies wat in de OP staat)

@sneeuwwitje, als jij wel kunt inloggen mag je mijn NOD op 7 juni zetten, hoop ook dat het snel zelf lukt en dit een forumbug is...
Ik krijg precies dezelfde melding op zowel laptop als telefoon....
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Same here probeer in te loggen maar het lukt niet....
Alle reacties Link kopieren
@sneeuwwitje,vanwege m'n medicatie (paroxetine) gaat het via gynaecoloog. Daarnaast zal er een internist bij komen.

Heb nog steeds geen keiharde positieve test (vleugje van streepje) , maar ook nog geen menstruatie... Spannend dit!
Alle reacties Link kopieren
Wat balen dat je zo weinig ongesteld bent geweest Tailormade! Hopelijk vind je je eisprong met de testen!

Arcobaleno, jeetje op dag 38 eisprong! Maar wel fijn dat je je eisprong herkent!

Leuk dat je voor peettante gevraagd bent Krullenbol :heart: peettante zijn is heel leuk!
Ben peettante van de oudste van mijn zus, heb daar wel een goede band mee.

Spannend Mrs Dimple, die streep zal denk ik wel duidelijker worden komende dagen.

Ik had gisterochtend vroege test gedaan. Kon nergens meer aan denken, dus het moest even uit mijn systeem.
Hartstikke negatief, voelt toch een beetje als een domper, al waren we eigenlijk deze maand net te laat bezig denk ik.

Oh en wel leuk nieuws, heb sollicitatie gehad en ben meteen door naar de tweede ronde :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net nog even geprobeerd om in te loggen met de account uit de OP en het is mij wel gelukt, maar ik moest wel een paar keer proberen (steeds in dezelfde brouwser). Volgens mij is dit een foutje in het nieuwe forum. Probeer een paar keer het in te vullen om te kijken of het wel lukt. Er zijn namelijk wel dames die ingelogd hebben en de tabel hebben bijgewerkt.

@ Summer: super balen van je negatieve test. Wel goed nieuws van de sollicitatie!!
@ Dimple: ah, begrijpelijk. Spannend allemaal dus voor jou. Maar zoals iedereen steeds zegt: een streep is een streep!
@ Krullenbol: wat bijzonder dat jullie peetouders zijn geworden. Ik zal je zo even in de tabel zetten.

Ik ben echt bloedje chagrijnig (6) :flag: Heb net vriend alvast even gewaarschuwd hiervoor :proud: Denk dus dat ik binnenkort wel ongesteld ga worden. Ik ga begin juni met de huisarts bellen om te vragen of ze al uitslag hebben van m'n uitstrijkje. Wil daar eigenlijk eerst de uitslag van hebben voordat we gaan beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven